Ta, která mi pije krev

Ta, která mi pije krev

Anotace: V oblibě jsou dnes zvířecí miláčkové. Vezměte si lupu! Při troše píle a představivosti, jistě toho mého udrbaného miláčka, mezi řádky povídky na monitoru uvidíte. (Z volného cyklu "Trapárny.")

                                                                                                                                                                                                                                                           

 

    Jak jenom o té malé inteligentní potvoře začít?  Tak předně, je to moje velká kamarádka. Ale není žádná taková, co jen lidi otravuje a budí v nich odpor. Je sice hovorná, ale hned třemi jazyky. Psím, lidským a veverčím. Je to neposedná, prťavá blecha Pepina. Jo, abych nezapomněl! Umí svým bzučivým tenounkým hláskem komárka zpívat! Zrovna nedávno jsem si pobrukoval bývalý hit od legendárních Beatles a pojednou tu Pepinu slyším, jak mi notuje svoji obdobnou verzi písně za mým uchem:

Něcóó, mi leze po zádech

až séé, mi zatajuje dech

je to blecha Pepina a celá její rodina

jéé, jéé, jéé!

 

Ještě jsem o tom malém géniovi dostatečně nepřesvědčil? Tak přidám! Má v sobě urozenou krev a narodila se v rodině Hannoverských milionářů v nóbl srsti  Afghánských chrtů. Její otec se vylíhl na Anglickém dvoře v pačesech urozeného peera Georga Pinponga a jeho matka, pro změnu vylíhlá na ocase psího genia, komisaře Rexe. V souhrnu těchto faktů je zřejmé, že v Pepině koluje modrá krev – nebo, alespoň světle modrá, no!

Jednoho darebného dne, kdy jsem jako obvykle virtuálně rubal v pralese Českého jazyka vhodná slova pro další Trapárny, jsem pojednou ucítil tvůrčí únavu.  Nevěděl pojednou, jak dál!

„Ale, ale! Náš Balzac je s múzou v koncích?“ výsměšně mi bzikla Pepina na uchu.

„Já bych tě chtěl vidět na mém místě, Pepino! V hlavě mám prázdno a válí se mi tam jen literární torza.

„Tak abys nebyl na Literu opět za nezdaru, tak ti nějaký ten trapásek z vyprávění mé sestry Bětušky vybzučím. Chceš?

„No bodejť! Spusť a poté uvidíme!“

„Tak třebáá - třeba tenhle.  Ale je trochu košilatý, nevadí to? Bzikla Pepina a zasmála se, bzzichíí, až mi málem v uších zalehlo.

 

Tak tohle se stalo v Německu.  Bývalé NDR u Baltu, v turistickém kempu Ückert, vystavěného především karavany a stany. V té umakartové a plátěné pospolitosti si užívala rekreace i rodinka Chňapákova. Je ráno a duo rodinky si přispalo. Silný mořský vzduch a posezení v improvizovaných bufetech u mizerného piva a kořalek „Divoká svině a žitné“ udělalo své.

Chňapáková se probrala, a rozmrzele se na nafukovací matraci posadila. Chvíli pozorovala, jak se její manžel při chrochtavém chrápaní na zádech dusí a to i díky pokleslému vrchnímu patru zubní protézy, která mu brání v přístupu kyslíku.

„Ten asi musel včera vypadat, když si ani nevyndal zuby! Ale poté se zamyslela a sebekriticky dodala. „Když říkám asi a nepamatuji si, tak to jsem včera musela pěkně vypadat i já?“

Popadla svoji plážovou tašku. Nechala manžela manželem a vydala se zkratkou po pláži k obchůdku pro čerstvé, zde velmi chutné rohlíky. Vzala to přes pláž NICHT TEXTILEN kde se zájmem sledovala zde již „proslaveného šmírujícího Čecha“, který s nimi na rekreaci přijel stejným autobusem. Právě v kloboučku a plavkách cyklicky míjel nahé, německy mluvící ženy i muže, kteří zde hráli plážový volejbal. Zády k němu a předklonu, teď všichni manifestačně stali v řadě s vyšpulenými zadky! Dávali mu se smíchem najevo, jak je trapný, když je zde pravidelně chodí šmírovat. Chňapáková proto sama naháče diskrétně obešla tím nejzazším obloukem.

Po chvíli se už stejnou cestou vracela s rohlíky nazpět k jejich stanu. Volejbalový naháči uvolněné fackovali zdivočelý míč a po čumilovi nezbyla ani stopa. Trochu zmatečně hledala svůj směr. Konečně se zorientovala mezi stany a karavany podobnými si navzájem, jako vejce vejci. Byla u cíle. Za vstupem do jejich stanu pravě zády k ní klečel její muž, kroutil nahým zadkem a cosi na podlaze přehraboval. Na kostrbatém těle mu svítil bílý zadek jak semafor a pod ním se pohupoval objemný šourek. Jeho ženě to přišlo bít komické. Šibalsky se pousmála a nenápadně se k němu přiblížila. Rukou uchopila šourek a laškovně jím potřásla.

„Budliky, budliky! Nesu ti rohlíky!“ zvolala a zalykala se smíchem.

Manžel vycouval ze stanu a otočil se čelem.  

„Was soll der scheis, lóhliky?“ vychrlil udiveně údajný manžel. Ve zmatené ženě by se krve nedořezal! Štítivě si otřela o celtu stanu ruku a snažila se vyšprechtit omluvu. Mezi napnutými šňůrami stanů se klopýtavě dala na ústup. Ještě z povzdálí k ní doléhal hutný smích „německého Adama“ se slovy „was ist das, lóhliky?“

Po dlouhých a šílených minutách konečně dorazila do správného cíle. V něm už bezpečně identifikovala svého, ještě na zádech spícího a chrochtavě dusícího se manžela. Byl rozmrzelý, když ho deprimovaná manželka probudila a vehementně ho přesvědčovala, že se musí okamžitě – ale okamžitě, přestěhovat z tohoto chaotického místa někam jinam!

„Tak to bych asi na podruhé nepřežila a raději se zavrtala do písku jako Olgoj chorchoj!“ řekla si v duchu.

Nakonec. Celý zbytek rekreace žila v obavě, že se s německým „budlikem“ opět setká.

 Samosebou, že se tento aktuální hit a šprým roznesl mezi všechny rekreanty a probíral se s anonymními iniciálami ve všech možných i nemožných variantách. Logicky se to nakonec doneslo i k jejímu mužovi. Ten se smál a pobavilo ho to. Nakonec nic netušící to okomentoval slovy.

„Tak to bych chtěl být u toho, kdyby se to dozvěděl ten její oficiální majitel šourka!“

 

 

„Tak co, škrabálku! Dobrý pro Trapárny?“  bzikla přidrzle Pepina a jemně do mne píchla sosáček. „Jo, dobrý.  Ale jsi ty ale mazaná, Pepino. Něco mi tady povyprávíš a hned si za to cucneš mimku mé krve?“

„Nebreč, neskuhrej, člověče! Krve máš jak pro upíry a kvůli kapce bys vyváděl. Sosák se mi leskne čistotou a množit se ti tady v dohledné době nebudu.“ s výčitkou ona ke mně.

„Příběh dobrý, tedy. A neměla by si ještě nějaký navrch?“ záměrně jsem změnil téma s tím, abych ještě z Pepiny nějakou tu Trapárnu vypáčil.  Ale ona nic! Přistoupil jsem ke galerce a uchopil na stolku ležící lupu. S hlavou u zrcadla jsem zkoumal, jestli se ta Pepina na mně nešklíbí. Ale ona si jenom olizovala sosáček. Zadívala se do mého obře zvětšeného oka a ksichtík se jí vyjasnil. „No, něco bych ještě pro tebe měla. Bzichichíí!“              

 

                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                                

 

 

 

 

    

Autor šerý, 10.03.2021
Přečteno 385x
Tipy 27
Poslední tipující: Kaj, Akrij8, Kubíno, Emily Říhová, Amonasr, mkinka, jitoush, Vivien, jenommarie, Frr, ...
ikonkaKomentáře (27)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pěkné

29.04.2021 15:25:42 | Kaj

Jen taková vylehčená snaha, proti dnešní době aktuálních splínů.
Děkuji, za zdejší návštěvu*

29.04.2021 19:56:53 | šerý

to je dobrý šerý, a krve neubude...tak můžeš přitlačit, ať se zas zasměju...jo a je to hezky psaný, abych nezapoměl...taky děkuju za FKK a lítající poklice...dobrou, šerý, a nezalehni Pepinu, měl bys pak pod sebou modrej flek...v

25.03.2021 19:57:03 | mapato

Od Tebe, příjemná zpráva díky* Pepinu si hýčkám a rozmazluji - to víš, přísun témat je věcí žádoucí. A ona je nespoutaně udrbaná.

25.03.2021 20:32:23 | šerý

Máš to dobře zařízené,
vskutku, milý pane,
Bleška hezky našeptala
povídku co pobavila... ;)
Krásný den, Šerý :)

16.03.2021 15:37:50 | Emily Říhová

Díky, emily* A Pepina Tě pozdravuje... bzichichíí.

16.03.2021 15:57:39 | šerý

Posílám podrbání za ouško, samozřejmě Pepině... Tobě velké díky a úsměv k tomu :)

16.03.2021 17:55:47 | Emily Říhová

:-)

16.03.2021 22:33:35 | šerý

tvoje blecha je dáma

11.03.2021 08:51:41 | ttragelaf

Ttragelafe díky, že sis nahlédl* Jak jsem psal níže - jen taková, literární hračka pro (snad) zlepšení součastných pochmurných nálad.
Blecha Pepina je fakt Dámou! Tak malá hlava a dostatek intelektu. Ani na modních trendech si tolik nezakláda. To už spíše na přirozenosti a střízlivém vkusu. Jen to její stolování... ta její strava!

11.03.2021 16:54:40 | šerý

No šup! To jsem rád, za tvoji čerstvou ťápotu Jituš. Jak jsem už napsal níže. "Já jsem vždy v příbězích nepřítomen." Jsem neviný, jak Lilium Regale.
V škole jsme slohové práce (většinou) psali na nějaké zadání. Už si opravdu nepamatuji, zda tuto zrovna četla? Ale na druhé straně. Nikdy - a to až doposud, nikdy v mém psaní nepobíhala odhalená slova "na ostro." Ne že bych byl takový úzkoprsí a prudérní. Ale byl jsem tak už doma vychován. Už tebou zmíněná dobrá duše, kantorka Kusá, mě nabádala. "Piš choulostivá slova vždy spisovně a nepiš sprostě. Nevěř, že je to někdy účelově podstatné a potřebné. Každý čtenář si nakonec tebou vyjadřené, přeloží do toho svého dle své nátury a kultivovanosti."
Nakonec. Šourek není vulgarní slovo. V Tp kdysi hrál stejného jména jeden fotbalista první ligu. Znal jsem i jednu bylinkářku Šourkovou. Tak asi.
Máš ale svatou pravdu, humor musí být... s ním snáze, můžeme žít!
I Tobě vřelé díky*

10.03.2021 17:06:23 | šerý

...Já si tě našla...neboj/úsměv/....a našla bych si Tě i bez upozornění....mám to pod kontrolou.../úsměv/..Taky nejsem prudérní....pokud to v textu má být,tak ať to tam je.....nahota, když vytane z přirozenosti.....tak to je něco naprosto normálního a krásného.....to ta tvrdá vulgarita to devalvuje,to mně vadí.....k duši patří tělo a k těle zase duše.....ten soulad......však nazí jsme přišli a nazí zase odejdeme.....Ji./úsměv/

10.03.2021 18:38:17 | jitoush

Tak to souzníme. Život, jako voňavá káva v dekorativním šálku... a býti v pohybu vnořenou lžičkou, která smíchem zacinká.
Jsem s Tebou rád. Tak zatím...

10.03.2021 19:13:17 | šerý

....No jo no....Ty už máš ochočený i bleškoidní múzky. ../úsměv/.....tož kdo ví,kdo to vlastně zažil /mrk/.Jsem si představila,jak takovou nějakou"trapárnu"odevzdáváš češtinářce/samozřejmě bez všech přirození /a krapet jsem se uchichtla. ...Tož humor muší byt..../úsměv/Ji.

10.03.2021 15:20:55 | jitoush

Tak to měl pan Chňapák ještě štěstí, že to vybzučela dédérácká, trefit na více živenou plnokrevnou západních sousedů, škrabká si ho doteď :-)

10.03.2021 15:05:43 | Vivien

Vivien. Tedy žádný příliš zdatně napsaný příspěvek jsem nepublikoval - jen takovou literární hračku. Proto jsem rád, že sis pobrala a rozvinula i svoji fantazii. Velké díky*

10.03.2021 16:18:30 | šerý

Jenom kapičku
.. a povím ti veselou básničku:D.
Pobavil jsi a to tedy dosti
hned má člověk lepší náladu.
Tak moc děkuji za tvojí..
další z "trapáren"..mě se líbí
a zdá se, že máš čtenářů stále dosti
..a je to moc dobře.
Přeji TI úsměvem prozářený den milý Šeráčku:).*ST

10.03.2021 12:49:07 | jenommarie

Paráda, Marie. Tvůj vzkaz mě moc potěšil. Jsem rád, že mám takovou empatickou čtenářku. Díky moc a přeji Ti v okolí, mnoho pozitivně smýšlejících lidí.

10.03.2021 16:10:41 | šerý

To jsem ráda a též ti přeji, ať tvá studna humorné nálady nevysychá a cítíš se dobře.
Teď se to udržuje střídavě,
ale člověk se snažit musí. :)
U mě je teď hlavní pasažér dne Tessinka, stále stejná posádka s vycházkovými efekty :)).
Už aby šlo více. Děkuji ti Šerý

10.03.2021 17:24:32 | jenommarie

I já obratem přeji a děkuji. Marie*

10.03.2021 17:46:16 | šerý

:) děkuji TI

10.03.2021 17:47:24 | jenommarie

Bzichichííí - mne Ti barde už čtvrtej den svědí pod levou lopatkou-ale žádná pisklavá můzí bzukna se k tomu nehlásí-taky už kolikátej den mě
nenapadne smolit nějakou tu svou "basen"-teď mně ale napadlo se stavit o patro níže u sousedů-ti mají v bytě údajně 20 koček, no to by bylo abych si domů nepřinesl od vzácných kočenek /prej i Tibetskejch!/ nějakou tu exotickou můzotvornou hmyzinku... ST* :-D - Šeříku, pobavili jste mě - Ty i Tvá rozdováděná mikromůza-a to jsem zrovna potřeboval! DÍKY ST* :-D*

10.03.2021 12:29:46 | Frr

Už jsem zaregistroval, že od tebe poslední dobou ani muk.
V psaní to však známe... pojednou v hlavě průvan. Já bych ten případný pokec blešek z Tibeťanek riskl - i když. Snad bzííchat umí česky? Tedy, potom mě řekneš.
Snažím se pošimrat čtenáře po chodidlech. Ani nevíš, jakou mám radost, že jsem Ti trošičku pozvedl náladu. Předjařím potřebujeme mít energii a šmrnc. Díky*

10.03.2021 15:59:57 | šerý

našeptávačka... jedna... tak jsem na pochybách ... byl jsi tam ty... a nebo ona? úsměv.Z

10.03.2021 11:46:23 | zdenka

Jé, nakoukla i Zdenka* Přece ta drbna malá Pepina, to má od sestry Bětušky. Já jsem vždy ve všem nevině. Za úsměv, jsem samozřejmě moc rád a děkuji*

10.03.2021 12:07:05 | šerý

Taková ze života...pobavils...:)

10.03.2021 07:55:06 | Dreamy

Nic víc si ani nepřeji. To je fajn a díky, že si přišla Dreamy.

10.03.2021 11:38:03 | šerý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí