Láska vs. Přátelství

Láska vs. Přátelství

Anotace: ...neni to podle skutečnosti, jen se tam ¨párktát objeví moe zkušenosti,ale ne celé...každopádně někdo pochopí...:(

,,Seš děvka!´´řve Michal na svojí dívku.Chlapec je rudý vzteky a dívce stékají po tvářích slzy. Neví co to do něj vjelo.Přeci ho miluje, tak proč tak žárlí?Už dávno si všimla, že se mu nelíbí, když se baví s klukama.Žárlí na všechny její kámoše,ale ona se jich nechtěla vzdát,ani kvůli němu ne.Vždycky si víc rozuměla s klukama, líbilo se jí jak jsou uvolnění, všechno si říkají upřímně, nepomlouvají se navzájem.Už jako malá holka milovala lezení po stromech, závody s autáčkama.Nikdy jí nelákalo hrát si na princezny.Teď si strašně ráda zašla s klukama na brusle nebo na bowling,odpočinout si od těch slepiček, které si říkaly kamarádky, ze školy.Ale tohle Michal nechápe,nevěří na přátelství mezi klukem a holkou.Nedokáže mu vysvětlit, že miluje jenom jeho.Nevěří jí, nebo jí věřit nechce.Nakonec si ale prosadil svou,nechtěla se jich vzdát,ale vzdala.Vzdala se kámošů kvůli lásce.

Vzdala se všech, krom Davida.David byl její nejlepší kámoš už přes 5 let, věděl o ní všechno,pomáhal jí..Když se jí před 2rokama zabil táta,byl to David o koho se mohla opřít, to on jí utěšoval…Tohle neštěstí jí změnilo život…Změnilo to celou rodinu…Do té doby byly všichni šŤastní..Ale odchod milovaného manžela a otce nesl každý jinak..Matka začala pít,celé večery proseděla po barech, kolikrát pro ní musela Klára dojet nebo jí přitáhla policie…A brácha se přidal k takové zvláštní partičce..její jediný dvojče, vždycky se měli moc rádi, vzájemně se kryly a pomáhali..Ale Honza neunes tu ztrátu…Vyholil si hlavu,nechal si udělat několik tetování a začal hulit..Klára ho nepoznávala..

Ještě že tu byl David,to on jí pomohl, stal se pro ní najednou celým světem..Později jí nahrazoval bráchu, když ten její zdrhnul..Po tom všem se ho nemohla vzdát..To nešlo….

Ale Michalovi to bylo jedno, nevěřil mu, neměl ho rád…Proto aby zabránila hádkám,scházela se s Davidem tajně..Takhle to šlo asi 2 měsíce..Snažila se svůj čas rozdělit mezi Michala a Davida..Ale tohle nešlo utajit věčně…

Prasklo to dřív než čekala..Bylo krásný páteční odpoledne…Michal měl mít trénink, tak se domluvila na odpoledne s Davidem…Mělo to být jejich odpoledne…David jí pozval na oběd, potom se koukly na film..Byl to báječném den,už dlouho se tak nebavila ..Ale byl čas jít domů..David šel Klárku doprovodit,aby nemusela jít přes půlku města sama…Celou cestu se furt něčemu smály,ale smích je přešel,když spatřili před Klářiným barákem postávat Michala…

,,Kláro co to má znamenat???´´rozeřval se okamžitě Michal..Klárka se snaží všechno vysvětlit,ale Michal je jako hluchý… ,,To jsi přehnala!!Tahat se za mými zády s tímhle debilem..!!!Seš normální děvka!!!´´a vrazil jí facku…Klára nechápala, poprvé v životě jí uhodil…Byla v šoku….Ale to už se na něj vrhl David….pustili se do sebe…byla z toho strašná rvačka..nakonec dal David poslední ránu a Michal zdrhnul….srab…David došel ke Kláře, ta se mu vrhla do náruče a rozbrečela se….Slzy se jí hrnuly po tvářích, až teď si začala uvědomovat že tohle znamená definitivní KONEC, tohle mu nikdy neodpustí…Strašně jí zklamal a to ho tolik milovala..Ještě že má Davida, ten jí pomůže….
Autor niky x), 31.05.2007
Přečteno 418x
Tipy 8
Poslední tipující: Anitta, Puck, Andělská holka, Aaadina, kucky
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Úžasně napsaný :) fakt.... a Davídka si hýčkej :)

08.08.2008 21:32:00 | Puck

Chtěla bych takového kamaráda jako je David, kdyby se to stalo mně, tak mu dám pěstí přes pusu :)

20.07.2008 09:26:00 | Andělská holka

Jako skušenost hrozný ale napsaný perfektně. Život je jako film, který běží, ale pamatuj že Ty jsi režizér...

07.08.2007 20:39:00 | Truckwita

Jestli se ti to stalo,bud vdecna,ze mas tak fajn kamarada,jako je david...takovych je malo...hodne stesti

03.06.2007 17:21:00 | Gabruša

Tohle vypadá, že se ti to vážně stalo. Muselo to bejt asi těžký, co? Noo.. ale pokud to pravda není, tak bych na dílku něco přece jen vytkla. Jsou to ty jména, ve kterých se trošku více ztrácím, pořád se tam opakují, nevím no..

31.05.2007 18:11:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí