Sloní láska

Sloní láska

Anotace: Příběh o dvou slonech, kteří se měli rádi.

Elephantní zoo se jmenovala proto, že tam bylo mnoho elephantů - tedy slonů. Tenhle název vymyslely děti a to teprve chodily do první třídy! Dobrý výkon, že?
Ono to tak docela nebylo. Do zoo totiž přivezli jen samé slony a děti i ředitelé zoo se rozhodli pro elephantní zoo.
Budu vám vyprávět jeden docela romantický příběh o sloní lásce. Když postavili sloní zoo, samozřejmě přivezli několik slonů. Mezi nimi byl slon Munglo, který byl ve své kleci úplně sám. Ostatní sloni ve své kleci měli alespoň jednoho slona, s kterým si mohli kdykoliv povídat. Asi proto se Munglo věčně nudil a nevěděl, co dělat. Většinou si vyžádal od krmičů další hromadu banánů a začal ji trochu znuděně a smutně žvýkat. Krmiči proto nevěděli, co to se slonem je, a několikrát se chystali už zavolat zvěrolékaře, ale potom si uvědomili, že slon má nejspíš hlad, tak proto kouká tak divně.
Tak to ale netrvalo dlouho. Brzy se přistěhovala do jeho klece jedna slonice. Munglovi se hned líbila.
,,Ahoj, já jsem Munglo, a ty?" zeptal se jí přátelsky slon.
,,Ahoj, já jsem Klinda. Jsem ráda, že jsem ve tvé kleci."
,,No, já jsem taky velmi rád. Líbíš se mi."
,,Díky, vždyť ty taky." Klidna se trochu víc začervenala a rychle si šahla pro banán, aby to na sobě nedala znát.
Takhle to trvalo docela hodně dní. Bylo znát, že je to láska pro oba silná přímo od srdce. Oba sloni si povídali, jedli spolu, smáli se a mnoho dalších věcí, které dělají velcí přátelé. Nejraději ale zlobili a lezli všem na nervy.
Jednou, když jim přinesl krmič do klece mnoho banánů a dalších pochoutek, stalo se něco docela neuvěřitelného.
,,Chceš podat banán?" zeptal se Klindy Munglo.
,,Jasně," řekla trochu nejistě Klinda. Nebyla si jistá, jestli se nepřeslechla.
Najednou se Munglo zvedl, vzal do chobotu hodně žlutý banán a vypadalo to, že ho chce podat Klindě do chobotu. To se ale nestalo. Manglo se rychle zastavil u Klindiny tváře a dal jí tam pusu. Upoustalo to hodně dětí, ale od té doby už se u slonů nic nevidělo.
Třeba to bylo proto, že se tomu děti hodně smály a sloni to mohli nějak vycítit. Asi i skončila jejich ,,sloní" láska , protože sloni jsou nějak klidnější a chovají se i více jako sloni.
Nejspíš to byla jejich první a poslední pusa.
Autor Rypouska, 05.02.2014
Přečteno 642x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím, že jsem ten pravej, abych komentoval, protože nedostatky, který vidím, sám dělám. Nerad, ale pořád. Třeba široký rozpovídání se o vedlejších motivacích a dějích a pocitech (druhý odstavec; s malou nadsázkou by tam stačilo: "... Mezi nimi byl slon Munglo, který byl ve své kleci úplně sám. A bylo mu smutno, že je sám." Líp se to čte, člověk se v tom neztrácí - a zbude víc prostoru na to, co je podstatný. Asi trošku přeháním, ale to jen pro lepší názornost. A protože jsem "odborník" na ´nefunkční úvody´, který oslovují a okouzlují jen mě, a marně s nima bojuju a marně se snažím z textů vyházet všechno košatý nic, rozumím, že ti to přijde důležitý a hezký. Tak jen tak nesměle, za čtenáře, který k textu přišel a čte ho, aby v něm něco našel, ale nevidí v něm to, co se při psaní honí hlavou autorovi, tedy jen tak nesměle přidávám tuhle poznámku. I když vím, že "očistit text od zbytečného" přijde vždycky snadné čtenáři, ale nikdy autorovi. Vím to z vlastní zkušenosti :-)

08.02.2014 09:33:07 | Petros

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí