Povídky tábornické

Povídky tábornické

Anotace: Jedna z povídek z připravované knihy o zážitcích z tábora.

“Kluciii na umytí!” To byla věta, která se táborem rozeznívala pravidelně dvakrát za týden. Nejsem si zcela jist, zda-li je to v souladu s hygienickými předpisy, ale to v tu dobu nikoho netížilo. No nic, zpátky k příběhu. Mohlo to být tak, před dvěma, třemi lety, když se zrovna tato situace udála.
Sebrali jsme si tedy ručníky, čisté oblečení a odebrali se směrem k umývárně. Víte, kdybychom byli v typickém středoškolském americkém filmu, určitě by se v něm objevil ten zpomalený záběr na sexy dvaadvacetileté kulturisty, na které se stanů koukají pousmívající se stejno leté superbomby. Bohužel nejsme ve filmu. Proto se po prašné cestě valí několik vyžlat, nerdů, šprtů a dalších prapodivných havětí.

Došli jsme tedy až k umývárně a sedli si na lavičky. I přes velké zneklidnění v podobě několika instruktorek sedících před umývárnou, jsme zatím mysleli jenom na tu teplou vodu. Jak jsme se dostali na řadu, a myslili si, že se v klidu v plavkách a teplé vodě osprchujeme, najednou se ze stínů vynořil ten, koho jsme se celou tu dobu obávali. Říkejme mu třeba… René. Tak tedy René se pomalu vyřítil bůh ví odkud a jak spatřil naše plavky, hned se do nás pustil:”Co si sakra myslíte, že děláte? Snad si nemyslíte, že se půjdete sprchovat v plavkách! Už otec mého otce se sprchoval na Adama, a kvůli takovým slečínkám jako jste vy, to nehodláme měnit, tak šup ať je to dole!” Jako prasata před porážkou jsme tedy sklonili hlavy a vešli do místnosti se sprchou. Rázem se nám tak sen proměnil v horor.

Rozhodli jsme se to ale nevzdát a vzít to jako výzvu. “Hoši, všichni jsme stejní, tak nebuďme padavky a pojďme teda naostro.” Svlékajíce se všichni hrdě přitakali. Byl zde však jeden… říkejme mu třeba Kanec! Ten si nedal říct, a i přes naléhání všech ať (cituji) není *výsledek trávicího traktu* si rozhodl plavky nechat. Dodnes nevíme, co ho k tomuto horlivému přesvědčení vedlo, jestli to bylo naše hřmotné prozpěvování si písničky “Já jsem gej”, či nějaký náboženský protikacířský zvyk. Každopádně měl po této zkušenosti co dělat, aby si své jméno “Kanec” udržel.
Autor ondrejxsima, 04.03.2023
Přečteno 144x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí