Rána

Rána

Anotace: Rány osudu nikdy a nikdo z nás neovlivní... Děkuji za komentáře!

Monika sedí v pokoji a dívá se na setmělé nebe křižované blesky!Přemýšlí!Přemýšlí?Ne,vzpomíná!Nic jiného než vzpomínky ji nezbylo!
Už od malička vypadala jako andílek!Blondaté kudrlinky,šedá očka...Byla krásné a užasné dítě!Stále se smála a milovala život...
Vždy byla krásná a obletovaná!Měla plno přátel,každého přivábil její nakažlivý úsměv!Po přestupu do 8. třídy do jiného města se vše změnilo!Dívky nemohli snést její krásu a dělaly jí naschvály!Zamiloval se do ní vůdce kluků ve třídě,avšak ona jeho lásku neopětovala!Když ho odmítla začala ji muka!Každý den byla ponižovaná a dokonce bitá..domů chodila s pláčem,ale nikomu se nesvěřila!Jen čekala,kdy její utrpení zkončí..
Z té štastné a usměvavé dívky se stala,zakřiknutá dívka,která nedávala najevo své city a nikomu nedůvěřovala....
Jednoho jarního dne potkala Tomáše!Na první pohled se do sebe zamilovali a Monika opět našla smysl života,radost a štěstí..už se nikoho nebála a nosila hlavu hrdě vztyčenou a řekla si DOST!Našla v sobě sílu a nenechala se déle špinit!Stala se z ní veselá a štastná dívka,která v sobě skrývala velkého dáblíka,chut po životě!Tři roky byly pro ni těmi nejlepšími!....
Jednoho srpnového dne u jejich dveřích zazvonil Tom a vypadal velice smutně!
Pozvala ho dál,sedli si ke stolu a Monika čekala...
Tomáš začal plakat..řekl jí,že před měsícem,když byla na víkend u nemocné babičky potkal svou bývalou přítelkyni!Šli si sednout do baru a popíjeli celý večer..pozval ji k sobě domů a tam se s ní vyspal....
Šlo na něm vidět,že toho lituje a Monika byla rozhodnutá,že mu jedno uklouznutí odpustí!Ale ji zasadil ránu pod páas..oznámil ji,že si tu dívku musí vzít,že je těhotná!Řekl ji:,,Odpust,nechtěl jsem ti ublížit!Miluji tě!"A odešel
Monika bez hnutí seděla snad celou věčnost!Zdálo se jí to jako zlý sen a stále tomu nechtěla věřit!Jak její Tomášek mohl!Jak?
S pohasínajícím světle v místnosti pohásinalo i její odhodlání žít a čelit všem nástrahám..
Celou noc proplakala a její život se vrátil do starých kolejí!Byla opět tou malou holčičkou schoulenou v temném koutku ...Bez síly žít a radovat se!
Autor Gabruša, 10.06.2007
Přečteno 352x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Mě se to líbí. Myslím že člověk se do té role musí vcítit aby pochopil. Má to něco do sebe a takové příběhy se mi líbí.

11.11.2007 11:31:00 | Kovik

Kdo nezazije-nepochopi:o)

17.06.2007 20:15:00 | Gabruša

Mně osobně tato povídka nic moc neříká. Možná v sobě má nějaký zážitek s hlubší myšlenkou, ale asi se mi na ně nějak nepodařilo narazit.

17.06.2007 03:39:00 | Arnošt Petr

Krása......fakt moc hezký...

10.06.2007 20:28:00 | Petrushka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí