Naslouchej

Naslouchej

Píše se rok 2057. Lidé už vlastní ke všem dveřím klíče. Nikoho nezajímá srdceryvné porno ani divoká láska. Nikdo neví, že všechna srdce hoří bezvýznamným plamínkem, že kulky opouštějí hlaveň, aby si příjemně popovídaly s lidskou duší. Tak naslouchej cinkavému trápení, když světlo zhasne, zámek cvakne a když se dva malicherní dalmatini rozhodnou pro něžné milování. Rakve neexistují, stačí se jen chvíli dívat z okna. Dívat se přivřenýma očima. Dívat se... nevidomě.

Mé jméno je Fajňáček, tvé zase Čmelátko. Kdyby svět roztomilostí nesnil o elixíru mládí, nejspíš by skončil mnohem dřív, nemyslíš? Jenže jsme ještě tady, je mi sedmdesát let, tobě osmašedesát. Kouřím jednu cigaretu za druhou, protože bývám často nervózní. Nervózní a omrzelý. Brzy se to změní. Ty si přestala kouřit už dávno, bůhví proč. Možná si zjistila, že mé okoralé rty chutnají lépe, než měkký oranžový filtr. Samozřejmě si dělám legraci, vždyť mě znáš. Vtipkoval bych i na vlastním pohřbu. Víme, že děti žijí spokojeně. Co víc si můžeme přát? Nemohou jít sice s námi, ale za chvíli se už nebudeme o tuto záležitost starat. Protože za chvíli... se tento pokoj naplní tisícem motýlů. Za chvíli... se naučíme létat. Za chvíli... už bude pozdě.

Co je vlastně za rok? Se smíchem se ptám a se smíchem také odpovídám: Je mi to jedno. Dokázali jsme to. Zahodili jsme všechny klíče a rozrazili dveře, do kterých žádný klíč nepasoval. Už jsme si řekli vše, teď nebude čas na řeči ani na myšlenky o vzduchoprázdnu. Naše rakve nezůstaly bez oken. Můžeme koukat skrz svá zavřená víčka na umírající vítr. Jenže on vlastně doopravdy neumírá a víš proč?

Protože ty jsi pilulka.

A já jsem proti smrti.
Autor Trapné děťátko, 15.06.2007
Přečteno 651x
Tipy 22
Poslední tipující: KORKI, Faileen, TereZinka, Čarokrásná dívka od vedle, joaneee, Já Esther Ruth, Yenneä, amatérka, Barunka=o), Kittie M. Comma, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Neuvěřitelné...

14.08.2008 22:00:00 | Kohai

tedy dítě.(tohle asi říkám vždy, že:) musím... já to jinak neumím-- musím se vyjádřit citoslovci:

uhh.. hum, ohoho! ha. eh... uau, uau, óóóó.

snad ti to bude alespoň trochu stačit;)

29.05.2008 14:44:00 | Já Esther Ruth

Neuvěřitelně..

22.05.2008 18:55:00 | Dívka s perlami ve vlasech

Až moc ...

28.12.2007 13:37:00 | Grafomanická MIA

působí...

24.06.2007 20:43:00 | lidus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí