Učitel

Učitel

Anotace: O tom, že si láska nevybírá, koho se zmocní...

Ráno jsem se vzbudila s dobrou náladou, protože venku už svítilo slunce. Pak ovšem povadla, když jsem se podívala na hodiny a uvědomila si, že za chvilku musím do školy. Hodila jsem sprchu, oblékla se, učesala a přemýšlela, jestli se mám namalovat nebo ne. Řasenka to jistí, usmála jsem se a zvýraznila oči. Podívala jsem se na tu holku v zrcadle a ta mi můj škleb vrátila. Tmavě červené vlasy, mi vlnami spadaly pod ramena, oříškově hnědé oči s jiskrou nevypadaly špatně a plné rty ukazovaly docela příjemný úsměv. Jen ten nos by mohl být menší. No, neudělám nic. Naposled jsem hodila očkem po svém oblečení. Venku bylo hezky, tak jsem si vzala jen tříčtvrťáky a lehký topík. Nejsem nějak vysoká ani hubená, ale prostě taková, jaká jsem. Občas mi přijde úsměvné, že mám větší ramena než kdejaký muž. Podívala jsem se na hodiny a mrzutě se šourala na autobus.
Dneska bylo ve škole docela velké pozdvižení. Měl přijít nový učitel. Všechny holky na něj byly zvědavé. Tak čeština? Usmála jsem se. A zasedla do lavice. Zazvonilo, ale rachot neutichal. Otevřely se dveře a všechny oči se upřely na jediného člověka. Byl krásný. Jeho modré něžné oči zkoumaly třídu. Prsty si prohrábl své pískové vlasy a nervózně se usmál.
Zasedl za katedru a listoval docházkovou knihou. Ze všech stran se ozývaly vzdechy a tlumené šeptání. Počítám, že polovina holek už si s ním představovala svatbu. Ta druhá minimálně sex.
Představil se jako Emet. Byl roztomilý. Začalo mě škrábat v krku a zcela automaticky jsem sáhla do tašky a vytáhla fantu. Nemuseli jsme se ptát. Dala jsem si doušek a cítila zklidnění.
V tu chvíli se naše oči poprvé setkaly. Mé srdce vynechalo úder a měla jsem pocit, že i on to cítil stejně. Zapomněl doříct větu. Odkašlal si a pokračoval. Ještě několikrát se naše oči střetly a on se něžně usmál. Cítila jsem, že jsem v tom po uši, stejně jako ostatní. Byl čas oběda, sedla jsem si s holkami a začaly jsme si povídat o chlapech. Docela mě překvapilo, že o "našem" objevu hovořily i zadané holky. Nechápala jsem, proč přišel, až když bude končit školní rok. Čekaly nás ještě 2hodiny těláku a pak zas domů. Po únavném dnu jsem běžela na bus, ale jelikož se mi zasekla skříňka, tak mi ujel. Naštvaně jsem si slovně ulevila a sedla na lavičku. Najednou zastavilo auto a já zvědavě koukala, co se děje. Okénko se otevřelo a já zas uviděla ten jeho krásný úsměv.
„Chceš svézt?" Kývla jsem a už si ho prohlížela zblízka. Byl tak krásný.
Celou cestu jsme si povídali. Vyzvídal stejně jako já. Smáli jsme se a nechtěli, aby ta chvíle skončila. Dozvěděla jsem se, že je mu 25 a zrovna dostudoval. Byl jen o 7let starší. Chtěl začít nový život, když jeho maminka umřela a on se rozhodl, že tohle by mohlo být to pravé. Podíval se na mě a řekl, že teď už ví, že tohle je to pravé. Zašimralo mě v podbřišku. Cítila jsem v tom podtext. Když jsme dojeli k nám, oba jsme mlčeli. Nenapadlo mě nic jiného, než… Otevřela jsem pusu a...
„Nechceš jít k nám? " Zamžikal a šťastně kývnul.
Nedošlo mi, že se na mě sesype máma. Nemohla jsem jí říct, že jsem se zamilovala do našeho učitele. Tak jsem řekla, že učí jinde. Máma byla ráda a já tedy také. Strávili jsme spolu překrásný den. Na jeho konci jsme se rozloučili sladkou pusou a já si o něm nechala zdát…
Další den jsem se do školy nehorázně těšila, jen tam byl strach, jestli se něco nezměnilo. Když jsem uviděla jeho lásku v očích, okamžitě strach přešel. Tajili jsme to celý měsíc. Naše láska rostla každým dnem. Zbýval měsíc školy, kdy jsme začali řešit, co bude dál. Rozhodl se odejít na školu, o které jsme mámě říkali. Chtěli jsme se být spolu. Když končil školní rok a už byl přijat na jinou školu, přišel k mé lavici a začal mě líbat. Už jsme se nemuseli skrývat. Všichni zírali a já se musela smát. Byla sem tak šťastná. Objal mě a točil semnou ve vzduchu. Slyšela jsem plno závistivých řečí a věděla, že mám co vysvětlovat, ale to nebylo důležité. Ať si říká, kdo chce, co chce, záleží jen na tom, jaké si to uděláme. My si to hodlali udělat dokonalé.
Autor Ajví, 21.08.2012
Přečteno 617x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí