Dívám se, dívám....zpět

Dívám se, dívám....zpět

Anotace: Když něco starého končí, musí něco nového začít...a konce? Ty nikdy nebývají snadné...pro mě je tohle všechno SMUTNÉ, ale povídka do smutných asi nepatří....je nepřehledná a se závorkami(rým-nerým)-ale je prostě moje..koho jsem ještě neodradila..dál

.....Čtyřiadvacet lidí v uzavřeném prostoru čtyř (bílých) stěn.....nějakých dlouhých / krátkých devět let. ( výběr je na vás, nehodící se škrtněte ). Prožili jsme toho mnoho ( snad až příliš)....kolikrát nám přetékal dřez?( jsou prázdniny a já tu jak dutý pařez..píšu kraviny ). Jeden- dva ( tisíce) úsměvy(ů) a těch našich ( milon sto-šest) praštěných-pubertálních nápadů. ( kolikrát trochu přehnaných výlevů)...těch veselých zážitků z výletů ( kdy se večerka v deset zkrátka nedodržovala) a pak padala silná slova na obhajobu...nebo proč?
Vzpomínáte si? Anebo už raději vítáte nové, šťastnější a lepší ( říkali) zítřky.....
.....11dnů pryč a ono už se trochu stýská, i když třeba někoho teď udivím ( po tom všem, co jsme prožili) já přesto doufám, že na lepší časy se nám blýská, že vás zase brzy ( všechny?) uvidím...../ piště ty datumy, kdy a kde....je to pro mě poslední organizace, kterou můžu pro tuhle třídu udělat /
.....těch nudných hodin prosezených při vyučování třeba "dědy" ( v lavici, kde si nemáte co říct...ne proto, že v hodinách se nemluví), který se snažil ( být vtipný).... dostat nám něco do hlav, ostatně jako všichni, kteří si mysleli, že nás změní. ( Teď jen osobní vsuvka-já jim mnohokrát děkuji...za to, že mě rádi měli..a docela mi rozuměli-což, jak sama uznávám, není vůbec lehké).
......až moc silných osobností ( jen tak dál, prosím) se nás sešlo, každý svou hlavu (čí jinou, že?) a dohodnout se (na čemkoli) prostě logicky tak lehce nešlo...tak proč to vidím až teď? ( víte, co by se všechno nemuselo dít, kdyby někdo / třeba i já/ ustoupil ). nedělo se, a tak jsme si to poslední týdny ( měsíce) pěkně po****kazili ( vidíte to?) místo, abychom si to skvěle ( úžasně a akčně) užívali...přemýšlíte nad tím ( občas) taky? Jak se cítíte teď? ( s odstupem).
....ty hádky ( které jsem už raději ignorovala a přiznávám, že slzy před vámi pracně schovávala/ všiml si jich někdo?/) byli na dvě věci. Na nic a na....když nad tím tak uvažuji bylo lepší místo hádky dát si jednu ( dvě, tři) facky....a potom se omlouvat, prosit a znovu začínat..třeba bychom to podruhé nevorali, snad bychom se z vlastních chyb poučili...možná, třeba a asi....
...no je zbytečné tu teď psát coby- kdyby.....stalo se a aspoň mám nač vzpomínat, co s vámi po icq ( kde to překvapivě najednou jde- jsme počítačové děti, co umí psát né promlouvat...no možná ještě umíme tak nějak pomlouvat) probírat....aspoň vím z čeho své srdce si vylévat a o čem psát ( a to vše pro vás, a kvůli vám)
....A teď jen pár slov na závěr..omlouvám se těm (snad jich je málo) ,kterým jsem nějakým způsobem (chtěným, nechtěným-nevím) ublížila a jejich ego třeba ponížila. Věřte, že jsem nechtěla. ...a naopak děkuji všem, kteří na mé tváři úsměv vykouzlili,dali mi náměty k zamyšlení ( na sebou, životem), pomocnou ruku mi hodněkrát ( buď sami od sebe, anebo s nakopnutím) podávali...že se ode mě prostě neodvrátili, ani když přetékal dřez (a začínala potopa).....jsou sice jen dva- tři, ale mohlo to být horší.
......všem ostatním chci taky něco napsat...no vlastně popravdě právě teď ( po tak krátké době) nevím, jak dobře a na 100% své pocity popsat ( tak, aby jste mě pochopili)...mám vás prostě( a jednoduše řečeno) asi ráda, či co...( měla, mám a snad mít budu, dokud tedy svět něčím nedobudu-to se pak ( prý) na všechno zapomíná lehce )...několikrát jste mě překvapili ( mile či jinak) a taky potěšili (ptáte se, zda nějakou chvíli proklínám, na něco nadávám? Odpověď zní- Ne, já na špatné zážitky raději zapomínám...časem to bude dobré )
.....Vždyť my spolu vyrůstali ( společně) už od školky....(já měla vlasy ostříhané na kluka, malinká blondýnka)...před očima jsme se jeden druhému tak rychle proměňovali...( teď je mám do půl zad a hnědé)...už jsme se proměnili zcela...ve velké? (každý z vás ve mě něco zanechal, ponechal a uschoval...a já nezapomenu!).....už nikdy totiž tohle nezažiji, už nikdy nebudu s nikým v jedné třídě devět let. Už nikdy nedostanu takovou šanci. ( a nemyslím na vyjimky, i když never say never )....
A nechci to vracet, i kdyby to náhodou šlo! ( bylo to překrásného a bylo toho dost )...no vlastně to neříkám s hlasem si jistým...možná vám tu jen lžu, abych nakonec ještě nebyla smutná..kdoví (a lež je flekatá, jak dalmatin je černo- bílá :o) )
A názory? No ty jsme tedy proměňovali ( rychle a podle nálad...mám se fajn a mám tě rád, je mi blbě- už nejsi můj kamarád...asi tak), takže doufám, že tenhle můj názor nikdy ne(po)změním......:
JSEM HRDÁ NA TO, ŽE JSEM CHODILA DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY V CEREKVICI NAD BYSTŘICÍ, MĚLA JSEM TU ČEST POZNAT A ZÍSKÁVAT VĚDOMOSTI( nejsou tak dobré, ale chyba je na mé straně) OD SKVĚLÝCH UČITELŮ ( ted už to můžu v klidu napsat, aniž bych tu byla za "šplhnu" či "podlejzačku" ) A BYLA JSEM VE TŘÍDĚ ( a věřte, že to nikdy nebyly ty čtyři bílé zdi, ale především lidi v ní ) KDE JSEM SE OPRAVDU NENUDILA, BYLA JSEM TAM PO BOHU VESMĚS FAJN LIDIČEK ( na rozlučce jsme se bavili úplně všichni- poprvé?! A naposled? ), KTEŘÍ MI DALI (aniž by to tušili) VELKOU LEKCI DO ŽIVOTA ( no asi jsem byla vážně "prostě jináů) JÁ SE KLANÍM ( i když mě strašně bolej záda / zase/- a to se vůbec nenamáhám, jsem jen to počítačové dítě, no) A DĚKUJU.....i když vlastně není za co, že! ( to jen, abych nevypočovala z řady joudů, co nikdy neřekli díky, anebo to prostě nemysleli vážně-víme? )
* Teď je nutný nebýt smutný, nýbrž veselý! Těšilo mě....a- kdo se chce setkat, nemá se radši loučit- takže jen zdravím všechny své spolužáky 1998-2007....a snad už konečně odcházím s čistým štítem (řeč jsem napsala, dlužené žvýkačky a popučované papírové kapesníky / čísté/ jsem vrátila...takže.../ případné další dluhy mi nahlaste a o pomoc a radu se vážně nebojte přijít říct-znáte mě, pokud to je v mých silách / někdy s úšklebkem-jsem taková / pomůžu)...mějte se a smějte se....užívejte volna, protože v září bude hůř a ještě třeba budeme prstíčkem hrabat!.a třeba ne!....předělaný text písničky, kterou jsme na závěr zpívali: svět je dál pořád nás a je krásnej si ho važ! Teď už dál každej sám, musí jít a za sebe hrát..*
Autor Barunka=o), 11.07.2007
Přečteno 379x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

nemohu jinak, než že smekám ... mě prostě Tvůj styl psaní bere ... prostě bere .. jako, že se mi líbí ... začal jsem číst v práci, pak jsem si řekl dočtu to doma, ale za 15 sekund jsem byl zpátky a musel jsem to dočíst ... opravdu hezké zamyšlení nad devíti lety života ... začal jsem díky Tobě vzpomínat na své spolužáky, vybavovat si jejich tváře ... za to Ti patří můj dík .... :-))
užívej prázdnin, dokud to jde :-)

12.07.2007 19:22:00 | vapiti

Jj doufám, že stejně to budou brát i moji spolužáci!:o)Díky

11.07.2007 17:15:00 | Barunka=o)

Škoda,trochu víc to bylo nepřehledné,občas jsem se ztrácela,ale abych pravdu řekla,dokázala jsi squele a vtipně(občas)popsat pocity nás všech.nebo přinejmenším alesoň moje:)díky,že jsi to tu dala!!

11.07.2007 17:01:00 | TemsteaG

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí