Proč?!

Proč?!

Anotace: Mé chaotické a zmatené myšlenky..myslím,že povídka nebude mít velký uspech:o(

Opět ta samota a prázdnota!Sedím ve svém pokoji na posteli a hypnotizuji mobil!Čekám a stále čekám!O čem je můj život?O čekání?Na co?Na co,kurva,pořád čekám?Copak jsem uplně pitomá a naivní?Proč to dělám?Proč ubližuji všem kolem sebe,proč ubližuji sobě?Proč jsem nerozhodná?Proč?Stále jen proč,proč,proč a na víc se nevzmůžu!Jsem jako malé dítě...
Co já mám?Skvělého a hodného kluka!A co já dělám?Nevážím si ho,podvádím ho,jako ta nejsprostější děvka!
Co já mám?Skvělého kamaráda!A co já jsem udělala?Je to můj milenec!A kde je naše přátelství?Ptám se kde?Zmizelo!
Proč jsem to udělala?Zase to hnusné slovo Proč!
Jaký je můj život?Takový,že přes den,jsem s přítelem a jakmile odjede,tak hypnotizuji mobil,aby napsal Dominik,že se uvidíme!
Proč jim to dělám?Proč to dělám sobě!Cítím se být špinavá..je to hnus!
Takhle to dál nejde!Stačí udělat jediné rozhodnutí,ale jaké!At udělám jakékoliv,stejně někdo z nás bude zklamaný!Proč zklamaný?Kým?Mnou!
Nejsem schopná to udělat.Jsem srab a nemám na to.Je mi ze sebe zle!Moc zle.
Jdu ven s Dominikem.Klasika.
Už ho vidím.Pane Bože,proč se tak tváří?Jak?Jak!Je utrápený,smutný!A kvůli komu?Kvůli mně!
Začne na mě řvát,že to tak dál nejde.Má pravdu.Naprostou pravdu.
Řekne:,,My se milujeme a nenávidíme zároven!"Má pravdu!
Odjíždí a začíná pršet.S první deštovou kapičkou padá má první slza,která musí být i ta poslední.Dominik bude štastný...najde si lepší.A já?Já budu ta neštastná?Ne!Já jsem si to zavinila,a proto nemůžu říct,že já budu ta neštastná.
Autor Gabruša, 29.07.2007
Přečteno 328x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Chápu, že když se člověk vypisuje z pocitů, na nějaký mezery za tečkama, vykřičníkama a otazníkama kašle, ale neškodily by. A možná nedávat vykřičníky tam kde se nehodí. Možná míň 'proč'. Ale jinak dobré...

13.11.2007 17:07:00 | Eylonwai

Jsem prostě tvůj obrovský fanda:-)

11.11.2007 11:59:00 | Kovik

Ty píšeš o pravdě?...mě se líbi to, jak to pises, je v tom utrpeni ktere prozivas a neni v tom jen nejaka hra. ale jestli jde o tvuj zivot, ty vis ze jsem asi ten nejposlednejsi clovek co ti muze poradit...ale odjed, na tejden, na vikend, jet pryc kde to neznas a az tam si doopravdy uvedomis co bude dal, spis co chces aby bylo dal. Drzim palce

30.07.2007 09:30:00 | Reny - ďáblíček - Iris

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí