Lovci srdcí

Lovci srdcí

Anotace: Můj první příběh...ano, vím, není to nic moc....ale řiká se, že chybama se člověk učí...

Lovci srdcí
Část první
by Lucie Pisárová


Z celého svého srdce bych chtěla poděkovat Terezce S. a Kačce M. za to, že mě inspirovali k napsání tohoto příběhu.Jste mi velkou oporou.Nikdy jsem si nemyslela,že potkám takové zlaté dušičky,jako jsou ony dvě.







1. kapitola


Lucy s Teri byli sestry, i když jedna měla černé vlasy a druhá jednou zrzavé a jednou blonďaté, tak podobné si byli do všech detailů. Phoebe byla Lucyinou nejlepší kamarádkou už od školky, kde spolu vyváděli ty nějvětší lumpárny, jaké dovedli vymyslet. S postupem do vyššího věku ale dostávali rozum, stali se z nich krásné mladé dámy a jak už to bývá, poznávali i mužské protějšky. Lucy později svou sestru seznámila i s Phoebe a od té doby jsou nerozlučná trojka. Tak se podívejme, co všechno bude dít. Nebude nouze o zábavu, intriky, drama.

Byl krásný slunečný den, když se Lucy, Phoebe a Teri procházeli po městském parku. Spoustu lidí tu piknikovalo, házelo si s frisbee, pouštělo draky nebo se jen tak procházeli.
,,Tak co budeme dnes dělat?´´ zeptala se tázavě Phoebe.
,,Myslela jsem, že si pustíme taky draka, ale je moc vedro.´´ odpověděla Teri, která už byla utahaná, ale pořád ji ještě zbývali síly.
,,Navrhuju jít do města, třeba tam potkáme nějaké chlapy.´´ přidala svůj návrh Lucy.
,,Ale Lucy, vždyť máš přítele, já manžela a Phoe taky manžela. Nemůžeme přece chodit na chlapy. Ano, přiznávám, koukat můžeme.´´ přiznala sama sobě překvapená Teri.
,,Ale já vím, že každá někoho máme. A jak sama řikáš, koukat můžeme. V tom nám nezabrání nikdo.´´ odpověděla Lucy a všechny tři se vydali do města.

Po asi patnácti minutách dorazily do města. Do místa, kam se Teri vždy chtěla podívat.
,,Teda Lucy, vidět chodník slávy byl vždy můj sen. Děkuju Ti za tu možnost se sem podívat.´´ jásala radostí Teri.
,,Tak Phoe zatím koupí hotdogy a my se jukneme na hvězdy. Třeba tu najdeme i někoho, koho máme rády.´´ odvětila Lucy.
Než Phoe nakoupila jídlo, tak se Teri s Lucy rozhlíželi, koho mezi hvězdami na chodníku najdou. Ale než někam stačily dojít, dohnal je hlad a vrátily se ke stánku s občerstvením.
,,Teeda, nějak mi je šouflo.´´ povídá Lucy a drží se za břicho.
,,To máš z toho, že jsi snědla tři ty hotdogy.´´ říká trochu rozčíleně Phoe.
A Teri se jen směje nastalé situaci.
,,Nevím, čemu se Teri směješ. Tobě by bylo stejně.´´ namítá lehce uražená Lucy.
Poté, co se najedli, vyrazily směrem k parkovišti, kde Phoe měla svoje nové auto značky Audi. Ano, auto takové značky si skutečně může dovolit. Aby ne, když pracuje jako generální ředitelka módní společnosti.
Když přišly k autu, tak Teri a Lucy jen padaly brady z úžasu. Ony se svezou kabrioletem.
,,Tak kde se couráte holky? Jedeme ke mě domu.´´ napomíná kamarádky, když se ohlédne a vidí, jak stojí pět metrů od auta a zírají na něj.
,,Jo, promiň, už jdeme. Já jen, že je to parádní auto.´´ omlouvá se Lucy.
,,Lucy, já jsem taky ohromená.´´ odpovídá Teri.
Až asi po ještě pěti minutách prohlížení toho skvostného auta se konečně sedlo a jelo se k Phoebe domu.

Jízda k Phoebe trvala asi patnáct minut, během kterých Lucy zatím přemlouvala své břicho, aby se uklidnilo. Jen vystoupily z auta, tak se málem Teri s Lucy zastavilo srdce. Byla to velká, luxusní vila. Dvě garáže, rozlehlá zahrada. Uvnitř tři ložnice, dvě koupelny, obrovská kuchyně a co hlavně, co Phoebe před svými kamarádkami skrývala, na zahradě měla malý domeček, kde měla luky a šípy. Její zálibou bylo střílet z luku.

Po vstupu do vily si Lucy s Teri mysleli, že jsou na zámku. Vypadalo to tam opravdu nádherně. Aby ne, když Phoe byla na pořádek jak dělaná. Měla v plánu si zaplatit uklízečku, ale co si sama neudělá, to nemá.
,,Vítejte u Barnesů.´´ vítá Phoe.
,,Tak se holky u mě posaďte a chovejte se tu jako doma. Dáte si čaj nebo kávu?´´ ptá se po příchodu Phoe.
,,Já si dám kávu s mlékem, prosím.´´ odpovídá pohotově Lucy a sedá na velkou černou a pohodlnou pohovku.
,,Já si dám to samé jako Lucy, děkuju.´´ souhlasí Teri a posadí se vedle sestry.
Mezitím, co Phoe v kuchyni vařila kávu, se holky v pokoji bavily o tom, co prožily ve městě. byli to super nákupy, přejezení se z hotdogů a jízda skvostným autem. Po chvilce se z kuchyně ozývá Phoe a řiká.
,,Tak jak se vám u nás líbí?´´ trochu nahlas se ptá.
,,Teda Phoe, nevěděla jsem, že máš tak krásný dům, až se mi chce skoro říct palác.´´ říká nadšeně Lucy.
,,No a ten výhled stojí opravdu za to. Tady by se mi líbilo žít.´´ odpovídá záhy úplně překvapená Teri.
Než stačily vypít to lahodně dobrou kávu, kterou jim uvařila Phoe, stačily zdrbnout vše, co dělali ve škole, co Teri s Lucy vyváděli, jak zlobily rodiče a samozřejmě zdrbli své první lásky.
Phoe cítila potřebu jít na toaletu, když zrovna zazvonil zvonek.
,,Lucy, můžeš prosím jít otevřít? Bude to nejspíš pošťák.´´ požádala svou kamarádku a odešla do koupelny.
,,Jasně, už běžím.´´ odpovídá Lucy a běží otevřít.
Kdyby věděla, komu otevře dveře, raději by požádala Teri, aby tam šla ona. Jenže na to už bylo pozdě. Za dveřmi stál pohledný mladík, mohlo mu být tak 25, měl krátké blond vlasy, modré oči a na sobě měl modré džíny, bílé triko, koženou bundu a okolo pasu uvázanou černou mikinu.
Jak Lucy dveře otevřela, myslela si, že sní. On byl dokonalý. Splňoval vše, co kdy po chlapovi chtěla. Ale ne, nesmí se do něj zamilovat. Doma na ní čeká přítel Simon. No ale což, už mu otevřela, tak mu přeci nezabouchne dveře před nosem a nezdrhne jak malá holka.
,,Dobrý den. Nesu poštu pro Phoe.´´ pozdravil slušně, i když překvapeně pošťák.
,,Dobrý den. Mohu převzít nebo počkáte na Phoe? Musela si odskočit.´´ odpovídá možná lehce zarudlá Lucy.
,,Klidně můžete převzít.´´ a podává tři obálky,
,,Dobře, děkuju.´´ už opravdu zrudlá Lucy odpovídá, přebírá obálky a rychle zavírá dveře.
Lucy poštu ihned předává Phoebe a povídá : ,,Tak za prvé. Tady máš poštu a za druhé. Co to bylo za fešáckého pošťáka?.´´ ptá se hned.
,,Děkuju. Tak ten fešácký pošťák byl Dominic. Chceš s ním seznámit?´´ ptá se překvapená Phoe.
,,Vždyť víš, že přítele mám. Simona přeci.´´ namítá Lucy.
,,Já hlava dubová. No ale tak další nový kamarád není na škodu.´´ protiřečí Phoebe.
,,A to máš pravdu. Tak snad bude někdy příležitost ho poznat.´´ sice nechtěně, ale pravdivě odpovídá.
Phoebe ovšem z jejího tónu vycítila, že se začíná dít něco, co by se dít nemělo.
,,Hele, opovaž se do něj ale zabochnout. Co pak Simon?´´ řiká trochu nazlobeně Phoebe.
Obě si ani nevšimly, že tam není Teri. Ta se ale po chvilce objevila a povídá : ,,Tak co se tu dělo, co jsem mezitím byla na zahradě?´´ ptá se zvědavě, ale zároveň si všímá lehce napjaté situace.
,,Ale, přijde mi, že se nám Lucy zamilovala do pošťáka.´´ a to neměla Phoe řikat.
,,Nezakoukala, to si vymýšlíš. Mám přece Simona, to bych mu neudělala, miluju ho.´´ to už začíná být Lucy uražená.
,,Jen nepovídej. Je to na tobě dobře vidět. Byla jsi rudá až za ušima, co jsi se vrátila s poštou.´´ zvyšuje lehce tón Phoebe.
,,Sakra Phoe. Kolikrát ti to mám vysvětlovat. Mám Simona, miluju ho.´´ Lucy je už opravdu vytočená a moc dobře to ví.
,,Tak se uklidněte!! Za hádku a roky našeho přátelství ten chlap přeci nestojí.´´ snaží se udržet příměří mezi těma dvěma Teri.
,,Já jsem v klidu. Jen tady Lucy je asi kapku zamotaná ve vztazích. Neví, co chce.´´ namítá docela klidná Phoebe.
,,Tak na tohle nemám náladu. Odcházím. Až se budeš Phoe chtít normálně bavit, víš, kde mě hledat.´´ to už je vážně Lucy naštvaná. Sbírá svou kabelku a bundičku a odchází s pláčem domu. při odchodu samozřejmě nezapomene prásknout s dveřma.





2. kapitola

,,Tak to se Ti Phoe opravdu moc nepovedlo. Lucy není ten typ, že hned přelétne k jinému. Znám ji celý život a to je dost dlouho.´´ řiká zklamaně Teri a taky se jí chce plakat.
,,Teri, ty jsi to na ní možná neviděla, ale já ano. Vždyť jí to sršelo z očí ta zamilovanost.´´ namítá Phoe.
,,Měla by jsi se Lucy Omluvit. Evidentně ji to mrzelo od tebe. Toho jsem si zase všimla zase já a ty nejspíš ne.´´ prosí Teri.
,,Dobře, omluvím se jí. Ale svůj názor tím nezměním.´´ souhlasí Phoe.
,,Děkuji. Mám vás obě moc ráda a nechci, aby jste se rozhádali kvůli takové blbosti.´´ děkuje vděčně Teri a objímá Phoe.
,,Ano, vím, je to blbost, ale zasahující do života. Hned jak to bude možné, omluvím se jí.´´ a objímá znova ještě Teri.
,,Tak a já taky musím jít. Doma mě čeká spoustu práce. Vyprat, vyžehlit, uvařit. No, bude toho dost. Tak se měj Phoe a koukej se brzo omluvit Lucy, jasný?´´ loučí se Teri a odchází.
,,Jasně, Teri. Spolehni se. Jak se sejdeme všechny tři, hned se omluvím. A ahoj zlato.´´ a zavírá za Teri dveře. Jen je dovřela, propukla také v pláč.

Později toho dne se Lucy doma zachumlala pod deku s lahví vína a čokoládou a jen plakala. To co se stalo dopoledne u Phoe ji mrzelo a ještě dlouho asi mrzet bude. Za celý den se jí neozvala. Ani že by se Phoe chtěla omluvit. Do toho ještě měla Lucy puštěný romantický film, takže v ruce třímala věčně mokré kapesníky.Asi v osm večer se vrátil Lucyin přítel Simon z práce. Jelikož pracuje jako prodejce luxusních aut, měl na sobě velice slušivý a padnoucí oblek. Je to pohledný mladík, je mu 23 let a už v tomto věku má takovou pěknou práci. Když přišel domu, našel svou Lucy na balkoně bytu. Už neplakala, ale pořád na ní bylo vidět, že ji něco trápí. Proto se jí hned zeptal : ,,Copak se děje miláčku? Jsi nějaká smutná.´´
,,Ahoj zlato. Ale, chytli jsme se s Phoe u ní doma.´´ a začíná znovu s pláčem.
,,Takové kamarádky,skoro sestry a pohádáte se? Co se stalo?´´ ptá se Simon.
,,Ale, požádala mě, abych šla otevřít dveře. Byl to pošťák. Převzala jsem poštu místo Phoe. Ano, přiznávám, je to mladý pošťák. A ona si hned smyslela, že jsem se do něj zamilovala. Tak jsem jí řekla, že miluju teb, že bych ti to neudělala´´ pláče Lucy Simonovi na rameni.
,,Známe se pět let a znám tě. Nechtěl bych o tebe přijít.´´ utěšuje Simon Lucy.
,,Neboj, nepřijdeš o mě. Jak řikám, miluju jen tebe.´´ujišťuje Simona a políbí ho.
,,Taky tě miluju. Pojď dovnitř, ochlazuje se.´´ vezme Lucy do náruče a odnese ji do pokoje ke krbu.
,,Neboj, jak znám Phoe, přijde za tebou s omluvou a bude to v pohodě.´´ utěšuje Simon.
,,Nerady bych o ni přišla. Je to nejlepší kamarádka. Známe se od školky.´´ pláče Lucy.
,,Ale drahá, nepřijdeš. Každý vztah, i přítelský, si musí projít krizí.´´
,,Děkuju, že jsi při mě. Jsi pro mě všechno. Miluju tě.´´ a dlouze Simona políbí.
,,A co kdyby jsme brouku uspořádali nějakou párty?´´
,,Dobrý nápad.Dlouho jsme žádnou párty neměli.´´ odpoví nadšeně Simon.
Lucy tedy šla hned obvolat holky. I když, měla teda docela strach zavolat Phoebe. No co, risk je zisk se říká.
,,Ahoj Teri, ahoj Phoe. Pořádáme se Simonem párty. Dorazíte?´´ začla trojhovor Lucy.
,,Jee, tak to je super. Bude pařba. Kdy a v kolik?´´ ptá se nadšeně Teri.
,,Phoe, ty dorazíš?´´ ptá se Teri.
,,Tak pokud mě tam Lucy chce, tak určitě.´´ nesměle se Phoe táže Lucy.
,,Tak víš, že bych ti nejradši zakroutila krkem. Ale ano, přijít múžeš. Příští pátek od 18h. Jo a vemte své miláčky. ´´ souhlasí Lucy.
,,Tak se těšíme s Benem a Teri s Mattem taky jistě. Já už ale musím běžet. Mějte se krásně kočky.´´ a pokládá telefon Phoe.
,,A já taky běžím, Lucy. Moc se na párty těšíme. Ahoj.´´ i Teri položila telefon.
Simon se mezitím vykoupal a oblékl do domácího oblečení. Všiml si, že je Teri o něco veselejší.
,,Tak holky jsou obvolané. Obě souhlasily. jsem ráda, že i Phoe přijde. Bála jsem se, že řekne ne.´´ sděluje Simonovi, že se pozvání povedlo.
,,Tak vidiš. A ty jsi měla strach. ´´ hladí Simon, Lucy.
,,Tak zítra zajdeme nakoupit. Nějaký pití. To čerstvější až ten den.´´

Na druhý den ráno se Simon s Lucy vydali do nedalekého obchodu. Jasno měli, co nakoupit. Ale samozřejmě se to neobešlo bez něčeho navíc. Lucy samozřejmě prošla okolo obchodu s oblečením. No, chudák její peněženka zaplakala. V obchodě s potravinami Simon stojí v uličce s alkoholem a povídá : ,,Tak tady strávím mládí, než něco vyberu.´´
,,Ale prosim tě. Vezmeme to, co bereme pořád.´´ protestuje Lucy.
,,Takže nějaký sekt, zelenou, pushkina, vodku a slivovici.´´ nejistě se SImon ptá.
,,No, vidiš, jak si to pamatuješ.´´ směje se Lucy.
Později u pokladny se Simon děsí nad částkou za nákup : ,,Teda, za čtyři tašky takových peněz.´´
,,Tak párty nepořádáme každý den, tak si to můžeme dovolit.´´ řiká Lucy.
Po nákupu se společně ještě prošli po obchoďáku. No, prošli kolem Sladkého ráje a bylo jasné, že tam odsud Lucy neodejde s prázdnou. Kyselé žížalky, pendreky, čoko mince. Bez toho nemůže odejít.
Po příchodu domu si Simon všiml, že je Lucy unavená, tak ji poslal si lehnout a on že uklidí nákup. Lucy mu byla nesmírně vděčná. Šla se tedy vykoupat, vzala si svou nejmilejší noční saténovou košilku a šla si lehnout. Jenže jak si lehla, spát se jí najednou nechtělo. Tak si řekla, že překvapí Simona. Šla se znovu upravit do koupelny, košilku si nechala. Ale make-up si udělala, vlasy upravila a rychle se vrátila do postele.Když byl Simon se vším hotový, tak se šel taky vykoupat. Po příchodu do ložnice málem nestačil chytit bradu, jak úžasně vypadala jeho Lucy. Ano, jeho, nikomu ji nedá. Lehl si k ní, pohladil ji, políbil. Začal ji hladit po těle, líbal ji kde ho to napadlo a ona mu jen podlehla.

Mezitím se v bytě u Teri vrátil domu taky její mažel Matthew. Všiml si, jak je jeho vždy krásná žena oblečená do velice slušivého černého overalu.
,,Ahoj zlato. Jak jsi se dnes měla?´´ ptá se Matt.
,,Ahoj miláčku. A docela to bylo dobrý. Pořád mám v hlavě hádku Lucy s Phoe.´´ ´řiká trochu smutně Teri.
,,Co se stalo?´´ zvědavost je Mattova neřest.
,,Ale. Phoe si myslí, že je Lucy zamilovaná do pošťáka, kterému otevřela dveře, když jsem u Phoe byli.´´ vzdychla jen Teri.
,,Už zase? To samé měla Lucy s Jacksonem. Potkala Simona a on šel do háje.´´ protestoval Matt.
,,Sakra, i ty? Co proti Lucy máš?´´ rozčiluje se Teri.
,,Nic proti ní nemám. Jen se mi to moc nelíbí. pokud ho potká ještě jednou, tak se vážně bojím o její vztah se Simonem.´´ namítá Matt.
,,Ježiši, že já ti něco řekla. Tohle jsou holčičí věci, tak tomu prdlajs rozumíš.´´ už trošku hádavě odpovídá Teri.
,,Ale to je v pořádku, rád tě vyslechnu. Jen. No, raději to ponechám bez komentáře.´´ culí se Matt.
,,To bych Ti radila. Jo a jsme pozváni na párty k Lucy a Simonovi. Příští pátek. Budou tam i Ben s Phoebe.´´ sděluje pozvání Mattovi.
,,Sakra, tak to budu muset přeplánovat. Měl jsem se sejít s jedním kamarádem ze školy. Posunu to na druhý den.´´ odpovídá lehce zaraženě Matt.
O deset minut později Matt ukončil hovor s kamarádem. A hned sděluje Teri : ,,Tak jsem Tomovi volal a byl v pohodě. Řikal, pátek nebo sobota, že je to jedno.´´
,,Fakt se omlouvám. Nevěděla jsem, že už máš nějaké plány.´´ omlouvá se Teri.
,,Nic se nestalo, miláčku. Příště Ti řeknu dřív, že něco mám.´´ a líbne Teri.
,,Tak to jsem ráda, že se nezlobíš. Miluju tě, Matte.´´ a dlouze svého muže políbí.

U Phoe a jejího muže druhý den panoval klid. Jen Ben byl trochu utahaný z práce.
,,Ahoj Bene, miláčku. Jak jsi se dnes měl?´´ zeptala se Phoe.
,,Ahoj miláčku. Jak jinak, než pracovně, bylo to docela náročné´´ podotkl.
,,Copak se dělo, zlato?´´ zajímala se Phoe.
,,Ale, přijímal jsem nové zaměstnance.´´ nadhodil Ben.
,,A co je na tom špatného, brouku?´´ zeptala se.
,,Musel jsem vybírat dva z patnácti uchazečů. Bylo to moc těžké. Všichny uchazeči naše požadavky splňovali.´´ zněla odpověď Bena.
,,To mě mrzí, lásko. Snad ty ostatní najdou místo jinde. Přeji jim to.´´ podotkla Phoe.
,,Dal jsem jim doporučení, tak snad jim to jinde vyjde.´´ přikývl.
,,Jo a o párty u Lucy a Simona jsem Ti už řikala?´´ pokračovala Phoe.
,,Neřikala. A kdypak ji mají?´´zadíval se na ni.
,,V pátek od 18h. Snad tam nic nemáš v práci.´´ zalekla se.
,,Ne, v pohodě, nic tam nemám. Vyhovuje mi to. Těším se na všechny. I Teri s Mattem jdou?´´ zeptal se Ben.
,,Jo jo, i oni jsou pozváni. To bude zase párty. Snad ne jako posledně, že brouku.´´ odpověděla chlácholivě Phoe.
,,Ne že se zase opiješ, zlato. Nebudu tě tahat přes celé město zase.´´ namítá.
,,No dovol? Já na rozdíl od tebe neobjímám vázu s tím, že jsi to ty.´´ protestuje Phoe už se záchvatem smíchu v patách.
,No bože, tak jsem měl trochu víc napito, no.´´
,,My jsme vážně dvojka. Jsme se hledali tak dlouho, až jsme se našli. A proto tě miluju.´´ příblíží se Phoe k Benovi a lehce ho políbí.
,,Taky tě miluju.´´ a odešli spolu do ložnice.





3.kapitola

V den párty byli Lucy se Simonem nakoupit suroviny na jednohubky, chlebíčky. Dokoupili ještě pití, protože neodolali a něco z předkoupeného vypily. Simon se hnal rychle do domu a nemyslel na to, že se Lucy táhne s těžkou taškou.
,,Zlato, že by jsi mi pomohl s tou taškou?´´ nadává Lucy.
,,Jejda, promiň zlato, už běžím.´´ omlouvá se a beží ji na pomoc.
,,Dneska je ta párty. Doufám, že mi pomůžeš a nebudeš se zase válet u televize.´´ ptá se se zvednutým obočím Lucy.
,,Tak to je jasný. S čím konkrétně budeš potřebovat pomoct?´´ ptá se jí.
,,Tak můžeš nakrájet pečivo a celkově nějaké jednohubky. Já se postarám o výzdobu.´´ a s tímto odchází na zahradu připravovat párty.

Mezitím se strojily na párty i Teri s Mattem.
,,Tak co, zlato. Můžu takhle jít?´´ ptá se trochu nejistě Teri.
,,Tobě to lásko sluší snad i v pytli od brambor.´´ směje se Matt.
Teri na sobě měla džínovou minisukni s krajkou, bílé tílko, černou koženou bundu a černé boty na podpatku, které šikovně doplnila černou malou kabelkou.
,,Já tě praštím. Ale děkuju.´´ a ,,škrtí,, Matta.
,,Tak, neměli bychom vyrazit? Jinak dorazíme na párty pozdě.´´

Bylo chvilku před 18h, když se všichni začali scházet. Byli uchváceni z výzdoby, ze stolu, který se téměř prohýbal pod všemi těmi dobrotami.
,,Tak vás tady moc srdečně vítáme. Chovejte se tu jako doma.´´ uvítala všechny Lucy a ty ji poděkovali potleskem.
,,Teda, prefektně vyzdobené. Máš talent.´´ chválí Phoe s Benem.
,,Lucy, dala sis dost práce. Já bych to tak nevypiplala.´´ přidává se Teri.
,,Ale měl by přijít ještě někdo. Matt se mě ptal, zda smí pozvat kamaráda ze školy. Tak jsem souhlasila a řekla, jestli má přítelkyni, ať ji vezme sebou.´´dodala ještě Lucy.
Teri se otočila na Matta : ,,Jak to, že to nevím?´´ ptá se ho zamračeně.
,,Takové malé překvápko, zlato.´´ namítá Matt.

Mezitím, co se všichni odebrali k občerstvení, si Phoebe vzala stranou Lucy.
,,Lucy, moc se ti omlovám za to u mě doma. Ale opravdu to na tobě bylo vidět.´´ omlouvá se trochu se slzama v očích Phoe.
,,V pořádku, nemáš se za co omlouvat. Ale přiznávám sama, že mě to pak doma došlo, že má něco do sebe.´´ to už Lucy opět rudla až za ušima.
,,Sakra a když jsem ti to tehdy řikala, tak jsem byla ta špatná. Jestli chceš, mohu vás seznámit. Ale dávej si pozor, kam až zajdeš. Jen kamarád, rozumíš?´´ zvedá ukazováček Phoe.
,,Dobře, souhlasím. Seznámit nás můžeš. Ale jak řikáš, musím si dát pozor na city.´´ ne úplně nadšeně souhlasí Lucy.
,,Tak dobře. Dominic poštu roznáší pondělí a středa kolem 9h ráno. Tak ty přijď tak v 8:45.´´
,,Tak jo, budu tam.´´ souhlasí Lucy.

O pět minut později dorazil na párty poslední pár.
,,Tak a jsme kompletní. Rád bych vám představil mého kamaráda ze školy, Toma a jeho přítelkyni Taylor.´´ uvedl příchozí pár Matt.
Lucy to převzala : ,,Tamhle je Phoebe a Teri a někde se poflakují Ben se Simonem.´´
Jak Lucy uvedla Phoebe, Taylor hned zbystřila, protže věděla, že to jméno zná.
,,Jeeeee. Ahoj Taylor. Jak dlouho jsme se neviděli? Osm let?´´ a radostně ji objímá.
,,Jejda, Phoe. Ahoj zlato. No to je dlouhá doba. Jak se máš?´´ a i ona obejme Phoe.
,,No tak víš, jsem vdaná. Dítě zatím neplánuju. A co ty?´´
,,Tak s Tomem jsme asi měsíc a zatím nám to klape. Tady ve městě jsme asi 14 dní. Juj, vydrž, Tom mě volá. Pak ještě pokecáme.´´ líbla Phoe a šla za Tomem.
,,Nazdar Tome, chlape jeden. Jak to, že nevím, že žiješ tady ve městě?´´ vítá se se starým kamarádem Matt.
,,Ahoj Matte. Tak jsme tu teprve 14 dní a zatím tu jsme s Tay spokojení. No a tohle je moje přítelkyně Taylor. A ty jsi Teri, viď?´´ dodává Tom.
,,Ano, Teri. Těší mne, že vás oba poznávám.´´ zdraví se s nově příchozími.
V očích Teri je Tom někdo, po kom kdy toužila, proto raději hned odešla, protože ji bylo jasné, že rudne. Za to tu blonďatou potvoru, co s ním přišla, by prostřílela kulometem a zahrabala 30 metrů pod zem. Byla ji dost nesympatická.
Po zbytek párty se všichni perfektně bavily. Hudba hrála, občerstvení mizelo před očima, Phoebe si pokecala s Taylor, byli to kamarádky ze střední školy. Jen Teri se snažila vyhýbat jak Tay, tak Tomovi. Asi ve dvě ráno párty skončila, všichni se rozloučily a rozešli se do svých domovů.

Druhý den ráno se Simon rozhodl, že po obědě vezme Lucy na procházku do parku. Oběd byl výtečný, kachna se zelím a knedlíkem.
Procházka to byla opravdu nádherná. Popadané listí v podzimních barvách a v těchto barvách je i parková cestička, kam Lucy vzal.
,,Tak co řikáš na včerejší párty? Mě se to líbilo. Rád jsem poznal Toma i Taylor.´´
,,Joo, myslím, že jsou v pohodě. Jen se mi zdálo, že Teri na ni koukala nějak divně.´´ připoměla.
,,Proč myslíš?´´ ptá se se staženým obočím Simon.
,,Myslím, že Tom se jí zalíbil. A proto se jí nelíbí, že vedle něj stála právě Tay.´´
,,Nebojíš se, aby se do něj nezamilovala, že ne?´´
,,Abych pravdu řekla, tak se docela bojím. Je to má sestra, nechci, aby pak byla nešťastná. Má Matta přece.´´
,,Vím, že mě do toho nic není, ale nech ji být. Má přeci svou hlavu.´´ namítá Simon.
,,Asi máš pravdu. Je to moje sestra a nejlepší kamarádka, záleží mi na ní. Nechci, aby se pak zbytečně trápila.´´ odpovídá smutně Lucy.
,,Tak už neřešme Teri teď. Ve skutečnosti jsem vybral tuhle procházku z jiného důvodu, než si jen povídat.´´ podotkl Simon.
,,Jo a z jakého důvodu tu tedy jsme?´´ ptá se překvapeně Lucy.
,,Lucy, známe se již pět let a myslím si, že to je už dost dlouhá doba na to, žít bez svazku.´´ a klekl si před Lucy a vytáhl z kapsy krabičku.
Lucy na něj koukala jak na svatý obrázek, ale zároveň se jí zrychloval tep.
,,Lucy Cullenová, vezmeš si mě?´´
,,To víš, že si tě vezmu. ANO.´´ a nechala si navléknout prstýnek.
Simon se zvedl a svou čerstvou snoubenku dlouze políbil.
,,Miluji vás, budoucí pani Lewisová.´´
,,Taky tě miluju.´´ a uplakaná štěstím znovu Simona dlouze políbila.

Toho dne bylo u Phoe doma klidno. S Benem se viděla až po snídani.
,,Dobré ráno miláčku. Jak jsi se vyspal?´´
,,Dobré ráno. Dobře jsem se vyspal. A proč? Protože jsem skoro nepil včera u Lucy a Simona.´´ odpovídá odpočatý Ben.
,,V pondělí jsem Lucy a Teri k nám ráno pozvala. Prý se mnou a Teri chce Lucy mluvit.´´
,,Tak to já se raději někam zdekuju. To bude zase babinec.´´ směje se Ben
,,Hele, jako by ty jsi tu nikdy neměl chlapinec. Simona s Mattem třeba, že?´´
,,Ale my se na rozdíl od vás věčně něčemu věčně nehihňáme.´´
,,No co. Holky jsou už takovým, no. Vy chlapi zase řešíte, na jakou párty se vrtnout.´´
,,Končím tuhle diskuzi. Jdu do kanceláře. Miluju tě.´´
Políbil svou ženu a odešel do druhého patra řešit nějaké pracovní záležitosti a Phoe si šla udělat svačinu.

Za to u Teri a Matta byla doslova Itálie. Ne, talíře nelítali, na to ještě nedošlo.
,,Dobré ráno, zlato.´´ usmívá se Teri a chce políbit Matta.
Ten se od ní jen odtáhne a stroze odpoví : ,,Dobré.´´
,,Co se děje? Ani pusu mi nedáš? Co se stalo?´´ ptá se zděšeně Teri.
,,Víš Teri. Včera na té párty jsem si všiml, jak jsi očima flirtovala s Tomem. A vůbec Ti nevadilo, že jsem stál vedle tebe!!´´
,,Co to meleš za nesmysl? Jak flirtovala? Vždyť mám tebe. Miluju tě.´´
,,Nesmysl? Jsem viděl, jak jsi na něm mohla oči nechat. A Tay by jsi nejradši probodla. Bylo to na tobě hodně vidět. Jak ti ta žárlivost sršela z očí.´´
,,To si ze mě děláš prdel? Matte, co to do tebe vjelo? Nějaký ďábel?´´
,,Do mě, že něco vjelo? Za prvé : já s nikým včera na rozdíl od tebe neflirtoval a za druhé : SE UKLIDNI !!!! Srovnej si to v hlavě a pak přijď.´´
,,Jsi vážně kretén, Lightwoode.´´
,,Že já toho Toma zval na tu párty. Padej mi z očí, Lightwoodová.

Teri se s pláčem odebrala do ložnice a Matt si vzal flašku piva a šel na zahradu.











4. kapitola

O dva dny později se Lucy sešla s Teri u Phoebe, aby jim sdělila radostnou zprávu, i když věděla, že pozná nového kamaráda. byla to pro ni zatěžkávací zkouška. Je čerstvě zasnoubená, teď se rozhodně nesmí vázat k někomu novému a už vůbec ne chlapovi. Bylo by to nefér vůči Simonovi. On byl pro ni po celou dobu, co se znají, těch dlouhých pět let, oporou snad ve všem. Ať už ztráta zaměstnání, odchod jejího milovaného pejska do zvířecího nebíčka nebo těžká dopravní nehoda jejích rodičů, kterou bohudík přežily.
Už při příchodu se Lucy zdálo, že je Teri nějaká pobledlá, nenalíčená. Tady se muselo stát něco ošklivého.

,,Dobré ráno, zlatíčka. Lucy, ty jsi nějaká veselá. Za to Teri nějaká povadlá. Co se u vás stalo?´´
,,No, tak vám musím říct, že ze mě bude pani Lewisová. V sobotu se Simon vyjádřil.´´ řiká nadšeně Lucy.
,,Jee, tak to je super Lucy. Moc gratuluju. Teri, co je s tebou, vůbec se mi nelíbíš. Jsi hrozně bledá.´´
,,Děkuju Phoebe. Teri, zlato. Tak co je s tebou. Docela mě děsíš.´´
,,V sobotu jsem se dost silně ráno pohádala s Mattem.´´
,,Už zase? Co se stalo tentokrát?´´
,,Kdo z vás dvou zase co provedl?´´
,,Údajně jsem na vaší párty, Lucy, flirtovala s Tomem a Tay že bych probodla.´´
,,Pojďte ven, tohle chce čerstvý vzduch.´´ pobízí své kamarádky Phoebe.
A vyšli do rozlehlé zahrady, které dominovalo jezírko s malou tryskou a zlatými rybičkami. Záhonky byli zdobeny červenými růžemi. Jak jinak, ty Phoe milovala. V zadní části zahrady byl krásný altánek, který vypadal, že je z pohádky.
,,Tak povídej, Teri. Co se stalo?´´
,,Je pravda, že Tom je fešák, ale vždyť mám Matta. Miluju ho jak nikdy nikoho. Vzala jsem si ho právě proto, že ho miluju. Nechci ho ztratit.´´
,,Jestli chceš Teri, mohu si s Mattem promluvit.´´ nabízí se Lucy.
,,Zkusit to můžeš Lucy, ale nevím, co z toho bude. Matt je tvrdohlavý.´´
,,Děkuju ségra.´´
,,Nemáš vůbec zač. Co bych pro tebe neudělala.´´
V tom všechny leknutím nadskočily, když na zahradu přišla nečekaná návštěva. Byl to pošťák Dominic.
,,Ahoj Phoe. Vpředu mi nikdo neotvíral, tak jsem šel sem. Máš tu poštu.´´
,,Ahoj Dominicu. Moc děkuju. A ty jsi tu vítán.´´
V zadní části zahrady se pořád bavily Lucy s Teri, když v tom si všimly příchozího.
,,Lucy, nekoukej tam. Jsi zasnoubená!´´
,,Já vím Teri. Ale koukat mohu, ne?´´
,,Hele a ta zrzka vzadu, jak mi posledně otevřela. Jak se jmenuje? Moc se mi líbí.´´
,,To je Lucy. Ale musím tě zklamat. V sobotu ji přítel požádal o ruku. A ona souhlasila.´´
,,Stejně ji chci poznat.´´
,,No dobře. Lucyy, pojď sem, prosím.´´
,,Nedělej to, dopadne to špatně. Vím to.´´ napomíná Teri svou sestru.
,,Teri. Jsem snad dospělá, tak vím, co dělat a co ne. Už běžím Phoe.´´
,,Tak Dominicu, tohle je Lucy, má nejlepší kamarádka. Lucy, to je Dominic, náš moc šikovný pošťák.´´
,,Těší mne, Dominicu.´´ a hodila na něj svůj ďábelsky sladký úsměv.
,,Také mě těší, Lucy.´´ a úsměv ji opětoval.
Teri s Phoebe se raději vzdálily, aby nedělali křoví. Přitom so obě o Lucy báli, aby nezačla dělat blbosti.
,,Nechceš si někdy vyjít ven, Lucy? Rád bych tě poznal.´´
,,Ale já jsem čerstvě zasnoubená. Ale jako kamarádi můžeme. Ale Dominicu, nic nezkoušej.´´ varuje ho.
,,Neboj. A dnes večer máš čas?´´ trochu nejistě se ptá Dominic.
,,Dnes? Ano, mám. V plánu jsem nic neměla.´´
,,Tak dejme tomu v 18h? Kde tě mám vyzvednout?´´
,,Dobře, v 18h. Vyzvednout mě můžeš kdekoliv, jen ne u mě doma. Snoubenec to nemusí vidět.´´
,,Tak můžu tě vyzvednout tady u Phoe? ´´
,,Jo, to je docela dobrý nápad. Tak v 18h se budu těšit. Měj se zatím, ahoj.´´

Poté, co se s Dominicem rozloučila, vrátila se zpět do domu, kde Teri s Phoe popíjeli čaj a chrupkali sušenky k němu.Všimly si, že se vrátila Lucy a hned jim řekla, že s ním jde dnes večer ven.
,,Lucy, doufám, že nebudeš vyvádět blbosti. Nechtěj zklamat Simona.´´
,,Bohužel, ségra, musím s Phoe souhlasit. Opovaž se mu být nevěrná. Víš, že tě Simon miluje. Jinak by tě nepožádal o ruku.´´
,,Ježiš, nechte toho.Mám svou hlavu, svůj rozum.Mohu si dělat, co chci.´´
,,Jo a řekla jsem mu, ať mě vyzvedne tady u tebe. U mě by to bylo nebezpečné.´´
,,Dobře, jdi se domů připravit. Hlavně to, v čem chceš jít ven, si dej do tašky, ať to Simon nevidí. Hned by se ptal, kam jdeš.´´
,,No, Lucy. Nejsem z toho nadšená. Ale jak řikáš, je to tvůj rozum. Dělej si co chceš.´´
Jelikož se Lucy potřebovala připravit, musela se s holkama rozloučit a jít domu. Teri se ještě svěřovala Phoe se svým problémem s Mattem.

Za půl hodiny byla Lucy doma. Naštěstí na ní Simon nic nepoznal, což se jí opravdu ulevilo.
,,Ahoj miláčku. Jak bylo u Phoebe?´´
,,Jo, bylo parádně. Akorát Teri se svěřila, že se dost pohádala s Mattem. Tak za ním zajdu a promluvím si s ním. Ale jindy, dnes jdu ještě jednou k Phoe. to víš, ženský, pořád máme co řešit. Nevím, jestli se dnes vrátím. Možná u ní budu spát. Nejpozději zítra dopoledne se vrátím.´´
,,Dobře, zlatíčko. Jsem rád, že mi to řikáš. Aspoň nebudu mít strach, kde se mi touláš.´´
,,Tak já se musím jít sbalit. Uvaříš mi čaj, zlato?´´
,,To víš, že ti ho uvařím.´´

Bylo asi 17h, když se Lucy vydala směr k Phoebe. Na jednu stranu ji bylo ouzko, že lhala Simonovi. Ale na druhou stranu to je možná dobře. Kdyby mu řekla pravdu, nemuselo by to dopadnout vůbec dobře.
,,Páni, Lucy, tobě to sluší. Ale nemusím se opakovat, že ne.´´
,,Děkuju Phoe.A ne,nemusíš se opakovat.Ano vím,mám si dávat pozor.´´
,,No Lucy, takhle sexy jsem tě ještě neviděla. Hlavně se drž, jo?´´
Přesně na 18h zazvonil zvonek. Za dveřma stál zatraceně sexy upravený Dominic. Phoe ho pozvala dovnitř. Ten jen vešel do obývacího pokoje a málem zkoprněl, když uviděl Lucy. Měla na sobě černou sukni, bílé triko, přes to černé sáčko a šálku a balerínky v šedé barvě, které vhodně doplnila stejněbarevnou kabelkou.
,,Ahoj Lucy, moc Ti to sluší. Doslechl jsem se, že máš ráda gerberky, tak tady jsem ti je přinesl. Můžeme tedy vyrazit?´´
,,Děkuju. Jsou nádherné. Ano, můžeme. Mějte se tu holky. Ozvu se, jak to bude možné. Ahoj.´´
,,Tak si to užijte, vy dva.´´ přeje jim Teri, i když v hloubce duše ví, že to nebude mít dobré následky.
,,Lucy, víš co jsem Ti řikala. Dávej si pozor.´´ upozorňuje ji Phoe.
Jak se zabouchli za nima dveře, Teri s Phoe se na sebe jen podívali a obě měli v očích stejný pocit. Pocit, že tohle dopadne špatně.









5. kapitola
Když Lucy vyšla za Dominicem ven, čekala, že venku bude stát auto. Ale k jejímu velkému překvapení tam stála nablýskaná motorka.
Dominic si všiml její vyděšené tváře a povídá : ,,Neboj, pojedu pomalu a myslel jsem i na tvou bezpečnost. Tady máš helmu.´´
,,To je od tebe milé.´´ a usměje se na něj.
,,Ukaž, dej mi kabelku, schovám ji pod sedačku.´´ a když si od ní kabelku bral, schválně jí vzal tak, aby se Lucy dotkl.
Lucy si toho samozřejmě všimla, ale neucukla. Právě naopak ji to bylo příjemné.
Když nasedli na motorku, Lucy si vědoma pocitu totálního zrudnutí Dominica objala kolem pasu. Jeho tělo bylo, no, ani sama nedokázala říct. Dominic nastartoval a za burácení motoru se rozjeli na své rande nerande.

Mezitím se u Phoebe řešilo, diskutovalo a drbalo o všech možnostech, jak to s těma dvěma dopadne. V jednom ale Teri s Phoe souhlasila - a to v tom, že cítí špatný pocit z toho, že Lucy se do Dominica zamiluje a Simona pustí k vodě.
,,Musíme ji nějak zabrzdit. Mám o ni vážně strach, Phoe.´´ strachuje se o svou sestru Teri.
,,Teri. Jak sama řekla, má svou hlavu, svůj rozum. Ale taky nemám dobrý dojem. A to hlavně proto, že Dominic je opravdu sexy chlap. Ano, přiznávám, i já po něm koukala, ale že bych došla až tak daleko, tak to ne.´´
,,Jako neřikám, že není hezký. Ale můj typ to není.´´ namítá Teri.
,,A víš co? Uděláme si rande i my spolu. Ať v tom není sama.´´rozesmála se Phoe.
,,A to je skvělý nápad. Navrhuji zůstat u tebe a udělat si piknik na zahradě.´´
,,Teda Teri, kde ty bereš tak skvělé nápady.´´
A odebrali se do kuchyně k přípravě dobrot na zahradní piknik.

Asi za patnáct minut Domic s Lucy zastavily na parkovišti před obchodním centrem.
,,Co budeme dělat zrovna tady?´´ ptá se Lucy a zároveň se směje.
,,Nech se překvapit. ´´ a podává ji kabelku.
,,Děkuju, jsi velice milý.´´
Hned, co vešli do centra, ji požádal, aby počkala na lavičce, že zaběhne něco koupit. Lucy se tedy posadila na lavičce hned vedle fontány. Nikdy v tomhle obchoďáku nebyla, na to, jak dlouho ve městě žije. Rozhlížela se, jak je to obrovské místo. Jeden obchod vedle druhého. Jak sardinky. Nevěděla, do kterého nejdříve. Ale věděla. Má slabost pro kabelky a šátky. Tam by šla jako první.
Za 5 minut se vracel Dominic. Jak ho Lucy spatřila, málem jí spadla brada. Nesl puget bílých a červených růží.
Přistoupil k ní : ,,Ty všechny jsou jen pro tebe.´´ a naklonil se k Lucy, že ji políbí na tvář. Lucy ale s vědomím, že má doma snoubence, instinktivně uhnula.
,,Promiň, ale to ne. Mám snoubence.´´ a ukázala mu prsteníček s diamantovým prstenem.
,,Promiň, omlouvám se. Byl jsem moc rychlý.´´
,,Tak co tedy máš v plánu?´´
,,Neptej se a uvidíš.´´
Pomalu se procházeli centrem, až došli ke kinu, kde bylo snad 20 kinosálů. Dominic šel k pokladně a spustí : ,,Dobrý večer. Mám tu na 19h zamluvený kinosál č. 7 na jméno Dominic Wayland.´´
,,Ano pane Waylande. Vaši rezervaci tu mám. Přejete si být skutečně nerušeni?´´
,,Ano, přeji.´´ a přebírá od velice ochotné prodavačky dva lístky.
,,Přeji vám příjemnou zábavu.´´ a usmála se na oba.
,,Děkujeme, jste velmi ochotná. Takový kdyby byli všichni.´´ opětoval ji úsměv.
Ještě si koupily popcorn a colu v občerstvení a vydali se k sálu. Dominic dal lístky hlídači u vchodu a vešli do sálu. Ten byl obrovský snad jak její dva domy dohromady. Našli svá místa akorát uprostřed hlediště, tedy s krásným pohledem na plátno.
,,Dominicu, prozradíš mi, na co budeme koukat? A ještě sami?´´
,,Když jsem mluvil s Phoe, dozvěděl jsem se, že máš ráda fantasy filmy.´´
Lucy okamžitě zrudla, ale věděla, že to v tom šeru není vidět.
,,Ještě nebyl ten film v kinech. Ale jelikož mám dobré přátele v tomto kině, tak jsem tu ,,premiéru,, zařídil jen pro nás dva.´´
,,Tak to muselo stát peněz. Napřed pugét růží, za které ti teda moc děkuju, jsou nádherné, pak lístky na předpremiéru a navíc kinosál jen pro nás.´´ a rozhlédla se.
Jen to dořekla, sál se ponořil do tmy a na plátno se snesla světla. Lucy čekala, že začne rovnou film nebo jak zná z jiných kin, otravné reklamy před samotným filmem. Na plátně se totiž objevil nápis : ,,LUCY, DOUFÁM, ŽE SI DNEŠNÍ VEČER UŽIJEŠ. A PEVNĚ DOUFÁM, ŽE BUDEME PŘÁTELI NA CELÝ ŽIVOT.´´
No, tak to už Lucy rudla tak, že ji tváře museli snad svítit. Nejraději by se schovala do třiceti kufrů, ale byla tak zkoprnělá, že nebyla schopná téměř žádného pohybu.
Úvodní nápis zmizel a začal film a jeho název byl Mortal Instruments : Město z kostí. Po celou dobu filmu Lucy téměř nedýchala. Aby taky ne, když mohla oči nechat na jistém Alecovi.
Když po skončení filmu vyšli ze sálu do centra, bylo už skoro liduprázdno. Jen posledních asi 5 lidí šlo směrem k východu.
Když došli zpět k motorce, ještě chvíli si povídali.
,,Děkuju za krásný večer. Moc se ti ta překvapení povedla.´´ usmála se na něj.
,,Já děkuju, že jsi vůbec souhlasila s pozváním. Nečekal jsem to.´´
,,Ani já nečekala, že ten souhlas vyslovím.´´
,,Tak doufám, že tohle nebyla naše poslední společná vycházka.´´ a udělal druhý pokus o políbení. Tentokrát Lucy ale neuhla a podlehla mu. Po tvářích se jí začali kutálet slzy. Zároveň štěstím, ale zároveň i smutkem, protože právě podvedla svého snoubence.
Když přestali, všiml si Dominic, že Lucy pláče. Rychle ji slzy utřel a řiká : ,,Co se stalo?´´
,,Dominicu. Uvědomuješ si, že jsem právě podvedla Simona? Mého snoubence?´´
,,Sakra Lucy. Jsem si vědom toho, co jsem způsobil. Ale prostě, nedalo se odolat.´´
,,Přeju si, aby jsi mě odvezl zpět k Phoe.´´
,,Tak se prosím nezlob. Cítil jsem, že jsi mi sama podlehla.´´
,,Chci zpět k Phoe.´´ namítá už docela rozčílená a uplakaná Lucy.
,,Dobře. Tak jedeme.´´
Nasadily si helmy a rozjele se směrem k Phoebe.

Když zastavily před jejím domem, Lucy sundala helmu, položila ji na motorku a bez rozloučení šla uplakaná dovnitř. Dominic na ni chtěl ještě zavolat, ale věděl, že by se stejně neotočila. Její helmu pověsil na řídítka a odjel domu vědom si toho, že nejspíš způsobil rozchod Lucy se Simonem.

U Phoe se ještě svítilo. Když vešla dovnitř, všimla si, že Teri s Phoe sedí v obýváku a hrají pexeso. Když zvedly oči a viděly Lucy, hned věděly, že se něco stalo. Lucy se hned sesunula na gauč, kolena skrčila pod bradu a propukla v pláč.
,,Lucy? Co se stalo? A neřikej mi, že k něčemu došlo, když jsme tě dost jasně a několikrát s Teri varovaly!!!´´
Lucy ani nezvedla hlavu a tlumeně odpovídá : ,,Měli jste pravdu, jsem do něj zamilovaná. Byli jsme v obchoďáku. Koupil mi tyhle nádherné růže a chtěl mě políbit, jenže jsem uhla. Potom jsme šli do kina, kde zamluvil celý kinosál jen pro nás dva. Ano, vybral takový film, který ještě neměl premiéru. My jsme měli takovou předpremiéru a jmenoval se Mortal Instruments : Město z kostí. Potom jsme šli zpět k motorce, kde jsme si ještě chvíli povídali. No a zkusil znova polibek. Ale už jsem neuhnula.´´ a po tomto se rozplakala ještě víc.
,,Promiň Lucy. Ale neřikala jsem ti to do prdele? Jsi fakt pitomá. Myslela jsem si, že jsi rozumná holka, ale evidentně jsi ještě pořádně nedospěla.´´ utrosila do běla ročílená Phoebe.
,,Já musím souhlasit s Phoe. Lucy, jsi vážně tak naivní? Že podlehneš klukovi, kterého znáš sotva den?´´
Lucy už zvedne své uplakané oči a povídá : ,,A to si řikáte ségra a nejlepší kamarádka, když mě ani třeba jen neobejmete?´´
,,Lucy, nezlob se, ale momentálně ne. Opakovali jsme ti to několikrát. A ne, ty to stejně uděláš.´´
Lucy se na svou sestru a nejlepší kamarádku jen smutně podívala, všimla si, že obě mají ve tváři naštvaný výraz. To už na ni bylo moc, že ji ani jedna nepodpoří. Vzala svou kabelku, růže po nich vzteky hodila a odešla.Teri se zvedla, že za ni poběží, ale Phoe ji stáhla zpátky : ,,Nech ji být. Ono ji to dojde a přijde sama.´´
,,No dobře. Až se ráno probudí, nejspíš jí to všechno dojde.´´
,,Snad máš pravdu. Někdy bych ji uškrtila opravdu. Ale už to neřešme. Teri, jestli chceš, můžeš tu přespat.´´
,,Děkuju, to budeš hodná, že mě tu necháš.´´
,,Vždyť se nic neděje.´´
A provedla Teri po domě, aby věděla, kde je koupelna, šatna a ložnice pro hosty.












6. kapitola

Bylo dlouho po půlnoci, když se Lucy vrátila do svého bytu. Jelikož nechtěla ve svém psychickém stavu budit Simona,ustlala si v obýváku na gauči. Ani nebyla schopná dojít do koupelny si smýt make-up. Zmohla se jen na dvě skleničky vína, než si lehla. Chtěla začít přemýšlet, co se všechno vůbec stalo. Ale než něco z toho stačila, usnula stočená do klubíčka.

Druhý den ráno bylo opravdu škaredé počasí. Jako by i to počasí vědělo, co se děje. Když se Teri ráno probudila u Phoe, bylo už devět hodin. Takhle dlouho nikdy nespí. Je to ranní ptáče, které běžne z postele vyskočí už v sedm. Vstala, rychle se upravila, oblékla a šla hledat Phoe.
Našla ji v kuchyni s Benem, jak připravují snídani.
,,Dobré ráno přeji. Takhle dlouho jsem nespala ani nepamatuju. Ale krásně jsem se vyspala.´´
,,Dobré ráno, Teri. Tak to je dobře. Já byla každou chvíli vzhůru. To víš, myslela jsem na Lucy pořád.´´
,,Zajímalo by mě, kam odešla. Ale předpokládám, že domu. I když mě děsí, že by šla pěšky takovou dálku.´´ děsí se Teri.
,,Tak jí zkusíme zavolat.´´
Phoe vzala svůj telefon a vytočila číslo na Lucy. Ale jaké bylo překvapení, když se jí ozval jen záznamník. Tak to zkusila znovu. Jenže stejný výsledek. Ani po třetím, čtvrtým, ba pátým pokusu to vzdala. Praštila s telefonem na stůl a ročileně řiká : ,,Oblíkni se Teri, jedeme k ní. Nelíbí se mi, že má vypnutý mobil.´´
Blesková akce oblékání netrvala ani dvě minuty.
,,Bene, kdyby se náhodou cokoliv dělo, kdyby Lucy třeba přišla nebo volala nebo cokoliv, hned mi dej vědět.´´ úkolovala Phoe Bena.
Ten jen nechápavě přikývl a šel snídat.

Když se ráno Lucy probudila, měla hned před očima polibek s Dominicem, hádku s Phoe a Teri. Pdívala se na své rozbité koleno, jak zakopla a upadla při cestě domu. Byla si konečně vědoma toho, co se stalo včerejšího dne, co provedla za hnusnou věc, co provedla hlavně Simonovi. Co si uvědomila všechny své chyby, chtěla se potrestat. A věděla jak. Odešla do kuchyně, vzala z šuplůku nejostřejší nůž a šla do koupelny. Tam si sedla do vany. Opět propukla v pláč a několikrát se nožem řízla do zápěsti, což mělo za následek silné krvácení a následný propad do temnoty.

Když byli Phoe a Teri před Lucyiným bytem za rekordních 15 minut, okamžitě zvonily na zvonek a začaly bušit na dveře. Dlouhých pět minut trvalo, než jim přišel rozespalý Simon otevřít. Obě vletěly do bytu a začali křičet na Simona : ,,KDE JE LUCY??!!´´ spustily jednohlasně.
,,Já nevím. Včera řikala, že jde k tobě Phoe a že u tebe bude možná spát. Vůbec tu nebyla od včera.´´
,,Telefon má vypnutý. Tak jsme se rozjeli sem.´´
,,Opravdu jsem ji neviděl. A kdyby tu byla, tak by byla v ložnici v posteli.´´ odpovídá Simon, když v tom si všimne, že u gauče v obýváku leží Lucyiny boty.
,,Vidím její boty. Takže tu musí být.´´ ukazuje už vyděšený.
A všichni jak sborem zařvali : ,,LUCYYYYYY.´´ a rozutekli se po bytě ji hledat. V kuchyni nebyla v ložnici taky ne. Pak je napadla ještě koupelna. Jenže dveře do koupelny byli zamčené z druhé strany.
,,Lucy? Jestli tam jsi, odemkni ty dveře.´´ a bušily všichni do dveří. Jenže bez odpovědi, bez jediného hlásku. Neslyšely vůbec nic a to se jim nelíbilo už vůbec. Proto nezbývalo nic jiného, než dveře vykopnout. A jim se naskytl hororový pohled na zakrvácenou vanu a v ní Lucy. Simon jedním skokem byl u vany a tahal Lucy ven.
,,VOLEJTE IHNED ZÁCHRANKU.´´ zařval na Phoe a Teri.
Teri, neschopna slova dala telefon Phoe, aby záchranku zavolala.
,,Lucy, tohle mi přece nedělej. Probuď se. Vždyť já tě miluju.´´ a snaží se jí třesením a umělým dýcháním se srdeční masáží přivést zpět k životu. Jenže beznadějně.
,,Sanitka už jede.´´ zařvala Phoe a jen tak tak stačila chytit Teri, která už skoro omdlela.
Obě sledovali, jak se Simon Lucy pokouší oživit, ale bezúspěšně.
,,No tak, Lucy. Prober se, prober se.´´ naříká uplakaná Phoe, když slyší houkat sanitku, která dorazila za tři minuty.
Nahoru do bytu vyběhli tři záchranáři i s nosítky. Rychle vběhli do koupelny a hned zahájily, resuscitaci elektrošoky. Až na asi pátý pokus se jim povedlo ji oživit. Velmi rychle a precizně ošetřily pořezané zápěstí.
,,Slečno. Víte, kdo jste a kde jste?´´ ptá se ji lékař.
,,Jsem Lucy Cullenová a jsem u sebe v bytě.´´
,,Hlavu máte v pořádku, to je dobré. Odvezeme si vás do nemocnice na vyšetření.´´
,,Můžu jet s váma?´´ ptá se s trochou úlevy, že se Lucy probudila, ale pořád vyděšený a ubrečený Simon.
,,Určitě můžete.´´
,,Holky, vy můžete jet za sanitkou. Tohle tu nechte, já to tu pak uklidím.´´
,,Simone, to je v pohodě, jeď. My se tu o to s Teri postaráme.´´ uklidňuje Phoe Simona.
,,To vážně nemusíte. Ale děkuju.´´ líbne obě na tváře a odchází se záchranáři do sanitky.
Holky se hned pustily do úklidu zaneřáděné koupelny, který trval snad hodinu, než ji dali do původního stavu. Vše poklidily a sedli si na gauč.V tom Phoe začala hrozně plakat : ,,Za to můžu já, že to tak dopadlo. Nebýt toho, jak jsem ji požádala o otevření dveří Dominicovi, nebýt toho, že jsem je seznámila, nemuselo se tohle vůbec stát. Že já blbka blbá pitomá je seznámila.´´
,,Phoe, no tak, uklidni se. V místní nemocnici jsou špičkový lékaři, určitě se o Lucy dobře postarají a brzo ji budeme mít mezi námi opět. Ano, obě jsme věděli, že to dopadne špatně. Ale že to zajde tak daleko, jsme ani jedna nevěděli. Netušily jsme, že jí dokáže rozházet jeden polibek.´´
,,Musíme jet do nemocnice, chci být u ní.´´
,,Je u ní Simon, zlato.´´ utěšuje ji Teri.
,,Ne. Chci za ní do nemocnice.´´
,,Tak dobře, jedeme.´´

Mezitím v nemocnici urgentně ošetřovali Lucy. Měla celkem sedm řezných ran na pravém zápěstí. Rány jí ošetřily a zašily.
Venku na chodbě čekal nervní Simon, který už vystřídal snad všechny židle. Právě přicházeli Phoebe s Teri, když akorát i lékař vycházel z ošetřovny.
,,Musím vám říct, že slečna Lucy je bojovnice. Kdyby jste ji našli o deset minut později, už tu být nemusela. Každá pomoc v záchraně života, i ta malá pomoc, se počítá, mladíku. I vy jste příspěvkem k záchraně jejího života. Bude v pořádku. Za chvíli můžete jít za ní na pokoj.´´
,,Moc děkujeme. Jsme vám nesmírně vděční.´´

Asi za deset minut mohli Lucy jít navštívit na pokoj. Byl to soukromý pokoj, nepřála si mít nějakou společnost jiných pacientů. Když viděla, že Teri, Phoe a Simon vcházejí, začala plakat : ,,Moc se omlouvám, že jsem vám způsobila takové trápení, takovou bolest.´´
,,Lucy, miláčku. Co jsi to prosim tě vyváděla?´´ ptá se nepůl šťastný a napůl smutný Simon.
,,Holky, můžete na chvilku prosím opustit pokoj? Potřebuju si se Simonem promluvit o samotě.´´
,,Ehm, jasně, už jdeme.´´ kývne Phoe a vezme Teri za ruku a odvádí ji pryč, než zavřou dveře, vidí, jak se Lucy kutálí slzy po tvář. Moc dobře vědí, co bude následovat. Přiznání, že se líbala s někým jiným.
,,Co se děje, zlato?´´ ptá se zděšeně Simon.
,,Víš zlato, jak jsem včera řikala, že jdu ještě k Phoe a že u ní budu možná spát? Ano, k Phoe jsem šla, ale jen na chvilku, než mě někdo vyzvedl. Seznámila mě totiž s jejich pošťákem. Ale nedávej to za vinu jen jí, to i já o seznámení s ním stála. No a on mě práve včera ráno pozval na večer na procházku. Vyzvedl mě u Phoe a na motorce jsme odjeli do obchoďáku, kde mi koupil pugét růží, kdy se mi snažil dát pusu, ale to jsem mu uhla a zašli jsme do kina, kde zamluvil celý kinosál jen pro nás dva. No a pak před centrem, než jsme jeli zpět k Phoe, jsme si ještě chvilku povídali. On to zkusil podruhé mě políbit. To jsem už nevydržela a opětovala mu to. Ani nevíš, jak mě to moc mrzí. Tohle mi přišlo jako řešení.´´
Simon na ní jen nevěřícně koukal. Nevěděl, jestli má napřed zbýrat bradu ze země, aby promluvil nebo napřed hledat ztracený dech. Napřed sebral bradu a pak se pořádně nadechl, že něco řekne. Ale nebylo co říct. Byl šíleně zklamaný.
,,Až se vrátíš domu, tak si o tom promluvíme.´´ otočil se na patě a z pokoje odešel.
,,Simone, počkej.´´ volala ho Lucy, ale bylo už pozdě.
Na chodbě Simon potkal Teri s Phoe, jak se objímají.
,,Tak co, Simone, je v pohodě?´´ ptá se ho Phoebe.
,,Ty na mě radši nemluv. Lucy se mi přiznala, kvůli čemu to je. S ní si vážně promluvím, až bude v pořádku. S tebou se nehodlám bavit, jsi za to zodpovědná ty. Ty jsi je seznámila. Do prdele, co jsi si myslela? Hele, raději na mě nemluv.´´ řve na Phoe vytočený Simon. Sám se musí krotit, v nemocnic se nemá tolik křičet. Ale tohle z něj ven muselo.
,,Ale....´´ chce odpovědět Phoe.
,,Ne, řekl jsem, ať raději nemluvíš. Raději jdu. Čau.´´
Tak takhle rozzuřeného Simona ještě neviděly. Když se obě dostatečně uklidnily, vešli do pokoje k Lucy, kterou našli, jak jinak, než stočenou do klubíčka a jen plakala a plakala.






7.kapitola
,,Lucy, prosim tě, co jsi nám to provedla? Už jsme se báli, že jsme o tebe přišly. Tohle nám nedělej. Pěkně jsi nás vyděsila.´´ utřela si slzy Teri a svou sestru objala.
,,Myslela jsem, že jsem pro vás někdo, komu není zapotřeba psychické podpory v nouzi. A tohle nouze byla. Vy jste mě nepodpořily. Ale děkuju za záchranu života.´´ a chtěla jim podat ruku na usmíření, ale její pořezání jí moc bolelo. Nebyla pořádně schopná ruku zvednout. Aby ne, když si na ní nadělala takovou neplechu.
,,Teri, zajdeš mi prosím pro kávu do automatu? Děkuju.´´ ohlédla se na ni a naznačila, že se chce Lucy omluvit. Osamotě.
,,Jasně. A chceš malou nebo raději větší?´´
,,Myslím, že to bude chtít po tom všem větší. A jestli můžeš, zavolej Benovi, že jsme tady. Děkuju.´´
Teri se na Lucy podívala, usmála a odešla z pokoje. Na telefonu našla Benovo číslo a zavolala mu : ,,Ahoj Bene, tady Teri. Jsme v nemocnici. Ale neboj, nám s Phoe se nic nestalo. Za to Lucy vyváděla.´´
,,Ahoj Teri. Ježiši, co se stalo?´´
,,Ona si pořezala zápěstí, cekem sedm řezný ran na pravém zápěstí. Lékař řikal, že kdybychom ji našli jen o deset minut později, už by mezi námi nebyla. Simonova snaha ji oživit, také pomohla k záchraně jejího života.´´
,,Pane bože. A je v pořádku?´´
,,Ano, teď už ano, je u ní Phoe. Omlouvá se jí, že za to všechno může tvoje Phoe.´´
,,Co Phoe Lucy provedla?´´
,,Seznámila ji s pošťákem. S Dominicem. No a včera s ním byla venku a líbali se. Podlehla mu.´´
,,No já nemám slov. Nevím, co na to říct. A co Simon?´´
,,Ten nám doma otevřel až snad po pěti minutách, co jsme zvonily a bušily na dveře. Ani nevěděl, že je Lucy doma. Našli jsme ji zamčenou v koupelně v zakrvácené vaně. Byl to šílený pohled na její bezvládné tělo.´´ a Teri se rozplakala Benovi do telefonu.
,,Teri, no tak, to bude v pohodě. Lucy se jistě poučí z vlastní hlouposti. A s Phoe to proberu. Neboj, nebudu na ní zlý.´´
,,Děkuju Bene. Buď na ni hodný. Vím, že to nemyslela zle.´´
,,Tak děkuju Teri za zavolání a podání informace. Měj se zatím.´´ a položil hovor.
Teri se hned složila na židly a nezbylo ji nic jiného, než oči pro pláč.
V pokoji u Lucy mezitím Phoebe sbírala odvahu na to se omluvit. Musela to udělat, protože tohle způsobila ona. Ale vždyť i Lucy si za to mohla trochu sama. Kdyby nesouhlasila se seznámení s Dominicem, k tomuhle nemuselo vůbec dojít.
,,Lucy, zlatíčko. Vím, že jsi pořád zklamaná, že jsme tě včera večer nepodpořily, ale opravdu ráda a z celého srdce bych se Ti chtěla moc omluvit. Je to moje vina. Neměla jsem ti nabízet to seznámení.´´ vzlykala Phoe a Lucy ji chytla za ruku : ,,Nemusíš se omlouvat. Vždyť je to spíš moje vina. Já souhlasila. Jsem tři dny zasnoubená a provedu takovou šílenost. Políbím chlapa, kterého znám sotva jeden den. Neměla jsem na to přistoupit. A navíc, s Teri jste mě varovali a já vás neposlechla. Takže je to moje vina.´´ a roztáhla ruce, aby ji Phoe mohla obejmout, která byla neskutečně ráda, že ji Lucy odpustila, ani v to nedoufala.

Asi za deset minut byla zpátky Teri s kávou. Byla už docela zklidněná, ale pořád na ní bylo vidět, že dost plakala.
,,Tady máš tu kávu, Phoe.´´ a všimla si, že Lucy i ona jsou v pohodě a že se i usmály, což zvedlo náladu i ji samotné.
,,Holky, budu v pohodě, opravdu. Ale jestli vás mohu poprosit, můžete už jít? Potřebuju se vyspat.´´
,,Ale to víš, že jo. Necháme tě tedy odpočívat. Hlavně prosim tě, žádné další takové blbosti. Rozumíš?´´ a Lucy vzápětí Teri objala.
,,Lucy, už nám to nedělej. Víš, že tě milujeme.´´ a Lucy objala i Phoe.
,,Tak ať tu jsou na tebe doktoři hodný, jinak jim ukážu.´´ zasmála se Teri.
Rozloučily se ještě jedním objetím a líbnutím na tvář a odešli.
Lucy se jen usmála, otočila se na bok a téměř okamžitě usnula.

Když Phoe vysazovala Teri doma, panovala už docela klidná nálada. Jen Teri měla trochu horší náladu, protože skoro tři dny nemluvila s Mattem. Rozloučila se s Phoe a šla domu.
Matta doma nenašla. Možná to bylo i tak lepší. Měla aspoň chvilku pro sebe. Pravděpodobně byl na procházce po čtvrti. To dělával, když byl nervózní.

Když Phoe dorazila domů, našla Bena u televize, jak si čte noviny.
,,Ahoj zlato. Proboha, ty vypadáš. Jsi úplně bledá.´´ řekl Ben, když zvedl oči od novin a podíval se na Phoe. Hned se zvedl, aby ji mohl obejmout a políbit. To teď potřebovala ze všeho nejvíc. Lásku a něhu. Vzal ji do náruče a odnesl do koupelny, kde ji pomohl svléknout. V momentě, kdy to udělal, nemohl odolat jejím úžasným křivkám, jejímu báječnému tělu a hned ji začla líbat. Phoe nijak neprotestovala a naopak se mu poddala. Sex v koupelně ještě neměla. Ale bylo to neskutečné. Tohle potřebovala po tech dvou dnech stresu.

Ještě téhož večera, než se Teri odebrala do postele, se vrátil Matt. Střetli se v kuchyni, když si chtěl jít natočit vodu do sklenice.
,,Teri? Můžu s tebou mluvit?´´ znejistil trochu.
,,Co potřebuješ?´´
,,Chchi se Ti omluvit za tu sobotu, jak jsem na tebe křičel. Mrzí mě to. Ale neřikej mi, že ty by jsi nereagovala stejně.´´
,,Matte, víš, dost mě to bolelo od tebe. Ale odpouštím Ti. Momentálně mám na srdci mnohem větší ránu, než tu od tebe.´´
,,Děkuju. A co se stalo? Jestli smím teda vědět.´´
,,Lucy podvedla Simona. Sice jen polibkem, ale nese to velmi špatně a to tak, že se sedmkrát řízla nožem do pravého zápěstí. Už by tu mezi námi nebyla, kdyby jsme ji našli o několik minut později.´´
,,Kristova noho. Tak to mě mrzí. Kdybych věděl, že máš takové trápení, zavolal bych ti třeba.´´
,,Už je to v pohodě. Phoe, která za to tak nějak může, se už omluvila. A myslím, že to bude zase všechno v pořádku. No a co Simon? Lucy mu to řekla a jako musím říct, byl dost vytočený a na Phoe v nemocnici řval, že za to může ona. A prý si s Lucy vážně promluví, až bude v pořádku doma´´
,,Tak to je teda pěkný. Hlavně, ať ji šetří a není na ni zbytečně hrubý, aby nevyvedla zase něco podobného. Ano, vím, že sám jsem řikal, že se mi to nelíbí, že se Lucy asi zamilovala do jiného, ale tohle by mě nenapadlo, že udělá.´´
,,V tuhle chvíli ti to vše odpouštím. A tebe prosím, přestaň si už myslet, že jsem s Tomem flirtovala a že ji bych probodla.´´
,,Dobře, i já tobě odpouštím. Ruku na to?´´ nabídl.
Místo ruky se ale Matt dočkal dlouhého polibku.


8.kapitola
Když se Phoebe další den ráno probudila, vypadala, jako by se vůbec nic špatného nestalo. Byla jak čerstvě zamilovaná. A protože měla výbornou náladu a chtěla překvapit Bena, vstala a šla mu připravit snídani, jak ji má nejraději - dvě palačinky a velký hrnek kávy. Jako bonus mu palačinky složila do tvaru rdce.
,,Dobré ráno, miláčku. Jak jsi se vyspal?´´ a políbila Bena.
,,Ahoj, zlato. Po včerejším večeru? Jak nikdy, bylo to úžasné. Děkuji Ti za to. Co máš dnes v plánu?´´
,,Chci se zastavit u Lucy v nemocnici. Jestli chceš, můžeš jet se mnou. Určitě tě taky ráda uvidí.´´
,,Určitě s tebou rád pojedu. A co Teri?´´
,,Té hned zavolám, jak se nasnídám. Ale myslím, že nebude proti.´´
,,Super. Tak já se jdu osprchnout a počkám, než řekneš, že můžeme jet. Miluju tě.´´ políbí Phoe a odejde do koupelny.

Phoe se nasnídala, umyla nádobí a zavolala Teri ,,Dobré ráno, zlato. Za chvíli chci jet za Lucy. Pojedeš s náma? Jede i Ben.´´
,,Ahoj, zlatí. Určitě se svezu ráda. Zkusím říct i Mattovi. Včera jsme se usmířily.´´
,,No tak to je super. Jsem ráda, že jste v pohodě.´´
,,Ani nevíš, jak se mi ulevilo, že jsme se udobřily. Miluju ho, nechtěla bych o něj přijít. Hele, tak já s eho tedy zeptám, jestli pojede. Buď budu před domem čekat sama nebo s ním. Za jak dlouho přijedeš?´´
,,Dejme tomu za hodinu?´´
,,Dobře, za hodinu budu čekat venku. Tak se zatím měj. Pac a pusu.´´
,,Pac a pusu, zlato.´´ a položily telefony.
Ben se mezitím vrátil z koupelny, jen s ručníkem v pase. Phoe se zasekla při pohledu na jeho tělo. Chtěla ho znovu. Ale za hodinu už musela být jinde. Když se konečně odhodlala k nějakým slovům, řiká : ,,Tak Teri bude čekat za hodinu u sebe doma. Buď bude čekat sama nebo s Mattem.´´
,,Tak super, ty už koukám jsi oblečená, jsi rychlík. Já se jdu tedy taky obléknout.´´
,,Budu čekat v autě, ju?´´
,,Dobrá, za pět minut jsem tam.´´ a vzdálil se do šatny.

Teri byla téměř nasnídaná, když do kuchyně přišel Matt jen kalhotách od pyžama, ketré mu visely jen tak tak na bocích. Měla co dělat, aby se na něj nevrhla.
,,Ahoj Matte. Volala Phoe, že s Benem pojede za Lucy do nemocnice. Jedu s nima. Chceš jet taky? Lucy by jsi svou návštěvou jistě potěšil.´´
,,Rád se za ní pojedu podívat. Stejně bych se tu jen válel s novinama na gauči nebo hrál hry na kompu. Tak já se jdu převléci.´´ a p ři odchodu políbí Teri.
,,Děkuju.´´ volá ně něj a usměje se přitom.

Asi za 10 minut přijížděla Phoebe s Benem před Teriin dům. Byla nadšená, když viděla, že s ní čeká i Matt. Ještě ji ale víc potěšilo, když viděla, jak se líbali. Bylo to krásné po tom, co se doslechla, jak se pohádali. Oba nasedli do auta, pozdravily se a vyrazily směr nemocnice.
Když dojeli k nemocnici, měli co dělat, aby našli parkovací místo. Dost často byl problém nějaké najít. Asi po pěti minutách konečně jedno našli. Teri nesměla zapomenout v květinářství koupit květinu pro svou sestru. Vlastně se složily všichni na jednu velkou. Vyjeli výtahem do čtvrtého patra a Phoe je vedla do pokoje. Slušně zaklepali a vešli. Všem okamžitě spadla brada, když pohlédli na prázdnou postel, upravenou, srovnanou. Na pokoji nebyla známka po nějakém pacientovi, žádné oblečení, prostě nic. Přece se Phoe nespletla. Koukla se ještě jednou na číslo pokoje na dveřích. Ano, pokoj 215, to souhlasilo. Teri i Phoe pomalu začali propadat panice, protože hned začli myslet na špatné věci, když se Ben rozhodl, že se zajde zeptat zdravotní sestry, kde Lucy je.
,,Dobrý den. Sháníme slečnu Lucy Cullenovou. Ležela na pokoji 215 s pořezaným zápěstím. Ale není ve své posteli. Co se stalo?´´
,,Dobrý den, mladíku. Slečnu jsme přesunuli na normální pokoj. A měla stejné přání, chtěla opět nadstandat. Je o patro výš na pokoji 327.´´
,,Děkuju, jste laskavá.´´ a poděkoval sestře ještě úsměvem.
Když se vrátil do pokoje, oznámil to všem : ,,Tak můžete být v klidu, Lucy přesunuly na normální pokoj o patro výš.´´
,,Ježiš Bene, díky. Tak se mi ulevilo.´´ padla mu s úlevou do náruče Phoe.
Neváhali ani vteřinu a vyšli po schodech do dalšího patra a Ben je vedl k jejímu novému pokoji.
Opět, slušně zaklepali a vešli. Krásný, velký pokoj s nadstandartní výbavou - televize, lednička, vlastní koupelna. A na posteli našli konečně Lucy, jak si čte časopis.
,,Ahoj Lucy. Už jsi nás zase vyděsila. Jsme šli za tebou na starý pokoj. Víš, jak jsme se lekli, když jsme tě tam nenašli?´´
,,Ahooj, holky moje. Ale promiňte, vás vidím taky moooc ráda, kluci. Ani nevíte, jak jste mě potěšili.´´
,,Tak takové malé překvapení. A tady jsme ti koupily květinu.´´
Lucy převzala tu nádhernou velkou květinu, až ji vytryskli slzy : ,,Moc vám všem děkuju, dojali jste mě. Ale mohu tě Teri požádat, dáš ji do vázy? Děkuju.´´
,,Nemáš vůbec zač, ségra.´´ a než květinu převzala, tak Lucy objala. Když šla pro vázu, kývla na ostatní, ať ji také obejmou. Jaké překvapení, když se na Lucy vrhli všicjni tři najednou. Bylo to až komediální. V tu chvíli si ale Lucy taky uvědomila, že kdyby ji včas nenašli, že by tu nechala svou druhou rodinu a rozplakala se.
,,Co se děje?´´ ptá se jí Matt.
,,Ale, uvědomila jsem si, že kdyby jste mě včas nenašli, nechala bych vás tu na světě samotné.´´
,,Ale nenechala. Žiješ a to je to hlavní. Všichni tady tě máme rádi.´´
,,Vy jste zlatíčka. Mám vás moc ráda. A omlouvám se, že jsem vám způsobila takové trápení. Zítra by mě měli pustit domu.Jo domu. Nevíte někdo, co Simon?´´ vzpoměla si taky na svého ještě snad snoubence.
,,Lucy, nikdo o něm neslyšel ani ho neviděl. Máme za ním zajít, až pujdeme od tebe?´´ zjišťuje Teri.
,,Nechci vás s tím zatěžovat, ale byli by jste zlatý. Aby byl připravený, že se vrátím.´´
,,Pro tebe všechno, kočko. Rádi se na něj zajdeme podívat. Jen nevím, jak bude reagovat na Phoe. Pokud tedy sama raději nepočká v autě.´´
,,Matte, já s váma pujdu. Nejsem nějaký zbabělec.´´
,,Tak dobře. Lucy, nepřekážíme ti tu už moc dlouho? Nemáme už jít?´´
,,Vůbec mi tu nepřekážíte. Právě naopak, jsem ráda, že tu jste. Jste moji nejlepší přátelé. A hlavně jsem ráda, že vy dva jste v pohodě, Teri.´´
Matt se na Teri podíval, jako co to. Ale bylo mu jasné, že si jejich hádku nenechá pro sebe.
Návštěva u Lucy trvala snad dvě hodiny. Prodrbali snad vše. Jen se vyhli tématu jménem Dominic. To by nejspíš Lucy psychicky nevydržela. Po dvouhodinové návštěvě se všichni s Lucy rozloučily, poobjímali ji, políbali a odešli.


9.kapitola
Cesta do bytu k Simonovi trvala necelých deset minut. Phoebe se musela několikrát pořádně nadechnout, aby sebrala všechnu odvahu, aby se Simonovi dokázala postavit. Ben ji raději vzal za ruku, aby se na chodníku nesložila. Je možné, že má psychickou újmu na zdraví poté, co si uvědomila, co provedla Lucy a jak na ni pak Simon v nemocnici řval. Ale hodlala se tomu postavit čelem, není přece nějaká bábovka.
Vyšli do druhého patra a zazvonily na zvonek. Všimly si, že jeho poštovní schránka přetéká obálkami a reklamními letáky. Evidentně je za celou dobu, co je sám, nevybíral.
Za minutu jim otevřel. Ale když si všiml, že mezi nima stojí i Phoe, chtěl dveře zabouchnout. Ben byl ale rychlejší a dveře stačil chytit, aby se nazavřeli.
,,Dovnitř můžete všichni, až na ni.´´ a ukázal prstem na Phoebe.
,,Tak za prvé, není to žádná ,,ni,, a za druhé, dovnitř pujdeme všichni.´´ a odstrčil Simona ze dveří Matt.
V bytě to vypadalo, jako když tam bouchla atomovka. No jo, nemá doma ženskou, tak se mu nechce moc uklízet. Tady flaška, tamhle obal od chipsů. Ale čeho si všimly všichni, byla roztžená vpůli společná fotka Simona a Lucy.
,,Simone, co tohle má všechno znamenat!! Zítra se pravděpodobně Lucy vrátí domu. A pokud to tu najde v tomto stavu,asi se rychle vrátí do nemocnice, protože ji z toho svinčíku klepne pepka. Tak s tím koukej něco udělat.´´
,,Už jsem se rozhodl, že ji tu nechci vidět. Končím s ní.´´
,,To si ze mě děláš prdel SIMONE? Jen kvůli jednomu polibku ji hodláš opustit? To si řikáš gentleman? Jsi vážně ubožák. A vůbec. Ty nemáš co rozhodovat, kdo v tomhle bytě zůstane. Ten byt je, pokud vím Lucyin. Takže ona se rozhodne sama, jak s tím tady naloží.´´
,,A ty jsi mi nějaký chytrý Matte. Od kdy se sereš do cizích záležitostí? Nech to na mě a Lucy. My si to vyřídíme sami mezi sebou.´´
,,No tak to ani náhodou. Ty s ní mluvit nebudeš, když vidím, jak mluvíš teď s náma.´´ a to si už Matt vyhrnuje rukávy, začínají mu docházet nervy a to dost rychle.
,,Simone, pochybuju, že až tohle Lucy budeme vyprávět, nejspíš už tě nebude chtít vidět. A ty se rychle taky uklidni, Matte.´´ napomíná oba Phoe, která se odvážila zasáhnout.
,,Proč na mě mluvíš zrovna ty? Ty zrádkyně. Měli by jste vypadnout.´´
,,Ano, my odejdeme. Ale až si sbalíš všechny věci a odejdeš navždy z tohoto bytu. Nikam nespěcháme, takže tu můžeme stát klidně do noci.´´
,,Tak rychle se tady toho všeho nehodlám vzdát. Takže si tu stujte, jak chcete, ale já se odsud nehnu.´´
,,Phoe a Teri. Jděte hned pro správce domu a přiveďte ho sem. My tu zatím počkáme s tímhle neřádem.´´
Obě kývli na souhlas a odešli. Matt s Bennem mezitím hlídali Simona, aby nechtěl zdrhnout. Za pět minut se holky vrátily i se správvcem. Ten když viděl ten nepořádek, div se nesložil.
,,Co to má znamenat ten bordel, pane Lewisi?´´
,,Pane správce, pane. Vaše jméno?´´ ptá se Teri.
,,Promiňte, mé jméno Garry Johnson.´´
,,Tak tedy pane Johnsone. Můžete nám všem tady říct, na koho je napsán tento byt?´´
,,Velice rád. Tento byt je napsán na slečnu Cullenovou.´´
,,Děkujeme. Tady ten mladík totiž nehodlá byt opustit. Neunesl jeden nevěrný polibek Lucy, jeho už asi bývalé snoubenky. Odmítá odejít z bytu, že si to s ní vyřeší sám. Co nám poradíte? Nebo spíš jemu teda.´´ a Ben ukáže na Simona.
,,Jelikož je byt napsán na slečnu, tak by se správně měla rozhodnout sama. Ale jak vidím, budu to muset udělat za ní. Pane Lewisi, pokud do večera tento byt neopustíte, budu nucen zavolat na vás policii. Tak jak se rozhodnete?´´
,,Jste všichni ubožáci. Táhněte někam. A jestli budete mít klidnou duši, tak já se sbalím.´´
,,No hurá, konečně rozumná slova. Ale nemysli si Simone. Já s Mattem nikam nepujdeme. Hezky si tě ohlídáme, jestli to, co jsi řekl, že byt opustíš, dodržíš.´´
,,Vy jste fakt trapáci.´´ začal se Simon škodolibě smát.
,,A já s Teri zajedu k nám. Tam se vyspíme, ráno sjedeme pro Lucy do nemocnice, pomalu jí to vše vysvětlíme a odvezeme sem. Souhlas? Vy nám tedy dáte vědět, jestli tenhle opravdu odešel. A bylo by možná i dobré, kdyby tu jeden z vás přes noc hlídkoval, kdyby se náhodou vrátil.´´
,,Já tu zůstanu.´´ nabízí se Ben.
,,Dobře. A já budu s holkama.´´ odpoví Matt.
Po této dohodě se Matt, Phoebe a Teri s Benem rozloučili a odjeli směrem k Phoe domu. Ben si svlékl bundu a odložil ji na židly v kuchyni a posadil se na gauč. Přitom neustále sledoval Simona, zda už začíná balit.

Když Phoe s Mattem a Teri dorazily k ní domu, byli tak rozčilení, že otevřeli barovou skříňku a dali každý panáka whiskey. To jim dodalo kuráže, že si vytáhli hru Twister a začli blbnout jak malý děti. Když už byli totálně vyčerpaní ze hry, usadily se na gauč a pustily si televizi.

Schylovalo se pomalu k desáté hodině večer, když si Ben sedl na pohovku a také si pustil televizi. Simon byl už asi dvě hodiny z bytu. Tak tu byl Ben sám a dost mu chyběla jeho Phoe. Natáhl se na pohovce a během deseti minut usnul. Bylo kolem půlnoci, když někdo hodně potichu vešel do bytu. Bylo to divné, protože jedny klíče měla Lucy v nemocnici a druhé měl Ben u sebe, které tam nechal Simon. Ben ale spal tak tvrdě, že nic neslyšel a to se mu vymstilo. Ten někdo totiž Bena vzal po hlavě dřevěným trámem. Ben se v bezvědomí složil k zemi z pohovky a zůstal nehybně ležet.

Další den ráno se u Phoe vstávalo s docela neklidnou náladou. Protože všichni věděli, že budou muset Lucy oznámit, že Simona vyhodily z bytu. Stejně ji už nechtěl vidět, roztrhl fotku jejich společnou. Když se Phoe společně s Mattem a Teri nasnídala,bylo asi deset dopoledne. Hned se tedy vydali do nemocnice pro Lucy.
Na parkovišti byli asi v jedenáct a než se dostali do budovy nemocnice, protože bylo docela dost lidí a všichni se pletli do cesty, tak uběhlo skoro deset minut. Když už se tedy konečně dostali do Lucyina pokoje, byla už oblečená, což znamenalo, že může jít domu. Lucy si všimla, když vešli do pokoje, že nejsou v úplně nejlepší náladě a že chybí Ben.
,,Ahoj všichni. Co se stalo? Jste nějaký přešlý. A kde je Ben?´´ začala se Lucy pomalu děsit.
,,Lucy, asi se raději posaď, dokud můžeš.´´ nařizuje ji Teri a sedá si vedle ní a Phoe s Mattem si vzali židle a sedly si k nim.
,,Vy mě děsíte. Co se zase stalo? Něco s Benem? Nebo Simonem?´´
,,Ben je v pořádku, je u tebe doma. A hlídá ..... .´´ chce odpovědět Phoe.
,,Proč je u mě doma a co hlídá?´´ skočila ji do řeči Lucy.
,,Včera jsme od tebe jeli rovnou za Simonem. Tam jsme našli totálně zaplněnou poštovní schránku. Když už nám tedy otevřel a viděl Phoe, řekl, že dovnitř smíme, ale bez Phoe. Řekl jsem, že dovnitř pujdeme všichni a Simon nám chtěl zabouchnout před dveřma. Ben byl ale rychlejší a dveře stačil chytit. Když jsme vešli, tak neuvěřitelný nepořádek nemají ani bezdomovci. No a na zemi ležela i vaše společná fotka. Bohužel roztžená v půlce akorát mezi vámi. Řikal, že tě už nechce vidět. A nevím, jestli se nebudeš na nás zlobit teď a jestli ano, my to pochopíme a pochopíme, že se naštveš, ale vyhodily jsme ho z bytu. Nebo teda spíš správce pan Johnson nám s tím pomohl. Byt je napsaný na tebe, tak neměl nárok odporovat. Ben tam právě zůstal, aby dohlédl, že byt opravdu opustí. A zůstal tam i přes noc, aby to tam hlídal. Ale měl se ozvat.´´
,,Ale, to ne. Vždyť já Simona milovala. To jsem udělala takovou špatnou věc, že jsem jednou políbila někoho jiného? Ano vím, měla jsem si dávat pozor. Ale to už je teď jedno. Možná mu zkusím napsat.´´
,,Lucy, nedělej to. Je konec. Byl to ubožák. Nestál za to.´´ utěšuje ji Matt a obejme ji.
,,No, co mám dělat no. Prostě to nevyšlo. Dám si holt pauzu od chlapů na nějaký čas.´´ začíná plakat Lucy a přitom si sundá zásnubní prstýnek.
Do pokoje vešel primář oddělení. Nesl Lucy propustku.
,,Tak, slečno Cullenová, výsledky jsou v pořádku, můžete jít. Zprávu předejte svému ošetřujícímu lékaři.´´
,,Děkuju moc, pane doktore. A děkuji za tu péči. Někteří by si měli z vás vzít příklad.´´ poděkovala Lucy a převzala veškeré papíry.
,,To je samozřejmostí být ochotný a nápomocný k ostatním, slečno. Mějte se krásně a už nikdy takový blbosti nedělejte.´´ a s těmito slovy opustil pokoj.
,,Tak Lucy, pujdeme. Odvezeme tě k tobě domu. Snad to tam Ben trochu poklidil.´´
Všichni se vydali ven z nemocnice, kam se Lucy těšila na čerstvý vzduch. Ani sebou neměla žádnou tašku, jen taštičku s nejnutnějšími kosmetickými věcmi. Nasedli do auta a vydali se směrem k Lucyinýmu bytu.


10. kapitola

Ráno u Lucy v bytě se probouzel Ben s obrovskou bolestí hlavy. Vůbec nevěděl, co se stalo, jak se ocitl na zemi. Hned si všiml krve na podlaze, ze které se zvedl a sáhl si na hlavu. Při doteku ucítil tak palčivou bolest, že nevěděl k čemu ji přirovnat. Měl ošklivou tržnou ránu na zátylku. Za pět minut se ve dveřích objevili jeho přátelé, jak vedou Lucy zpět domu. Ty když viděli Bena, jak sedí na pohovce, drží se za hlavu a zírá do země a hlavně si všimli krve na zemi, hned spustili.
,,Kriste pane, Bene. Co se tu stalo? Proč jsi nám nedal vědět?´´ zní vyděšeně Phoe.
,,Vůbec netuším. Pamatuju si, že jsem večer koukal na televizi a u ní jsem usnul. No a ráno se proberu na zemi. Pochybuju ale, že bych si tu ránu na hlavě způsobil pádem z pohovky.´´
,,No to těžko. Pádem z dvaceti cenťáku si ji nerozbiješ. Někdo ti musel praštit.´´
,,To není možné. Kdyby tu někdo byl, slyšel bych ho, i když jsem spal. Musel jsem spát opravdu tvrdě.´´
,,A jsi v pohodě?´´ bojí se o něj Matt.
,,Jo, jsem v pohodě. Jen ta hlava dost bolí.´´
,,Víš co, já tě vezmu do nemocnice, aby se ti koukli na tu ránu. Není to hezký pohled. A vám bych radil, aby jste zavolali policii. Nezdá se mi to. Musel tady někdo být a ublížit mu. Koukněte, jestli něco nechybí.´´
,,Jasně. Jeďte už.´´ nabádá je Phoe.
A s tímto Matt pomohl Benovi vstát. Raději ho podpíral, aby náhodou neomdlel. Musel dostat opravdu velkou ránu.
Teri mezitím zavolala policii. Phoe Lucy nařídila, aby si sedla a vše nechala na nich. Musela se šetřit. Byla stále rozrušená z toho, že je konec se Simonem.
,,Vypadá, že nic nechybí. Asi chtěl někdo Benovi jen ublížit.´´
,,Ale kdo by mu chtěl ublížit. Vždyť nemá nepřátele.´´ začne plakat Phoe.
,,Ano. Ale trochu upravím tvé tvrzení. Neměl nepřátele, ale teď už nejspíš má. A hádej, kdo mě napadá.´´ odpovídá Teri.
,,Simon? Neblbni. Přece by nebyl schopný něčeho takového.´´ ozve se Lucy.
,,Lucy. Nikdo jiný mě ale opravdu nenapadá. Vždyť má Ben samé přátele. Nevím o nikom, kdo by mu chtěl ublížit. A po včerejší scéně si jsem téměř jistá, že v tom má prsty Simon.´´ ujišťuje ji Teri.
,,No, uvidíme, co řekne policie.´´ a v tom zazvonil zvonek.
Byla to policie : ,,Dobrý den. Seržant Bower, kolegyně Frayová. Dostali jsme hlášení, že tu bylo provedeno ublížení na zdraví.´´
,,Dobrý den, pojďte dál.´´ uvádí je dovnitř Phoe.
,,Tak nám povězte, co se stalo.´´
,,No, tak nějak za vše mohu já. Tady svou kamarádku jsem s někým seznámila. Ona se s ním jednou políbila a podřezala si žíly.No a její snoubenec nemohl jeden polibek unést a rozhodl se to ukončit. Jelikož je byt napsaný na kamarádku, tak jsme ho z bytu vyhodily. Zatímco jsme byli buď u nás doma nebo u Lucy, tak někdo se musel dostat do bytu a uhodit mého manžela, který to tu hlídal. Kamarád ho odvezl na vyšetření do nemocnice. Ale nic nechybí. Ten někdo musel mít náhradní klíče. Jedny byli v nemocnici a druhé tady v bytě.´´
,,Dobře. Zavoláme kolegy z laboratoře, aby sejmuli otisky ze všecho, na čem je mohl pachatel nechat. Poté zajedeme do nemocnice za vaším manželem a trochu ho vyslechneme.´´ naznačil kolegyni, aby zavolala do laboratoře a šel se s Phoe porozhlédnout po bytě. Mezitím si Teri sedla k Lucy, aby ji utěšila : ,,Lucy, to bude v pohodě, uvidíš.´´
,,Nechce se mi věřit, že by Simon byl schopný něčeho takového. To prostě není možné.´´
,,Lucy, nezastáváš se ho, že ne? Takového šmejda. Měla jsem ho ráda, ale co předvedl včera za scény, si to u mě pokazil. A nejsem jediná.´´
,,Nezastávám, jen mi to nepřijde, že by toho byl schopný.´´
Vrátila se sežantka Frayová : ,,Tak laboratoř je na cestě.´´

Lidé z laboratoře byli v bytě asi za půl hodiny. Okamžitě začli dělat, co jim bylo nařízeno. Sejmou otisky z kliky dvěří a okraje dveří. Sejmuli i otisky bot, které byli na podlaze. Ani jedny nebyli Matta nebo Bena. Na pohovce taky bylo několik vypadlých vlasů, ty také vzali.
,,Tak, slečno Cullenová. Laboranti vzorky odvezou a začnou hned zkoumat. My teď zajedem do nemocnice za vaším kamarádem. Máme na něj několik otázek. Takže se prozatím loučíme a jak budeme něco mít, dáme vám vědět. Tak nashle.´´ a i s kolegyní opustil byt.
,,Tak se uvidí, kdo mu chtěl ublížit. Pokud teda ten dotyčný neměl rukavice.´´
,,A já chci jet za Benem teď. Kdo mu to udělal, je teď momentálně na druhém místě.´´
,,Dobře. Lucy, chceš jet s náma?´´ podívá se Teri na Lucy.
,,Já zůstanu doma, jestli nevadí. Aspoň uklidím ten flek od Benovi krve. A začnu si zvykat na samotu.´´
,,Tak jo. My teda jedeme. Kdyžtak se ozvy, kdyby něco, jasný?´´
,,Jasně, počítejte s tím. A pozdravujte Bena.´´
Objali se a odešli. Lucy to najednou přišlo tak zvláštní, že je v bytě sama. Ne jako bez kamarádů, ale bez Simona. Aby nějak zahnala stres a smutek, šla se umýt. Nejraději by se šla umýt k sousedům, nechtělo se ji lézt znova do vany , ve které téměř vyhasl její život. Ale nezbývalo ji nic jiného.

Když Teri s Phoe vcházeli do nemocnice, míjeli akorát policisty.
,,Zdravím vás. Tak co, jak ste dopadli u mého manžela?´´
,,Všechny otázky nám zodpověděl. Jen taky neví, kdo mu mohl ublížit.´´
,,Dobře děkujeme. Budeme čekat na výsledky z laboratoře. Tak zatím nashle.´´ a vešla s Teri do nemocnice.
Na recepci se zeptala, kde Ben je.
,,Dobrý den. Váš manžel je na pokoji 218, třetí patro.´´
,,Děkuju.´´
Když našli jeho pokoj, zaklepali a vešli. Ben ležel v posteli s obvázanou hlavou a na židly vedle něj seděl Matt. Phoe neváhala ani chvilku a hned běžela Bena obejmout a políbit : ,,Miláčku, je mi líto, že jsem tě tam nechala samotného. Měla jsem tam zůstat s tebou.´´
,,Ale nic si z toho nedělej. Já neměl usnout.´´ utěšuje ji Ben.
,,A co policie. Na co se tě ptala?´´
,,Jestli mám nepřátele. Jestli mě napadá někdo, kdo mi to mohl udělat. Jo, našli mi v ráně třísky. Takže jsem musel dostat něčím dřevěným.´´
,,Až zjistím, kterej zmetek ti to udělal, tak toho bude pekelně litovat.´´ rozčiluje se Matt.
,,Policie by měla mít výsledky do dvou dnů. Jsem zvědavá, na co přijdou. Jsem zvědavá, co nám řeknou.´´
Návštěva u Bena trvala ještě asi hodinu, než se všichni rozloučily a odjely domu. Teri se rozhodla, že zůstane se svou setrou pár dní u ní doma. Bude to tak možná lepší a bezpečnější. Nechala se tedy k Lucy odvézt. Phoe ještě odvezla Matta k němu domu a sama se vydala směr domov. Lucy už spala, když Teri vešla, nechtěla ji rušit, tak si ustalala na pohovce a téměř hned usnula.

Všechno, co se stalo za poslední dny, bylo strašně náročné. Lucy se málem nepovedlo oživit, vloupání k ní do bytu a ublížení na zdraví Benovi. Ráno se Lucy probouzela sice ještě nešťastná, ale zároveň i odpočatá. V obýváku našla spící Teri. Potichu ji šla uvařit kávu a usmažila palačinky.
Jaké bylo překvapení, když v deset dopoledne zazvonil telefon a volala policie : ,,Dobrý den slečno Cullenová. Máme pro vás zprávy ohledně včerejšího napadení vašeho kamaráda. Můžete se zastavit na stanici?´´
,,Dobrý den, seržante. Určitě, zastavím se. Mohu se dostavit v poledne?´´
,,Určitě můžete. Budu tu na vás čekat. Tak zatím.´´ a položil telefon.
Když i Lucy položila telefon a otočila se, všimla si, že je Teri už vzhůru.
,,Teri, právě volala policie. Mají pro mě nějaké zprávy. V poledne se tam zastavím. Ale chci tam jet sama. S váma všema bych se sešla pak u Bena v nemocnici. Dejme tomu ve tři odpoledne?´´
,,Souhlas, Lucy. Hlavně se drž, ať ti řeknou cokoliv.´´
,,Neboj, budu v pohodě. A já se musím jít obléci, abych vyrazila na autobus. Nemám na to jet autem.´´ a odebrala se do šatny.

Když dorazila za hodinu a půl na policejní stanici, potřebovala si napřed dát něco teplého, než se dozví pravdu. Na stanici bylo docela rušno. Chodilo ta mspoustu policistů a skoro každý vedl nějakého neřáda. Protože ještě měla čas, odskočila si na toaletu a posadila se na židly na chodbě. Uběhlo asi deset minut, než přišel seržant Bower.
,,Dobrý den slečno Cullenová. Snad nečekáte moc dlouho.´´
,,Dobrý den. Nee, v pohodě. Asi patnáct minut. Tak co pro mě máte?´´
,,Pojďte za mnou do mé kanceláře.´´ a odvedl ji do své kanceláře.

Dveře se za nima zavřeli a my se můžeme jen domnívat, jak to dopadne.







konec první Části
Autor Sweet Devil, 18.08.2016
Přečteno 827x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlasím s Kohai, měla jsem výtek poněkud více, ale to už jsme probraly a opravdu se těším na druhou část, jsem zvědavá :)

13.09.2016 14:08:47 | PrincessTerinka

Ahoj, v prvé řadě chci říct, že je rozhodně supr, že píšeš! Příběh má dobrou myšlenku, zamilovanou.. Jen bych ráda něco podotkla:

ženy - byly, pily, se bavily

v prostředí, do kterého je děj zasazen asi neholdují zelené (ale nevim, nicméné si myslim, že když už, tak nepoužijí pojem "zelená"..

trošku mě pobavilo, že ač jsou hlavní hrdinky již vdané či ve vztahu a žijí se svými partnery, jsou tedy již trošku dospělé a určitě by se nepohádaly/nenaprdnuly kvůli osočení ze zamilovanosti do pošťáka, kterého vidí poprvé v životě..to mi přišlo roztomilé :-)

Toto rozhodně není kritika, jen náhled z jiného úhlu a námět k zamyšlení, myslím, že z toho důvodu člověk svoji tvorbu zvěrejňuje a čeká reakci ostatních... Proto tedy piš, piš, piš, hraj si s fantazií a českým jazykem :-)

25.08.2016 00:04:17 | Kohai

Dekuju za nazor. Uz se pracuje na druhe casti. :)

25.08.2016 05:49:46 | Sweet Devil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí