Brzká jarní koupel.

Brzká jarní koupel.

Anotace: Podřezaný žíly jsou už ohraný:))

Dívám se zamyšleně na hladinu. Jak dlouho? Nevím.
Nakonec s odhodláním přece jenom odhazuji svoje šaty a kráčím k vodní hladině. Jak se břeh svažuje, já se nořím čím dál víc do studené vody. Už mi sahá po krk a já zaváhám. Pak se přece jen osmělím a ponořím hlavu pod hladinu.
Je to jako bych se ocitla v jiném světě. Kolem mě propluje nějaká rybka. Možná kapřík. Možná… Zvrátím hlavu k vodní hladině a počítám bublinky. Jedna. Dvě. Tři. Čtyři. Moje plíce si vyžadují alespoň malý doušek životadárného kyslíku, ale já na jejich naléhání nedbám a dál počítám bublinky. U bublinky číslo třicet začínám mít pocit, že to nezvládnu. Ale pak kolem mě propluje znovu ta rybka a jako by mě povzbuzovala. Přidej se k nám. Taky že přidám. Sedmdesátá bublinka a já začínám mít pocit malátnosti. Zdá se mi, že i kdybych chtěla, už nemám sílu se vynořit. Přestávám počítat bublinky vycházející mi z úst a sleduji skrz hladinu slunce. Voda je krásná. Taková zelenomodrá. Jako tráva s nebem jestli mi rozumíte. Cítím, jak se mi hrne do plic. Kupodivu jsem klidná. Jako ta hladina… Dívám se pořád skrze vodu, už ale není tak krásná. Je temně modrá. Napadá mne, jestli jsem nezapomněla zalít květiny. Voda je už šedivá. Začínám padat. Šedá.
Šedá.
Vidím světlo.
Dole září kamínky mami.
Tma.
Autor Judith, 22.07.2007
Přečteno 295x
Tipy 2
Poslední tipující: Mixie
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

souhlasím, z upriczi nebo jak to je... navíc při smrti utopením se nejvíce prokazuje pud sebezáchovy... originální bych to nenazval, smutné asi také ne, mráz mi též neběhal po zádech...

26.07.2007 10:15:00 | Tömätäri

To ale ani reálné nemá být :)) Chtěla jsem aby z toho vyzařoval přehnaný klid, což se mi myslím povedlo:)) Prostě dlouhý spánek po koupeli no :))

23.07.2007 17:15:00 | Judith

Mrazí mě po těle...
Výtečně napsané!

23.07.2007 08:19:00 | Judita

*Potlesk.* Báječný. Konečně někdo originální. A je to i dobře pojatý. Moc se mi to líbilo.

22.07.2007 17:46:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí