Nikdy to nevrátím...už nikdy jen JÁ!

Nikdy to nevrátím...už nikdy jen JÁ!

Anotace: Není to myšleno nějak špatně..takže všem( viz povídka) takovým se omlouvám...třeba to myslíte vážně:o)...jinak zase kraťoučká...spíš jen postřeh dnešního dne.

Vždycky jsem obdivovala ty, co chodili po ulici tak, jako by jim patřila. Pokaždé jsem se otočila za klukem, který šel v roztrhaných kalhotech ( nějakým zázrakem na něm držely), bez třička, které bylo velkým přepychem. A s pár přírodními dredy ve vlasech...od toho jak se týdny nečesal.
Nikdy jsem nepřehlédla dívku, která celá v černém šla neohroženě ulicí.Se sluchátky v uších( poslouchala rock a dávala to všem jasně najevo) Něco však skrývala- šrámy na duši i na rukou...
I přes postoj ať si každý, co chce dělá, mi kolikrát zůstal rozum stát...týpek s nagelovanou patkou a v růžovým tričku. Trošku po záruce a přesto házel okem ( snad né skleněným) po mladých dívkách.
Takových jsem na ulici potkávala spousty...ať už hraně veselých, nebo naopak šíleně smutných vyřvávajích do světa, že jsou Gotik. Nebo Emo, žejo. Ono je to vlastně jedno, protože to dělali...jen aby byli zajimaví..něčím jiní a zvláštní..abych se po nich dívala....
A já to dělala. Dívala jsem se. I když jsem kolikrát kroutila hlavou...v jednu chvíli mě napadlo, že bych taky chtěla vybočit z řady. Být něčím originální? Změnit se...
A tak jsem si tedy nalila do očí záhadnosti trochu, přes sebe hodila plášť. Uzavřeně a zamyšleně jsem chodila po ulicích. Na rukou krvavé šrámy...Byla jsem na druhé straně břehu...dívali se na mě, kroutili hlavami....a pak....
mě ušlapali!! Protože....protože jsem tohle nebyla vůbec já, neuměla jsem si na nic hrát...a bylo to na mně poznat!
Autor Barunka=o), 13.06.2007
Přečteno 435x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

oki..

02.12.2007 09:56:00 | Barunka=o)

pomerne to vystihuje dnesni dobu... ale "srovnavat" v tom gothic a emo to se me tam nelibilo... nesnasim dnesni "emo",nikdo uz neni to co by amo melo bejt... nesnasim ten styl...Miluju cernou,dobrou hudbu jako je metal atd... ale proste kdyz vidim na ulici nekho kdo si na emo hraje,ma rozrezany ruce a jasne to dava najevo tak mam chut ho jit nakopnout...

02.12.2007 09:24:00 | BloodAngel

Moc díkuju. Jsem ráda, že se ti to líbilo a že ti to přišlo zajimavý...

23.06.2007 16:51:00 | Barunka=o)

... :))

19.06.2007 17:32:00 | Najlin

Díkuju!

19.06.2007 17:24:00 | Barunka=o)

Mě se to líbí :D) sice ten závěr možná mohl být trochu lépe napsaný, ale protože přesně vím, co jsi tím vším chtěla říct - dávám 100% :D)

19.06.2007 15:33:00 | Duše zmítaná bouří reality

Řekl bych že všecko nemusí mít smysl...já taky obač prostě píšu a píšu až se dopíšu k něčemu...Myslím že každý nosí co se mu líbí nebo co ho vyjadřuje... i když občas mu to někdo vnutí...tv,internet, kamarádi atd... takže to nemá konce... naštěstí je doba taková že si můžeš téměř nosit co chceš :)

16.06.2007 21:44:00 | Marcus Oplus

Nebudu snad ani hodnotit, ale komentář napíšu.
Dneska je snad už víc těch, co jsou v černém a mají rozřezaná zápěstí, neváží si života a vidí jen to černé...
Řekl bych, že je to možná i nová móda. Ale nebudu je za to odsuzovat, já jsem to nikdy neudělal a nemám s tím zkušenosti, jen nemám rád ty, co si myslí, že když mají černý hadry, široký linky na očích a maj rozřezaný zápěstí že jsou cool! Ty nenávidim!

16.06.2007 10:48:00 | Valoar

mno, dobrý, udržet si v dnešní době vlastní identitu, to své JÁ není vůbec jednoduché....
na mne zapůsobilo

16.06.2007 03:36:00 | vapiti

Dobrý, však já se nezlobím. To je na literu to krásný...poznáš rozdílný názory..atd. 0% je pro mě nakopnutí...takže v pohodě!:o)
Btw. Něco tam bylo...jestli jsi EMO,Gotik..bo někdo jinej, tak tě chápu!:o)!

14.06.2007 21:20:00 | Barunka=o)

Přišlo mi to zmatené a relativně o ničem.Nevím jak ostatním ale mě se to prostě nelíbilo

14.06.2007 17:02:00 | Gorgy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí