Proč????

Proč????

Anotace: Ehm...asi tak...

Utekla jsem, vlastně skoro jako vždycky. Běh, to je moje životní vysvobození. Ale tady to nejde. Už nemůžu běžet dál. Nic to nevyřeší, to už vím, ale...
Jsem v nemocnici a ty jsi mi přišel říct, že mě nemůžeš milovat. Že nedokážeš milovat mrzáka. Někoho, komu chybí noha. Proč mě trestáš? Proč? Vždyť já do toho tiráku nenarazila. Já za to nemůžu. Já ne! Potřebuju tě! Neopouštěj mě! Kde jsi? Už není žádné světlo na konci tunelu. Je tam jenom ta hustá, tmavě tmavoucí tma. Všichni mě najednou nechcete znát, jako kdybych byla jiná. Hnusím se vám. Hnusím se tobě, sobě i vlastním rodičům. Vždyť já to tak nechtěla! Tak proč mě trestáte? Proč mi neřekneš miluju tě a miluju tě se vším? Postarám se o tebe. Jsi moje láska. Vždyť já u tebe vždycky stála a za ruku tě podržela, když jsi to potřeboval. Když tě otec mlátil, když tě vyrazili ze školy, když jsi chtěl zkoncovat se svým životem. To JÁ vždycky stála u tebe..tak proč tu nejsi? Proč si připadám odporná??? Pohrávám si s myšlenkou vzít si život. Vždyť je to tak jednoduché. A i tak přes to to nedokážu. Jsem srab bez nohy. Co mě na tomhle světě čeká? Lítost? Nenávist? Kdo by mě dokázal milovat? Kdo by taky mrzáka chtěl? Kdo? Ale já budu statečná, vždyť se to ode mě očekává. Tak je přece nesmím zklamat. Nikoho nezajímají moje city, co by na to řekli lidi? Další mrzák bez nohy...
Ale přesto vím, že život stojí za to žít...
Autor TemsteaG, 27.06.2007
Přečteno 292x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to smutný. Ale ne jen v ději, ale v tom, že se to opravdu stává. Kde je ta naivita dítěte? Vše bude dobré, nic se nemůže stát. Člověk toho ví moc na to, aby dokázal žít jako dítě. Myslíte? Možná ano, ale vždy je naděje. Stejně jako já se naděje držím, tak se budu držet ještě pevněji, protože mi tohle ukázalo, že život je moc velká sviňa na to aby jsme jí dali znát smutek. Nejlepší je, žít jako dítě. Bez staroostí a zábran sledovat padající hvězdu:))

22.11.2007 20:45:00 | Luccissek

ten kluk je blb...

12.07.2007 22:51:00 | kiiyra

Tak tohle se strašně pěkný..můžou se na tebe vykašlat, protože nějací lidé jsou už tak sobečtí, že na nás radši zapomenou, než aby pomáhali mrzákovi.

03.07.2007 08:33:00 | Love..

Nikdy nikdo není úplně sám.A ten kdo opovrhuje lidmi kteří jsou zmrzačeni je morální mrzák a těmi opovrhuji já.Je v tom smutek a naděje a ta nikdy nezklame,věř a bude ti dáno.
mobo ;-)

30.06.2007 20:00:00 | mobo

je to pěkně napsané, zajímavé, je v tom hodně emocí... jenomže je to trochu moc přibarvené, nikdy se na tebe nevykašlou všichni... a člověk, který si zažívá trable doma a pomůžeš mu, miluje tě nebo miloval, nikdy by tě neopustil kvůli tomu, že jsi mrzák... a už vůbec ne rodiče, přátele... ale jinak fakt pěkný

27.06.2007 17:10:00 | Agnesita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí