Odešel, odešla

Odešel, odešla

Anotace: ...

Alkohol. Můj večerní společník, Sedmička vína a pár drinků od neznámých zoufalců. Proč tu sedím? Nechci být jen dalším zářezem erotických deníků odporných úchylů. Proč jsi mě nechal? Snad jsem nebyla tou dlouhonohou blondýnou z tvého porna. Nebo jsem měla moc názorů na svět? Měla jsem být tvou poslušnou rozhoďnožkou. Nenávidím ho. Čtyři roky. Čtyři roky jsem ti podstrojovala. "Děkuji," byl komfort, který jsem si nezasloužila. Možná kdybych byla poslušnou děvkou...
Sexy tělo. Tvá ramena a svalnaté ruce. Dokonalý Adonis. Socha hodna antického Řecka. Discobolos z mramoru. Toužím tě mít u sebe. Miluju, když se mě dotýkáš. Mrazení v zádech a šimrání v břiše. Líbáš mě na krk.
Ne! Je to pryč. Sedím v baru a topím se ve sklence přeslazeného koktejlu. Odešel jsi s ní. Modelka od Victoria's Secret. Odložil použité zboží. K mání byl nový model.
Venku je chladno. Ty jsi chladný. Nepozdravil. Prošel kolem se svou novou múzou. Pohrdavý pohled přes rameno a jsi pryč.
Ale mně dnes bude dobře. Půjdu spát. Dnes večer si ustelu na kolejích.
Autor Cailein, 08.11.2013
Přečteno 662x
Tipy 12
Poslední tipující: Aiury, Werushe, Tapina.7, Vampire angel, Kačííí, Pelican
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Odvažuju se říct,ž e tohle šlo od srdce - a taková díla jsou pak ty nejlepší. ST! :)

17.11.2013 01:24:42 | Vampire angel

Děkuji za smělý pohled očima podvedence. ST za ryzí život a upřímnost v tvých řádcích.

09.11.2013 12:17:21 | Pelican

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí