Některé věci se nemění

Některé věci se nemění

Anotace: Nevšímejte si prosím pravopisu a gramatiky, potřebovala jsem se jen vypsat ze včerejších událostí. Zařazení asi taky není nejšťasnější,ale snad mi to odpustíte. Doufám,že se to aspoň někomu bude líbit...

A co jsi čekala? Že se k tobě vrátí? Že mu dojde, jak moc pro něj znamenáš, co vše jsi mu dala a že řekne jak moc mu chybíš? Vždyť jsi ho dneska viděla. Byl tak šťastný a....zamilovaný. Objímal cizí dívku a ty jsi při tom pohledu umírala. Zlomilo tě to, nadobro, něco to v tobě zabilo. Jediné co je jisté je, že už nikdy nebudeš jako dřív. Už nikdy nic nebude jako dřív. Ztratila jsi víru a začla se prodávat. Ne za peníze, na těch ti nezáleží, ale za kousek citu. Za malé objetí a chvilku zapomnění. Ležíš nahá v cizí posteli a snažíš se jít dál, ale jediné co jde dál je tvá hloupá a dětinská láska smíchaná s bolestí. Vlastně už sis na ni zvykla. Stala se ti věrným přítelem. Kdysi jsi se ji snažila potlačit. Na chvíli se to povedlo, ale vzalo si to s sebou i všechny ostatní city a ty jsi byla jak kus skály podemýlaný mořem. Nevydržela jsi to a dovolila tomu vrátit se i s ostatními city. Zasáhlo tě to jako blesk z čistého nebe.

Gratuluji, dostala jste přímou ránu, ale budete žít... s nenávratným poškozením.
Autor sad_girl, 29.05.2007
Přečteno 441x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mně se to celkem líbilo.

26.07.2007 00:47:00 | Marlene

***prostě...mám Tě ráda***
,,láska je jako popel... i když láska dohoří,může ještě nějaký čas hřát ve vzpomínkách"**

29.05.2007 21:34:00 | lonely.princess

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí