Když pohraje si MORFEUS

Když pohraje si MORFEUS

Anotace: Povídky jsou taky fajn,ccino to ví, proto i k nim si občas sedne :-)*

 

 

Stojím v pokoji. V pokoji bez oken. V pokoji bez lustrů a lamp, a přesto plném světla. Je dobře, že tu to světlo je. Protože jinak tady není nic. NIC kromě světla. A najednou i dveří. Nevím, kde se tu vzaly, přísahala bych, že ještě před pár vteřinami tady nebyly. Ale nepřemýšlím nad tím. Daleko víc mně zajímá, proč jsem tu sakra já!

Měla bych spát. Spát ve své posteli. A snít další ze svých snů. Těch, co ke mně přicházejí, každou noc. Většinou krásných. Tak krásných, že se z nich ani nechci probudit. Ale co prožívám teď, na příjemné snění moc nevypadá.

 „Na co jsem do háje před tím dnešním spaním myslela, že ke mně vyslal Morfeus zrovna tuhle představu?“

Nevím. Nemůžu si vzpomenout.  Ale jsem zvědavá, tak jako každá ženská, a proto beru za kliku dveří, které mám nejblíž. Co za nimi? No zatra... Čekala jsem snad všechno, ale tohle ne. Obrovský computer. A ne jeden. Spousta computerů. Ve snu někoho, kdo je sotva schopen uvést tu zatracenou mašinu do provozu. Tak to je vážně…

„Vítám Tě, zlato!“ slyším hlas. A když pootočím hlavu, vidím, že k tomu hlasu patří muž. Muž pohledný, s tělem skoro bez chyb. Určitě bez chyb, dochází mi a tak trochu zadoufám, že i když tohle všechno tak podivně začalo, dál se to bude odvíjet už nějak podobně, jak to ze svých snů znám. Polibky, doteky, vášnivé milování…

Ale ne. Ten muž mne sice bere za ruku, ale postel nehledá. Táhne mě k tomu stroji. Ježíši, jak já jsem zklamaná! Co tady budeme dělat? Nebo spíš, co tady bude dělat on? Já na nic dobrovolně ani nesáhnu!

„Neboj se, miláčku, Ty nemusíš!“ říká, jako by mi četl myšlenky. „Buď jenom malinko trpělivá a stane se, co chceš!“ dodává, zatímco otevírá soubory. Hledím na něj udiveně. A taky docela nevěřícně, protože jestli vážně ví, kde byly před chvilkou mé myšlenky…

„Ale ano, lásko,“ letmo se na mně podívá. „Budem se spolu milovat. Jen mi dej ještě chviličku. Musím to tady všechno naprogramovat. A taky si Tě trochu poupravit…“

Trhnu s sebou. Přeslechla jsem se?„Jak myslíš to svý poupravít?“ ptám se nejistě. „No, udělám Tě krásnou!“ usměje se. Tak krásnou, jak jsem já!“

„Protože taková, jaká jsem teď, Ti nestačím?“ Zamračím se. No to jsi mi dal pěknou odpověď. Z očí mi létají blesky. A dál už na nic nečekám a okamžitě se pakuju. Mizím z pokoje, který mne absolutně přestal zajímat. A toho krasavce v něm tam nechávám stát, i se všemi těmi computery, co umějí naprogramovat lidskou krásu. Protože o tohle já nestojím. Nejsem tak povrchní, aby mým největším snem bylo stát se modelkou. Nebo nejkrásnější holkou na planetě.

Zatraceně. Rychle zavírám, a kdybych měla klíč, určitě bych i zamkla. Pro jistotu.

Zvolna přistupuji ke druhým dveřím. A to i přesto, že se těm prvním navlas podobají. Co bude asi za nimi? I jejich klika pod tlakem mé dlaně povolí. A já je zlehka otevírám. Jen opatrně, na škvírku. Co v ní? Konečně vidím, to, co chci. A čeho se ani trochu nebojím. Postel. Dost lákavou. Otevírám dokořán. A odhodlaně udělám pár kroků.

A to úplně stačí k tomu, aby se mi podlomila kolena. Protože v tom pokoji není jenom ta postel, ale taky dívka. Tak milá a tak hezounká, až mi to bere dech. A jestli mně ta postel lákala, tak tohle něžné stvoření mne tedy láká ještě víc!

Je nádherná. Přesně taková, jakou jsem vždycky chtěla potkat. Taková, jakou jsem vždycky chtěla mít! Drobounká, štíhlá, s ňadry, jež se jen tak zlehka rýsují pod tílkem. Nesmělá. Nevinnost sama.

Přibližuju se k ní. Musím. Nemůžu odolat. Nerada bych ji vyděsila, ale tolik bych se jí chtěla dotknout. Aspoň jednou. Lehounce přiložit své konečky prstů na její šíji. Něžně. Opatrně. A dostat se co nejblíž. Abych cítila její vůni. A chci to, i když je mi jasné, že jestli jsem z ní doteď byla paf, tak od od tohoto okamžiku budu v háji.

Ale ona se nebrání. Naopak. Tiskne se ke mně a vychází mi vstříc. A za každý můj dotek dá svůj. Nechá mne ji svádět, poznávat. Nabízí mi svá ústa, oplácí polibky. A já ji šeptám do ucha něžná slůvka, blouzním touhou a přísahám si v té chvíli, že ona bude moje jediná. Jediná, které budu patřit.

„Ale to přece vůbec není nutné, lásko!“ zašeptají však její ústa slova, která nečekám. A jež mi v hlavě okamžitě rozsvěcují kontrolku.

„Cože, maličká?“ odtahuji se. Protože co mi právě řekla, je třeba pochopit. Co nejrychleji pochopit, abych se zase mohla vrátit k něžné lásky hře.

Je překvapená, že jsem se od ní odtáhla, ale odpověď mi dává. Prý nemusím jí být věrná.

Jak to, malá? Nechápu. „A co Tvé srdce? Nebude Tě bolet? Když nebudeš jen Ty? Když stejně jako Tobě se budu dávat jiným?“

„Já nemám srdce, milá. A proto Ti ho nenabízím. Můžeš mít jen mé tělo… Chceš?!“

A já jsem zase v…

Protože tohle je konec. Konec čehokoli, co se mohlo stát a co už se nestane.  Protože já to takhle neumím. Nechci smět milovat jen tělo. Tělo, ve kterém srdce chybí. Potřebuju víc. A proto tomu přesladkému mláděti dávám rychlou pusu na rozloučenou a odcházím. A i dveře k ní si zavírám. I když to pro mě vůbec není lehké. A při tom zavírání svádím boj. Bojuju sama se sebou. A skoro přitom šílím. Vždyť tohle pokušení je tak silné a tak dráždivé…

Pitomej sen. Dneska mi dává zabrat. Tak honem třetí dveře, ať už i je mám za sebou. Za kliku beru rázně, s odhodláním. A taky se vztekem. Protože nechápu, proč mně ten zpropadený Morfeus tak zkouší! A proč si se mnou hraje!

 V pokoji, do kterého skoro vpadám, jsou jen dvě židle, stůl. Na stole…spousta knih. A ani jedna z nich nemá pod pět set stran. Co je to? Slovníky? Encyklopedie? To jako fakt? Docela mně to zmate. Ale protože ani tady, jak se ukazuje, nejsem sama, ten pán, co ke mně právě zvolna míří zpoza rohu, rozvážný muž, který však vůbec nevypadá špatně, mi všechno náležitě vysvětlí. A díky němu okamžitě pochopím, že ani tady to nebudu mít jednoduché. Protože v tomhle pokoji sice láska je a je možné tu srdcem a dokonce i duší milovat. Však jenom tak.  Protože tělesnou rozkoš tento prostor nezná. Tady se milování rozebírá, ze všech úhlů, směrů, stran. Slovy Platóna, Aristotela i ctného Senecy. Ale to je všechno. Nic víc.

„A jsi si jistý, příteli?“ pokládám přece jenom nesmělou otázku, i když dopředu tuším, že odpověď na ni se mi jen sotva bude líbit. „Nechceš mi přece jen dovolit, abych Ti ukázala, že milování těla tělem může být stejně krásné? Určitě jsi kromě toho Senecy čet´ taky Kamasútru, nebo sis v ní aspoň zběžně listoval. Co takhle ověřit si se mnou, co teoreticky znáš, i praxí? Ale z jeho vyděšeného pohledu poznávám, že tudy cesta nepovede. A tak se taky poroučím.

 „No aspoň že odtud nejdu tak zničená, jako od tý holky!“ napadá mně, když už jsem venku. A skoro s nechutí zavadím pohledem o poslední kliku.

Čtvrté dveře, poslední. Vůbec si nejsem jistá, jestli se mi do nich chce. Anebo jo. Jsem si jistá. Jsem si jistá tím, že se mi do nich vůbec nechce. Ale abych ráno nemusela vstávat s pocitem zbabělce…

Ani tady není zamčeno. Klika povolí. Ale dveře? Nejdou otevřít tak lehce, jako ty před nimi.  Kladou odpor. A já musím zatlačit. Netuším, co to znamená a raději si dávám bacha. Na každý krok.

„Nemusíš se bát, dívko,“ slyším však téměř okamžitě větu, která mně aspoň trochu uklidní.  „Tady Ti nikdo neublíží!“ A já si konečně všimnu kluka, co sedí na podlaze a opírá se o zeď. Tak nějak odevzdaně. Kluka, jehož oči jsou plné údivu a nevěřícně pozorují každý můj pohyb.

„Co je, zlato? Stalo se Ti něco?“ ptám se ho honem a jsem připravená mu pomoct, ale on asi mou pomoc nepotřebuje, protože zvolna vstává a jde ke mně. Sám a po svých.

„Nic mi není, děvče. Jen…Jen jsem Tě nečekal!“

Už zas se mračím. Ale nepřekvapuje mně, co právě řekl, vždyť znám mužské. A vím, co od života chtějí. Štíhlý pas, útlou nožku, ňadra dmoucí… tak nějak je to i v té pohádce od Cimrmanů, ne? Ale ten kluk jen nesouhlasně pohodí hlavou a máchne rukou. Tak jako by i on teď četl moje myšlenky. A jako by se je snažil zaplašit.

„Jsem rád, že tu jsi, princezno. Tak dlouho doufám, že se přece jenom objevíš…“ Přijmeš ode mě růži?“ zeptá se skoro tiše.

„Jakou? Vždyť tady žádná není,“ pousměju se. „Žádnou nemáš!“

„A kdybych měl, přijala bys ji?“ Ten jeho pohled je teď ještě zkoumavější.

A Ty bys mi ji dal? I když by to bylo asi to jediný, co máš?!“ rozhlédla jsem se znovu po úplně prázdném pokoji.

„Tobě bych ji dal. A rád. Moc rád bych dal kytku té, co dokáže odmítnout dokonalý tělo, jen proto, aby zůstala svá. Té, pro kterou je tolik důležitý srdce, že kvůli němu opustí i obraz toho, po čem celej život touží! Je taková škoda, že nemám kytku, děvče…“

Posmutněl. A i mně je nějak do breku. Protože právě v téhle chvíli je mi jasný, že ať byl tenhle sen jakkoli zvláštní, odteď je i krutý. A že právě z tohohle pokoje, z toho, který je nejobyčejnější ze všech, se mi bude odcházet nejhůře. Že z něj nebudu chtít odejít. A až kohout ráno zakokrhá a tím mne nemilosrdně k odchodu donutí, budu ronit slzy. A trpět jako pes!

Autor cappuccinogirl, 01.11.2023
Přečteno 269x
Tipy 28
Poslední tipující: mravenec, MatyhoZmaty, Frr, Sonador, Marry31, Misha, IronDodo, Ondra, zdenka, Žluťák, ...
ikonkaKomentáře (55)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

... neotřelé, krásně napsané a s určitou poučkou; hm, jen tak dál Cappu. Děkuji, JT

25.12.2023 22:23:39 | mravenec

Mravenečku, čteš si ve mně proti proudu času??? To mne těší, opravdu :-)* Krásný komentář jsi mi tady zanechal, děkuji.

25.12.2023 22:25:23 | cappuccinogirl

Tu už jsem četl, takže se budu opakovat :) rád jsem si ji přečetl znovu, zajímavé myšlenky a tvůj pohled, je jedinečný ;)

04.11.2023 13:33:12 | MatyhoZmaty

Je tedy super, že začetl ses znovu...děkuji ti...i za tvůj pohled...na mé psaní...a taky...za jedinečný...komentářík:-)
Krásnej den, Maty:-):-):-)*

04.11.2023 13:35:06 | cappuccinogirl

též prózy jsou od Tebe "kávoidní"
/vysvětlení - v tradici starých sanskrtských textů existuje pojem "KÁVYOVÁ POEZIE"-Ato jest umná záživná..ovšem též řídící se přesnými pravidly../
***PS dostal jsem chuť na cappucino..asi záhy naň vyrazím do nejbližší kavárny, kde podávají více druhů kávy-všechny mají chutné***

04.11.2023 10:41:42 | Frr

Frrrráčku ty jsi mne neskutečně překvapil... nenapadlo by mne ani náhodou, že se začteš do něčeho, co není báseň:-)
I když je to kávoidní:-)
Těší mne tvé komentáře...a to moc...za prvý rozšiřuješ obzory kávovýmu hrníčku (bo o kávyové poezii jsem doteď neměla tucha)... rozhodně ale můj milý, jestli tahle poezie měla pravidla, tož to jen sotva budu já... bo já o pravidlech v tom, co je psaný, rozhodně nejsem...píšu, jak mně ba...stejně jako tebe ba...bejt frrrr:-)
Jseš krásně frrrr...
jseš mile frrrr...
a těšíš mý dny...:-)*
děkuji...ccino si užij kdekoli...věřím, že ať to bude v jakýkoliv kavárně...nemůže to bejt nedobrý :-)***

04.11.2023 12:10:08 | cappuccinogirl

líbilo se mi (četla jsem včera:) je to takové... takové ccinovské;) a četlo dobře...

02.11.2023 19:32:13 | Sonador

Díky, Son... učím se krátkej koment, koukej:-):-):-)
Jde mi to, viiiiď??? :-):-):-)*

02.11.2023 20:14:25 | cappuccinogirl

Krásné, moc ráda jsem četla

02.11.2023 11:19:02 | Marry31

Tak to mně opravdu moc těší. Krásnej večer tobě :-)

02.11.2023 18:37:14 | cappuccinogirl

Moc krásné, milé, něžné, s Láskou a nadějí - a přesto nakonec smutkem slzy ronící...
Milá Kappučínko - opravdu moc pěkně napsáno :)*

Měj se co nejlépe to půjde a pokud už slzy - tak jen ty šťastné :)*

01.11.2023 17:34:34 | Ondra

Ondrášku, neuvěříš, ale když jsem to psala, ne, nemůžu říct, že bych bulela jak želva, ale slzy v očích se zaleskly...
Jsem moc ráda, že ses mi i ty po hooodně dlouhý době vepsal do mýho koment-modra :-)
Chyběls:-)*

01.11.2023 17:46:24 | cappuccinogirl

obyčejné… nebývá zbytečně složité… jako záblesk světla … jako jediná správná odpověď …. moc hezky napsané… úsměv. z

01.11.2023 13:18:41 | zdenka

Úsměv i tobě ode mne letí...
že nebylo ti líto času...
že jsi se začetla
a prokousala
od prvních k posledním...
však v povídce této vlastně
ten poslední...prvním
se stal:-)*
Krásný den tobě.

01.11.2023 13:21:36 | cappuccinogirl

No cappu, byla to fuška, dát tak dlouhej text na mobilu s pavučinou na displayi během oběda v mekáči, ale nakonec jsem to zvládnul a líbilo se mi to moc! Já bych sice kytičku nedostal ani slíbenou, protože bych se nedostal ani k těm dveřím, ale o to víc mi to připadá pěkný:)

01.11.2023 12:54:56 | Žluťák

Žluťásku jseš chlap, je mi úplně jasný, kde ty by ses tak asi zasek:-) Nedivím se, krásná holka byla tam za těma dveřma:-)

Ani nevíš, jak jsi mně potěšil tím, žes to dal...a dal až do konce... jseš borec s pavučinou na mobilu...stopro však nemáš pavučiny kolem srdce, ráda tě mám a zatra hodně :-)***

01.11.2023 13:11:50 | cappuccinogirl

Nápodobně, cappu:)
Pa pa:-*

01.11.2023 14:05:29 | Žluťák

Mno... vidím mnoho inspirace:-)* pěkné to je...

01.11.2023 10:48:27 | o3_gambit

Ty jsi úplnej inspirasční konspirátor, kluku mně tak milej:-)
sluníčko hřejivý... hezkej den tobě:-)*

01.11.2023 10:51:22 | cappuccinogirl

nejvíce se mi líbí ta poslední...za čtvrtými dveřmi...ta mě oslovila nejvíce:-)*

01.11.2023 13:20:11 | o3_gambit

To mně taky, Martínku... to mně taky:-)* Užívej dne, příteli, jak nejpěknějc to půjde.A dej si třeba ccino, taky si dám, i když nugátový...mi asi nikdo neuvaří :-)

01.11.2023 13:24:24 | cappuccinogirl

Od rána přemýšlím, zda se dá někde to nugátové kapučíno v kavárně sehnat, zda ho někdo vůbec dělá... ty taky užívej dne:-)* když už jsi došla za poslední čtvrté dveře...

01.11.2023 14:34:11 | o3_gambit

Došla, sluníčko moje gambití...ale jen ve snu...:-)
Dala bych si... nugátový cappuccino... ale taky nevim, jestli to je...ale třeba by stačilo si do ccina takovou tu kostičku nugátu (mňam, fakt jsem dostala chuť)... a nebo horkou čokoládu...ta nugátová stopro je... ty jo, no ty jsi mně teda ale pěkně namlsal:-) co s tím teď??? :-)

01.11.2023 14:41:07 | cappuccinogirl

Já vím, co s tím...je jasné, že dnes to nugátové kapučíno přistane na stole...protože když to nezkusíš, nevíš:-D taky jsem si myslel, že by stačilo rozpustit nugát v kakau, jestli by to ta kostka dala...A jestli to nikdo nedělá, otevřu si kavárnu a bude z toho hit:-) minimálně budu mít jednu zákaznici:-D

01.11.2023 14:47:52 | o3_gambit

to teda...stopro budu ccino-zákaznice... akorát vymysli, jak by se to ke mně dostalo??? zásilková služba nějaká... nebo poštou? Nebo po holoubkovi bys poslal??? Poštou z modrýho nebe???:-)

01.11.2023 14:50:50 | cappuccinogirl

No, tak to nevím...poštou by to mohlo trvat měsíc, zásilkovny se ke svým zásilka nechovají moc dobře a ten holub si myslím, že by cestou upíjel...co teď s tím?:-) možná po větru, na oblaku přes den nebo mléčné dráze v noci - na té to prý v noci pěkně sviští:-D

01.11.2023 15:35:31 | o3_gambit

Já to nechám na tobě, pohádkáři, co nugátový ccino zvládne, fantazii vládne... já mám k tobě důvěru... ve dne i při šeru... neboj... příšeru z toho neudělám, nebo jo??? Tak koukám, že joooo, že už je vepsaná do tohohle vzkazu... tak snad si někde najde něco na zub... a nepůjde mi po tom ccinu od tebe:-):-):-) Může bejt příšera na nugát???:-) Snad ne!:-)

01.11.2023 15:40:22 | cappuccinogirl

tož něco vymyslím...zatím posílám pěkný večer:-)

01.11.2023 18:35:45 | o3_gambit

I tobě ho přeji, Martínku:-)*

01.11.2023 19:14:58 | cappuccinogirl

Také jsem si početla, sestřičko.
Máš krásné srdce.
Měj se nádherně.
Děkuji Ti za silný čtenářský zážitek.
Za otřes v duši.

01.11.2023 10:32:43 | Venuše nad ránem

Neotřásám tvou duší, Venuško...
neotřásám...pevnými základy...
nevěděla jsem
jsem na modru chvíli
netušila jsem...tvůj náskok...
jsem tady pořád, sestřičko :-)*

01.11.2023 10:42:33 | cappuccinogirl

Ale otřásla
ani nevíš jak…
Posílám objetí.

01.11.2023 10:43:46 | Venuše nad ránem

Amazonka ve mně řve po vzkazníku
moudrá vlčice...si není jistá
sestřička tě JEN miluje... srdce svý i tobě na dlani nabízí:-)*

01.11.2023 10:50:19 | cappuccinogirl

Slzičky neskrývám
proč,
když jsou skutečné..
Nad krásnou Tebou napsanou.
Nad duší čistou a obnaženou.
Jsi krásná.

01.11.2023 11:03:31 | Venuše nad ránem

Dobré čtení.

01.11.2023 10:16:41 | mkinka

Díky ti, mikinko
Krásnej den tobě:-)*

01.11.2023 10:21:04 | cappuccinogirl

Díky drahá.

01.11.2023 11:39:11 | mkinka

Krásné dílko.
Ať se Ti daří Cccino.

01.11.2023 10:10:39 | Fialový metal

To mý JÁ ho psalo. Duší ccina je protknutý od a po z:-)*
Dejchám z každýho jeho slova...:-)
Vážím si, že ses začet...a že... nebylo to na tebe moc dlouhý...nebo možná bylo... snad dal jsi to až ke konci :-)*

01.11.2023 10:20:23 | cappuccinogirl

Co se mi líbí !
Ať je to ... co je to a klape to vesele a hravě ... dávám to vždy úplně celé ... do svého pelíšku.
Vím, že Ty to víš.
Měj se ještě jednou nádherně.
Tvé dílko za čtení stojí.
Máš talent.

01.11.2023 16:28:09 | Fialový metal

Mám chuť psát...
Mám chuť...
mám... pořád to svý "jen"
JEN
JEDNO je ccino!!!
Furt stejný
hravý
dravý
milý
snivý
zvědavý
smutný...
nutný je... občas to prostřídat... jen nikdy nebýt NEJ
bo pak
už by asi nebylo kam spadnout...ale ani kam se vznýst!!!
No, to je zas komentík... :-)
Promiň
Promiňte lidi modrý...
jen si tak ťukám
do klávesnice
ne aby někoho z vás napadlo
ťukat si kvůli ccinu na čelo:-):-):-)
tak zlý to s tou holkou stopro není:-)*

01.11.2023 16:44:34 | cappuccinogirl

Jedním dechem :-) Moc ti děkuji, že jsi to sem dala. Tohle si přečtu ještě několikrát. Skvělé :-) :-)

01.11.2023 09:56:15 | fisus

To by bylo, příteli, abychom i tady na modru, nezvedli povídkovej a úvahovej psavě hravej svět z prachu!!! Zaslouží si to...ne jen poezie ducha modra povznáší:-):-):-)
Ccino si závazek bere!!! :-):-):-)*

01.11.2023 09:58:27 | cappuccinogirl

Kéž by se to povedlo. Rád tady zabrousím občas do světa povídek a nacházím úžasná díla, která mi podle počtu tipů přijdou nedoceněná.

01.11.2023 10:00:13 | fisus

Tak zkusíme dočkat času...jako ta husa klasu :-)
Víš, já to u ccina vidím na takovej zdravej pelmel...správně namíchanej mix...mix toho, co má kávová holka právě chuť psát:-)
Tuhle povídku už jsem sem do modra jednou dala...asi po měsíci, co jsem tu byla...a asi po půl hodině jsem ji sama smazala, protože jsem si řekla, že pro modro tohle není.
Ale UŽ SI TO NEŘEKNU!!! Mám ráda svůj psavej svět. Mám ráda život s rýmem i bez rýmu. Jen ne ten s rýmou :-):-):-)
Mám ráda psavý chvilky, co jsou fofrem, ale mám ráda i ty, nad kterejma si posedím. a který trvaj dýl. Povídku nemá ccino napsanou za půl hoďky, tak jako svou "poezii", co poezie vlastně není :-), o to víc si cením, když dějovou linku příběhu dovedu od startu až k cíli:-)*

01.11.2023 10:15:28 | cappuccinogirl

Lépe bych to nepopsal. Přiznám se, že co jsi mi otevřela svět drabblu, tak bych pořád psal jen příběhy. Proto jsem dorazil včera i povídku o kopretinové dívce a začal jsem se vrtat i v dalších rozdělaných věcech. Ne že by mě básně nebavily, ale občas jsem v nich trochu stísněný a chybí mi volnost, kterou mám v próze. Každý to má jinak, to je jasné. Ale co jsem těch pár dní na p-p a pročetl jsem tam pár příběhů, zjistil jsem, že tam se příběhy opravdu čtou a ani od delších věcí tam lidé neutíkají. I to byl další impuls proč psát raději příběhy. Ale je to jen můj pocit, možná mě to zklame postupem času.

01.11.2023 10:30:38 | fisus

Ech, ty nadšený P-povídkáři...ne abys ccinu utek z modra, jen proto, že tady to s povídkama drhne:-):-):-)
Svět PP je komornější, dost tam zas váznou...jiný věci... a tady to žije...někdy tak moc, že je to skoro šílený...ale to dělá modro modrem... PP jsou o rozvaze ducha... modro...rozvazuje srdce, příteli... BUCH BUCH BUCH... miluju to tady :-)***

01.11.2023 10:47:34 | cappuccinogirl

To se neboj, že bych odtud frnknul. To určitě ne. Jen jsem popsal momentální rozpoložení. Tady mě to určitě baví. Nehledal bych jiný web, ale jak jsi napsala, že jsou stránky, kde se píše drabble a má tam svoji sekci, tak jsem hledal ..... a našel :-) Na modrý svět určitě nezanevřu. Jen se možná odmlčím v poezii ( což tak úplně ztráta nebude :-) :-) ) a budu si chvilku lebedit ve světě příběhů.

01.11.2023 11:01:57 | fisus

Taky si zalebedím... :-)*
taky si...
si...
drabble i tady s tebou a ostatními, co naskočí, občas dám
nebo hru na slova
nebo hru příběhů...příběhů bez konce, co chvíli rýmem psané, chvilku ve větách...:-)*
Ooooch, těším se, těším se moc... :-)*

01.11.2023 11:13:28 | cappuccinogirl

Taky se těším ...... až do zadání propašuju toho King Konga :-)

01.11.2023 11:18:11 | fisus

Se opovaž:-):-):-)
Heeeej...
Už teď se bojim...že se opovážíš:-):-):-)
Božeeeee...:-):-):-)

01.11.2023 11:22:49 | cappuccinogirl

Neboj......dám tam jenom toho Konga, abych nevyplytval dvě slova :-)

01.11.2023 11:24:27 | fisus

A z maxi opice...rázem může ccino...mužskýho udělat... z Pekingu třeba:-):-):-)*

01.11.2023 11:25:56 | cappuccinogirl

Pan Kong? :-) :-) Tak to už se těším, v Pekingu jsem ještě bohužel nebyl, tak budu alespoň cestovat díky tvým řádkům a veršům :-)

01.11.2023 11:30:46 | fisus

Já taky v Pekingu nebyla, kdybych někdy fakt psala o Pekingu, bo bys mně do toho hravě psavě uvrtal...nevěř mi, kluku, ani slovo:-):-):-)
Páč v tý chvíli bude můj kávovej hrníček v roli ne svůdný kolegyně,ale v roli sedmilháře:-):-):-)

01.11.2023 11:35:37 | cappuccinogirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí