Lovci srdcí - 3. část

Lovci srdcí - 3. část

Anotace: Řiká se, že vše jednou končí. Tak končí i tento příběh. Sama jsem při jeho psaní u některých scén ronila skoro slzy, zasmála se. Budu ráda za vaše komentáře.

Lovci srdcí
3. část







1. kapitola
Bylo krásné, jarní odpoledne, ale na obzoru bylo vidět, že se přižene bouřka. Phoe, která měla už po porodu a má syna jménem Toby, chtěla pozvat Lucy a Amy s kočárky na procházku, ale když viděla to počasí, raději je pozvala k ni domu na večeři. Amy se na ultrazvuku dozvěděla, že čeká vytouženou holčičku, pro kterou měla s Jacem připravené jméno Isabell. Phoe holkám zavolala, že je zve na večeři. Všechny souhlasily a s radostí to přijaly. Jen Teri se omluvila, že už něco má. Nechtěla prozradit, co. Od rozvodu se jich trošku stranila, i když s nima chodila na procházky a do obchodů, spíše ale byla sama. Docela se do sebe uzavřela.
Než Lucy s Dominicem odjela k Phoebe, zavolal chůvě, kterou si najala, jestli může přijet hlídat Aleca s Kathrine. Nadšeně souhlasila, protože měla oba prcky ráda. Bydlela blízko, takže u nich byla skoro hned. Ještě než odjeli, se Lucy stavěla u Teri, jestli si to nerozmyslela.
,,Ahoj Teri. Jen se tě jdu zeptat, zda nechceš teda jet s náma´´
,,Nechci, děkuju. Čekám návštěvu.´´ odpověděla Teri bez pozdravu.
,,No tak já nebudu obtěžovat. Mrzí mě, že jsi se uzavřela do sebe. Vždyť jsme tu všichni pro tebe.´´
,,Já vím Lucy, ale nevíš, co cítím já. Promiň, zvoní mi telefon, musím běžet. Ahoj.´´
Lucy se nestačila divit, jak se její sestra tak změnila. Ano, rozvod každého zničí, ale tohle bylo dost extrémní. Proto se vrátila do bytu, kde vyzvedla Dominica, rozloučila se s dětma a chůvou a vyrazili směrem k Phoe.

Jace s Amy nevěděli, co dřív. Kluci měli zase zlobivé období, malý Phillip byl zlaté dítě. A Amyino pokročilé těhotenství dostávalo zabrat na nervy právě od nejstarších dětí. Kevin s Charliem všude rozhazovali hračky, odmlouvali a i na chůvu byli oškliví. Ta, když jim řekla, že pokud budou ve zlobení pokračovat, nedostanou zmrzlinu a nepustí jim pohádku. To byl pro ně jasný signál. Okamžitě se zlobením přestali a jak rychle šli uklidit všechny hračky. Tohle na ně vždy zabralo.
,,Děkuju, Rachel. Nemít tě tady, nevím, co bych si počala.´´
,,Ale to je samozřejmost, pani Barnesová.´´
,,Řikej mi Amy.´´
,,Tak dobře, Amy. Ale už by jste měli jít nebo přijdete pozdě.´´
,,No to máš pravdu. Jacei, musíme už jet. Už takhle je pozdě.´´
Jace dal chůvě ještě nějaké instrukce, rozloučil se s klukama a šel pro auto. Amy ještě stačila mezitím vypít čaj, který ji vystydl, co kluci zlobili. Dopila, rozloučila se a vyběhla ven do přistaveného auta.

Phoe toho času doma finišovala s přípravou večeře. Upekla dvě kachny a knedlíky. Ben připravil prostírání v jídelně, květiny pro holky a pro všechny malé panáky s přípitkem. A protože byl hotový, šel pomoci do kuchyně. Phoe hlídala kachnu a Ben udělal těsto na knedlíky. Šlo jim to rychle, za což byla Phoe velice ráda, protože se už blížila hodina, kdy měli všichni přijet. Jen se dopeklo maso, zazvonil zvonek. Ke dveřím šel Ben a když je otevřel, stáli tam úplně všichni. Povedlo se jim dorazit najednou, což bylo jak načasované. Pozval je dovnitř, nabídl pantofle pro hosty a uvítal je do obývací části, kde jim nabídl uvítací přípitek. A protože tu Amy s Jacem byla poprvé, tak je provedl po domě. Byli z něj nadšeni. Tak naklizeno nemají ani u sebe. Ne, že by Amy nebo hospodyně neuklízela, ale tohle bylo naprosto perfektní. Při prohlídce poslední místnosti se z kuchyně ozvala Phoe, že je večeře hotová. Všichni se proto sešli v jídelně, kde už byli talíře plné dobře vypadající kachny. Usadili se a začali si to skvostné jídlo vychutnávat.
,,Děkuju, že jste přijali pozvání. Tak ráda jsem se chtěla jít s váma projít, ovšem počasí je nemilosrdné. Snad zítra.´´
,,Ale nevadí. Přílěžitostí bude ještě spoustu. Máme času, že nebudeme vědět, co dřív.´´ odpověděla Lucy.
Večeře to byla vskutku luxusní. Bouřka, která přišla se silným deštěm, vyhodila pojistky po celém domě. Phoe proto na stole zapalila čtyři svíčky. Večeře při svíčkách? Geniální nápad.

Bylo krátce před sedmou večer, když zazvonil domovní zvonek u Teri. Pres zvonek se dotyčný ohlásil a Teri ho pustila dovnitř. Než vyjel výtahem do čtvrtého patra, se stačila upravit a šla čekat před byt. Ve chvíli, kdy zavřela dveře, se zastavil i výtah a z něj vyšel Tom. Když ho viděla, rozbušilo se jí srdce. Byl neuvěřitelně sexy. Strašně se na něj těšila. On byl důvod, proč nechodila s partou ven. Trávila čas s Tomem. Jen jim to zatajovala. Scházela se s ním už půl roku. Vlastně od doby, co je rozvedená. Když ji Tom viděl, jen polkl a přistoupil k ní a políbil ji.
,,Ahoj zlato. Nemohl jsem Ti nepřinést květinu.´´ a podal ji puget modrých růží. Vypadaly opravdu nádherně.
,,Děkuju Tome. Už jsem se nemohla dočkat. Pojď dál.´´
Nemusela ho po bytě provázet. Byl tu už po několikáté, tak už to tam znal. Teri dala růže do vázy a nejen, že nádherně vypadaly, ale i krásně voněly.
,,Neměla by jsi přátelům o mě už říct? Stejně se jednou ukáže pravda.´´
,,Možná máš pravdu. Už dost dlouho se vyhýbám skoro všem sešlostem. Při další schůzce, na kterou mě pozvou, jim to řeknu, slibuju.´´
,,To jsem rád. Nerad bych byl napořád utajený.´´
,,To se nestane, neboj. Jen se trochu obávám, jak budou reagovat. ´´
,,Vezmou to s klidem, věř mi.´´ přistoupil k ní, přitáhl si ji k sobě, políbil a pomalu si ji začal svlékat.
V náručí si ji odnesl do ložnice, kde se oddávali jeden druhému. Už se nemuseli obávat, že je někdo načape. Že je přistihne některý z jejich nejbližších. Ne tak, jak se stalo na párty u Lucy.

Druhý den ráno se Amy probouzela s trochu bolavou hlavou. Večírek u Phoe se zvrtl v popíjení alkoholu a to nic takového v plánu nebylo. Když se probudila, měla vedle postele na stolku tabletku na bolest a sklenici vody. Jace myslí na všechno. Akorát, když chtěla lézt z postele, vešel do pokoje. V rukou nesl malý stoleček se snídaní do postele.
,,Takže se zase zlato vrať do postele. Nasnídáme se tady. A dnes máš volno od všeho. Přebírám dnes všechno v domácnosti. Ty si odpočiň.´´
,,Děje se něco? Takhle se chováš většinou, když něco provedeš.´´
,,Přísahám, že jsem tentokrát nic neprovedl. Snad jednou mohu převzít vše za tebe.´´
,,No dobře. Tak Ti děkuji. Ale to vypadá hodně dobře. Překonal jsi se.´´
,,Tak už nemluv a jez nebo ti ta káva vystydne.´´ políbí ji a vezme si kousek chleba.

Toho dne Lucy ráno nakrmila Aleca a Kathrine a hned potom šla do přízemí do schránky pro poštu, protože očekávala zásilku se svatebním oznámením. Když doběhla dolu, tak narazila na svou sestru Teri, jak akorát někomu mává venku. Docela ji zajímalo, kdo to je. Kvůli komu s nima nechodí ven. Měla tu drzost, že vyšla ven, aby se podívala, kdo to byl. Bohužel to už nestihla, protože dotyčný právě zalezl do auta.
,,Jejda, ahoj Lucy. Jak jsi se vyspala?´´
,,Já náhodou dobře. Ale to teď nechme stranou. Kdo to byl? To kvůli němu si s námi večer nejela? Teri, trvá to už moc dlouho. Musíš s námi začít chodit ven. Taková jsi, co jsi se rozvedla. Nemůžeš být pořád zalezlá a nám se skoro úmyslně vyhýbat.´´
,,Ségra. Já se vám nevyhýbám, a kdyby jo, tak tu teď s tebou nestojím. A ano, on byl důvod, proč jsem nejela. A přiznávám se, že s ním se scházím od doby, co jsem rozvedená.´´
,,Jak jsi nám mohla lhát? Jak jsi mohla lhát mě, své sestře?´´
,,Nebudeme se zase hádat kvůli chlapovi, že ne? To už tady bylo.´´
,,Teri, na jednu stranu, jestli jsi s ním šťastná, tak Ti to přeju. Ale na druhou stranu, mohla jsi se aspoň svěřit. Kdo to je?´´
,,No dobře. Slibuju, že se polepším. Ale nemusím Ti jeho jméno řikat. Myslím, že ho znáš. Byť jen trochu.´´
,,Nic neřikej. Je to Tom?´´
Teri při jeho jménu zrudla, čehož si Lucy všimla. Bylo jí tedy jasné, že je to on. Proč ji ale nic neřekla? Vždy se navzájem se vším svěřovaly. Ať už to bylo trápení ve škole, s rodinou nebo to byl chlap. Lucy se cítila být zklamaná, proto raději zase šla domu. Málem zapoměla vyndat ze schránku zásilku, proto se pro to vrátila. Když vešla do bytu, tak si Dominic hrál s dětma. Všiml si, že je pokleslá. Svěřila se mu o setkání s Teri. Řekla mu důvod, proč s nima nechodí skoro vůbec ven, kdo je ten tajemný muž, kterého viděla z dálky. Nemohl uvěřit, že jim to zatajovala tak dlouho. Ale, že ani oni na to nepřišli, že je za tím chlap. Ať tak či tak. Hlavně, aby s ním byla šťastná. A aby si dávala pozor, aby zase neujela na vedlejší kolej.









2. kapitola
Uběhl týden, kdy se nikdo s nikým nesešel. Protože se každý rozjel někam na výlet. Lucy s Dominicem a dětma jeli na prodloužený víkend k jezeru pod stan, Phoebe s Benem na chatku, která je vzdálená padesát kilometrů. Jen Amy s Jacem zůstali a Teri. Bylo možné, že ho budou volat do práce. Stalo se tak druhý den, co ostatní jeli pryč. Bylo hlášeno loupežné přepadení v bance. Naštěstí se nikomu nic nestalo a útočníka drží na místě, než si pro něj přijedou. Jace byl na místě za pár minut, jelikož to bylo blízko. Vešel do banky a všiml si, že útočníka drží připoutaného u topení. Uvedl ho ředitel a šel s ním k pachateli. Odpoutal ho a předal ho Jaceovi. Útočník toho využil, vysmekl se a vytáhl druhou zbraň, kterou měl schovanou pod kalhotama na lýtku a vystřelil proti Jaceovi. Zasáhl ho. Jace se skácel k zemi, ale naštěstí ho trefil jen do ruky. Rychle si ránu zavázal, aby nevykrvácel. Jeden z návštěvníků mezitím zavolal záchranku a další chytli pachatele a drželi ho, než přijela na pomoc policie.
Jace záchranka odvezla na vyšetření do nemocnice, kdy během cesty zavolal Amy, která se hned vydala za ním a pachatele si odvezli na

A protože to Amy dala všem vědět, hned se vraceli o dva dny dříve. Navštívili je o nich doma, protože Jace ošetřili a mohl jít domu, byla to jen povrchová rána. Přivezli mu každý něco sladkého na nervy a taky jako bolestné. Lucy oznámila, že má pro ně dárek a jak budou moci, že se pro to můžou zastavit. Tak se domluvili, že přijedou zítra odpoledne, až si Jace odpočine. To už bude v pořádku. A protože si potřeboval odpočinout, tak se s nima rozloučil a šel si lehnout. Ostatní se taky rozloučili a jeli domu, protože měli děti, kteří už měli hlad.

Lucy s Dominicem doma vybalili tašky a dali najíst prckům. K obědu uvařila palačinky s čokoládou. Po obědu umyla nádobí, šla uspat děti a s Dominice, si sedla k televizi. Zkoukli komediální seriál, potom dávali nějakou kriminálku a na konec koukali na zprávy. Zase se stala dopravní nehoda vlaku s kamionem, tamhle politici opět schválili nějakou blbost, počasí se má v příštích dnech vydařit. Když už je televize přestala bavit, tak si zahráli karty, poker a prohlédli si katalog s věcma pro děti, kde obejdnali nějaké hračky a pleny.
Lucy si vzpoměla, že dostala jistou nabídku od Bena, proto to oznámila Dominicovi : ,,Miláčku, dostala jsem takovou nabídku od Bena. Když máme tu chůvu a já budu chtít, mohu k němu nastoupit do práce. Prý někdo bude odcházet, tak mi to navrhl. A já samozřejmě přijala jeho nabídku.´´
,,Tak to je skvělý, zlato. Klidně můžeš nastoupit hned. S dětma mohu zůstat doma.´´
,,Opravdu by Ti to nevadilo? Ty jsi zlatý. Zítra si s ním promluvím.´´

Ben o tom vyprávěl i Phoe, že to Lucy nabídl. Byla ráda, že v jeho týmu bude někdo spolehlivý. A to Lucy byla. Odpoledne u nich bylo docela hektické. Malý Toby byl sice hodný, ovšem Ben se dozvěděl nešťastnou zprávu. Zemřel jeho nejlepší kamarád ze střední školy. Měl těžkou dopravní nehodu, při které do jeho auta najel opilý řidič náklaďáku a na místě byl mrtvý. Byl z toho hodně špatný. Ten den už vůbec neměl chuť na jídlo a ani skoro na pití. Na pití ano, ale na alkohol. Snažil se zármutek zahnat lahví whiskey, což moc nepomáhalo. Oporou mu ovšem byla Phoebe a jejich syn. Měl do práce připravit nějaké podklady pro konferenci, ale musel se generálnímu řediteli, který měl přijet, omluvit. Byl to naštěstí toleratní chlap, tak mu řekl, že je to v pořádku a že se porada přesouvá na neurčito. A protože se začalo stmívat, šel si už lehnout. Phoe se ještě postarala o Tobyho, dala mu najíst, vykoupala ho a dala spát. Usnul téměř hned, takže měla klid. Dala si kávu, přečetla kousek knížky, zkoukla další díl oblíbeného seriálu a šla taky spát.

Druhý den Lucy připravovala pohoštění na odpoledne. Bohužel ale volala Amy, že nedorazí, Jaceovi je špatně, tak s ním bude a k Teri přijela nečekaně její maminka, která ji pozvala na večeři a do divadla na Carmen. S maminkou se vidí hodně málo, tak ji dala přednost, což Lucy zase pochopila a tentokrát ji nemohla nic vyčítat. Aspoň, že Ben s Phoe přijdou, i když mají těžké období. A byl pozván i Harry, bratr Phoe. Tak aspoň někdo přijde. Mezitím, co Lucy připravovala pohoštění, tak Dominic uklízel, vyluxoval, utřel prach a pomohl v kuchyni. Ještě, že ji pomohl, protože v momentě, co nanosili tácky do obýváku, zazvonil zvonek. Lucy, nepřevlečená a rozcuchaná běžela otevřít.
,,Ahoj Phoebe, Bene a Harry. Pojďte dál. Omlouvám se, jak vypadám, měla jsem trochu skluz. Hned se pujdu upravit.´´
,,Ahoj Lucy. Ale to nemusíš, vždyť vypadáš skvěle.´´ popíchne ji Harry.
,,Ale no tak brácha. To není hezké.´´ napomene ho Phoe, ale přitom se sama začne smát.
,,Víš přece jaký jsem. Musím si do každého rýpnout. To už ke mě prostě patří. Se mnou si ještě užijete.´´
,,Být tebou Harry, tak si dám pozor na Amy. Umí judo, tak u ní bych to moc nezkoušela.´´ to je už Lucy vysmátá.
,,Jenom judo? Tsss, tak s ní problém mít nebudu. V tom jsem jako doma. Taky chodím. Aspoň budu mít s kým trénovat.´´
,,Dobře, vzdávám to. Aspoň k nám přišel pořádný srandista.´´ kření se na něj Lucy.
,,Tak se pojďte posadit do obýváku a nestujte tady pořád. Je připravené občerstvení a spoustu pití. Samozřejmě nebude chybět hudba.´´ uvedl je dál Dominic, který z rozhovoru o judu skoro chytal záchvat smíchu.
Večírek probíhal v klidu. Jídlo bylo výborné, což se dalo od Lucy očekávat, pití mizelo a hudba hrála. Každý si mohl pustit, co chtěl. Každý měl rád něco jiného.
Když byla zábava pěkně rozběhnutá, proto Lucy vyndala ze šuplíku tři malé obálky a pronesla : ,,Tak vážení. Měla jsem to připravené pro všechny, ale jelikož se nemohli zůčastnit z rodinných a zdravotních důvodů, tak to předám zatím jen vám.´´
Když to rozbalili, vykouklo na ně krásné svatební oznámení s pozvánkou na obřad a hostinu. Ale jak si přečetli, kde se bude svatba konat, málem oněměli. Nebude to u nich ve městě. Ale na podzim na louce plné barevného listí. Měli to vytištěné hodně dopředu. Svatba bude až za půl roku, v říjnu. Lucy si vždy přála svatbu na podzim v barevném listí. Tak se jí to splní. Měli to vytištěné pouze pro své přátele, zbytek objednají později.
O hodinu později Dominic poprosil Harryho, Phoe i Bena, jestli s ním mohou na chvíli jít ven, že s nima potřebuje něco probrat. Lucy jen nechápavě zírala. Jen Ben se teda omluvil, že si s Lucy chce promluvit o té práci. Tak šli jen Phoe a Harry. Venku jim prozradil nebo je spíš požádal o pomoc se svatebním dárkem. Nechtěl to po nich hned, je na to času dost, ale čím dřív, tím lépe. Chtěl pro Lucy sehnat cestu na místo, kde se natáčel film Mortal Instruments a pokud by bylo i možné setkání s některými herci. Oba si řekli, že kdyby tohle klaplo, tak to překoná všechny dárky, které kdy dostala. Ale slíbili, že mu pomůžou.
Mezitím si Ben domluvil s Lucy schůzku u něj v práci na pondělí dopoledne. Ale to nebylo vše, co ji chtěl sdělit. S něčím se ji chtěl svěřit. Držel to v sobě už hodně dlouho. Dlouhé roky.
,,Víš Lucy, tohle není jediné, co jsem s tebou chtěl probrat. Musím se Ti k něčemu přiznat.´´
,,Bene, docela mě děsíš.´´
,,Já vím, i sebe. Víš, než jsem si vzal Phoebe, tak jsem byl tak trochu zamilovaný i do tebe. V tu dobu jsem nevěděl, co chci. I když tedy vyhrála Phoe, tebe jsem nemohl vymazat z hlavy hodně dlouho, snad dva roky. A pochopím, že mě teď budeš nenávidět.´´
Lucy momentálně nebyla schopná slova a svou bradu hledala na zemi. Tak tohle byl šok. Že se jí nikdy nesvěřil.
,,Bene, proč jsi mi to nikdy neřekl?´´
,,Bál jsem se. Bál jsem se toho, že se naštveš a vymažeš mě ze svého seznamu přátel. Bál jsem se, že přijdu o Phoebe.´´
,,Ty jsi hlupák. To jsi mi mohl klidně říct. Ale i já Ti musím říct, že jsi mi taky nebyl lhostejný. Představovala jsem si jak malá holka náš společný život. Ale taky jsem neměla odvahu to říct.´´
Ještě chvíli to probírali. Ben po ni tenkrát opravdu hodně toužil, ale nechtěl zranit Phoe, která byla už jeho snoubenkou. Mezi Lucy a Benem bylo takové napjetí po tom vyprávění, že úplně zapoměli, že jsou venku jejich drahé polovičky. Bohužel se stalo to, co se mělo raději stát už tehdy. Lačně se po sobě vrhli a začli se vášnivě líbat. Lucy si na Bena sedla a svlékla mu triko, což to samé udělal i Ben. Oblečení z nich lítalo rychlostí blesku. V momentě byli nazí. Ben si nasadil kondom a vnikl do Lucy. Oddávali se jeden druhému. Nevnímali okolí. Jejich romantická chvíle, která se měla stát už dávno a byla nádherná, trvala deset minut.
Ve chvíli, kdy si začla oblékat triko, vešel do bytu Dominic. Málem to s ním švihlo, co viděl.
,,Co to má do prdele znamenat?´´
A sakra. Tohle se nemělo stát. Tak z tohohle jen tak nevybruslí, tohle nevysvětlí. Ani Ben, ani Lucy nebyli schopni slova.
,,Co to má do prdele znamenat, ptám se znova. Co?´´
V momentě byla v pokoji i Phoe, která slyšela Dominicův řev. Došlo ji, co se nejspíš stalo. On si s ní užil? Vyspal se s Lucy? Nechce tomu věřit.
,,Dominicu, já... .´´ nebyla schopná Lucy slova a zrak měla sklopený, nemohla se mu podívat do očí.
,,Bene, hodláš mi to vysvětlit nebo tam hodláš dělat sochu ze sebe?´´
,,Phoebe, já vím. Já.... ´´ ani on nenacházel slova.
Dominic neudržel své nervy a slova na uzdě : ,,To se musíš kurvit s každým chlapem, kterýho potkáš? Napřed to byl Simon, kterého jsi podvedla. Teď ubližuješ mě? Co si o sobě do prdele myslíš? Že ti to odpustím a obejmu tě? Na to zapomeň. Jsi ubožačka.´´
,,Dominicu, prosím. Neodcházej.´´ prosí ho Lucy mezi vzlyky.
,,Jak neodcházej? Moment. Phoe, můžeš prosím odejít? A ty taky vypadni, Bene.´´
Phoe odešla, aniž by se na Bena podívala a ten odešel hned za ní.
,,Nemůžu se na tebe ani podívat, jak je mi z tebe zle.´´
,,Dominicu, strašně mě to mrzí. Ben se přiznal, že jsem se mu líbila už dřív. Ještě, než si vzal Phoe. A já mu odpověděla, že ani on mi tehdy nebyl lhostejný. A bohužel se stalo to, co se mělo stát už tenkrát raději než teď.´´
,,Jo, tak tebe to mrzí? A co já? Na mě jsi nemyslela? Do prdele, vždyť máme spolu dvě děti, které spí vedle a které jsem nejspíš vzbudil. Máme před svatbou.´´ už i Dominicovi začli téct slzy.
,,Já vím, zklamala jsem tě.´´
,,Zklamala je hodně slabé slovo.´´ a po tomto odešel z bytu.
Lucy se s pláčem skácela k zemi. Tak moc ještě snad neplakala, ani když podvedla Simona. A ne, nesmí si zase ublížit. Takovou hloupost už neudělá. Nepotrestá se nožem. Potrestala se už takhle. Přistižením. Nezklamala jen Dominica a Phoe, ale byla zklamaná hlavně ze sebe samé.





3. kapitola
Uběhl týden od té nešťastné nehody, kdy byla Lucy přistižena s Benem. Dominic se vrátil do svého bývalého bytu, který si nechal a pronajímal ho kamarádům a příbuzným. Ben se nemohl vrátit domu, protože ho Phoe vyhodila. Nikdo s nikým nepromluvil celou tu dobu, ani s Amy. Ani s Teri. Všichni se o tom dozvěděli. Stejně by se to jednou profláklo. Dominic se odmítl vrátit do bytu k Lucy. Dokonce i své věci tam nechal. Raději si koupil nové.
Jednoho dne, byl to pátek, u Lucy zazvonil zvonek. Ploužila se ke dveřím, jako by byla ve zpomaleném filmu. Když je otevřela jen na řetízku, málem ji zaskočilo. Čekala třeba Dominica, že si jde pro věci. Ale stál tam Ben.
,,Ahoj Lucy. Pochopím, jestli i ty mě vyhodíš. Nemám kam jít, Phoe mě doma nechce, už jsem vystřídal nějaké hotely. Napadlo mě jít k tobě.´´
,,Bene, já nevím. Nejsem si jistá, jestli je to dobrý nápad.´´
,,Já to plně respektuju. Tak zase jdu.´´ sklopil zrak a odchází a za sebou slyší zavírání dveří.
,,Bene, počkej. Tak jsem to nemyslela. Vrať se a pojď dál.´´
Zastavil se akorát na prvním schodu, když na něj zavolala. Otočil se a s rukama v kapsách se vrátil a vešel k ní do bytu. Nevypadalo to tu, jako vždy. Uklizeno. Ne, teď tu byl nepořádek. Nebyla schopná uklízet, neměla na to absolutně náladu. Zůstala sama na dvě malé děti. Na čtyřměsíčního Aleca s Kathrine. Ty jediní ji drželi při životě.
,,Lucy. Pomůžu ti to tady uklidit. Ty se postarej o děti.´´
,,To opravdu nemusíš. Ale jsi jediný, kdo sem za mnou přišel. Nikdo tu nebyl celý týden. Dokonce ani teri, která bydlí o patro výš. Ale děkuju, budu ráda za pomoc.´´
Ben se tedy pustil do úklidu a Lucy odešla do pokoje za dětma, které plakali.

Jaceovi se už udělalo mnohem lépe, tak se začal zase zapojovat do domácích prací. Amy, která byla v osmém měsíci těhotenství, se už nemohla dočkat, až bude malá Isabell na světě. Vždy se těšila na holčičku, ale Jace uměl jen chlapečky. Aspoň nebude sama na ty chlapi. Odpoledne se rozhodli, že se pujdou projít do městského parku a že vezmou i děti, aby si mohli hrát na dětském hřišti. Povídali si o tom, jak se těší na malou dcerku, ale přišlo i na téma Lucy a Dominic. Amy se cítila hrozně, že za ní nebyla.
,,Musím se za ní zastavit. Večer tam zajedu a zkontroluju ji. Vůbec o ní nic nevím, neozývá se. Aby zase neprovedla něco jako posledně.´´
,,Zlato, myslím, že nic neprovede. Má dvě malé děti, nenchala by je tu. A co se týče jeho, tak nevím, zda ji to někdy odpustí.´´
,,Taky o to mám strach. Udělala to už po druhé. Ale horším způsobem.´´
,,Nevím, horším způsobem. Po první nevěře si podřezala žíly. Tomu bych řekl horší.´´
,,Jacei, promiň, ale já za ní musím hned. Nechám Ti tu kluky, vezmu sebou Phillipa. Jestli Ti to teda nevadí.´´
,,Nevadí. Proč by mělo. A utíkej už. Ale dávej na sebe pozor.´´
,,To víš, že budu.´´ políbí ho a odejde s kočárkem na autobus.
Když za půlhodiny dorazila před Lucyin dům, akorát někdo vycházel, takže mohla rovnou vejít. Byl to muž, kdo vycházel. Nechal otevřené dveře na pojistku a šel Amy pomoci s kočárkem do schodů. Poděkovala mu a zavolala si výtah. Kočárek nechala v přízemí zamčený k zábradlí. Zazvonila na zvonek a čekala. Malý Phillip už stál na vlastních a držel se maminky za ruku. Nikdo neotevíral, proto zazvonila ještě jednou a hned se ozvalo pozvání, ať jde dál. Tak tedy zmáčkla kliku a vešla.
,,Ahoj Lucy. Musela jsem za tebou přijít. Jak se máš?´´
Lucy vyskočila a běžela ji obejmout : ,,Amy, ani nevíš, jak jsem ráda, že za mnou někdo z vás konečně přišel.´´
,,Mrzí mě to, že jsem nepřišla dříve. Jace měl bolesti v ruce.´´
,,Ale to chápu. A chápu i Phoe, že nepřišla. Ale nechápu Teri. Bydlí o patro výš a ani jednou nepřišla. Ale nejsi tu teď sama. Od dopoledne tu se mnou ještě někdo je.´´ a odvedla ji do obýváku.
Když viděla, že tam je Ben, nevěděla, co dělat. Zda zase odejít nebo jít dál. Když už tady byla, tak zase neuteče.
,,Ahoj Bene. Co ty tady děláš? Neděje se doufám to, co si myslím.´´
,,Ahoj. Phoebe mě vyhodila z domu. Týden jsem obcházel hotely. Nenapadlo mě pak nic jiného, než jít sem k Lucy. A ne, nic se od té doby nestalo. Přišel jsem až dnes dopoledne.´´ujišťuje Ben Amy.
,,Ale co já se o to zajímám. Je to vaše věc. Ale měli by jste se omluvit Dominicovi a Phoe.´´
,,A ty si jako myslíš, že by mi Dominic zvednul telefon nebo otevřel dveře, když bych za ním zašla? Ani mi neodpovídá na zprávy.´´
,,Lucy, na jednu stranu se mu nedivím. To, co jsi udělala, je moc špatné. Bene, o tobě ani nemluvím. Kdyby jsi o tom mlčel, nestalo by se to.´´
,,Jestli se někomu z vás něco stane, ponesu za to zodpovědnost.´´
,,Ale no tak, Bene. Co by se nám mělo stát?´´
,,Víš, jak to dopadlo, co jsi políbila Dominica a měla ještě Simona.´´
,,Myslíš, jak si pořezala ruku, tebe praštil a Teri unesl? Ne, to nedovolím. To se nesmí stát.´´ skočila jim do řeči Amy.
,,A Lucy. Kdyby tě nechtěl už nikdy vidět nebo tak. Nemyslíš, že by hned nezrušil svatbu? Kdyby tě už nechtěl, myslím, že by to už dávno udělal.´´
,,Možná máš pravdu Bene. Můžu zkusit za ním zajít, ale silně pochybuju, že mi otevře dveře.´´
,,Jestli chceš, můžu s tebou za ním jet.´´ nabízí se Amy.
Lucy byla nesmírně vděčná za tu nabídku, kterou s radostí přijala. Sama by asi neměla odvahu tam jít. Domluvily se, že to nechají až na příští týden. Chtěla tomu dát ještě čas.

Nebylo divu, že se Teri nezastavila. Byla celou dobu u Phoe. Byla z toho, co viděla u Lucy, hodně smutná. Oporou ji byla pouze Teri, která u ni byla celý týden. Důvěřovaly si jak sestry. Byla na Lucy naštvaná, že udělala to, co udělala. Že se sprostě vyspala s Benem. Jak to mohla udělat? V tuhle chvíli ji nenáviděla. Myslela si, že se poučila z předchozí zkušenosti, kdy málem umřela. Ale zjevně ne. Phoe byla sama na malého Tobyho. Jako rodič ano, ale jinak ji pomáhala Teri.
Byli domluvené, že na sobotu pozvou Harryho. Potřebovala ho. V dětství spolu vyváděli spoustu blbostí. Jenže teď ho potřebovala víc než kdy jindy.
Druhý den dopoledne se Harry dostavil v přesně domluvenou hodinu. Když mu Teri otevřela, ihned mu kolem krku skočila Phoe se slzama v očích.
,,Ahoj, ségra. Ty vypadáš. Co se tady proboha teda stalo?´´
Přešli do obýváku, kde si sedli na pohovku a Teri šla uvařit čaj.
,,To Ben. Podvedl mě. On ...´´ nebyla schopna slova
,,Ben se vyspal s Lucy, mou sestrou, jestli pamatuješ.´´dořekla za ni Teri, která akorát nesla na tácu konvici a tři hrnky.
,,Jo, pamatuju. Děláš si srandu? Tak to je hustý teda.´´
,,Bohužel ne. Nachytal je Dominic, Lucyin snoubenec a ten svým křikem přivolal mě. Akorát si oblékal kalhoty.´´ vypráví mezi vzlyky Phoebe.
Tak tohle byla rána i pro něj. Jeho sestra si o něj opřela hlavu a propukla v pláč. Byla to jeho jediná sestra. Miloval ji, i když byli odloučeni od sebe. Myslel na ni pořád, jen se přes tech spoustu let změnila. A samozřejmě k lepšímu. A protože bydlel nedaleko, nabídl se, že se k ní může načas zabydlet, aby si Teri mohla odpočinout. Tak se domluvili na tom, že dokud se to nezlepší, budou se střídat. Každý tu bude dva dny. Jen Phoe pochybovala, že se to zlepší. Bude někdy vůbec schopna Benovi odpustit? Bude schopna odpustit Lucy, kterou brala jako svou sestru? Vědma není, tak to ukáže až čas.















4. kapitola
Týden uběhl rychle a tak nadšel čas na to, aby se Lucy podíval do očí Dominica. Byla s Amy, která u ní přespávala na několik dní, domluvená, že u něj zazvoní jen Amy a že ona bude schovaná za rohem. Chce si vyslechnout, co ji bude řikat. Až pak vyleze. Nasnídaly se, Lucy nakrmila své děti a svěřila je chůvě. Než ale vyšla z bytu, musela se několikrát pořádně nadechnout, chtělo to odvahu. Řídila Amy, protože Lucy by ve svém stavu nemohla, klepající ruce a psychika v háji.
Za půl hodiny byly před bytovým domem, kde měl Dominic své útočiště. Apoň o tomto místě Lucy řikal. Obě vystoupily a vydaly se směrem k domu. Amy ji musela vést, protože by se buď složila nebo by couvla a utekla. Byla náhoda, že akorát někdo vcházel dovnitř. Kdyby ne, musela by zazvonit. Mladá žena jim dveře podržela, aby se jim nepřibouchli před nosem. Výtahem vyjely do osmého patra a když vystoupily, Lucy bušilo srdce tak, až si myslela, že ho snad všichni uslyší. Schovala se za roh a Amy zazvonila.
Téměř hned se otevřeli dveře a za nima byl Dominic.
,,Ahoj Dominicu.´´ pozdravila ho trochu nejistě.
,,No ahoj. Co ty tady? Jak víš, kde bydlím? To určitě ona, že?´´
,,Tak za prvé, Lucy není žádná ona a za druhé to vím od ní.´´
,,Pozval bych tě dovnitř, ale za chvíli jdu pryč. Jdu se podívat na Phoebe. Je mi jasné, jak ji asi teď je.´´
,,Já bych stejně dál nešla, venku na mě čeká taxi. Přišla jsem tě jen pozdravit.´´
,,To je od tebe hezké. Ale nějak mě to nezajímá.´´
,,Odpustíš někdy Lucy?´´
,,Děláš si ze mě srandu? To pujde hodně těžko asi.´´
,,No, jak myslíš. Miluje tě a nedovede si život s malýma dětma bez tebe představit.´´
A protože byla s Lucy domluvená, že po této otázce si odkašle na znamení, že může vylézt zpoza rohu, tak také uskutečnila. Lucy vylezla a když ji Dominic spatřil, zrudnul a ve tváři měl naštvaný výraz.
,,Co tu chceš? Žádný taxík dole nečeká, evidentně.´´
Lucy, které začly téct slzy po tváři, vyblekotala : ,,Dominicu, potřebovala jsem tě vidět. Děti se po tobě shánějí. Prosím, přijď domu. Kdyby jen na pár minut.´´
,,Zbláznila jsi se? Mám se vrátit do bytu, kde jsi si užila s našim společným kamarádem, i když jsem byl je několik metrů od tebe? Zapomeň.´´
,,Tak tohle snad není za potřebí. Nevidíš, že byla ochotná sem jít a podívat se Ti do očí?´´
,,Vidím, ale mě to nezajímá.´´ víc neřekl a zabouchl dveře.
Lucy nezbylo nic jiného, než oči pro pláč. Byla vděčná, že ji Amy objala, to teď potřebovala nejvíc. Byla jediná, kdo při ní stál. I když, vlastně ještě tak trochu Jace. Bylo vidět, že tohle nemá cenu, proto se vrátily k autu a odjely zpět k Lucy, kde na ní čekali její dvě štěstíčka, její děti.

Sobotní odpoledne bylo u Phoebe o malinko lepší. Jakoby se tam už zapomělo na to, co se stalo před týdnem. Phoe chtěla na Bena na chvíli zapomenout, ale nešlo to vůbec. Nechtěla mu hned jen tak odpustit, ale věděla, že ho v hloubi srdce pořád miluje. Začla mít nejistotu, zda mu má napsat nebo zavolat. Zajít za ním nebo ne. Ale kde vůbec teď je? Netušila, že přebývá u Lucy. Rozhodla se, že mu napíše zprávu. Proto vzala mobil a zavřela se do ložnice s výmluvou, že se jde natáhnout. Lehla si na postel na břicho, dala si polštář pod bradu a začla psát : ,,Ahoj Bene. Popadla jsem odvahu a napsala Ti. Neber to ale jako znamení, že se můžeš vrátit domu. Aspoň ne hned. Srdce je moc zklamané. Za Tobym můžeš přijít na pár minut. Nemusíš mi odepisovat, pochopím to.´´
Nečekala tak rychlou odpověď, která přišla během dvou minut : ,,Ahoj. Nenapadlo by mě, že napíšeš. Pokud mohu, rád bych za synem přišel. Jestli je možné zítra dopoledne?´´
Phoebe odpověděla souhlasnou zprávou a tím skončila. Nevěděla, jak bude Teri reagovat, ale oznámila jí to, že Ben zítra přijde. Nebyla z toho vůbec nadšená. Ale co nadělá. Nemůže rozhodovat za ostatní. Je to její volba a nebude ji v tom bránit. Phoebe ji poprosila, aby na čas Benovi návštěvy odešla, že s ním chce být sama.Pokud si nakonec budou chtít promluvit, tak o samotě. Bude to možná nervy drásající setkání.

Druhý den v neděli se ráno Teri nasnídala a odešla se projít do parku. Phoebe mezitím trošku uklidila, dala najíst Tobymu a po jídle ho šla uspat. Bude vyspinkaný, než Ben dorazí. Protože nevěděla, kdy přesně dorazí, tak si vzala knížku a přečetla si kousek ze své oblíbené romantiky. Jenže ji čtení za chvíli přestalo bavit, tak že si zapne televizi. V momentě, kdy to udělala, se ozval zvonek. Srdce se ji rozbušilo tak silně, až se málem probilo ven. Zvedla se z pohovky a šla otevřít. Kolena měla jak z rosolu. Když otevřela a viděla tam stát skutečně Bena, chtělo se ji plakat, ale zároveň i zabouchnout dveře. Ale jelikož mu sama nabídla, že se může přijít podívat na syna, pozvala ho dovnitř.
,,Ahoj Bene, pojď dál.´´ ustoupila, aby mohl projít.
,,Díky. Je hodně zvláštní, že musím zvonit ve vlastním domě. Ale respektuji to.´´
,,Dáš si něco? Kávu nebo něco?´´ ptá se ho trochu odměřeně.
,,Dal bych si čaj, děkuji.´´
Phoebe se vzdálila do kuchyně a Ben se po domě rozhlížel, jako by tam byl poprvé. Těšil se, až uvidí malého Tobyho. Snad ho tedy uvidí. Ale měl by. Je jeho otec a Phoebe mu to psala ve zprávě. Vracela se Phoe s konvicí čaje a dvěma hrnky. Jen vše položila, ozval se hlásek Tobyho z chůvičky na stolku. Odběhla tedy do jeho pokojíku a za chviličku se s ním vracela. Na to, že ho neviděl čtrnáct dní, mu přišlo, že vyrostl. Ani nečekal, že Phoe udělá to, co udělala. Dala mu Tobyho do náruče rovnou. Ben měl slzu na kraji, jak byl šťastný, že konečně zase drží svého syna.
,,Tak Bene. Kde přebýváš?´´
,,Několik dní jsem chodil po hotelech. Ale pak jsem šel, kam by mě to asi hned nenapadlo. Jsem teď u Lucy. A ne, nic se nestalo. Mluvíme spolu hodně málo.´´
,,Ale Bene, ač to tak možná nevypadá, tak se nezlobím, že jsi u ní. I když, při pomyšlení, co jsem tam naposledy viděla, mě to i trochu štve.´´
,,Já vím a jsem si toho vědom. Uvědomil jsem si, co jsem provedl. Přiznal jsem se jí, že se mi taky líbila, než jsem si tě vzal, ale svou lásku jsem prokázal tobě. Ty jsi žena mého srdce.´´ při tomto přiznání se mu oči zalévaly slzama.
Phoebe na něj koukala s pusou otevřenou dokořán a Ben pokračoval : ,,No a nějak se to setmelilo a propadli jsme jeden druhému.´´
,,Ježiš Bene, proč jsi mi to nikdy neřekl? Já snad budu klidnější, když budeš tady. Neznamená to, že ti hned odpouštím, jen tě chci mít pod kontrolou, aby se zase něco nestalo.´´
,,Vážně to chceš? Můžu se vrátit?´´
,,Můžeš. Ale budeš spát v pokoji pro hosty.´´
,,Moc Ti děkuji.´´ chtěl ji poděkovat pusou, ale bylo mu jasné, že by to nepřijala.
Napsal hned Lucy, že se už nevrátí, že zůstává doma, že ho Phoe chce mít pod kontrolou. Lucy mu odepsala, že to chápe a že je ráda, že aspoň on může být aspoň z části s někým, koho má rád. Jen Lucy pořád marně doufala, že se Dominic ozve nebo přijde podívat za dětma. Ani zpráva od něj nepřišla. Naštěstí ale měla na své straně Amy s Jacem.

Teri se nějak zapoměla dívat na hodiny a když koukla, že jsou už dvě odpoledne, rozhodla se, že pujde zpět k Phoe. Při procházce zpět k východu z parku si všimla muže sedícího na předposlední lavičce. Vypadal strašně. Zarostlý vousy a hlavu mezi rukama. Protože měla Teri dobré srdce, hodila mu pár drobných. Muž poděkoval, když v tom se Teri zastavila šokem. Ten hlas přeci zná. To není možné. To přece nemůže být pravda a on. Co by tu dělal a ještě v tomhle stavu? Zkusila mu hodit ještě pár drobných, aby si ten hlas poslechla znova, což se stalo a to ji jen utvrdilo, že je to on. Nemusel ani zvednout hlavu, poznala ho.
,,Matte, co tu proboha děláš?´´
Zvedl hlavu a v momentě zjistil, komu děkoval za peníze.
,,Teri, omlouvám se, že mě vidíš takhle. Po takové době. Opustila mě Taylor. Nebo teda spíš já jí. Tahala ze mě pořád peníze, pořád nějaké klubové večírky. Musela mít každý hadr, který viděla v obchodě. Chtěla, abych ji to platil. No tak to ani náhodou.´´
,,Proč jsi se neozval?´´ a přisedne k němu.
,,Cože? Nevěděl jsem, že mohu.´´
,,No, sice se teď děje něco, co ti ze soukromých důvodů jistých osob neřeknu, ale zprávu od tebe bych překousla. I když, tak trochu se divím, že ty se mnou mluvíš. Víš, jak to myslím.´´
,,Teri. Už jsem Ti odpustil. Nebudu Ti tu brečet na rameni, bylo by to marné.´´
,,Brečet klidně můžeš, ale mé srdce teď patří někomu jinému.´´
Mattovi bylo jasné, že mluví o Tomovi. Stačil pohled na ní. Nezlobil se na ní.
,,Matte a kde teď bydlíš? Nevyhodila tě z tvého domu, že ne.´´
,,Ne. Ještě toho trochu. Já vyhodil ji. Ano, vypadám strašně. Ale o dům jsem nepřišel. Jen potřebuji častěji na vzduch.´´
Teri neváhala, popadla ho a vzala ho sebou. Sice se ještě musela vrátit k Phoe, ale to nevadilo.Třeba bude rád, že uvidí staré známé tváře. Přiznal se, že je dokonce moc rád, že ji vidí. I když měl pořád před očima ji s Tomem. Ale to už je daleko. Už na to skoro zapomněl. U Phoe si odpočine a vrátí se zpět domu. Dozvěděl se, že Teri bydlí ve stejném domě, jako Lucy, jen o patro výš. Zeptal se, jestli může někdy přijít na návštěvu a Teri souhlasila. Jen si musela dát pozor, aby ve stejný den nepřišel i Tom. Bála se, že by to dopadlo blbě. Že by to dopadlo zase vražednými pohledy Matta i Toma. Že by se mohli zase porvat. To nemohla dopustit.













5. kapitola
Když se Teri vracela s Mattem zpět k Phoebe, nevěděla, zda ho má vzít i dovnitř nebo ne. Nerozhodovala se dlouho.Sice možná riskuje, ale takový je život. Než s ním došla zpět, vyptávala se ho na vše, co ji napadlo. Zjistila, že nemá žádnou práci, tak mu nabídla místo v cestovce. S radostí to přijal a za to ji i objal. Řekla mu, že se domluví s ředitelem, kdy by mohl nastoupit. Byli skoro před domem, když se z něj vyřítil Dominic, nasedl na svou motorku a rychle zmizel. Tohle nevypadalo dobře. Proto zrychlila krok. Jakmile vešla dovnitř, viděla jen plačící Phoe a jak ji Ben objímá.
,,Co se tu stalo proboha?´´
,,Já počkám venku.´´ říká zděšený Matt a odchází.
,,Byl tu Dominic. Chtěl se na mě podívat, jak se mi vede. No a když viděl Bena, ruply mu nervy. Trochu se tu pošťuchovali. Křičela jsem, ať toho nechají. Ben má tržnou ránu na rtu, ale je v pohodě.´´ a objala ho kolem ramen.
Teri si v tu chvíli uvědomila, že mu nejspíš odpustila, ale i to v sobě pořád drží. Na jednu stranu byla ráda, že se k sobě zase pomalu vracejí, ale na druhou stranu by byla ráda, kdyby si dala Phoe ještě trochu čas. Ale nebude jí do toho mluvit. Je dospělá, tak snad ví, co dělá.
,,No, tak tohle téma prozatím uzavřeme. Mě teď zajímá něco jiného. Teri, co tu dělá Matt? Jak jsi k němu přišla?´´
,,Při procházce v parku jsem ho našla. Akorát jsem odcházela, když jsem si všimla nějakého muže s hlavou mezi rukama. Hodila jsem mu pár drobných, on poděkoval. Hlas mi byl povědomí, tak jsem mu hodila ještě pár drobáků a druhé díky mi potvrdilo, že je to on. Chvilku jsme spolu mluvili a pak jsem ho vzala sebou. Můžu ho pozvat dovnitř? Pokud tedy neodešel.´´
,,Pomalu bych ho nepoznala, jak je zarostlý vousy. A jasně, že může dál.´´
Když za ním vyšla ven, našla ho s cigaretou v ruce. Přiznal se jí, že co se neviděli, začal kouřit. Típnul cigaretu a šel dovnitř. Musel se pořádně nadechnout, aby to vůbec ustál, setkání po několika měsících.
,,Ahoj Matte. Vítáme tě zpět. Jak se máš, chlape?´´
,,Díky, Bene.V posledních dnech jsem na vás dost myslel. Chyběli jste mi všichni. A kde je zbytek? Kde je Lucy s Dominicem a Amy s Jacem?´´
Stačili mu pohledy Bena i Phoe a věděl, že se něco stalo.
,,Co se stalo? Neděste mě. Není jim něco, že ne?´´
,,Ehm, nic jim není, jsou v pohodě. Jen, no. Nechci to moc rozvíjet.´´
,,Ale no tak Phoebe, já to klidně řeknu. Tak jako tak by se to jednou dozvěděl. Vyspal jsem se s Lucy. Jsou to skoro tři týdny. Už je to za náma a já doufám, že mi má snad ještě manželka, odpustí.´´
Phoebe se na Bena koukla a řiká : ,,Ale vždyť já ti už odpustila. Jen si prostě dáme pauzu, jo?´´
,,V pořádku, já to respektuju.´´ rozpřáhl ruce na obejmutí a čekal, zda mu to Phoe bude opětovat. A skutečně, objala ho.
,,Ale co se děje s Lucy, netušíme. Sice bydlím v bytě nad ní, ale za tu dobu jsem se u ní nezastavila. Hodně mě tím naštvala.´´ ozvala se Teri.
,,Můžu s ní zkusit promluvit.´´
,,Matte, nevím, k čemu to povede. Myslím, že to bude zbytečné. U ní mi to možná bude trvat déle, než ji odpustím.´´
,,Phoe, za to ale můžu já a ne ona. Já si začal.´´
,,Bene, nechme už toho. Už se k tomu nechci vracet.´´
Po tom, co proběhla konverzace na téma podvod a i Lucy, šla Phoe všem uvařit kávu. Matt se zeptal, zda se smí v koupelně oholit, už to vážně potřeboval. Ne, že by se neměll kde oholit, ale věděl, že teď je správná příležitost. Když se v koupelně zavřel, začal přemýšlet o tom, zda ho přijmou zpět po spoustě měsíců, hlavně Teri teda.
Věděl, že se má oholit. Když se vrátil zpět, byl v obýváku někdo navíc. Někdo, koho ještě neznal. To se mu ještě nestalo, že by zkoprněl kvůli jinému muži. Vždyť byl na ženský. Co se to v něm najednou stalo?
,,Matte, ráda bych ti někoho představila. Tohle je můj bratr, nejmilejší a jediný bratr, Harry. Hary, to je Matt, bývalý manžel tady naší Teri.´´
Oba si podali ruce. Navzájem jeden z druhého cítili, jak se jim klepou ruce. Takový pocit Matt ještě neměl. On z nemůže z Harryho spustit oči. On se do něj snad zamiloval.
,,Moc mě těší, Matte.´´ odhodlal se konečně ke slovu Harry.
,,Taky mě těší. Rád tě poznávám.´´ odpověděl mu Matt, který měl ve tváři výraz, jako kdyby byl na drogách.
,,Jak to, že jsem o tobě nevěděl? Utajovala tě Phoebe snad?´´
,,Kdepak. V mládí nás rozdělili a od té doby jsme se neviděli. Až před asi půl rokem mě našla v obchodě, kde pracuju.´´
,,Tak to je paráda. To jsem rád, že jste se našli.´´
Už i ostatní si začali všímat, že se něco děje. Že mezi Mattem a Harrym se zajiskřilo. Ani jeden nebyl tomu druhému lhostejný. Ani jeden si nevšiml, že všichni odešli. Zapovídali se a domluvili se na schůzce. Tohle bylo jasné, jak dopadne. Když se rozloučili a Harry odešel a Ben, Phoe i Teri se vrátili do domu, viděli jen Matta, který byl duchem nepřítomný. Jak přišel k vědomí a viděl, že na něj zírají, věděl, co se jim honí hlavama. Jen jim odpověděl, že je to jeho věc.

O dva dny později se byla projít Lucy kousek za městem. Bylo krásné slunečné dopoledne. Děti jí hlídala Amy. Rozuměla jim, sama má tři kluky a čtvrté na cestě, které by se mělo narodit každou chvíli. Lucy si v obchůdku po cestě koupila malou lahev vody a sušenku a vrazila zpět domu. Potřebovala chvilku volna jen pro sebe, bylo to super. Šla akorát po chodníku kolem méně rušné silnice, nikoho jiného neviděla, byla tam sama. Ušla dalších sto metrů, když slyšela, že se do zatáčky řítí nějaký maniak na motorce. Ohlédla se a skoro hned poznala, že je to Dominicova motorka. Okamžitě ji začalo bušit srdce. Jelikož bylo po dešti, tak se mu vymstila vysoká rychlost, dostal smyk, spadl a motorka mu škrtla o nohu a při pádu se praštil do hlavy o helmu.Lucy neváhala ani chvilku a běžela mu na pomoc. Nebyl při vědomí, ale tep mu nahmatala. Okamžitě volala záchranku, která ji po telefonu navigovala, co má dělat. Když přijela sanitka, Lucy pochválili za dobře odvedenou práci a že teď se o něj už postarají. Lucy se s pláčem dívala na odjíždějící sanitu, ve které ležel v bezvědomí její Dominic.

To odpoledne byla Teri sama doma ve svém bytě. Matt se vrátil k sobě domu, kde to bylo na jednu stranu zvláštní, že je tam sám, ale zase si řekl, že se konečně zbavil večírkové dámy Taylor. Zjistil, že mu byla přítěží. Když se Teri u sebe dívala v televizi na film, zazvonil ji telefon. Když se podívala na displej, chtěla ten telefon vzít a zahodit. Volala ji Lucy. Několikrát se nadechla a hovor zvedla : ,,Co chceš? Nejsem nadšená, že voláš.´´
,,Počkej Teri. Já vím, že se na mě zlobíš, ale nevolám Ti jen tak. Dominic měl nehodu na motorce.´´
,,Kriste pane, co se stalo?´´ dobře, tamto odsouvá stranou.
,,Byla jsem na procházce a on projížděl okolo. Dostal smyk a spadl. Motorka mu škrtla o nohu, nejspíš bude zlomená, ale uhodil se do hlavy a byl v bezvědomí. Sanitka si ho odvezla. Potřebuju vás.´´
,,No dobře. Kde jsi teď?´´
,,Jsem doma.´´
,,Dobře, já taky. Za chvilku jsem u tebe. Ostatní už to ví?´´
,,Ještě ne. Bojím se zavolat Phoe.´´
,,Nedělej si starosti, dám jí vědět.´´
,,Děkuju.´´ a s pláčem telefon položila.
Nečekala, že Teri k ní přijde a že obvolá i ostatní. Lucy je teď všechny potřebovala. Zavolala Amy, která neváhala a jela k ní ihned. Než dorazili, tak zatím poklidila a dala najíst Alecovi a Kathrine. Sama neměla chuť k jídlu po tom, co viděla, co zažila. Měla to pořád v hlavě, jak viděla, jak Dominic letí k zemi a motorka přes něj. Začla plakat znova a víc a víc. Nejdřív ho podvede a teď tohle. Musí za ním zajít do nemocnice. Musí zjistit, jak na tom je. Ale jelikož ji záchranáři poděkovali za perfektní první pomoc, věděla, že bude v pořádku.

















6. kapitola
Na cestu do nemocnice za Dominicem se Lucy plánovala vydat hned odpoledne. Teri ji řekla, že zavolala všem. Svou účast přislíbila i Phoebe s Benem. I když ti z toho měli strach. Phoebe nebyla nadšená, že se tam uvidí s Lucy a Ben, že se bude dívat Dominicovi do očí.
Než se ale někam jelo, Teri měla návštěvu. Nečekanou. Přijel ji překvapit Tom. Byla za to ale moc ráda. Potřebovala vidět někoho, koho miluje. Na chvíli dokonce zapoměla, že má jet s ostatníma do nemocnice. Povídala si s ním téměř dvě hodiny, než mu položila jednu, ale za to zásadní otázku : ,,Tome, moc mi na tobě a na nás záleží. Byla bych ráda a ty, jestli jsi ochotný, jestli by jsi se nechtěl ke mě nastěhovat.´´
,,Teda Teri, tohle jsem nečekal. Můžu si to napřed promyslet?´´
,,Určitě. Vůbec tě do toho netlačím. Jo a prosim tě. Odpoledne jdeme do nemocnice. Dominic měl nehodu na motorce. Lucy tam za ním chce. Ale bojí se, jak bude reagovat, až ji uvidí. Jdeme s ní. Nechceš se připojit?´´
,,A co Matt. Ten pujde taky? Jestli jste mu to nedal někdo vědět teda.´´
,,Ehmm, no. Matt pujde taky. Potkala jsem ho nedávno v parku. Vypadal strašně. Rozešel se s Taylor.´´
,,Ale ale. Copak se stalo?´´
,,Prý to byla večírková madam. Tahala z něj jen peníze. Jestli Ti vadí, že jde taky, tak mu mohu zavolat, ať nechodí.´´
,,V pohodě. Nějak to vymyslíme.´´
,,A nebo víš co. Já mu zavolám a upřímně mu řeknu, že jdeš taky. On to překousne.´´
,,No jak myslíš.´´
,,Hele, už spolu nejsme přes půl roku, už mu to může být jedno.´´
Políbila ho a šla hned zavolat Mattovi. Když se dozvěděl, že jde i Tom, upřímně, nadšený nebyl. Nějak v sobě stále dusil to, co viděl na party u Lucy. Nemohl se nad tím pořád povznést. Ale souhlasil, že už je to teď jedno a proto ji odpověděl, že s nima pujde. Věděl ale, že to nebude jednoduché. Byl pevně rozhodnutý, že si Toma stáhne stranou a omluví se mu a doufal, že to Tom přijme. A taky doufal, že i on se nějak projeví. Že projeví lítost. Tom se mu už omlouval, jenže tehdy byl v takové náladě, že to možná nevnímal.
,,Zlato, mezitím, co jsi mluvila s Mattem, jsem došel k závěru, zda mám k tobě jít nebo ne.´´
,,A jak jsi se rozhodl?´´
,,Jelikož tě strašně miluju, tak k tobě rád pujdu.´´
Teri mu radostí skočila kolem krku a vášnivě ho políbila. Že by druhý pokus o životní lásku?

Když se Lucy dostavila ve tři odpoledne k nemocnici, nevěděla, z čeho jí srdce buší víc. Zda z toho, až se podívá na Phoebe nebo z toho, až ji uvidí Dominic. Teri volala, že bude mít několik minut zpoždění, protože je před nima bouračka. Akorát, když si chtěla jít koupit lahev vody do bufetu, přicházel Ben s Phoebe. Nejraději by se zahrabala kilometr pod zem, jen aby ji nemusela vidět. Ale nebude ze sebe přece dělat sraba. I Phoebe si ji měřila pohledem.
,,Ahoj Lucy. Jak je?´´ pozdraví ji Ben, protože vidí, že Phoe se k tomu nemá.
,,Ahoj Bene. No, jak mi může být. Snoubenec mi leží v nemocnici po něhodě, nekomunikuje se mnou a ......´´
,,A má důvod s tebou komunikovat snad? Já tedy žádný důvod nevidím.´´ skočila ji do řeči Phoebe.
Lucy po ní švihla pohledem : ,,Phoe, ano, vím. Zklamala jsem jak jeho, tak hlavně i tebe. Máš plné právo se na mě zlobit. Ale prosím tě, nech toho aspoň pro dnešek.´´
,,Promiň, ale tohle ve mě bude hnízdit hodně dlouho. Jednou Ti to možná prominu. Teď ale hned ne.´´
Ben skoro začínající hádku ukončil tím, že odvedl Phoe dovnitř nemocnice a Lucy zůstala venku. Když se podívala k bráně nemocnice, hledala bradu někde na chodníku. Právě přicházela Teri s Tomem. Ale nebyli sami, šel s nima i Matt. No, tak tohle se nevidí každý den. Teri viděla Lucyin výraz a vše ji vysvětlila. Po cestě si Tom s Mattem promluvil a vypadalo to, že budou v pohodě. Jako poslední dorazila Amy s Jacem. Lucy za to byla neskutečně ráda. Nikdo jiný při ní teď tolik nestál, jako Amy. Uvnitř se všichni sešli u recepce, kde se mezitím Phoebe zeptala na pokoj, kde je Dominic. Vyjeli výtahem do čtvrtého patra a hledali pokoj 513. Lucy se před dveřma zasekla a že počká venku, než najde odvahu vejít. To samé udělal i Ben. Ani jeden se nedokázal podívat do očí Dominicovi. Teri zaklepala na dveře a všichni, až na Bena s Lucy, vešli. Když viděli, že je Dominic při sobě a kouká na televizi, byli rádi, že je v pořádku. I když měl nohu v sádře, hlavu obvázanou a vedle postele vozíček.
,,Ahoj Dominicu. Bože, já jsem tak ráda, že jsi v pořádku.´´ objala ho se slzou na krajíčku Phoebe.
,,Ahoj všichni. Moment, jak víte, že tu jsem?´´
,,To víš, jedna dobrá duše, která nám to oznámila, že tu jsi, ti i zachránila život.´´ přidala se Amy.
,,A kdo to byl? Rád bych tomu dotyčnému osobně poděkoval.´´
,,Můžeš mít příležitost. Je tady, čeká na chodbě.´´
,,Proč není teda tady? Ať jde dál.´´
Skupina přátel se na sebe podívala a věděla, že může být dusno.
,,Hned ho sem pošleme. My počkáme venku, pak se vrátíme.´´
Když vyšli ven na chodbu, tak Teri na Lucy kývla, že může vejít. Trvalo ji to ale věčnost. Měla strach, jak bude reagovat, až ji uvidí. Podívala se na ostatní, vzala kliku do ruky, nadechla se a vešla do pokoje. Byl to prostorný pokoj. Televize, vlastní lednička, koupelna. Když prošla malou chodbičkou do pokoje, viděla Dominica, jak sedí na posteli a čeká, kdo přijde. Když viděl přicházet Lucy, normálně by ji vypakoval ven. Ale něco v hlavě mu vnuklo, že by se měl pro tentokrát chovat k ní normálně.
,,Ahoj Dominicu. Já vím, čekal si někoho jiného. Ale to já ti pomohla. Já ti dala první pomoc a zavolala záchranku. Byla jsem na procházce, ty jsi projel kolem a v zatáčce jsi dostal smyk a spadl.´´
,,No ahoj. Nejradši bych tě poslal pryč, ale neudělám to. Když už jsi tady, tak ti tedy chci poděkovat za záchranu. Bylo štěstí, že jsi byla u toho. Nerad bych tu po sobě nechal své dvě děti. Jak se mají?´´
,,Mají se skvěle. Momentálně je hlídá chůva. Musela jsem najmout novou. První mi bohužel přišla opilá. Nová se jmenuje Judy.´´
,,No to snad ne. Až mě pustí domu, mohu se za nima podívat?´´
,,Podívat? Vždyť tam bydlíš. Můžeš přijít kdykoliv. Vrať se, prosím.´´ a sedla si vedle něj.
Dominic se trochu posunul, aby ji udělal místo, položil ji svou ruku na její a povídá : ,,Rád se vrátím. Provizorní byt mi absolutně nevyhovoval. Jen. Jen nevím, zda ti mohu zase naplno věřit.´´
,,To naprosto chápu. Budu ráda, když tam budeš. A když už jsme u toho. Je tu ještě někdo, kdo by s tebou chtěl mluvit.´´
Lucy se zvedla a přešla ke dveřím. Otevřela je a naznačila Benovi i ostatním, že mohou jít dál. Když vešli, atmosféra by se dala krájet. Setkání Bena a Dominica bylo hodně riskantní, ale jednou k tomu muselo dojít.
,,Ahoj. Nevím, jak začít. Ale, kašlu na to. Dominicu, chtěl bych se Ti tady před všema omluvit. Vím, že jsem tě jako svého kamaráda zklamal. Ani nevíš, jak toho lituju. Nemůžu se ti podívat do očí ani.´´
,,Nazdar. Víš, kdybych já dělal tobě do tvý holky, jak by se ti to líbilo. Asi moc ne, viď. Jak myslíš, že mi bylo, když jsem vás tam našel.´´
,,Já vím. Oba, já i Lucy, jsme udělali strašnou blbost. Moc toho litujeme a byli bychom rádi, kdyby jsi nám odpustil a bylo vše jako dřív.´´
,,Bene. Odpouštím vám. Ale nemyslete si, že hned vám skočím kolem krku a zulíbám vás, to ne.´´
,,Nemysli si, chápeme to.´´
Všichni si povídali ještě dobře hodinu. Dozvěděli se, že se tom stěhuje k Teri, Matt, že se rozešel s Taylor. Úplně zapoměli na nějaké strasti, vtipkovali, smáli se.
Po asi hodině a půl vše najednou přestalo, protože se ozvala Amy, která řekla, že ji praskla voda. Jace byl okamžitě na nohou a běžel rychle pro sestru. Během chvilky byl zpátky se sestrou za zády, která před sebou vezla vozíček. Usadila na něj Amy a odjela s ní pryč na porodní sál. Všichni jim popřáli hodně štěstí a ať to zvládnou. Jace se rozloučil a běžel za nima. Nikdo nikam neodešel. Čekali, až se jim donese krásné zprávy. Po asi třech hodinách se Jace vrátil na pokoj k Dominicovi. Když vešel, všichni na něj otočili zrak a ten jasně povídal, jak to dopadlo. Ve tváři měl výraz štěstí, radosti. Nezmohl se na nic jiného, než : ,,Tak máme dcerku. Dcerku jménem Isabell.´´








7. kapitola
O pár dní později, než byl Dominic puštěn z nemocnice, se městském parku měl sejít Matt s Harrym. Pro jednoho z nich to nebylo nic zvláštního, že se sejde s někým stejného pohlaví. A je jasné, kdo to je. Pro Matta to bylo něco nového. Nepomyslel si, že by se mu někdy mohl líbit nějaký jiný muž. Natož se do něj zamilovat. Něco ho muselo z Harryho učarovat. Domluvil se s ním, že sejdou u fontány. Když k ní Matt přicházel, viděl, že tam Harry už čeká. Zastavil se. Nebylo to ze strachu, ale z nervozity. Sbíral oddvahu, která mu vypadla cestou. Harry si ho všiml a zamával na něj. Matt se nadechl a vyšel jeho směrem.
,,Ahoj. Nečekal bych, že přijdeš.´´
,,Čauky. No, ani já bych to nečekal.´´ a podá Harrymu ruku na pozdrav.
,,Tak pojď. Máme rezervaci v italské restauraci. Snad máš Itálii rád.´´
,,Super, italská jídla jsou výborná. A nebo jsi se někoho ptal.´´
,,Dobře, přiznávám se. Pověděla mi to Teri.´´ začne se Harry smát.
,,Ta potvůrka.´´
Cestou do restaurace se jeden od druhého snažili zjisti, co mají rádi, co rádi dělají. Matt se svěřil, že mezi jeho koníčky patří procházky, dobré jídlo, nějkaké pořádné sci-fi filmy, ale že nepohrdne ani komedií. Svěřil se mu, i co se stalo v posledních dnech, měsících. Dočkal se za to obejmutí a slov, že teď už bude jen lépe, že v to věří. Harry o sobě prozradil, že jeho v poslední době nejoblíbenějším místem je městský park, má rád indickou kuchyni, ale nepohrdne ani italskou, jeho oblíbenou barvou je modrá a nechybělo přiznání a to Mattovi už došlo, že je gay.
Společný oběd v restauraci byl výborný. Nasmáli se, probrali vše možné i nemožné. V jednu chvíli si Harry chtěl osolit těstoviny, tak poprosil Matta, jestli mu podá slánku. Když mu ji podával, Harry si ji vzal úmyslně tak, aby se ho dotkl. Samozřejmě si toho všiml, ale neucukl, právě naopak. Takový pocit už zažil. Ale s ženou. Hlavně s Teri. Ona pro něj byla to nejlepší, co mohl potkat. Než ji našel s Tomem. Když dojedli, zaplatili, tak se šli ještě projít zpět do parku.
Harry prolomil konečně to chvilkové ticho : ,,Víš Matte. Jak jsi vylezl u Phoe z koupelny, myslel jsem, že vyšel anděl. Měl jsem už nějakého toho přítele. U tebe mě zaujalo něco navíc. Nedokážu ale říct, co.´´
,,Vždy jsem dal své srdce ženě a hlavně Teri. Bohužel to s ní nevyšlo. Ale když jsem viděl tebe, něco se ve mě změnilo. Řekl jsem si, ten chlap má něco do sebe. Prostě se přiznávám, že jsi mě uhranul.´´
Harry se najednou zastavil. Matt se zasekl a kouká, co se děje, proč stojí. Bál se, jestli neřekl něco špatně, něco, co by se Harryho dotklo. Otočil se na něj a bez váhání ho políbil. Ani se mu nesnilo, že by udělal to, co dělá. Nepomyslel si, že by se někdy líbal s chlapem. Byl to pro něj úžasný zážitek. Bylo jim jedno, že kolem chodí lidé. Může jim to být jedno. Když se mají rádi, tak ať táhnou, jestli se jim to nelíbí. Po této excelentní scéně se ještě chvíli procházeli po parku, pak se rozloučili polibkem a každý se odebral tam, kam měli namířeno. Domů.

Druhý den byl propuštěn Dominic z nemocnice. Na pomoc mu přišla Lucy s Teri. Už nepotřeboval vozíček, zvládl to s berlema. Teri vzala jeho tašku a Lucy ho podpírala.Už se nemohl dočkat, až konečně uvidí své dvě děti. Strašně mu chyběli. Nástup do auta byl pro Dominica obtížný. Sedle si dozadu a nohu si natáhl přes celou sedačku, Teri usedla za volant a Lucy vedle ní. Byla ale natočená k Dominicovi, aby na něj měla dohled.
,,Až budeme doma, chci, aby jsi si vzal postel v ložnici, já si vezmu gauč v obýváku. Nechci, aby jsi v tomhle stavu válel na nepohodlné pohovce.´´
,,Ale Lucy. Je rozhodně pohodlnější, než nemocniční postel. Ty si zasloužíš odpočinek. Sama jsi se starala o děti, tak teď to převezmu já.´´
,,Ale pomáhala mi Amy, chůva. A trošku i Ben, když u nás chvíli přespával. Nebyla jsem na ně sama.´´
,,No dobře. Ale stejně chci, aby jsi si jeden den vyšla ven. Postarám se o prcky.´´
,,Tak když ti na tom tak záleží, tak jo. Pokud tady Teri bude chtít, můžeme si vyjít do města na nákupy.´´
,,No, sice ti to hned jen tak nezapomenu, ale potřebuju s tebou mluvit. Zkusím se zeptat i Phoe, jestli taky nepujde.´´
,,A ty myslíš, že pujde, když tam budu já?´´
,,No, dejme tomu čas. Nemusíte spolu nějak komunikovat, jestli nebudete chtít. Stačí, když si vyslechnete mě.´´
Krátce po tom zastavili před bytovým domem Lucy. Dominic se pracně soukal z auta a Teri šla mezitím vzít tašku s jeho věcma. Lucy mu pomohla do schodů k výtahu. Dominicovi bušilo srdce tak silně, že to bylo pomalu slyšet, jak se těší na své děti. Při východu z výtahu mu Lucy podržela dveře, aby mohl bezpečně projít na chodbu. Dominic ji za to poděkoval a usmál se na ní. Hned si začala řikat, že on nevydrží být dlouho naštvaný. Na rozdíl od Simona. Toho už všichni vypustili z hlavy. Úplně zapoměli, že někoho takového znali. Po příchodu zpět domů se mu ulevilo, že je konečně někde, kde to zná. Když vešel do obýváku, uviděl tam stát chůvu, jak drží Aleca a Kathrine. Chůva Judy o tom věděla, že dorazí v tenhle čas, proto tam byla připravená. Dominicovi se začli lesknout oči. Neviděl je dost dlouhou dobu. Posadil se na pohovku, aby si je mohl pochovat. Lucy se posadila vedle něj a i když nevěděla, jak bude reagovat, ho objala. Nijak na to nereagoval, takže neustoupila. Možná ji odpustil nebo snad odpustí a budou žít zase jako rodina.
,,Vítám tě zpět doma. Já vím, nechtělo se ti sem asi moc. Ale sám jsi k tomu svolil.´´
,,Děkuju, Lucy. Ano, moc se mi sem nechtělo, když na to pomyslím, ale domov je domov.´´ a políbil ji, což vůbec nečekala. Že by ji odpustil?
,,Ač bych tu s váma ráda chvilku zůstala, musím běžet. Čekám návštěvu. Zítra se s ním sejdeme všichni.´´ skočila jim do řeči Teri.
,,Ani se ségra nemusím ptát, kdo to je, že?´´
,,Nemusíš.´´ a zašklebila se na Lucy.
Rozloučila se s nima a odešla nahoru do svého bytu. Dominic se ještě chvíli vítal s dětma. Prozradil, že od té doby, co se mu přiznala, jak to všechno bylo, si začal řikat, že za to není vinna ona. Proto ji odpustil. Ale má to pořád před očima. A protože byl dost unavený, jak se pořádně v nemocnici nevyspal, šel se omýt a lehnout. Lucy mu i přes jeho řeči přenechala postel v ložnici. Sama si ustlala v obýváku.

U Bena a Phoe to bylo podobné. Jen s tím rozdílem, že mu ještě nebylo úplně odpuštěno. Ale aspoň spolu komunikovali. Malý Toby se měl čile k světu. Byl to pořádný rarášek. Phoe dostala od Dominica zprávu, že jsou s Lucy v pohodě a že zase fungují jako rodina. Na jednu stranu za to byla ráda, ale na druhou stranu, kdyby se vžila do jeho těla, hned by Lucy neodpustila. A co Phoe a Lucy? Nějak to nemůže přejít. Nedokáže ji jen tak odpustit. Lucy pro ni byla momentálně tak trochu neznámá osoba. Uvidí ale, jak se to bude vyvíjet. Právě vešel do pokoje Ben, když si akorát oblékala spodní prádlo.
,,Ježiš, promiň Phoe. Měl jsem zaklepat.´´ řekl a přitom nevěděl, zda odejít nebo zůstat stát a koukat na tu nádhernou ženskou.
,,Lekla jsem se tě. Možná jsi měl zaklepat.´´ a rychle přes sebe hodila triko.
,,Víš, ve skutečnosti tu jsem úmyslně. Chtěl bych ti něco říct. Něco, co v sobě dusím už nějaký čas.´´
,,No tak povídej.´´ posadila se a udělala místo i Benovi. Ten ale zůstal stát.
,,Víš, moc mě mrzí, co se stalo. Vím, že to nechceš poslouchat, ale nech mě mluvit. Ano, Lucy se mi líbila, ale jak jsem ti už jednou řekl, své srdce jsem dal tobě. Miluju tě a byl bych rád, kdyby jsi mi odpustila.´´ a vytáhl za zády pugét žlutých růží.
Phoe si je od něj vzala, přičichla k nim a usmála se na něj. Věděl moc dobře, že má ráda žluté růže.
,,Ty jsi blázen přece.´´ a políbila ho. Už se tomu nebránila. Upustila růže na zem a protože byli v ložnici, nemohlo to dopadnout jinak.
Věděla, že mu odpustí. Ale netušila, že mu odpustí tak snadno. Že ji zlomí pouhá květina.


















8. kapitola
Plánované setkání bylo u Jace a Amy. Měli jít do města, ale Jaceovi se ozvala bolest v ruce po tom, co byl postřelen. Zavolala ještě Harrymu, jestli taky dorazí. Neměl nic proti a byl rád za pozvání. Vlastně se sejdou všichni a přivedou i děti. A protože přijde spousta lidí, musela jít něco nakoupit. Kevina a Charlieho vzala sebou. Ráno byli hodní, tak jim slíbila zmrzlinu za to a nějakou hračku. Než ale odešla, tak se ještě omyla a nakojila malou Isabell. Zeptala se Jace, jestli ještě něco nepotřebuje. Nic nechtěl a že je v pořádku, ať už klidně jede. Tak se s ním rozloučila s polibkem a odešla. Kluci na ní čekali u auta, aby jim odemkla a mohli nasednout. Měli sebou přenosný dvd přehrávač, tak jim pustila pohádku. Do obchodu cestra trvala půl hodiny, protože byla zácpa na silnici kvůli poruše vozovky. Když už konečně dorazila na parkoviště, měla co dělat, aby našla nějaké místo. Řikala si, co se děje, že je tu tolik aut. A pak to viděla. No jo, byla tu autogramiáda nějakého zpěváka, jehož jméno ji nic neřikalo. Vzala vozík a vyrazila na nákup do poloprázdného obchodu.
Když byla u pokladny, tak za ní stál nějaký mladík s pravděpodobně manželkou, protože oba měli prstýnek. Nevěnovala jim moc pozornost. Ovšem jen do té doby, než zaslechla jedno jméno. Když zaplatila, počkala za pokladnama na toho mladíka. Měli velký nákup, takže čekala pět minut. Mezitím si stačila uklidit svůj nákup. Konečně odcházeli od pokladny. Amy kluky nechala u vozíku a protože seděli u cukrárny v ochoďáku, objednala jim slíbenou zmrzlinu a vydala se za mladíkem.
,,Ehmm. Omlouvám se, že vás obtěžuju. Můžu se vás na něco zeptat?´´
,,Dobrý den. Povídejte.´´ trošku s podivem se na ní podíval.
,,U pokladny jsem stála před váma a tak trochu nechtěně jsem vyslechla část vašeho rozhovoru a v tom i jedno jméno.´´
,,Nemám rád, když někdo poslouchá něčí rozhovor. Ale to je fuk. Vy znáte snad Lucy Cullenovou?´´
,,Ano, znám. Je to moje dobrá kamarádka.´´
,,Tak to je super. Nakonec ještě budu rád, že jste mě poslouchala ve frontě. Můžete jí předat mé číslo?´´
,,Ehm, klidně mohu, ale mám pro vás nabídku. Nemusíte ji přijmout. Dnes u nás doma bude taková sešlost naší party, tak ji můžete překvapit a přijít.´´
,,Tak pokud to nebude vadit tady mé manželce, tak rád přijdu.´´ podíval se tázavě po své ženě a ta mu řekla, že ji to nevadí.
,,Tak to je bezva. Můžeme se domluvit na 18h? Ostatní tam budou už hodinu před vámi.´´
,,Může být. Už se těším. Zatím se mějte.´´
Tak tohle se povedlo. Jít nakoupit a přitom najít někoho, kdo shání Lucy. Sedla si ke klukům, kteří akorát dojídali zmrzlinu. Tohle až bude vyprávět všem. Sama si dala ještě zmrzlinu a jeli směrem domu.
Když přijížděla zpět domů, přišel ji na pomoc s nákupem Jace. Oznámil ji, že chůva musela z rodinných důvodů jít domů. No nevadí, nějak si poradí sama. A protože už bylo docela pozdě, začla s přípravou občerstvení. Jace ji pomohl s nakrájením zeleniny a pak šel nachystat nějaké posezení ven na zahradu. Sice měl trochu bolest v ruce, ale to mu nebránilo v tom pomoci s přípravou.
Jak hodinky byla Lucy s Dominicem, kteří přicházeli ruku v ruce. Amy byla za to neskutečně ráda, že jsou zase v pohodě. Přinesli sebou lahev dobrého vína a tácek s jednohubkama. Pozvala je dál a poslala rovnou na zahradu. O pár minut později dorazili Teri s Mattem a Phoebe s Benem a Harrym.
Amy tajnůstkářka věděla, že dorazí ještě někdo. Nechtěla to ale říct přímo, kdo, proto pří uvítací řeči pronesla : ,,Tak vás tu všechny vítám. Doufám, že si to užijete. Jen tu bude ještě jedno překvapení pro jednoho z vás. Dorazí neřeknu v kolik. může přijít za minutu, ale klidně až za dvě hodiny. Nechte se překvapit.´´
Všichni se na sebe podívali a hned si začali řikat, kdo může ještě tak přijít a pro koho to bude překvapení. Každý začal přemýšlet, koho dlouho neviděl. Ale nikoho nikdo nenapadl, proto to vypustili z hlav. Zábava pokračovala výborně. V jedné části zahrady byl i minigolf, tak se Teri domluvila s Lucy a Phoe, že si pujdou zahrát. Kluci si dali zatím každý pivo a probírali své drahé polovičky. Matt se svěřil, že s Teri pracují na miminku. Když byla párty peerfektně rozběhnutá, zazvonil zvonek u dveří. Protože Amy věděla, že v tuhle hodinu měl přijít Lucyin kamarád, šla mu otevřít.
,,Ahoj. Pojď dál.´´
,,Ahoj. Děkuji za pozvání.´´
,,Jejda, já tě pozvala a ani se ti nepředstavila. Já jsem Amy.´´
,,Mé jméno je Stephen. Těší mne.´´
,,Taky mě těší. Řekla jsem jim, že ještě někdo přijde. Neřekla jsem jim ani přesný čas a že to bude pro někoho překvapení. Tak snad se nemýlím. Pojď, párty je na zahradě.´´ usmála se na něj a vedla ho domem.
Cestou ještě nakoukla do obýváku na syny, jestli nezlobí a koukají na pohádky. Vše bylo v pořádku, tak pokračovala k zahradě. Stephena poprosila, aby počkal za dveřma. Vyšla ven na schody a zacinkala na skleničku, kterou nechala na stolu u dveří. Všichni se na ni otočili a čekali, co se bude dít.
,,Věnujte mi prosím pozornost. Děkuji. Omlouvám se, že jsem se na chvilku vypařila, aniž bych někomu něco řekla. Ale domovní zvonek mi oznámil, že dorazil poslední člen naší párty. A je tady, čeká za dveřma. Doufám, že to bude pro toho, kvůli komu tu je, příjemné překvapení.´´
Otevřela dveře a kývla na něj, že může vyjít ven. Zazněli uvítací slova, ale jediný, kdo zůstal stát beze slova, byla Lucy. Okamžitě měla zalité oči slzama. Poznala ho. Poznala svého nejlepšího kamaráda z dětství. Měli na sebe kontakty, ale stalo se, že se Stephen odstěhoval, ztratili na sebe čísla a od té doby se nějak nevyhledávali. Ale pár pokusů ze začátku bylo, bohužel neúspěšných. Lucy se s radostí a slzama v očích rozběhla proti němu. Objala ho tak rychle, až zavrávoral a málem spadl. Objetí trvalo věčnost. Když se konečně od něj odlepila, utřela si slzy a políbili se na tváře.
,,Teda, ahoj. Já nemám slov. Kde jsi se tu vzal?´´
,,Ahoj Lucy. Strašně rád tě vidím. A rád bych poděkoval tvé kamarádce, že v obchodě poslouchala můj rozhovor s mou ženou. Kdyby to tak nebylo, nebyl bych tady.´´
,,Vážně? Ježiš Amy, děkuju.´´ a objala ji.
,,Tak Stephene. Ráda bych ti představila své přátele. Amy už znáš a tohle je Teri, moje sestra a její nejmilejší, Matthew. Tady je Phoebe s manželem Benem, nejnovější přírůstek do party Harry. Ale hlavně bych ti ráda představila svého nejúžasnějšího, nejlepšího snoubence. Dominicu, pojď, To je můj Dominic. Dominicu, Stephen, nejlepší kamarád z dětsví.´´
Ovšem když ho Stephen viděl, okamžitě ho poznal. Poznal, kdo to je. Tak tohle je moc na něj. Ruku tomu křivákovi na pozdrav nepodá. I Dominic moc dobře věděl, kdo to je.
,,Lucy, nikdy jsem na tebe nepřestal myslet, mám tě pořád rád. Ale nezlob se teď na má slova. Jak můžeš být zasnoubená s tímhle křivákem, s tímhle zmetkem? S někým, kdo běhal za každou sukní.´´
,,O čem to mluvíš? Co ho znám, je to skvělý člověk. Máme spolu dvě krásné děti.´´
,,Tak ho neznáš asi úplně. Měl přítelkyni, ale jakmile někam odjela, hned si pozval druhou. Nevíš, co dělá, když nejste spolu.´´
,,Já mu věřím, jsme téměř pořád spolu.´´
,,Tak hele. Co bylo, bylo. Tak se tu přestaň ohánět minulostí. Nemám na to a na tebe náladu.´´ osočil se na něj Dominic.
,,A kdopak nám to promluvil. Nevěrník číslo jedna. Co dělá Sophie. Nebo třeba Olivie. Kurevníku jeden.´´
,,Tak to stačí Stephene. Dominica miluju a kdyby něco podobného udělal, poznala bych to. Mám na to čuch.´´
,,Lucy, ať si ten krypl řiká co chce. Miluju jen tebe. za prá měsíců máme svatbu a nenechám nám to překazit tímhle člověkem.´´
Všichni ostatní jen zírali, co se to děje. Amy začala plakat, bylo ji líto, jak to dopadlo. Kdyby měla tušení, nezvala by ho. Ale už se stalo, už to nezmění. Čas nevrátí.
,,Kdybych věděl, koho tu potkám, nepřišel bych. Je mi z tebe zle, Waylande. Zničit život další krásné dívce.´´
,,Drž už hubu, Amelle.´´ a začal do něj strkat.
,,Ještě jednou se mě dotkneš, tak uvidíš.´´
,,Jooo a co uvidím? Nebojim se tě.´´ a provokativně do něj šťouchl znova.
Tak tohle byla poslední kapka pro Stephena. Vytáhl zbraň a namířil jí na Dominica. Všichni rychle ustoupili, kromě Dominica. Lucy se v slzách skácela na zem, ale hned u ní byla Phoebe.
,,Co to má znamenat? Se uklidníte, ne?´´ Teri udělala krok v před, aby si stoupla mazi Dominica a Stephena. To ale neměla dělat. Zbraň vystřelila a kulka zasáhla ji do nadloktí. Teri se s křikem skácela k zemi a druhou rukou si držela krvavou ránu.
Jace, kterému se povedlo zmizet do domu, okamžitě volal kolegům na policii pro pomoc. Mezitím venku došla Dominicovi trpělivost a chtěl Stephena zmlátit, což se mu bohužel vymstilo. Ozval se druhý výstřel, který byl naneštěstí přímo do srdce. Než šel k zemi, stačil ještě vyslovit Lucyino jméno. Stephen se jen podíval na své dílo, usmál se a z místa utekl. Lucy byla ihned u Dominica. Téměř nestačila pobírat dech, jak plakala. Její Dominic je mrtvý? To přece nemůže být pravda.
V momentě ven na zahradu vyběhl Jace a povídá : ,,Policie ......´´
V tu chvíli se probudila Teri, která byla úplně zpocená a srdce měla až v krku. Okamžitě začala plakat, což probudilo i Toma, kterýá spal vedle ní.
,,Co se děje, miláčku?´´
,,Zlý sen. Moc zlý. Byla jsem postřelená nějakým kamarádem Lucy. Ale já jsem byla ještě v pořádku. Nejvíc to odnesl Dominic, ten dostal ránu přímo do srdce.´´ a s pláčem zabořila hlavu do polštáře.
,,Byl to jen sen, zlato. Jsem tu s tebou.´´ políbil ji do vlasů a podal krabičku s kapesníkama.
Teri začala mezi vzlyky přemýšlet, zda se má o svém snu svěřit nebo ne. Ale bylo by to nefér vůči nim. Jak to bude možné, poví jim celý ten skoro živý sen.















9. kapitola
Hned ráno, když se Lucy probudila, měla na mobilu zprávu od Teri, že s ní potřebuje mluvit. Sice byla trošku překvapená, že zrovna s ní chce mluvit, ale budiž. Co se asi mohlo stát. Nepřemýšlela nad tím moc dlouho, protože musela běžet za Kevinem, který začal v postýlce plakat. Pochovala ho, přebalila, dala najíst a položila ho do ohrádky, kde si začal hrát. Zatím vstal i Dominic, který v kuchyni uvařil kávu a připravil pro Lucy snídani.
,,Dobré ráno, zlato. Copak se děje?´´
,,Dobré ránko. Ale, psala mi Teri, že se mnou potřebuje mluvit. Nelíbil se mi ten způsob, jakým to psala. Muselo se něco zase stát. Měla by přijít za hodinu.´´
,,Tak snad to nebude nic špatného. Kdyby jo, byla by tu hned.´´ a objal ji.
,,Děkuju. Ehmm, moment. Ty jsi mi odpustil? Že jsi mě objal?´´
,,No co mám s tebou dělat. I když to mám pořád před očima, prostě tě miluju.´´
,,Slibuju, že už to neudělám. Uvědomila jsem si svou chybu. A už se nedivím, že jsi mi zabouchl dveře před nosem, jak jsem byla u tebe v náhradním bytě s Amy.´´
,,Už o tom nemluvme. Je to minulost, hmm?´´
,,Tak dobře. Děkuji Ti.´´ a jako poděkování ho políbí.

Ráno bylo u Matta jak z nějakého romantického filmu. Noc strávil s Harrym a bylo to něco úžasného. Vypili několik lahví dobrého vína, koukli na film s nějakým Magnusem, co Mattovi nic neřikal a objednali si pizzu. Když už byli společensky unavení, šli si lehnout. Ale ne každý do svého, šli společně do Mattovi ložnice. Šli po sobě jak dravá zvěř, toužili po sobě. Když se ráno Harry probouzel a viděl vedle sebe spícího Matta, byl opravdu šťastný, že má někoho, komu také i on padl do oka. Nechtěl ho budit, proto pomalu vylezl z postele a šel se omýt do koupelny a následně připravit snídani. Vše měl bleskově připravené, jídlo i prostření na stole, jak lusknutím prstu. A protože nechtěl, aby nevystydl Mattův oblíbený ovocný čaj, šel ho vzbudit. Klekl si k okraji postele a něžně Matta políbil, což pomohlo a probudil se.
,,Dobré ráno přeji. Jak jsi se vyspal?´´
,,Úplně báječně. A krásné probuzení. Děkuji. Děkuju za úžasný večer. Skvěle jsem si to užil.´´
Matt ucítil vůni čerstvě upečeného koláče, což ho sokázalo vytáhnout z postele.
,,Harry, nastěhuj se ke mě. Nechci tu žít bez tebe. Být sám na tak velký dům se mi nechce.´´
,,Děkuju za velkorysou nabídku. Jak dlouho mohu rozmýšlet?´´
,,Jak dlouho budeš chtít. Je to jen na tobě.´´
,,Jsi skvělý.´´ přitáhl si ho k sobě a dlouze a vášnivě ho políbil.

Teri byla ráno jak smyslů zbavená. Po tom ošklivém snu ji bylo stále do pláče. Pořád si kontrolovala ruku, jestli tam nemá vážně nějakou ránu. Byla jak šílená. Ale vždyť to byl jen sen. Ano, řiká se, že sny se plní, ale tohle ať se nestane. Ani na jídlo neměla chuť, právě naopak, bylo ji na zvracení. Uvařila si jen čaj a snědla pár piškotů. Sotva snědla dva piškoty, hned běžela zvracet. Aby ji bylo tak špatně po jednom zlým snu je nemožné a nikde se nepřejedla nebo nesnědla nic špatného. To by pak znamenalo jediné. Zatím nechce nic řikat, dokud si sama nebude jistá. Uklidnila se, opláchla se a sešla dolu k bytu Lucy. Zazvonila na zvonek a skoro hned se otevřeli dveře.
,,Ahoj Teri. Pojď dál. Docela jsi mě vyděsila tou ranní zprávou. Ale koukám, že jsi nějaká bledá. Je ti dobře?´´
,,Ahoj ségra. Ale, je mi docela zle. Zvracela jsem a nemám na nic vůbec chuť. Ale, že by mi bylo špatně z toho, co ti a Dominicovi chci říct, to nemůže být. Musela jsem sníst něco špatného.´´ snažila se Teri zatajit jednu jedinou možnost.
,,Tak si pojď sednout. Ještě Ti přinesu deku na přikrytí.´´
,,Díky moc. Kde je Dominic?´´
,,Šel jen pro poštu. Hned bude zpátky. I jeho se to týká?´´
,,Hlavně jeho. Je to jen blbost, ale jsem z ní špatná.´´
Dominic byl za minutu zpátky a byl docela zaskočen, v jakém stavu vidí Teri. Položil všechny obálky na stolek a šel si k nim sednout, protože ho o to Lucy poprosila.
,,Tak povídej Teri, co se děje?´´
,,No, jak jsem řikala, je to jen blbost, ale dost mě to vyděsilo. Měla jsem dost zlý sen. Byla jsem napůl v kůži Amy, která v obchodě potkala tvého dávného kamaráda, Lucy. A měli jsme párty u nich na zahradě a pozvala ho, že jste se dlouho neviděli, že tě překvapí. Po tom ,co jsi mu nás všechny představila, jsi nechala naposledy Dominica.´´ musela si dát přestávku, aby pobrala sílu.
,,Nevypadá to děsivě. Co se stalo proboha?´´ zvedl tázavě obočí Dominic.
,,Když jsi mu představila Dominica, začlo být zle, protože v sobě poznali dávné nepřátele. O Dominicovi bylo řečeno, že je to kurevník, že běhal za každou sukní. Začli se tam hádat, Dmo do něj strčil a po druhém strku na něj ten tvůj kamarád namířil pistol. Já mezi ně vběhla, abych je uklidnila. Bohužel ale padl výstřel a trefil mě do ruky. Od rána si na tu ruku koukám. No ale, to nejhroší to není. Dominic ho chtěl zmlátit a to si vybralo svou daň. Padl druhý výstřel a přímo do srdce. Byl na místě mrtvý a ten utekl.´´ a s velkým pláčem padla Lucy na rameno.
I Lucy plakala a Dominic jen zíral, i když měl nervy na vlásku. Ale vždyť to byl jen sen.
,,Jak se jmenoval ten můj kamarád?´´
,,Na příjmení si nevzpomenu, ale byl to Stephen.´´
,,Tak to mi nic neřiká. Ale v pohodě ségra, byl to jen sen.´´
Jen se Teri svěřila, udělalo se jí o trochu lépe, tak i dostala na něco chuť. Poprosila tedy Lucy jen o rohlík a čaj. Obě věděly, co ranní nevolnost znamená. Teri bude těhotná. Pravda se ukáže podle testu a u doktora. Když o chvíli později Teri odcházela zpět k sobě do bytu, Lucy ji pošeptala do ucha, že ví, že čeká miminko a že jí to moc přeje.

Toho odpoledne začalo Phoe hlodat svědomí, že už by mohla Lucy odpustit. Přeci jen ji chybí pokec s ní. Proto se rozhodla, že za ní hned zajede. Uvařila ještě Benovi večeři a vyrazila. Po cestě se ještě stavěla pro jednu rudou růžičku a čokoládovou bonbniéru. Nevěděla, zda ji přijme nebo pošle pryč. Bylo to riskantní. Když zastavila před bytovkou, nadechla se a vystoupila z auta. Bez zbytečného rozmýšlení šla rovnou k výtahu, nahoře vystoupila a rovnou zazvonila. Bylo to tak lepší, než se věčně rozhodovat. Dveře se jí otevřeli hned a za nima byl Dominic.
,,Ahoj Phoebe. Co ty tady?´´
,,Ahojky. Přišla jsem za Lucy. Je doma?´´
,,Jistě, je tady. Pojď dál.´´ a ustoupil, aby mohla projít.
,,Lucy, miláčku. Máš tu návštěvu.´´ zavolal na ni.
Lucy přiběhla a zasekla se mezi dveřma, kdy viděla Phoe. Dominic viděl, že budou chtít soukromí, proto vzal Aleca a Kathrine do kočárku a šel se s nima projít.
,,Tak co tě sem vede, Phoe.´´
,,Víš, Lucy. Dneska mě dohnalo svědomí. Udělali jste s Benem ošklivou věc. Myslela jsem, že vám nikdy neodpustím, ale to nejde. Ztratila bych bezvadnýho manžela a chlapa a nejlepší kamarádku. Můj život už by nebyl takový. Odpouštím Ti. Tady máš kytičku a něco na zoubek.´´
,,Zbláznila jsi se? To spíš já bych se měla omluvit tobě. Ty jsi nic neprovedla. Já se Ti omlouvám. Ani nevíš, jak jsem pak trpěla, když jsem tě nemohla vidět. Pořád jsem tě viděla tady, jak jsi na mě a Bena koukala potom, co se to stalo. Budu to mít asi napořád před očima.´´ začli ji po tváři téct slzy.
,,Ale no tak, Lucy. Už je to v pořádky. Odpustila jsem Ti, s Benem jsme v pohodě, ty s Dominicem jsem koukala, že taky. Tak neplač.´´ a objala svou kamarádku.
Ještě dlouhou dobu si spolu povídaly a později se k nim přidal i Dominic. Phoe si pochovala jak Aleca, tak Kathrine. Když viděla, jak se mají ti dva, Lucy a Dominic k sobě, jak se k sobě tulí, svou návštěvu ukončila. Byla ráda, že jsou zase tak, jak byli předtím. S obouma se objala a vydala se směrem domu.

U Jace a Amy bylo ten den dost rušno. Přijela naráz rodina od obou.Už dlouho neměli rodinnou párty. Rodiče Jace se až teď dozvěděli, že byl ve službě postřelený. Byli z toho docela v šoku, že jim nedal vědět. Všichni si na to museli dát skleničku vína. Kevin s Charliem si hráli na malé číšníky a nosili jim bábovičky z pískoviště a nebo smíchanou vodu s pískem. To děláva-li dost často. Byla to jejich oblíbená hra. Nebo všem odnášeli špinavé nádobí do kuchyně. Bylo to úsměvné. Amy se až divila, že jsou tak vzorní. Takhle je vidí málokdy.







10. kapitola
O tři měsíce později ....
Svatba Dominica a Lucy byla téměř za dveřma. Pro oba byla připravená rozlučka se svobodou. Jedinou podmínkou u nich bylo, že jí chtěli společně. Ne rozděleně. Během třech měsíců se udála spousta věcí. Vztahy všech se jen prohloubili, důvěra k druhému byla stálě větší, do party přišel nový člen. Byl jím přítel Teri, Tom Hiddleston. Ben s Phoebe svůj vztah ztvrdili dalším těhotenstvím, Jace s Amy pořídili hlavně kvůli dětem fenku, která dostala jméno Jessie. A Harry a Matt? Tak ty už svůj vztah nijak neutajili a šli s pravdou ven. Teri byla docela zaskočená, že se Matt dal na muže, ale na druhou stranu byla ráda, že je zase šťastný. Byl to zase ten Matt, jakýho ho znala ještě jako svého muže.

Rozlučka se svobodou se konala v klubu Pandemonium, kde měli pro sebe zamluvenou jednu celou zadní část. Přišla hodina začátku, tak se všichni začali scházet. Jako poslední dorazili Dominic s Lucy ruku v ruce. Dočkali se bujarého přivítání a u vchodu stál Matt s tácem se dvěma skleničkama šampaňského.
,,Vítám budoucí manžele Waylandovi. Pojďte dál a bavte se.´´ přivítal je.
,,Děkujeme moc. Tohle se vám povedlo. Je to tu úžasné.´´
,,Souhlasím s Lucy. Nikdy jsem tady nebyl, ale teď se to poštěstilo a jsem tu s osobou, kterou miluji ze všeho nejvíc.´´
,,Taky tě moc miluju. A tímto bych vlastně chtěla poděkovat Phoe, že nás seznámila. Byl to přeci jen správný krok, i když mě to stálo spoustu utrpení.´´ přitom si vzpoměla na Simona, který ji už ale vůbec nezajímal.
,,Ségra, je to už za náma, za tebou. Teď už se děje jen to krásné. Máte dvě krásné děti, za týden máte svatbu. Máte naší bezvadnou partu. Co víc si přát.´´
Ten večer byl naprosto úžasný. Hudba hrála taková, jakou si kdo řekl, stoly skoro praskali pod tou spoustou jídla, pití bylo téměř pro celé město. Jako dárek pro Dominica s Lucy bylo přichystané vystoupení kouzelníka a taková třešnička na dortu byla zpěvačka Sia. To byl pro Lucy obrovský sen ji vidět a teď se ji to splnilo. Teri už vycítila, že je potřeba všem oznámit skvělou zprávu. Postavila se, zacinkala na skleničku a tím upoutala pozornost všech.
,,Předem bych chtěla pogratulovat Lucy a Dominicovi k jejich štěstí. Moc vám to všichni přejeme a těšíme se za týden. Ovšem je tu ještě něco, co bych chtěla oznámit za sebe. Chtěla jsem to tajit, co by to šlo, ale sami by jste na to přišlo co nevidět. Tak, abych s tím šla už ven. Drazí přátelé a hlavně Tome, jsem ve třetím měsíci těhotenství.´´
Následoval obrovský potlesk a úžasné objetí od Toma s parádním polibkem. Tak to je úžasná zpráva.
,,Miláčku, jak se ti podařilo tak dlouho tajit tuhle bezvadnou zprávu?´´
,,To víš, chtělo to hodně trpělivosti a přemáhání se, abych to udrželo a povedlo se mi to. Miluju tě a těším se na naše děťátko.´´
Všichni jim šli pogratulovat a hned si i připili. Večírek i nadále probíhal v klidu. Snoubencům popřála hodně štěstí i Sia a nezapoměla jim věnovat autogram a společně se se všema vyfotila. Zážitek na celý život to je. Teď už jen vydržet týden, než si Lucy konečně vezme toho člověka, kterého napřed nechtěla. Stačila jedna vycházka s ním, aby mu propadla.

Tři dny před svatbou se Dominic šel s Lucy projít do parku. Chtěli si ještě užít společně svobody.
,,Víš Lucy. Ani jsem nevěřil, že spolu dojdeme až tak daleko. Pořád si pamatuju, jak jsem tě poprvé pozval ven a potom, jak jsi utekla k Phoe domu. Myslel jsem, že tě vidím naposledy.´´
,,I já jsem nemyslela, že takto dopadneme. V jednu chvíli jsem ten den, kdy jsem ti poprvé otevřela dveře, proklínala. Že jsem přišla o první velkou lásku se Simonem. Ale to už je minulost. Teď mám tebe, máme děti, za tři dny svatbu. A jsem za to neskutečně ráda. Miluju tě a tak to zůstane po celý zbytek života.´´
,,Děkuji, že jsi mi dala šanci. Šanci poznat báječnou osobu, jako jsi ty. Miluju tě.´´
,,Slibuju Ti svou věrnost. Už se nemohu dočkat, až řeknu své ano.´´
Políbil Lucy, vzal ji za ruku a vydali se směrem do restaurace, kde měli schůzku se svatební asistentkou.

Ten samí den připravil Matt překvapení pro Harryho, který měl narozeniny. Upekl mu dort, koupil lahev šampaňského a připravil jejich společné oblíbené písničky. Harry byl na návštěvě u Phoebe, kde řešili dárek pro Lucy jako svatební dárek. Než přišel, měl Matt čas to vše připravit. Ve chvíli, kdy zapaloval svíčku na stole, se Harry vracel. Ve dveřích do jídelny se zasekl a koukal, co se děje.
,,Vše nejlepší k narozeninám.´´
,,Ježiš. Děkuju moc. Nemusel jsi si dělat škodu.´´
,,Ale jakoupak škodu. Miluju tě, tak si to zasloužíš.´´a políbil ho.
,,Skoro bych na své narozeniny zapoměl.´´ rozesmál se Harry.
,,Tak už nepovídej a posaď se.´´
Harry se s potěšením a radostí posadil na přidělenou židly a Matt před něj dal talíř s polévkou. Usadil se vedle něj a sám si nandal. Harry se mu svěřil, že dárek pro Lucy je hotový a jen čeká, jak bude reagovat, až to otevře. Jako další chod Matt naservíroval pečenou krůtu. Něco tak luxusního nejedl. A jako poslední následoval dort. Harry dostal pořádný kousek. Ale byl výborný. Nevěděl, že Matt umí tak dobře vařit a péct. První sousto, druhé a při asi šestém kousku, když Harry kousl, kousl do něčeho tvrdého. Měl práci to vymotat z piškotu. Když to vyndal, na dlani mu zůstal prstýnek. Podíval se na Matta.
,,Harry, myslím, že se známe už dost dlouhou dobu. Proto bych se tě chtěl zeptat na jednu důležitou otázku. Vezmeš si mě?´´
,,To víš, že ano. Nejkrásnější dárek. Děkuju moc. Miluju tě.´´
,,Nikdy jsem si nepomyslel, že budu žít s jiným mužem. Natož si ho i vzít. Teď ale vím, že dělám správnou věc.´´
Skončili v objetí s mnoha polibky. Ano, Matt věděl, že si vybral dobře. Oba si seděli povahově, seděli si stejným vkusem na kamarády.

Nadešel den D. Krásný říjnový den, sluníčko svítilo, teplota byla akorát. Přípravy vrcholily. Lucy ráno byla u kadeřnice, aby ji vytvořila svatební účes a hned potom šla domu, kde se ji ujala vizážistka, která ji nádherně nalíčila. U všeho byla fotografka. Oba chtěli mít všechno natočené a vyfocené. Dominic se u Bena doma už nemohl dočkat, až Lucy uvidí v šatech. Chtělo se mu za ní utíkat, ale zároveň si řikal, že ji přeci nesmí vidět před obřadem. Jak u Lucy doma, tak u Bena bylo pohoštění pro svatebčany.
Byl nejvyšší čas vyrazit na místo obřadu. Byla to krásně podzimní louka na koupci za městem. Nádherně zbarvené listí jak na stromech, tak na zemi. Tohle byl sen od Lucyina mládí. Mít svatbu na podzimní louce. Samotný obřad se konal na úplném vršku kopce, kde byli do řad postavené židle. Začínali se scházet všichni pozvaní a na místo přicházel i Dominic, který byl oblečený ve velmi slušivém bílém kostýmu. Jako za svědka měl Bena a Lucy měla Teri. Lucyin příchod byl očekáván asi za pět minut. Pro někoho krátká chvilka, ale pro Dominica to byla dlouhá chvíle. Strašně se na svou ženu těšil.
Konečně nadešel čas, kdy se rozezněly tóny z reproduktorů. Lucy si přála, aby ji na cestu k oltáři hrála A Thousand Years. Všichni s postavili, Dominic vpředu zpozorněl, protože ji konečně viděl. Šaty tvořily klasický bílý korzet a široká sukně, která měla na vrchu jemnou, vínově červenou krajku a přes sebe měla bolerko v barvách sukně. K oltáři ji vedl Ben. Dominic z ní nemohl spustit oči. Byla nádherná. Ben Lucy políbil na tvář a předal ji Dominicovi.
Konečně došlo po úvodu na slova oddávajícího : ,,Táži se vás, pane ženichu, Dominicu Waylande, zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomnou slečnou Cullenovou, budete jí oporou v dobrém i zlém, ve zdraví i nemoci?´´
,,Ano.´´
,,Táži se vás, slečno Lucy Cullenová, zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomným panem Dominicem Waylandem, budete mu oporou v dobrém i zlém, ve zdraví i nemoci?´´
,,Ano.´´
,,Prohlašuji váš sňatek za právoplatně uzavřený.´´
Následovala výměna prstýnků, první manželské políbení a podepsání svatebního protokolu.
Přijali gratulace ode všech. U holek samozřejmě nechyběly slzy štěstí, radosti.
Na hostinu se jelo do nedaleké krásně zařízené restaurace, kde na ně už čekali. Obsluha byla skvělá, starala se o všechny. K jídlu byla knedlíčková polévka a svíčková omáčka. Po tom následovalo krájení třípatrového dortu. Byl moc dobrý a děkovali za něj šikovné kamarádce Stacy. Po jídle se začali rozdávat dárky. Nejčastěji to byli peníze, aby si sami mohli vybrat, co chtějí.
,,Teď vás všechny poprosím o pozornost.´´ ozval se Dominic a pokračoval : ,,Mám tu ještě jeden dárek pro mou už manželku, pani Waylandovou. Tady máš a doufám, že se bude líbit.´´
Lucy si od něj převzala obálku a s rozklepanýma rukama, co tam bude, ji otevřela a v ní bylo psáno : ,,Milá Lucy Waylandová. Předem Ti gratulujeme ke svatbě a jako svatební dar od nás přijmi návštěvu prostor, kde se natáčel film Mortal Instruments. Samozřejmostí je setkání s některými, kteří v něm vystupovali. Budeme rádi, když toto přijmeš. Těší se na tebe Kevin, Lily, Jamie a další.´´
Lucy se se slzama sesunula na židly, kterou ji na poslední chvíli přisunul Harry a Dominic ji podal kapesník, aby si mohla utřít slzy.
,,Teda. Chci vám moc poděkovat. Nevím, jak se vám tohle povedlo, ale moc vám všem, kdo v tom máte prsty, poděkovat. Udělali jste mi neskutečnou radost.´´
Lucyina radost z dárku neměla konce. Nechtěla ten papír pustit z ruky. Ale musela, protože ji Harry vyzval k tanci. Zábava byla dlouho do večera, kdy přišel čas oznámení ještě jedné věci, které zhostil Matt a vedle sebe postavil Harryho.
,,Vážení. Poslední dobou se ty dobré zprávy jen hrnou, tak abychom i my nebyli pozadu, chtěli bychom vám oznámit naše zasnoubení. S Harrym se budeme brát.´´
Tak to byla báječná zpráva. Všichni o nich věděli, že jsou spolu, tak už jen čekali, kdy tohle přijde. Svatebčané gratulovali již podruhé a bylo to fakt nádherné. Svatba a zasnoubení. Lepší zakončení svatební hostiny ani nemohlo být a hned po níse Dominic s Lucy rozloučili, protože hned ráno odlétali na světební cestu na Kanárské ostrovy.

O tři roky později :
Od svatby Dominica a Lucy se udála spousta věcí. Teri s Tomem se po ročním soužití zasnoubili a do půl roku měli svatbu a narodil se jim syn Gideon. Amy s Jacem svou rodinu ještě zvětšili o pátého potomka, dcerku Sarah. Phoe s Benem k Tobymu přidali bratříčka Thomase. Harry s Mattem již oddaní, adoptovali syna z Afriky. A Dominic a Lucy? Zůstali ve městě, ale přestěhovali se do většího domu, protože se jim rodina rozrostla o další dvojčátka. Holčičky Shanon a Emilly.








Konec třetí části a
zároveň příběhu


Tímto bych chtěla poděkovat všem, kdo mě v psaní podporoval. Velké díky patří Terezce S. Ona mi dodávala ,,šťávu,, . Děkuju Ti.
Autor Sweet Devil, 09.10.2016
Přečteno 526x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí