Musíme si pomáhat?

Musíme si pomáhat?

Anotace: Trošku jiný pohled

Musíme si pomáhat
Bob byl veselý alkoholik, který utrácel velké sumy peněz za alkohol a platil za ně vysoké daně. Když ho lékaři varovali, že jeho pití mu zkracuje život, rozhodl se to změnit.
Jednoho dne se Bob setkal s protivným abstinentem a vegetariánem Petrem v místním baru. Petr začal nadávat na všechny, kdo konzumují maso a alkohol, zatímco Bob si užíval svého pití. Poté, co se oba opili, Bob se svým novým životním stylem začal Petrův pohled na svět a jeho náročné návyky trochu měnit.
Nakonec se stalo něco neuvěřitelného. Petr, který dříve odmítal všechny alkoholické nápoje a byl horlivým vegetariánem, se stal veselým alkoholikem a Bob, který dříve pil jako duha, se stal protivným veganem, který nenáviděl všechno a všechny.
Jejich přátelství se upevnilo a oba si uvědomili, jak změna životního stylu může změnit samotného jednotlivce, ale i celou společnost kolem nich. Bob začal pěstovat zeleninu, zatímco Petr začal experimentovat s různými nealkoholickými nápoji.
Jednoho dne se Petr rozhodl, že se chce stát veganem, aby byl ještě zdravější. Bob ho však varoval, že vegani všechnu trávu a pastvinu vypásli, takže neví, co budou jíst, když se jimi stanou.
Petr se začal ptát, jak může nahradit maso v jeho jídelníčku, a Bob se začal zajímat o nové druhy alkoholických nápojů, které jsou vyrobeny z rostlin. Jejich návyky se stále měnily a zlepšovaly, a nakonec se oba dohodli, že nejlepší cesta k zdraví a štěstí je najít rovnováhu v životě.
Petr daroval Bobovi štěp jater a jednu ledvinu.
Bob poradil Petrovi jak se vypořádat s kocovinou i deliriem tremens.
Bobovi transplantovali bachor, čepec, slez i knihu.
A tak se Bob a Petr stali nejlepšími přáteli a žili spokojeni dokud Bob louku nespásl a Petr nevypil zkvašený a vypálený švestkový sad.
Autor umělec2, 17.03.2023
Přečteno 234x
Tipy 3
Poslední tipující: Vivien, Marten, šerý
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...sarkastická bajka...jen to poučení mě klame tělem...nevím, který byl prase a který vůl...;-)) asi poučení jen půl...(jen humor.)

17.03.2023 14:29:59 | Marten

Ten tvůj sarkastický pohled na všude přítomná (zaručená) doporučení jak máme správně žít, se mi zamlouvá. Pobavils*

17.03.2023 12:25:35 | šerý

Ty jsi hrozný brakonoš.

17.03.2023 00:07:49 | MonoGame

A víš kdo povídku napsal? Pověřil jsem umělou inteligenci a toto je výsledek k pousmání. Že to je chujovina poznám sám. Ale vůbec mi to nevadí.

17.03.2023 00:16:23 | umělec2

Ve vkusu se neshodneme.
Pokud jde o mně, nepovažuji věci generované AI za umění.
Jsou to víceméně hyperrealistické, čistě na efekt postavené banality, šité na laciný vkus lidí, vyrostlých na PC hrách. Mluvím teď o AI generované grafice, s texty to zjevně bude podobné.
Nečtu AI výtvory, takžes' mi rozšířil obzory. Za to díky.
Je to velká bída, což je dáno tím, že dnes máme pouze takzvanou úzkou umělou inteligenci (Narow AI) a ta má do skutečné inteligence ještě nehorázně daleko.

17.03.2023 00:32:03 | MonoGame

S tím souhlasím. Ale vývoj jde velmi rychle dopředu.

17.03.2023 00:33:38 | umělec2

To ano, ale s takzvanou General AI, což už bude skutečná inteligence, je to ještě vážně nadlouho.
Na YT jsou různé zajímavé přednášky na toto téma.

17.03.2023 00:49:03 | MonoGame

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí