Neptám se na budoucnost, vím, že je po ní.

Neptám se na budoucnost, vím, že je po ní.

Anotace: Spíš asi polo-povídka, polo-úvaha....proto prostě "ostatní"....těším se na komentáře....a děkuju za inspiraci!:o)

Vzal sis půjčku i na stavění vzdušného zámku, blázne. Lístky na výlet na konec světa jsi bez váhání vrátil ( stáli moc peněz, anebo čeho ? ).A motýli ( ve svém těle ) jsi pochytal ( prý tě moc lechtali a to ty nemáš rád ). A ode mě jsi čekal co? Že se konečně probudím ze svých snů a podívám se realitě přímo do očí ( tak jako ty sám). ?
Ne, děkuju....řekla jsem jen (nezvykle prostě ). Vidíš a jako bych právě touhle větou zbourala ( už dlouho chátrající ) most mezi námi ( kde každý zůstal stát na jiném konci) a nastala propast.
/Nerozumím ničemu/
To tys mě vždy nutil neutíkat před problémy a hledat jejich řešení. A nyní ses otočil ty zády jako první. Aniž bys chvíli přemýšlel, jak zdolat tu vzdálenost ( asi se ti už nechtělo)
Ty, jako dospělejší jsi mi kdysi tvrdil, že já "malá holka " si za ničím nestojím, o nic mi nejde...že mě znáš nejlíp ze všech...( jenom kecy)
Jinak bys totiž věděl, že já na druhé straně pracně (uzlík po uzlíku) svazovala provaz, který jsem ti chtěla hodit. (teď už je ale pozdě..neptám se na budoucnost, vím, že už je po ní )

/ Zůstanu dál snílek, zůstanu dál malá, když vidím, že to má do sebe víc než.....však ty víš /
Autor Barunka=o), 25.07.2007
Přečteno 289x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Vapiti, děkuju!!!!
A není to za hodnocení, nebo protože ti nevadí tečky!:-D
Ta báseňka je krásná,vlastně nejen to. Asi neumím přesně vystihnout, jakou mám radost a jak jsi mě potěšil....chápeš mě aspoň trošku?
Jdu přemýšlet, jak se ti odvděčím !!:-)

31.07.2007 11:55:00 | Barunka=o)

Snění...

Kaleidoskop barevných střípků
potkal zástup malých skřítků
putujících provoněnou krajinou...
Každý se svým nářadím,lopatičku,
krumpáčem či kbelíčkem razí cestu
nových dnů a stavějí kousek po kousku
Tvojí barevnou duhu snů ....

Jen dál přikládej své já do díla,
neztrácej energii,
třebaže Vltava by se z břehů rozlila,
ba by ses po kolenou plazit musila,
jdi (plaz se) vstříc novým zítřkům
s hlavou vztyčenou a hlavně plnou snů ...

Možná trochu dětinské, ale ... :-)
A já jsem zase jednoznačně pro tečkyyyy..........., čím víc, tím líp :-)

30.07.2007 22:32:00 | vapiti

S Bíšou souhlasím:o) a k tobě Jiparo- budu a snad se mi to i povede:-D a jinak moc děkuju!

26.07.2007 15:26:00 | Barunka=o)

Dobře si střež svoje snění před těmi co nerozumí.
Moc krásné!

26.07.2007 13:26:00 | Jiparo

Snít je nutná potřeba těla i duše...

25.07.2007 23:25:00 | Bíša

Zdravím tě derrry,
když o tom tak uvažuju kolonka "zpověď" by asi vážně nebyla marná!:o) Jen se hrozím, že jsem tak průhledná!:-D Nemysli si...jen část je osobní a ta je skoro ve všech "povídkách" znatelná...Já ti fakt moc děkuju, obdivný komenty..nenuděj, co si budeme povídat..pěkně se čtou!:-D A k těm mávátkům se radši nevyjadřuju!:o) Jasně, tak odteď pro tebe snad už jen závorky a teček minimálně...když umíš psát tak krásný komentáře!
Hezkej den ti přeju!

25.07.2007 22:57:00 | Barunka=o)

Možná by měli zavést kolonku zpověď,ta by byla jenom a jenom pro tebe :-)Je to moc hezký, pravdivý, všímám si, že máš fantazii, půjčka na vzdušný zámek, to se mi moc líbilo. Zklamání a naděje, bez toho by byl život o ničem. Poslyš, nenudí tě už ty obdivné komenty? Posouvají tě vůbec výkřiky obdivu někam dál? Nojo, jenže ono prostě nejde kritizovat. Tak se zařadím do fronty a budu ti mávat mávátkem, děkuju ti, že tam tentokrát není moc teček, závorky se mi "čtou" mnohem lépe :-D(Ops....já si to nemůžu odpustit :-)))

25.07.2007 21:08:00 | derrry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí