Pravý satanista

Pravý satanista

Anotace: Psáno pro přátele - čistě pro zábavu jako parodie na jisté projevy okultní scény

Zadek Latrínek, pravý satanista.
Kláda

Volně na motivy jisté FB aféry
Zadek rozmrzele dopil poslední pivo, které si mohl dovolit zaplatit a mrzutě vyvrávoral z hospody na mokrou ulici nejmenovaného okresního města. Bilance večera stála za houby. Nenašel nikoho, kdo by mu zaplatil další pivo, takže skončil na pěti. Na ubytovně, kde dosud nějak vegetoval, houstla atmosféra, Zadek si na tom ovšem odmítal přiznat jakoukoliv vinu – satanističtí pozéři a ovce jsou všude. Výše uvedení na něj v poslední době uspořádali štvanici, spojenou s pomlouvačnou kampaní na internetu – prý ukradl facebookovou skupinu o satanismu jejím zakladatelům. Jako by on, dlouholetý praktikant satanismu a magie něco takového měl zapotřebí. Ostatně skupina stejně bez jeho dozoru nestála za nic. Prostě jen využil příležitost a upravil personální obsazení. Od té doby se skupina navíc rozrostla. Příspěvky sice za moc nestály, ale aspoň už nemusel číst výpady těch otravných pozérů, protože je mohl všechny vyházet a také to udělal. Jako pravý vládce! Některé si i zablokoval, dalším nahlásil profily. On přece nebude číst výpady nějakých loserů, co si z něj dělají srandu! Byl by jim vyhrozil nějakým magickým útokem, jenže pro pozéry by to byla jen záminka k dalším posměškům. Na jeho pečlivě naaranžovaných fotkách s křížem a lebkou, které sám na vlastní nebezpečí ukradl ze hřbitova, si nebývale zgustli, to Zadka ani teď nepřestalo dopalovat. CO dokázali, tupci, ovce, pozéři, zatímco on, on má metalovou skupinu – (Zadek cudně sám před sebou zamlčel, že o dvou členech, druhý je on)- tisíce shlédnutí na YouTube… vlastní FB skupinu – a neukradl ji, prostě si ji VZAL právem dobyvatele od neschopného admina – on má skutečné přátele, jako Lahváče, který už mu mnohokrát vypomohl… Zadek tak diplomaticky opsal vlastní permanentní insolvenci, způsobenou permanentní nezaměstnaností.
Opět mírně zavrávoral, kluzké dláždění mu moc nepomohlo. Naštěstí ubytovna nebyla daleko. A teď, ještě ke všemu, mu nějaká drzá nána píše, jakouže to má kládu, on, skutečný satanista!!
Zadek ji cosi opovržlivého odepsal, nicméně vztek to z něj úplně nevyrazilo, přes horlivé utěšování FB přátel. Shlédl k zemi, tedy, spíš na vyklenutý oblouk svého břicha. Ta by si v životě netroufla do něj navážet, kdyby si ji mohl podat… i když… Cosi ho napadlo. Kdysi, v dobách, kdy byl mladý začátečník – satanista – zatímco v okolí se o něm spíš mluvilo jako o nezvladatelném sígrovi – vyvolal démona. Skutečného démona. A čas od času se některé Zadkovo přání splnilo… nepochybně díky jeho vlivu…
Zadek se zhoupnutím vyhnul nepříhodně čnící pouliční lampě a rozhlédl se. Nikdo nikde, prázdná a poněkud zaflusaná ulice. Vzhlédl k ubývajícímu měsíci.
„Pazuzu! Vyzývám tě! Postarej se, abych měl pořádnou kládu, a já pro tebe utluču dalšího psa!Hagios Satanas!
Zařval do nebe v náhlé vlně rozjaření.
„Drž hubu, ty ožralej debile a táhni, nebo zavolám policajty!“
Ozvalo se zavřísknutí z okna někde nad Zadkovou hlavou. Zadek tím směrem vystrčil prostředník a v mnohem lepší náladě zdolával poslední metry k ubytovně.
Však jim ukáže, ukáže jim všem, ubožáckým, závistivým pozérům – jednou –
Z otevřených dveří chodby na něj zavanul vzduch, že by proti němu i ledové pustiny Lengu byly svěží jarní vánek. V ubytovně byla děsivá zima. A odněkud z patra se ozývaly nadávky na zdechlý kotel. Zadek se ztěžka opřel o dveře. Jeden ze spolubydlících na patře seběhl ze schodů.
„Kurva, taková kláda, blbec neschopnej ten kotel nemohl nechat vyměnit, jdu do hospody, radši vypadni taky, Zadku, nebo budeš do rána zmrzlej jak Amundsen….“
Zadek zůstal stát se ztuhlým šklebem na tváři. O hospodě si mohl nechat jenom zdát, vzhledem ke svým financím.
„P – p – Pazuzu – ty s- s – srá –„
Zadek se raději odmlčel. Nikdy nevíte, co by vám mohl uražený démon provést.
To bude dlouhá noc….
Autor Naixian, 14.04.2018
Přečteno 364x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí