Pomsta...

Pomsta...

Anotace: Holky dokážou být kruté...Umí dělat věci,aby trpěli všichni kolem nich....

V nedalekém rybníce ležela 17-ti letá dívka a v jejím pokoji dva dopisy...

Drahá maminko a tatínku!
Ted když tento dopis čtete,já ležím na dně rybníka!Víte jak vodu miluji,proto jsem se rozhodla život ukončit právě takovým způsobem…
Vždy jsem byla moc štastná,dávali jste mi plno lásky a něhy!Za to vám mnoho děkuji!Jen vy si zasloužíte vědět,proč jsem to udělala…
Přesně před třemi měsíci jsem poznala Tomáše!Neznáte ho,nikdy jsem o něm nemluvila!Byl to obyčejný kluk,ale mě na první pohled okouzlil!Jeho oříškové oči a ptačí hnízdo na hlavě!Nosil dioptrické brýle s tlustými černými obroučky a vždy si je posouval,takovým zvláštním gestem,které znám nazpamět!Každý den sem se s ním scházela!Ano,lhala jsem vám!Nechodila jsem se k Aleně učit…omlouvám se!
Bylo to pokaždé tak krásné.Procházeli jsme se lesíkem,povídali si a užívali si blizkost jeden druhého!Byl tak ohleduplný a milý!Zamilovala jsem se,bláznivou láskou a dala jsem mu celé své srdce a později i tělo!Ano,právě s ním…
Bylo to ve spěchu,toužili jsme po sobě!Bylo to poprvé a taky naposledy!Po dvou měsících se přestal ozývat!Proč?Nevím…
Plakala jsem každou noc!Ani vy jste neviděli můj smutek,ale nic vám nevyčítám!
Před třemi týdny jsem zjistila,že jsem těhotná!Jak jsem reagovala?Ani nevím.
Zavolala jsem mu a sešli jsme se!Zeptala jsem se,proč se na mě vykašlal a on s klidem odpověděl,že to bylo se mnou fajn,ale že miluje jinou!A já jsem se ho zeptala co kdybych čekala dítě!A on?Zklamal mě!Nutil by mě k potratu,aby měl čistej štít a neměl žádné závazky,když už má jinou…..
A já?Řekla jsem mu sbohem a odešla!Už jsem byla smířená
Nezlobte se!Milovala jsem vás a vždy budu!Za vše vám děkuji!
Víte,musím to udělat.Nemůžu tu být,když jsem zklamaná lidma i životem…

Na druhém stalo:
Tome,proklínám tě!Doufám,že budeš neštastný!Pamatuj si,že za mou( za naši ) smrt můžeš pouze ty a nikdo jinej..
At tě to pronásleduje až do konce tvého snad dlouhého života..at trpíš jako já těch pár dnů

Rodíče přišli domů a našli prázdný dům s dopisy!Nemohli uvěřit,že jejich holčička se utrápila!Že ji nepomohli...
Tomáš?Sesypal se!Celý svůj dlouhý život žil sám ve svém prokletí..
Autor Gabruša, 17.06.2007
Přečteno 531x
Tipy 2
Poslední tipující: Kovik
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No jo nemáme to lehké asi nikdo, ale i tak pochybuju že má někdo z nás právo soudit kdo je na tom hůř a podle povídek už vůbec ne. A pro ortodoxního nexistu tady mam to že nemusí být všechno odporné a do detailu. Jestli jsem tě nějak urazil tak promiň. Na oplátku se můžeš vyřádit na mojích výmyslech

11.11.2007 11:38:00 | Kovik

Domusek:Moc dekuju za komentar:o) Vidim,ze par lidicek tyto pocity zna a dokazi je pochopit

27.06.2007 19:48:00 | Gabruša

Me se tahle povidka moc libila,protoze si myslim,ze mnoho lidi nekdy pozna ten pocit bezmoci,kdy neni jine vychodisko...
I ja tak malem skoncila...

20.06.2007 22:12:00 | Domusek

For Gorgy:Kdyby sis precetl ostatni povidky a to co jsem tady psala Petrovi,tak asi pochopis,ze ja o sebevrazdach taky nepisu...no,ale tak to je detail..ja sebevrazdy taky nesnasim..ale asi si nepochopil smysl

20.06.2007 08:02:00 | Gabruša

Už mě s těma sebevraždama vážně štvete.Nikdo to nemá lehké.Z mých povídek můžete vyčíst že jsem na tom daleko hůř než vaši hrdinové a taky se nezabiju nešlo by to jednou vyřešit jinak.

19.06.2007 23:26:00 | Gorgy

nazev:kvuli tomu,ze proste ta holka vse hodila na toho kluka a tim mu vlastne zkazila zivot!A k tomu popsani te sebevrazdy!Nevim,ale je tady dost povidek proste o sebevrazdach...jestli sis vsiml,tak ani jednu jsem zatim nezkoncila sebevrazdou,ale tim,ze ten clovek zustal natolik silny i potom vsem zklmani,ze chtel zit...ale u te pomsty to zkoncilo sebevrazdou,ale byl kladen duraz na ty dopisy,na ty pocity a ne na ukonceni jejiho zivota!

Za vykricniky se omlouvam,je to proste zvyk

17.06.2007 20:21:00 | Gabruša

Dost mi tam vadily ty vykříčníky, vypadalo to dost...jak to říct. Když si to představím, jako by to psala ne zrovna oslnivě inteligentní puberťačka (myslím ten dopis). Ale jinak je to dobrý nápad..

17.06.2007 20:09:00 | Eylonwai

Já, jakožto ortodoxní nexista, bych jen rád poprosil o popis průběhu sebevraždy. =) Když skončila na dně rybníka, počítám, že místo krve si tělo napustila tekutinou těžší než je voda, nebo si ke krku nebo k noze uvázala traverzu. Ale teď vážně: Prozatím nejzajímavější dílko, které jsem ze Tvé dílny četl. Akorát mi svým způsobem nedošlo, proč se to jmenuje právě "Pomsta". Z obsahu mi vyplynulo, že se rozhodla skoncovat se svým životem, než aby porodila dítě někoho, kdo o ně nejeví absolutní zájem. Radši skoncovala se životem, než aby musela jít na potrat a riskovat tak, že už by nemusela znova otěhotnět. Další variantou však mohla být případná pomoc rodičů, kteří by si dle mého názoru určitě nedovolili svou vlastní dceru poslat někam v okamžicích, kdy je jí nejhůře. Jistě, jednou se tak už rozhodla a člověk to nevezme zpátky, když si tak čte takový smutný dopis a ví, že jeho dcera už spolykala všechny andělíčky; z tohoto příběhu jasně vyzařuje, že se skutečně jedná o sedmnáctiletou dívku, která byla ještě moc mladá a nevěděla, jak se k takovémuto problému postavit.
Závěrem bych tedy chtěl říci, že jsi zvolila velmi dobré téma a zpracování bylo taky uspokojivé. Gratuluji a jsem moc rád, že má předtucha byla správná. =) Hodně zdaru v další tvorbě.

17.06.2007 18:08:00 | Arnošt Petr

je to moc hezký, ale smutný

17.06.2007 16:57:00 | Petrushka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí