Kdo chce, ať hodí . . .

Kdo chce, ať hodí . . .

Anotace: Minipovídka o: Možná jste si všimli . . . vsadila bych se . . . že nevíte, co to je . . . tak teda nešt . . . á, teď zírám . . . ano, ano, vás určitě nejvíc zajímá . . . tak za 1. . . .

 

 

Kdo chce, ať hodí . . .

 

     Možná jste si všimli, že já jsem  j i n á . Ano, ano, je to tak. Když se na mě totiž pořádně zadíváte, je vám to hnedle jasné. ??? Říkala jsem přece  p o ř á d n ě . Že vypadám úplně stejně jako ta vaše sousedka od vedle z baráku? No, dobře, tak teda úplně jiná zase nejsem, ale nějaké ty jemné nuance byste našli. ??? Že už tu dlouho nebyly žádné příklady? Tak tedy dobrá, když jinak nedáte. Tak například, vsadila bych se, že vaše sousedka umí dobře házet, a to já ne . . . I když teď si zrovínka vzpomínám, že jsem jednou takhle v těláku házela krikeťákem. ??? Prosím vás, vy, kdo netušíte, co je to krikeťák, tak tu nezdržujte provoz. ??? Ne, na to tady dneska vážně nemáme prostor. Najděte si to třeba někde v encyklopedii. ??? Že nevíte, co to je, kde to spí, co to žere?, jak říkala moje babička. Ježiši, tak na to já nemám nervy. No, to je zkrátka hodně papírů přilepenejch k sobě a najdete to v knihovně. ??? Co je to knihovna? Sakra, tak si to najděte, kde chcete, ale prostě jsem tím krikeťákem jednomu spolužákovi málem vyrazila voko. No, sláva!, vy víte, co je to voko!

 

     Tááákže, vidím na vás, že jeden příklad je vám dneska vážně málo. Já to chápu, v poslední době jsem s nimi trochu šetřila. Ále, tak teda nešt, jak říkala moje babička, chudák už dneska podruhý. To jsem vám jednou takhle stála na břehu a házela a házela a furt nic. Řeknu vám, možná bych tam takhle stála doteď, kdyby nepřišel kluk od sousedů, vzal mi ten prut z ruky a na toho cejna mi nahodil. Ale víte, co mě napadlo ještě? ??? Já vám vůbec nevím proč, ale v životě mě nikdy nenapadlo házet kalhotkama. ??? Á, teď zírám, jak tam vzadu najednou přestali chrápat a mají uši jak elfové před Mordorem. Ano, ano, vás určitě nejvíc zajímá, proč jsem to s těma kalhotkama alespoň jednou jedinkrát nezkusila, co? Takže, že jste to vy, tak vám to prozradím. ??? Ne, to si vopravdu nepište, to zase není nijak zásadní informace. Tak za 1. já měla vždycky takový hezký s kytičkama, a kdybych je hodila, tak bych je pak už logicky! neměla a za 2. víte, já bych se stejně netrefila . . . ??? Dyť jsem říkala hned na začátku, že jsem prostě  j i n á . . .

Autor Fany, 12.05.2018
Přečteno 542x
Tipy 11
Poslední tipující: Kubíno, Jort, Sanneke, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fakt jsi jiná a to je moc dobře.

26.05.2018 19:20:31 | Petrlesna

:-) Petříkulesno, pěkně děkuju za návštěvičku a pohodičku přeju :-)!

07.06.2018 20:57:47 | Fany

Páčilo sa moc. Najviac vysvetlenia od krikeťáku... kde to spí, co to žere :)
si iná fakt.

25.05.2018 16:19:18 | Olenska

:-) tak to mě moc těší, že potěšilo, díky a hezký den Ti :-)!

07.06.2018 20:57:08 | Fany

...hotová Koukalová...:-)

14.05.2018 17:32:18 | Jort

:-) Jortí, tak už mě máš přečtenou :-))! Díky hezky moc :-)!

15.05.2018 19:38:14 | Fany

Směju se Fany a jen tak si představuji,jak by to vypadalo,když by se přeonačilo pořekadlo, "Ty,kdo nejsi bez viny,hoň po mně kalhotkama,trenýrkama". Asi by bylo veselo...:))
A pro hledače, "Než hodíš,vyndej pásek,ať to nebolí...:))"

12.05.2018 16:23:11 | Dreamy

:-) tak milá Dreamy, to by bylo asi opravdu veselo :-))! Díky hezky a taky takový večer pro Tebe :-)!

12.05.2018 19:12:25 | Fany

ze všeho nejraději slyším slovo kalhotky vyslovovat ženodívčí ústa...je to magické: k a l h o t k y
jouj***:-D* :-)*

12.05.2018 13:21:43 | Frr

:-) tak jsem si milý Frr zkoušela magicky říkat slůvko: t r e n ý r k y a člověče nic :-( nějak to nefunguje :-))! Díky moc, pohodový večer :-)!

12.05.2018 19:11:11 | Fany

Fany, tys opravdu neskutečná. :-)) Tak za 1. u kalhotek jsem vskutku zbystřil. No pravda, čekal jsem od nich víc, ale vem to čert a za 2. u nás ve škole jsme taky měli jednu „j i n o u“. Ta krikeťákem (ano, vím co to je), tak ta hodila jednou -2 m! Dosáhla tak toho, že trefila Fandu Šímu, který stál poslušně v řadě za ní, do jeho kebule. Ovšem vzhledem k tomu, že byl třídním šaškem, nebyla to žádná tragédie, nýbrž neskutečná sranda. Jenže její jedinečnost, totiž hod do mínusu, už z ní do konce školních let nikdo nesejmul. Inu i tak se dá v kolektivu vyniknout. :o)))

12.05.2018 13:09:05 | Koblížek

:-) ó, milý Koblížku, věř mi, že jsem skutečná :-)), tak za 1. :-( vážně mě mrzí, že jsem zklamala Tvé očekávání :-)) a za 2. s tím děvčetem od Vás, která byla tak šikovná, že uměla házet do mínusu, bychom si určitě rozuměly :-))! Děkuju pěkně za krásný koment a přeju moc prima večer :-)!

12.05.2018 19:08:40 | Fany

K prvnímu odSTavci, Fany:'komu není dáno, v apatyce nekoupí' , také rčení, ale pro změnu mé bábí (dej ji.. slávu) :)

12.05.2018 11:22:57 | Jindřišek

:-) Jindřišku, moudré babičky, viď :-)? Díky mockrát za Tvé milé zastavení :-)!

12.05.2018 19:03:46 | Fany

s kytičkama nosíš pořád? i tak jsi pro mě fenomén, já chodím naostro, a neměl bych co házet, ani kdyby se to po mně chtělo...

12.05.2018 10:21:24 | hledač

:-) z kytiček jsem vyrostla do kraječek, tááákže hledáčku, zase by mi jich bylo líto :-( :-))! Díky moc a fajn večer :-)!

12.05.2018 19:02:18 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí