Come as you are

Come as you are

Anotace: Poslední dobou téměř posedlá myšlenka.

Seděla a koukala z okna ven.
Bylo krásně, svítilo slunce a nebyl na obloze jediný mráček, ale Alex bylo stejně nejlépe v jejím pokoji.
Hlavně když nikdo nebyl z rodiny doma.
Sedávala u okna, dívala se na svět za ním a malovala nebo četla.

Bydlela v New Yorku, městu osamělých duší, a milovala to tam, protože osamělá byla.
Byla jedináček.
Matku nesnášela. Pořád ji opakovala, jaký je neschopný, líný a ošklivý spratek, který svým narozením jí zkazil celý život. Nikdy nepochopila její sen /stát se opět fotomodelkou, jakou byla před otěhotněním/ a ani ji samotnou.
Otec byl podle Alex hlupák, který se před všemi jen předváděl, vytahoval a snažil se jim pořád vnucovat svojí "bezvadnou" firmu na pánské oblečení.

Nikdy neměla moc přátel, a proto vždy po škole buď šla hned domů nebo sedávala v Central Parku a četla si.
Milovala knihy.Byly její útěchou, kamarády i rodiči zároveň.
Hudba byla také neodmyslitelnou součástí jejího já.
Obdivovala všechny, kteří dokázali se prosadit.Ne pro peníze a slávu, ale pro hudbu samotnou....a že takových umělců bylo pramálo.

Jejím největším vzorem byl Kurt Cobain.
Měla ho ráda, i přes jeho drogovou závislost... i přes jeho sebevraždu, kterou v nitru duše chápala a respektovala.
Nikdy si o něm nemyslela /jako spousta lidí ano/, že to byl jen na sebevraždu myslící drogový fanatik, jehož hudba byla příšerná.
Byl pro ní jakýsi táta, který ji dokázal podržet v těch nejtěžších chvílích/protože její skuteční rodiče to nedokázali/.
Věděla, že se s ním jednou /možná už brzo/sejde.

Byla to chytrá dívka, ale ve škole s ní téměř nikdo nikdy nemluvil, neptali se na její názor.Nikdy.
Sedávala v poslední lavici.Sama.
Jen se svými myšlenkami.
Obvykle stahujícími se na smrt a následným setkáním s Kurtem.
Ve škole prospívala s pěknými známkami.
Dostala se i na svou vybranou školu. Gymnázium.
Ale nikdy do něj nevstoupila jako studentka prvního ročníku.

Jak jednou tak seděla u okna, poslouchala Nirvanu, dívala se na Brooklynský most, plakala a přemýšlela o svém životě.... vzala si náhle láhev bílého vína z otcovy pracovny a přehrávač s Nirvanou do koupelny.
Napouštěla si horkou koupel a poslouchala písně, které jí pomáhaly utíkat od reality světa.
Když byla vana napuštěná, svlékla se, napila se naposledy vína a na přehrávači namačkala opakované přehrávání její nejoblíbenější písničky.
Vlezla do horké vany, pak vzala malou kamarádku, se kterou s opatrností přejela po zápěstí. To samé udělala i na druhé ruce a pak už jen vnímala, jak se její krev smíchává s horkou vodou.....
Rodiče přicházeli domů někdy až pozdě večer, otec z firmy a matka od kadeřníka či z posilovny.
A 13.července přišli domů opravdu hodně pozdě ....... s odemykáním vstupních dveří dole v hale domu, jejich jediná dcera nahoře v koupelně naposledy vydechla..... později ji našli ve vaně plné krve.
V přehrávači hrálo Come as you are...... Zůstala taková, jaká byla.

Ale i přes tu bolest, kterou cítili nad její smrtí, nikdy jim nedošlo, proč se Alex zabila.

Nevěděli, že by stačilo jen pohlazení nebo vlídné slůvko...
Autor LibertyAurel, 19.06.2007
Přečteno 330x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkná povídka...No jo no, ten talent, viď? :) To prostě nezapřeš. Jinak...docela mi to zkazila ta sebevražda..ale líbilo se mi to :).

19.06.2007 19:10:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí