****

****

Anotace: ....snílek....s hlavou v oblacích....

Podívejte se na ni ( skrz prsty, samozřejmě ). Zase jde sama s tím svým úsměvem ( tak trochu i s nadhledem to, aby přežila ). Vsadím se o cokoli, že ještě nikdy nikoho neměla....s nikým nechodila a ani se nikdy nelíbala...( co to má za mindrák? Co za přehnané nároky? Je snad divná...asi ano, nemá nikoho v době, kdy každý někoho má / jen, aby někoho měl/ )
Prohlédněte si ji (nenápadně, aby vás nestihla postřehnout). A zjistíte, že ona není vůbec ošklivá, postava vlastně téměř úchvatná- tak proč nikoho nemá (ráda)....umí to vlastně vůbec? Co se to s ní děje?....
Taky vám to vrtá hlavou, jako mně....(nám)? Asi se nechám podat.....může mi o ní někdo z vás zajímavé informace podat?
Tak prý problém není ve vzhledu, prý sám jsem to mohl poznat z jejího pohledu ( že je snílek), že má jen zvláštní povahu. Že chodí (spíš si lítá v oblacích) a při otevřených očích si klidně sní....o louce plné květů, o tom že poznala první mluvící včelu ( Máju)...sní o pocitech a zážitcích, které popsat nedovedu( protože by mi nestačila slova a protože o nich vůbec nic nevím...)
Prošla už kolem stovky kluků, mužů (jsem jedním z nich)....ale žádný ji nepřinutil vrátit se zpět na zem. U žádného z nich nenašla...vřelé objetí ( bez toho, aby muselo být něco víc), pohled z očí do očí..( plný hvězd ,lásky a něhy- kdy by tály všechny sněhy)...nepotkala kluka, co šel by s ní do řeky vybírat oblázky místo, aby jí dal lístky do kina na holywoodské pohádky. ( neuděl bych tu chybu znova)
Touží si dlouhé hodiny povídat, luční květy do náruče posbírat ( a pak jí je dávej do vlasů k ránu s trochou rosy)...chce někoho (prince), kdo ji bude mít doopravdy rád a nebude jí do ničeho nutit, dokud na to nebude ten správný čas...( chce snad moc? )
Já si myslím, že tahle holka s jiskrou v oku....splní všechna přání tomu, co vydrží čekání....( škoda, že to nedovedu)........a tak ji tedy přeji, aby vybrala správného-pana pravého( třeba ne prince, ale zvoníka, co ji bude mít rád ) .....ale bacha, aby nepřebrala....
a o "to", co si tak brání, nepřišla na záchodě a opilá.....naivka bláhová ( tak jsem ji říkal já )
......tak snad až si tohle přečtu 100* a řeknu si všeho jen s mírou...dneska navečer už nebudu snít....( odteď už jen realistka)....no nebudu tu slibovat, co nesplním....ještě, že jsem abstinentka!:o)
Autor Barunka=o), 11.07.2007
Přečteno 369x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

:o) Krásně napsaný to máš....já osobně v to doufám...:o) a zdravím tě...

20.07.2007 22:25:00 | Barunka=o)

vzkaz pro tu milou tvář v povídce Tvé ... jen ať zůstane taková jaké je .. snílek, co kráčí v oblacích, které před očima louka v zimě rozkvétá a v zimě pod zamrzlou hladinou rybníka delfíni skotačí ... je taková a jiná doufám nebude ... i na takové dívky spanilé čeká její druhé já ... v podobě vřelého objětí a náruči plné něhy ... tomu já z celého srdce věřím ...

20.07.2007 18:10:00 | vapiti

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí