Zrzavý baret

Zrzavý baret

Anotace: Tuhle povídku jsme psali s kamarádama na hodině chemie. Střídaly jsme se tři a každá napsala jen kousek a nijak jsme se nedomlouvaly a podle toho to vypadá. Spoluautorka: Forewer1304(kurzíva) moje je to tučně

Byla jednou jedna holčička. A ta holčička měla ráda jednoho chlapečka. K její převeliké smůle byl ten chlapeček debil. Debilovi bylo jedno jak je holčičce. A holčičce bylo blbě.
Nelíbí se vám že nemají jména? Tak jít třeba můžeme říkat Ginger a Barett.
Jak už jsme psaly Barett byl debil a Ginger byla naprosto boží holka. Barett a Ginger spolu chodili do třídy. A jak šly dny, Ginger se do něj čím dál víc zamilovávala, avšak on byl zahleděný pouze do svých push-up vlasů a úzkých riflí. Ginger se rozhodla, že ho bude ignorovat a dál se snažit nebude. Buďto se začne snažit on a nebo přijde jiný kluk. Jenomže si vlastně vůbec nebyla jistá, jestli se Barett snaží nebo ne. Občas to vypadalo, že ano, jindy že ne. Kamarádky si myslely, že za to možná může její bývalý přítel a psychopat Kebab.
A taky že jo. Kebab tajně vyhrožoval Barettovi, že ho zabije pokud na chudinku Ginger jen sáhne. Barett se mu snažil bránit. Ale proč se bránil tak, že Ginger odstrčil? Nebojí se o ní? To je to takovej srab a sráč? A odpověď zní: ano, je. Ginger sice miloval, ale nechtěl komplikovat život sobě ani jí. Radši si dál hladil své vlasy a Ginger nechal být.
Vypadá to jako smutný konec? Nikoliv. Pro naši holčičku si přijel nádherný princ v bílém medvědu a odvezl si ji do své rozlehlé vily mezi koňskými pastvinami daleko v horách. A princovo jméno bylo Květák.

Autor Xanett, 22.09.2016
Přečteno 800x
Tipy 2
Poslední tipující: Iva Husárková, CoT
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Celkem jsem se i pobavila. :) Jen by to trošku chtělo podchytit dějovou linku, neskákat hned pryč jinak celkem super :)
Mmm Kebab :D

03.10.2016 16:23:24 | Laven De Brig

Nikdy jsem netušila, že hodiny fyziky můžou být tak zajímavý. Skvělý pro Ginger, že Barett byl debil! Chtěla jsem se zeptat, kde se rodí princové Květáci... hahááá... na zahrádce... )ale musí to být asi zahrádka nějakých zazobanců). Ráda, že to tak dopadlo a přeju Ginger štěstí. :-)

23.09.2016 05:03:09 | Iva Husárková

Vyřídím jí to Princové květáci jsou velmi specifická odrůda člověka s afrem na hlavě, která je k dostání pouze ve vybraných zemích:D Hups byla to chemie moje chyba :) Jinak děkuji za milý komentář

23.09.2016 19:31:11 | Xanett

Které části patří tobě? To jsem si ale pochutnal, mám rád kebab, květák i zázvor, ale Syd Barrett bez jednoho R, to je skoro hřích. Dovedu si představit, jak Ginger skončila. Určitě jako jedna z mnoha v princově vile, kde musela "pracovat" od rána do rána.

22.09.2016 19:36:56 | CoT

hned to upravím aby to bylo poznat :) děkuju za komentář :D já doufám že Ginger uklízet nemusí protože to nemá ráda :D

23.09.2016 19:34:46 | Xanett

konečně jsem v obraze. jsi můj favorit, felície :) a kdo ví, jednalo-li se pouze o úklid :D

23.09.2016 20:33:06 | CoT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí