McLennon VII.

McLennon VII.

Anotace: Tento díl bych ráda věnovala mé spřízněné duši Aiury, která je nejvěrnější čtenářkou a nejtrpělivější posluchačkou mých The Beatles úchylek :3 :) Mimochodem, zase slash - pár John/Paul, takže už to znáte. Koho by to pohoršovalo, prostě nečíst ;)

„To je divné, George nikdy nechodí pozdě.“

 

„Jo, to je fakt, muselo se stát něco výjimečného. Doufám, že přijde brzy, už jsem mu objednal pivo.“

 

„Hele, už jde. Kdo to sakra-“

 

Do místnosti právě vcházel George ve skvěle padnoucím obleku. Vlasy měl jako vždy upravené a na rtech měl lehký úsměv. Důvod jeho dobré nálady šel vedle něj. Pohledná, drobná blondýnka s okouzlujícím úsměvem a krátkými šaty.

 

„To bude jeho sestra.“

 

„Ne, jeho sestru znám,“ poznamenal Ringo s chlípným úsměvem.

 

„Proboha, Richarde, i jeho sestru? Tohle vaše přátelství znatelně poznamená.“ škodolibě se zasmál John. Ringo se trochu sesunul pod stůl.

 

„Ahoj kluci.“

 

„Ahoj Georgi.“

 

„Tohle je Aiury.“

 

„To je tvoje holka?“ žasnul Paul. George se zamyslel, pak jí kouknul za výstřih a vítězoslavně pokýval hlavou.

 

„Jo. Holka.“

 

„Velmi mě těší madam.“ políbil dotyčné ruku John a sjel ji pohledem. Musel uznat, že je opravdu hezká. „Jsem John, tenhle okouzlující gentleman je Paul, támhle v zadu je Ringo a tento zatracený podivín a tajnůstkář s nejhezčí holkou, co kdo z nás měl je George. Toho ale patrně znáte.“ dokončil proslov.

 

„Jistě, že znám.“ zasmála se dívka a ovinula ruku svému příteli kolem pasu.  Následovalo hromadné obdivné zapískání. George se zamyslel a položil ruku Aiury na zadek. Následovalo další zapískání.

 

„To mě začíná bavit. Hele, co ještě umíme.“ pochválil se a našpulil pusu. Jeho přítelkyně mu za hlasitého smíchu přítomných dala letmý polibek.

 

Po chvíli se situace uklidnila, a když už měli všichni co pít, začala zábava a konverzace. V nestřežené chvíli John pod stolem pohladil Paula po stehně. Ten mu nevěnoval jediný pohled a pečlivě zkoumal etiketu lahvového piva. John se zamračil a stiskl mu ruku. Opět bez reakce.

 

„Co se děje, Paulie? Už mě nemáš rád?“ pošeptal mu s šibalským výrazem.

 

„Proč si nepovídáš s Aiury?“

 

„McCartney, ty žárlíš!“ vydechl šokovaně John.

 

„Ne, to není pravda.“ odsekl uraženě jeho přítel.

 

„Ale je, pojď si popovídat jinam, tady je moc uší.“

 

Paul kývl a beze slova odešel směrem k toaletám. Nikdo si toho nevšiml a tak ho John po chvíli následoval. Došli až ke dveřím, když se John

zarazil.

 

„Pojďme na dámské, tam nikdo nepřijde.“

 

„Zbláznil ses? Přijde nějaká holka a nás vyhodí z baru.“

 

„Ale ne, holky na toaletu prostě nechodí, toho sis nevšiml? Stydí se.“ zasmál se John a zatáhl svého společníka na dámy. Vtlačil ho do jedné z kabinek a zavřel dveře. Políbil ho do vlasů a nadechl se té omamné vůně.

 

„Říkal jsem Ti už přeci, že jsi lepší, než všechny holky, ne?“ něžně se na něj usmál. Paul pokrčil rameny a zavrtal se mu nosem do hrudníku.

 

„Já vím, ale holky Tě zbožňují, Ty je taky a tak to má být. To nezměníš.“

 

„Jednou to změním Paulie. Slibuju. Budu Tě mít vždycky rád, zapamatuj si to.“ Paul se konečně usmál a nechal se políbit. Vášnivě a dlouze.

 

Mezitím byl George a jeho přítelkyně vystaveni nekonečnému vyprávění. Ringo zrovna barvitě popisoval setkání s nějakou zrzkou.

 

„A kdybyste viděli její nohy! Dáma odpustí, měla je tááááákhle dlouhé a – Ale né, moc se omlouvám, to jsem nechtěl!“ Ringo při demonstraci dlouhých nohou převrhl na dívku láhev s pivem.

 

„Nic se neděje, jen se zajdu umýt.“ řekla pohotově Aiury a mířila na toalety. Vešla dovnitř a na chvilku zaváhala. Pak se rozhodla, že když už je tady, odskočí si a otevřela kabinku. Zůstala stát jako opařená. Před sebou viděla dva muže v objetí a dala by krk za to, že zahlédla i polibek. Stála tam neschopná slova a i mužům nebylo moc do řeči.

 

„Echm…. Obsazeno?“ zkusil to John s okouzlujícím úsměvem.

 

„Aha, pro-promiňte.“ zakoktala dívka a vyběhla z toalet. Došla až ke stolu a jen na půl úst oznámila svému příteli, že odchází. Ten se na ni chvilku díval a pak vyběhl za ní.

 

„Co se stalo, zlato? Na toaletě bych jedenáctimetrový pavouk?“

 

„Ne, John a Paul.“ zrudla blondýnka.

 

„Na dámských?“

 

„Ano.“

 

„Hehe, oni se ještě tak úplně nerozhodli pro pohlaví.“ zasmál se.

 

„Objímali se a asi i líbali.“ zrudla ještě víc. George si povzdechl.

 

„Víš, kotě, láska umí být bláznivá.“ řekl prostě. „Nikomu o tom neříkej, neví to ani Ringo. Ale jsem si jistý, že jednou se to svět dozví. Takové

pouto nejde utajit.“ usmál se na ni.

 

„Mimochodem, mám žízeň. Nemohl bych vysát trochu Tvých šatů?“

 

 

All you need is love, love. Love is all you need... 

 

Autor JP.slash, 10.06.2014
Přečteno 682x
Tipy 5
Poslední tipující: CoT, Bakchus, Tina, Aiury
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak teď nevím, jestli je dobře nebo špatně, že jsem se já sám nestal nejvěrnějším čtenářem a nejtrpělivějším posluchaček tvých The Beatles úchylek, Meklenone :D

09.12.2014 16:11:55 | CoT

Lituješ, co? :D Chva chva :D Ale myslím, že být v roli Aiury by Tě asi až tak moc netěšilo :D

09.12.2014 16:14:47 | JP.slash

ty bys to určitě nějak zaonačila :D

09.12.2014 16:15:52 | CoT

Udělala bych z toho trhák :D Svět slashe by se ještě divil :D

09.12.2014 16:18:56 | JP.slash

tvé nenápadné ponoukání mě k četbě se mi hrozně líbí. teda pokud nevidím víc, než bych měl vidět:D

09.12.2014 16:22:46 | CoT

Každý vidí jen to, co by chtěl :) Jsem ráda, že to má tenhle efekt :)

09.12.2014 16:24:26 | JP.slash

pak chci (vidět) strašné věci :)

09.12.2014 16:25:52 | CoT

Moji lásku již nikdo nepotřebuje(krom vnoučat,samozřejmě).Ale co Ty???

28.06.2014 10:25:05 | Bakchus

Všichni potřebují lásku :)

28.06.2014 10:29:51 | JP.slash

Aiury (literární) z toho byla trošku v šoku a tu skutečnou věřím, že to více, než potěšilo :)
Přišlo mi na jednu stranu roztomilý, když John ze sebe zkusil dostat, že je obsazeno, dovedu si to živě představit :) ...A pak bych ráda viděla, jak se podaří vysát pití z šatů :D
A moje jediná "výtka" je, že to skončilo :D

27.06.2014 21:20:41 | Tina

Díky moc!! :) Musím se přiznat, že si to taky dokážu dokonale představit :) Úplně vidím ten jeho úsměv :D :)

No, nevím jak, ale George by na to rozhodně přišel :)

Jo, všechno jednou končí, ale neboj, další díly budou :)

27.06.2014 21:25:22 | JP.slash

Jůůůů :3 Moc MOC krásný díl! :) A mnohokrát Ti děkuji, že jsem mohla být jeho součástí :) Okamžitě ukládám mezi oblíbené ;)

10.06.2014 21:45:49 | Aiury

Moc děkuji za pochvalu :) Rádo se stalo :) Snad to splnilo případné očekávání :)

10.06.2014 21:47:58 | JP.slash

Mohu říci, že je to NAD očekávání ;) Moc vydařené :)

10.06.2014 21:52:19 | Aiury

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí