Proč jí vzali Anděly?

Proč jí vzali Anděly?

Anotace: Jako vždy...depka,nějaká písnička a helemese co z toho vylezlo .)

Jiný slova,jinej kraj,jiný nebe tady maj… Už dávno nebyla ta malá holka,co se do noci toulala po obrovským sídlišti a snila .. O andělech. O tom že ji zachráněj z tohohle světa. Tak ráda z něj tenkrát utíkala. Ovšem,dospělost a uvědomění přišlo až příliš rychle. Jinej anděl,jinej kraj… Nezvládala tenkrát nápor emocí. Vzpomínka. Myslela že již zapomněla ale.. Malá holka toulající se sídlištěm. Může jí být tak deset a vzhlíží k nebi. Sní o Andělech. O andělech z černými křídly co bdi nad světem…

až Ti ráno Tvý sny promění
poznáš svou moc i kouzel noc
Zavři oči budeš rád
až se zítra Tvý sny vyplní

Doufala že její sny se jednou vyplní. Že jednou bude jedním z těch andělů. Jako malá snila.. Opět vzpomínka. Dvanáctiletá dívka, utíkající ze školy. Parta spolužáků co po ní hážou pořádný ledovky. Ledový koule ze sněhu a křičí za ní : Tak co,ty šprtko? Byla skrčená v koutě. Na tváři měla podlitinu. Andělé,kde jste,šeptala. Proč mi nepomůžete?... Lidé se začali ptát. Čtrnáctiletá co sedí u takového pána v plášti a ten jí trpělivě vysvětluje že andělé nejsou. Její oči se zalévají slzami ale přikyvuje.

Koukáš oči nevinný
koukej dál
Doufáš srdce jediný
poznáš svou moc i kouzel noc

Uvěřila jim a dnes je proklínala. Donutili ji se podívat na tenhle svět a nemít kam utéct. Svět Andělů, Andělů z černejma křídlama se před ní uzavřel. Patnáctiletá dívka z tvrdým výrazem,mlátící spolužáka ještě z partou jí podobných. Ale ona byla jiná… Jizvy v duši se nikdy pořádně nezacelily. Dnes se pomalu otevíraly, jedna po druhé a nechávaly ze sebe vytékat tu špatnost. Andělé už jí nepomůžou. Neexistují…

Jinej anděl jinej kraj
divný nebe tady maj
Věř mi všechno nebo nic

Divný nebe,divnej svět.Utíkala z tohohle světa pomocí různých věcí. Lidé se na ni dívali,jako na špínu, jak na feťačku. Proč jí vzali Anděly? Možná by vše bylo jinak…

možná jsi blíž o kousek blíž
možná jsi blíž o kousek výš
možná jsi blíž znám Tě
znáááám
Svět Tvůj

Dnes najednou pochopila,co to znamená. Byla jim blíž.Byla možná horší a možná lepší než ti ostatní. Střep se jí zaryl do kůže. Andělé,přijďte si pro mě,zašeptala. Poprvé za ty dlouhé roky se opravdu upřímně usmívala.Zchranáři,co ji objevili až k ránu konstatovali jasnou sebevraždu. Usmívala se na ně. Na všechny ty hloupé lidi.. Měla černá křídla,a krásnou tvář. Andělé se k ní vrátili…Ona se vrátila k nim.

(úryvky z písně Anna K = Večernice)
Autor darknness, 18.07.2007
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fakt suprové:-P Koukni i na me dilka, pls...

18.07.2007 20:51:00 | Želwice

pěkné ;)

18.07.2007 15:03:00 | black.heart

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí