Tančící andělé

Tančící andělé

Anotace: Kdo říká , že andělé neexistují ?

Sněhové vločky se mi snášely do vlasů . Zdvihla jsem hlavu a dívala se na šedou oblohu . Bílá smitka kolem mě poletovala jako tančící andělé . Šimraly mě na tváčích a svým šepotem mě vyzívali k společnemu tanci s nimi . Snažili se vykouzlit usmev na mých rtech ale já statečně odolávala. Nechtěla jsem se smát ,když jsem se tak necítila .

Truchlila jsem po sve nejlepší kamarádce která se musela odstěhovat pryč .Prvni Vánoce bez ní . nákupy plné smíchu a radosti se vytratili stejně jako ranní mlha a zůstali jen jako vzpominky v mém srdci , které ted stejně jako vše kolem bylo pokrytou ledovou jinovatkou .

Přemáhala jsem slzy silou vůle a pomalu se smiřovala s tím že dnešní nákupy nebudou ve znamení zvonivého smichu , který se dral z našich hrdel vždy když jsme byli spolu .

V ruce jsme svírala jeden jediný dárek a to pro ni ! Přesto ho ona letos pod svým stromečkem nenajde . Zklopila jsem hlavu a udělala další krok vpřed....

,,Báro ! " zaslechla jsem své jméno a otočila se po hlase...dívala jsem se na svoji nejlepší kamarádku jak stojí naproti mě a usmívá se..stejně jako já v ruce měla jen jediný dárek.....

A prý , že andělé neexistují a neplní naše přání...
Autor llussinka, 13.06.2007
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí