2092 roshovor nejenvonáboženství

2092 roshovor nejenvonáboženství

2092 roshovor nejenvonáboženství
26.3.2024 0:47
fčérasmezaseměly sapendyxemwesterndej avonmyposlal nawacap votkasnaroshovorfylozofky profphdr anyhogenový csc spsychologem petremžifným. vybralsemsněj comymojiný holkajedna yntelygentnířekla:

"takrása, kerájesmyslovým vyzářenímdobra atodobré, kerésenedádefynovat, protožedávávlastně fšemutujsoucnost anišsamotodobro májsoucnost. dybymělotodobréjsoucnost, takuštoněgdoukradne auštoněgdo jaksyprosebevyužije, taktotendnešníčlověk vůbecnepocyťuje atoje mocmocšpatně, tojemocšpatné, tojemocšpatné...

čilypotřebuje tenčlověk opětpřesach přestensvětjsoucenprostoročasových ktomu, conenivýslofné, nacosenedápoložitruka, alecopřestoje zdrojemúplněfšeho, cojest. atadyje prospoustulydí tavýra, tonáboženství aprotyfylosofujícý jetotovědomý, žejá toapsolutnofsoběmám ajákněmumohu dojýtpéčí ovlastníduši, pokutsesnažím najýtfsobě toprafdivé fténeskrytosti čilytoucestou onoho legeýn - toje usebíránípostupného alepakhlafně uvlastněnímtoho, cosem usebralatímrozumem. toznamená touvlastnění sestávásoučástí tohopramene, zněhoštečemůjživot atočlověkaproměňuje. atohleto jehroznědůležitávěc fdnešnídobě."

poslyš, vonten genytálníroshovor mělnecelých 35mynut podobněuvlastněných ausebraných hrosnědůležitýchpřesahů prodnešnídobu, alenesmýš senamězlobyt, žesemho asyfpůltřetípopůlnocy nevydrželdýlposlouchat.
Autor APV, 27.03.2024
Přečteno 32x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí