Hodina dobrodružství..

Hodina dobrodružství..

Anotace: Z deníku kapitána hvězdné flotily.

- V 5:32 nás probudil slabý vánek ze severu, který se z lehka prohnal naší lodí. Orlík byl sice trochu neklidný, ale já byl naprosto v pohodě, náš gigantický houseboat POSEIDON B 270 na sobě nedával znát žádný strach z přicházející bouřky.

- V 5:42 onen slabý vánek začal nabírat na intenzitě, má neotřesitelná chrabrost a touha po dobrodružství chce, aby mi počasí ukázalo co umí.

- V 5:52 začal foukat tajfun z mamutí řiti, do toho kroupy velký jak esesácký přilby a přívalová vlna větší než Zvíkov, tak jak byl Orlík trochu neklidný na samém začátku já jsem kurevsky neklidný teď.

- V 6:02 jsem zralej na přebalení, má neotřesitelná chrabrost je v hajzlu a na touhu po dobrodružství seru. Zuby nehty se pod stolem toho škuneru držim poslední připevněný tyčky k podlaze a vzývám všemohoucího aby se na to blbnutí vysral a šel svojí sílu demonstrovat jinam.

- V 6:12 mu poděkuju za přívalovou vlnu, která právě dorazila, protože spláchla strachy zesranou kajutu a přemáchla mi mazlák na trenkách.

- V 6:22 Orlík utichá, lodě se vrací na vodu, lidé do lodí, lidem klid do očí.

- V 6:32 usínám.
Autor Warp75, 07.06.2023
Přečteno 94x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Prečítal som si to, ale nemám k tomu žiaden komentár. Snáď len to, že sa mal radšej prebudiť!

02.08.2023 08:42:50 | Vesbudko

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí