Těžký život

Těžký život

Anotace: Je to podle pravdy...život dokáže být krutý!

Dáša byla má skvělá přítelkyně hned po vstupu na gymnazium!Mnoho štěstí v životě nepobrala!Její matka ji od mala brala spíše jako přítelkyni a chodila ji plakat na rameno a nadávat na svého muže,jaký je hajzl,že rozvrací rodinu a zabíjí ji!Její otec byl záletník a nijak se tím netajil....několikrát ho i Dáša nachytala ve stájí s 19-ti letou dívkou!Proto není divu,že ji potkala ukrutná nemoc!ANOREXIE!Přetrvává u ni již 5let a nikdo ji z toho nedokáže dostat!Snažila se spáchat čtyři sebevraždy,ale žádná z nich,se jí naštěstí nepodařila!Říká,že se mnoho snažila,ale její strážný anděl ji tu stále drži,a proto má asi nějaké poslaní.Vědomě si ubližuje..bere drogy,ne kvůli tomu,že je na nich závislá,ale jen proto,aby jí aspon na malou chvíli bylo dobře a na vše zapoměla!Pravidelně navštěvuje psychologa a psychiatra,jezdí do nemocnic na léčení...ale nic nezabírá....
******************************************************
Ležela jsem na posteli a přemýšlela co vlastně ty dva měsíce prázdnin budu dělat!Chtělo by to brigádu..sedla jsem si k PC a podala si inzerát!
Druhý den jsem seděla ve škole,když mi přišla sms od neznámého čísla:Ahoj,za 45minut sexu/1000Kč
Tak takovou brigádu zrovna nehledám...vůbec jsem nereagovala.O přestávce jsem to říkala Dáše a ta se po čísle přímo vrhla!Říkala,že s ním bude flirtovat jen po telefonu.
*******************************************************
PO TÝDNU:
Dáša přišla do školy nějaká smutná!Po několika hodinách přemlouvání z ní vypadlo,že se sešla s tym klukem,který měl zájem o sex(Lukáš).
Byli domluveni před Olympii.Dáša nenápadně seděla na lavečce a čekala,až se dostaví,aby ho mohla ,,zatím" jen omrknout!Když přišel,tak se zhrozila a odešla.
Byla jsem ráda,že to dopadlo takhle!Aspon,že nezahodila rozum a nevyvedla nějakou hloupost.
*******************************************************
PO 14 DNECH:
Sedím na icq a píšu si s kamarády!Je kolem 22hod,když mi píše Dáša,že se mi omlouvá,ale že byla naprosto zoufalá a ted sedí s Lukášem v autě.
Když sem si to přečetla,ani jsem nedýchala.Rychle jsem ji odepsala,aby na sebe dávala pozor a nevyváděla věci,kterých by litovala!
Kolem 23 hod mi přišla zoufalá sms od Dáši!Vezl ji někam do lesa a už ji pomalu ošahával.Psala,že se pokusí utéct,ale neví jestli je na to dost silná.Psala,že mě má ráda a mám ji vše odpustit...úplně se se mnou loučila
Po tvářích mi začaly stékat slzy beznaděje.Pořád se mi vracela myšlenka,že jestli se ji něco stane,tak JÁ ji budu mít na svědomí.
Snažila jsem se jí dovolat,ale telefon měla vypnutý.
Začala jsem obvolávat všechny lidi v tel. seznamu.Nikomu jsem se nedovolala.Až kolem půlnoci mi to zvedla spolužačka,které jsem vše vyklopila.Byla z toho vyřízená.Radila mi zavolat policii,ale co bych jim asi řekla:Víte pane,kamarádka nasedla s cizím klukem,který chtěl sex za peníze,do auta a jedou někam do lesa a ona má strach?
*******************************************************
Ve 2 hodiny mi přišla sms od Dáši.Utekla,běžela domů!Je v pořádku,nic se ji nestalo,zvládla to..
Spustil se mi proud slz,ale tentokrát to byly slzy štěstí a úlevy.
Byla to bezesná noc plná strachu a emocí
******************************************************
A co z toho plyne?
Někteří lidé vyváději hlouposti,ale neměli bychom je odsuzovat,dokud neznáme pravý důvod proč to dělají.
Dva roky se snažím Dášence pomoci,ale stále se mi nedaří.Snad jednou..NEVZDÁVÁM TO!!!
Autor Gabruša, 05.07.2007
Přečteno 347x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to dobré. Napsané stylem, který já nikdy nezvládnu:-(

11.11.2007 11:55:00 | Kovik

Tahle je pěkná

30.07.2007 00:01:00 | Arey

Gabruško, je to všechno takové moc smutné. Ale určitě piš dál, líbí se mi to.

09.07.2007 12:06:00 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí