Otázka Proč?????

Otázka Proč?????

Anotace: hodne lidí si ji pokládá, ale z jakyho duvodu si ji poklada?

Proč? na tuto otázku je jen jediná odpověď a ta odpověď neni proto, ale je to osud.
Osud je pro mě nebe, nebe člověka, kde se promítá jeho život. To co se stane ma vždy nějaký důvod, ač je to špatné chování, nebo upozornění na něco lepšího.
Zajímavé je, že si tuhle otázku lidé pokládají pouze jen když o něco příjdou a nebo je něco trápí...ale co takhle říci, proč já mám takové štěstí? proč já mohu být šťastná?
Řekli jste si někdy tuto otázku? Málo kdo.
Má rada: nezabývejte se otázkou proč...přemýšlejte spíš nad vašim nebem, jakou má barvu dnes, jestli si zasloužíte to štěstí zrovna vy, a kdž ho máte tak nezapomínat i na ostatní. Pomoci jim aby i oni byli šťastný
Autor Reny - ďáblíček - Iris, 30.07.2007
Přečteno 392x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

...Dobá myšlenka, ale špatně sformulovaná....80procent....protože proč???!!-To je otázka, která jednou zahubí lidstvo.....a jedno z mých oblíbených témat...

30.08.2007 23:37:00 | Serafin

Otázka proč? proč vlastně tohle píší no proč,je to hezký zamyšlení :)

07.08.2007 21:46:00 | mobo

Osud. To je to v co já věřím a tím to zasáhlo to správné místo ve mně. Opravdu, tohle je moc krásné zamyšlení a myslím, že smysluplné. Máš pravdu...

31.07.2007 21:12:00 | Eylonwai

Pripadne mi,ze tato povidka mi ma byt odpovedi na me proc:o) Je to hezky napsano...ale otazka proč je ta nejzákeřnější...

30.07.2007 18:57:00 | Gabruša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí