Dopis Pankrácovi...

Dopis Pankrácovi...

Anotace: jen tak se občas může člověk zasmát...

Drahý Pankráci,

Nevím, zda ještě bydlíš na této adrese, kterou jsi mi dal před 427-mi lety. Doufám, že pošťák Tě i přes to najde a dopis doručí. Také netuším, jestli pořád vypadáš stejně blbě jako tehdy. Jestlipak ses změnil a konečně oholil nebo se dokonce umyl a už nesmrdíš? Zda-li si alespoň trochu povyrostl a neměříš pouhých 32 centimetrů.
Předpokládám, že právě teď držíš v ruce kus tohoto bílého papíru. Vlastně píši jen tak z nudy. Ty sám ses minimálně dvě stě let neozval. Copak jsi zapomněl na starého přítele?
No já na Tebe rozhodně nezapomněl. Stále se pamatuji na chvíle, kdy jsme rozbíjeli sousedům okna, či kradli autíčka Bonifácovi. Jo to byla doba. Když náš Bonouš napráskal tátovi a ten nás seřezal. Nemohl jsem si několik let sednout a při tom, to byl docela hodný kluk... za mlada... říkala máma. Vzpomínáš na Žofku? To byla kočka, co? Nevím ale jestli ještě neutekla za tím Němcem, co nás s ním podváděla. To byly bitky. No ale teď? Nikdo mi život ani moc neotravuje. Už několik hodin chodím se stejnou ženskou. Jmenuje se Jarmilka a je vážně hodná. Sice vypadá jako obr, ale k mým 45 centimetrům se perfektně hodí. Určitě vyhrajeme v televizi „pár roku“. Sice je trochu chlupatá a neumí vařit, ale na obědy a večeře mám milenku kuchařku.
Naši sousedé pořád bubnují na nějaký hip-hop nebo jak se ten nový styl jmenuje. My se zas snažíme přehlušit ten hoperský řev Evou a Vaškem. To je muzika a ne nějaký Eminem. Toho určitě ani neznáš. Je to takové bejbátko, které pořád ukazuje holý zadek. No, kdyby byl alespoň hezký, ale řeknu Ti... vážně nic moc.
Měsíčně vydělávám asi 629Kč a 500Kč ušetřím na horší časy. V dnešní době je všechno tak levné, že za měsíc vážně utratíme jen 129 Kč. A za co? 9Kč za vodu, 5Kč nájemné, 7Kč elektřina, 10Kč nás stojí těch 10 dětí, 15Kč jídlo a zbytek je na cédéčka. To je takové to kulaté, co strčíš do počítače nebo do DVD-čka. Doufám, že něco takového taky máš. Mohl bych Ti poslat nějaké nejnovější filmy třeba: Hotel Modrá hvězda, Pyšná princezna, Bob a Bobek, Spejbl a Hurvínek...
Máme doma kromě těch 10-ti prasat, o kterých jsem se již zmínila asi 353 rybiček všeho druhu. Nějaké kapry, cejny, štiky, sumce a neonky. Dále vlastníme 58 kočiček všech možných barev a 57 psů různých ras a vychování. Ty naše čuňátka chovají křečky, morčátka, piskomily, činčily, zakrslé králíčky a andulky. Pečlivě se o ně starají. Stačí jim dát 95 krát denně najíst, psy 94 krát vyvenčit, kočky 15 krát pročesat a křečky najít za skříněmi. Ale jinak je to celkem normální život, který vede snad každý nenormální člověk.
Taky bych moc rád slyšel něco o Tobě. Napiš pár normálních věcí, jako jsem třeba hodil na papír já. Pokud ses od té doby, co jsi odjel, nenaučil psát, popros někoho, kdo to umí, jinak se naštvu a dalších 427 let se neozvu, i když... možná by ses za tu dobu alespoň něco naučil. Stačí, když napíšeš jenom několik řádků o životně důležitých věcech. Poradím Ti, co mne zajímá: jak se máš, jak se má Tvoje manželka, jestlipak máš už děti, co dělá Tvoje manželka, co dělají děti, jakou máš velikost nohy, jaké boty nosí Tvoje manželka, jakou hudbu poslouchají Vaše děti, kolik platíte za elektřinu, nájemné, vodu, kolik utratíte za jídlo a za děti. Ale jinak žádné podrobnosti mi sdělovat nemusíš.
Všichni Tě/Vás pozdravují: Anežka, Milada, Rumilka, Vilinka, Silka, Nimotononka, Křen, Volej, Blejc, Vyprdon, Asten a já Servác.

Krásné svátky přejeme
Servác a spol.

V Díře, 115.19.222
Autor kraaska_, 04.03.2007
Přečteno 296x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí