Konec přátelství

Konec přátelství

Anotace: tohle se stalo mý kámošce a od toho kluka mi to přijde docela Hnusný a zbabělÝ............ proč lidi tak rádi věřej drbům

Monika v září nastoupila na novou školu. Na jednu stranu se těšila , ale na druhou měla strach. Strach z toho jak bude vycházet se spolužáky, jak jí přijmou, jak jí půjde učení . . . prvních pár měsíců se všichni ve třídě teprve poznávali. Pak už se začala vytvářet pevnější přátelství. Monika se nejprve hodně bavila s Lenkou a Nikčou. Bylo to super, holky si spolu skvěle rozuměli a mohli se spolu bavit o všem. Jenže pak se Lenka změnila a chytla se jiné partičky holek a na Monču se vykašlala.
Monika jezdila do školy i ze školy autobusem se svým spolužákem Ondrou a začaly se víc bavit. Skvěle si rozuměli a občas zašli i na zmrzku. Toho si nemohli nevšimnout holky ze třídy. A když odjeli na výlet do Berlína kam jel i Ondra, ale Monika ne, tak do něj začali rejpat. Bylo vidět, že mu to není zrovna po chuti. Když se po dvou dnech vrátili, Ondra Monice ani neodpověděl na pozdrav. Ona nevěděla co se děje a tak se zeptala Nikči co se v tom Berlíně stalo. Ta jí vyprávěla jak do Ondry rejpali. Monika to nechápala, vždyť se s nim jenom baví, co je na tom divnýho? ,,No víš oni za tím asi začaly hledat něco víc,“ řekla jí Nikola. Poprosila teda Nikču o pomoc. Ta hned když přišla domů sedla k počítači a Ondrovi napsala. Jeho odpověď byla : ,,Já s ní chodit nechci a mam na starost jiný holky než jí a už si s ní nemam co říct.“ To Nikola hned musela napsat Monče, která byla zklamaná. Nikdy totiž neřekla že s Ondrou chce chodit, to si jen domysleli její ,, kámošky“ a Ondrovi to řekly. Takže jejich dobré přátelství skončilo a to vinou ostatních spolužáků, kteří buď záviděli a nebo jim to jen nepřáli...
Autor Adele, 22.06.2007
Přečteno 308x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

smutný.....a bohužel reálný.....ale hezky napsaný

23.06.2007 20:57:00 | Arleen.D

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí