Silvestr

Silvestr

Anotace: Bylo mi osmnáct let, kdy jsem se poprvé dost opila. Nikdy jsem si nemyslela, že to bude zrovna před ...

Bylo mi osmnáct let, kdy jsem se poprvé dost opila. Nikdy jsem si nemyslela, že to bude zrovna před klukem mých snů. Tajně ho už dlouhá léta miluji. Stalo se to na Silvestra, šampaňské teklo proudem… Silvestr se slavil v místní oblíbené restauraci, takže jsem jistě věděla, že tam přijde i Filip. Nebyl sám, měl sebou svoji přítelkyni.
Kdyby tu měl jen své kamarády, mohl večer dopadnout zcela jinak.

Pár hodin před půlnocí jsem se odvážila jít Filipa pozdravit. Netvářil se moc nadšeně, když mě viděl. Chtěla jsem ho pozvat na panáka, nedávno pozval on mě, já mu to chtěla jen oplatit. Řekl mi, že dnes pije pouze džus. Po půlnoci vyráží s kamarády do Alp a musí řídit.

Odbyla půlnoc a já se pořádně nalévala šampaňským. Filip žádné neměl, tak jsem mu nabídla svoji skleničku, kterou odmítl.
Líným krokem jsem se vrátila ke svému stolu a příliš často si dolévala ten zrádný bublinkový nápoj.

Když jsem byla už opilá, znovu jsem se za Filipem vydala. Jeho dívka v dohledu naštěstí nebyla. Přistoupila jsem k němu co nejblíže a zašeptala jsem mu do ucha, že je ten nejhezčí kluk v místnosti. On odpověděl, že si to nemyslí. Nenechala jsem se odradit a dál pokračovala ve své opilé řeči. ,, Já bych tě moc chtěla, ale vím, že ty asi nechceš “. Filip se na mě usmál a řekl „ Co ti na to mám říct, támhle mě sleduje moje skoro švagrová“. Zrovna musela stát opodál a nechápavě na mě zírala.
,,Ale tvoje Eliška tady přeci teď není“! Nechtěla jsem to vzdát a objala ho kolem ramen.
Filip se nebránil, ale v tu chvíli si pro mě přišla do restaurace moje mamka. To mi ještě tak scházelo, pomyslela jsem si.
Nevěřícně na mě koukala a hnala mě do auta. Cestou domů mě začalo být špatně.
Celou noc jsem měla kbelík u hlavy, který jsem několikrát použila.

Ráno mi bylo ještě hůř a silvestrovskou noc, jsem si bohužel detailně pamatovala.
Nejen, že to všechno musela vidět moje mamka, ale hlavně
Filip se mě od Silvestra vyhýbá. Moc mi na něm záleží, ale už mi nedá šanci, abych se k němu přiblížila.
Díky alkoholu jsem mu prozradila svoje city a to se nevyplácí.
Autor Alen, 02.04.2018
Přečteno 803x
Tipy 1
Poslední tipující: grázlík
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten pocit znám... Když člověk dělá a říká věci, co by mu za střízliva ani nepřišly na rozum... A pak napravovat 'škody' :D

10.04.2018 23:03:45 | Omnia vincit amor

Známe to všichni a věčinou uděláme zas tu stejnou chybu.

11.04.2018 20:25:25 | Alen

Alkohol někdy vše zkazí. Ale nemusi být všem dnům konecO:-)

02.04.2018 21:00:09 | grázlík

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí