KOUKEJ TO PŘEČÍST!!!

KOUKEJ TO PŘEČÍST!!!

Anotace: mno a prej,že stáří není hrozný...prosím komentujte lidičky:)

Sedím tu stará a ošklivá. Svážu vlasy do drdolu a už jsem zase o pár let mladší. Polikám prášky na artrozu, lepím si zuby Blenda-Dentem a bez Tena Lady ani ránu!Kolikrát si říkám, že život by měl končit v padesáti. Ale je těžké ukončit něco tak krásného. Teď už ve svém věku toho moc nesvedu, leda tak koukám na telenovely, co dávaj na Primě a pak to honem přepínám na Jesicu Fletcherovou. Po ní většinou příjde pečovatelka a klohní mi nějakej ten oběd. Furt jí říkám, že se ty její blafy nedaj žrát. Ale myslíte,že na mě dá? A pak je moje nejmilejší část dne, po obědě(né moc vydařeném). Šupky hupky do postele. Teda abych to uvedla na pravou míru, doplížím se za pomocí pečovatelky a mých dvou holí do postele a tam nadávám, jak mě všechno bolí. To víte, počasí se furt mění a kdo to má s těma kostma a kloubama vydržet! Konečně příjde očekávaná chvíle-spánek...

Nejraději se ve snech vracím do dob mého mládí. Však to znáte. První lásky, první kamarádi, první svadby, milenci, děti. Manželé se se mnou rozvedli kvůli mladším, milenci po čase taky odešli (kdo by je chtěl pořád vydržovat) a děti zajímá, kdy už jen mě budou moci dát pod kytičky, kvůli mému kontu ve Švícarsku. Hehe, ale to netuší, že jsem všechny prachy prošustrovala. Pšttt o ničem nevíte. Kdo by mě jinak chodil navštěvovat? A pak zbývaj kamarádi. Zbyla mi tu vlastně jenom jedna. Zbytek poumíral na nemoci, stářím a nebo už jsou tak senilní, že se raději s nima nebavím. Tak například Láďa: já mu říkala, ať tolik nekouří, Péťa propad alkoholismu, Katka s tím svým povoláním to taky neměla lehké. AIDS je pěkná svinárna. A tak mi zůstala jenom Jana. Za naších mladých let si říkala Janiček a taky notnou řádku let projezdila na tyráku. Jo, jo sázet se nevyplácí. Ale stejnak nejraději sním o našich šakalích školních létech. To v rádiu frčeli Lunetici a kdo neměl alespoň jenom jedno jejich cédéčko byl uplně nemožný. "Jsi moje máma,moje máma,kterou..."
Nemůžu opomenout naše dopisy. Tak ty skladuju ještě někde dole ve skříni. Zrovna nedávno jsem si v nich četla. Hehe,výlet po Ostravě a naše šílený učitelky. Moje rádoby "tajná láska Luděk" a nezapomenu na výlet v 6 třídě, já mu dám těsnoplavka! Náhodou ty plavky nebyly zas tak hrozný. Ještě se občas sejdeme, ale ona ke mě do domova důchodců chodit nechce a ty moje kyčle....
Prej, že je na to moc mladá. Domov důchodů nic pro ni. Osobně si jako myslím, že v 66-ti jezdit na SkateBoardu je trochu větší úlet.Nemluvě o tom,že se oblíká jako 15ctka.Ale co, když se jí to líbí. Jak říkala moje máma. Proti Gustu žádný dišputát..

Stejak na naše zážitky nikdy nezapomenu! Na Dějepisnou Olympiádu, ha, konečně jsem byla jednou lepší. Nebo ve fyzice. Naše auta na ryze přírodní pohon. Mohly jsme teď být za milionářky, ale co se dá dělat. Potvory nás předběhly, ukradli nám nápad. A myslíte, že s tím u soudu něco zmůžete? Nic,vůbec nic...

Taky mi jednou napsala:
Základka....jak já sem do ní nerada chodila...každý nový školní den byl za trest...záchranou mi však byla přatelství-menší a hlavně ta veliká, která znamenala mnohem víc než rozmary některých cvoků s malou kapacitou mozku, co mi témeř každý den lezli na nervy...do této kategorie můzu zařadit i některé učitele...kteří se zrovna 2x nesnažili nám vyjít vstříc. No joo, ale nechci být jen negativní...jelikož to celé byl takový "start" do života a když jsem při posledním zvonění za sebou zavřela dveře školy a věděla, že už je nikdy nebudu muset otevřít....najednou se mi začalo stýskat-po lidech, po prostředi, po staré lavici, no po všem...a přepadl mě takový ten pocit, že bych se tam tak ráda vrátila, že sem si to mohla mnohem víc všechno užít...mno a stýská se mi doteď...

Myslím,že k tomu není co dodat.Každý z nás to zažil.všichni jsme měli ty silácké řečia a přes to to byly nejlepší dny našeho života.

"Budíček"budí mě ošetřovatelka a já se musím vzbudit zpět do reality všedního dne.Ten život tak strašně utekl,proč je sakra tak strašně krátký??

"Musíte se mnou tak škubat?"Jako kdybych jí to neříkala.Pořád stejná,asi si na tu blbou ošetřovatelku půjdu stěžovat nebo mě jednou přizabije.Ach ty moje kosti...
Autor TemsteaG, 04.07.2007
Přečteno 391x
Tipy 2
Poslední tipující: china white
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Suprovýýýýý. Ale zavinila jsi, že se netěším na stáří:D

22.11.2007 20:28:00 | Luccissek

dost dobry. sem se docela nasmala. ale je to myslim ve spatne kategorii.:))

12.07.2007 22:42:00 | kiiyra

škoda že je to v téhle sekci... mělo by to být v něčem jako - úsměvné, nebo tak :-) je to pěkné...

05.07.2007 22:44:00 | black.heart

Přesvědčivé, vžití se do imaginární postavy v jiném postavení, stavu a věku považuji za jeden z těch nejobtížnějších úkolů vůbec. Velmi dobře ses pokusila zachytit všechny aspekty, které mohou nevrlou starou ženu sužovat. A drobnými detaily se ti povedlo dobře nastínit i její minulost. Takže fakt moc dobré:)

05.07.2007 18:59:00 | Hatic

hmmmm docela zajímavý.....předpokládám,že je to vymyšlený, že?

04.07.2007 13:53:00 | Renisek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí