Podvedená

Podvedená

Anotace: Z dlouhé chvíle píšu povídky na toto téma a na tyto situace. Tak tady je první, kterou zveřejňuju :) Samozřejmě píšu i z jiných soudků, ale to snad jindy ;)

Procházela jsem se po bytě. Přemýšlela jsem. Už jsem nevěděla, jak bych mohla svému příteli udělat radost. Zkusili jsme už tolik poloh a náš sex přesto přestával dávat smysl! Koupila jsem si nové oblečení na dnešní noc. Byla jsem zoufalá, už jsem nevěděla co a jak. Tak jsem naplánovala tohle překvapění. Čekala jsem jen, až se vrátí z práce. Kvůli němu jsem si vzala volno.
Konečně jsem uslyšela v zámku klíč.
Vběhla jsem do ložnice a lehla si na postel ve svém novém oblečku.
Ležela jsem a začala zrychleně dýchat.
Byl slyšet tlukot mého srdce. Ovšem začalo bít ještě více, když se v domě ozvala rána, jakoby něco spadlo na zem a někdo nahlas řekl: "Pšššt!"
Vyjeveně jsem zůstala civět na dveře. Klika se začala spouštět dolů a já slyšela jen hlasité oddechování. Dveře se pomalu otevíraly, když jsem v nich spatřila mého přítele s .... NĚJAKÝM CHLAPEM?!
Co to má znamenat?! Že můj přítel je gay?!
Ohromeně jsem vydechla, tím jsem upoutala jejich pozornost.
"Ó můj bože!"
Oba se na mě podívali s překvapením ve tváři.
"Sáro, chtěl jsem ti to posledních několik měsíců říct ... "
Autor Půca, 19.11.2014
Přečteno 687x
Tipy 4
Poslední tipující: Mimao, lada34, xSysax
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Gay.. :3 :D

22.11.2014 21:10:16 | xSysax

Stay Gay ... :*

23.11.2014 02:06:59 | Půca

No a teď tam má dva frajery! :-D

19.11.2014 13:14:36 | Isabella Monvoisin

Pravda, dalo by se vytvořit pokračování :D ;)

19.11.2014 14:14:53 | Půca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí