Věnováno.....

Věnováno.....

Anotace: Komu?...tak buď se v tom sám pozná, anebo je tohle špatnej způsob odvděčení !:-D

/tentokrát jsem si ji dala za cíl...a žádnej přeci není tak velkej, abych se aspoň nepokusila/

__Vážně jsem se celé odpoledne snažila napsat povídku / takovou, aby byla nádherně napsaná...dobře čtivá....vražedná.....geniální ?....aby z ní vyzařovala energie, moje JÁ a můj názor....s tečkami, které tomu nepřehledu dávají přehled !:o)....Zkrátka, aby byla podobná těm, za které jsem od tebe posledních pár týdnů dostávala stovku a dalo by se říci i obdivné komentáře-ten poslední však vede..a povede.. ( děkuju. ti..)
__Do prvních řádků jsem se pustila s vervou sobě vlastní...se zástupem skřítků v mé hlavě, kteří mi radili,co psát....ale nyní? Je to o poznání těžší...jako bych dostala tím kaleidoskopem přes prsty....i múza, která u mě byla v podnájmu, si náhle sbalila všechny kufry a neřekla mi ani sbohem, mrcha!:-)
/Jo, je těžký vystihout pocity ( z jedné básničky, desítek komentářů, pár stovek )...tak, aby je ten druhý (přes uzly na drátech) správně pochopil.( Nepřipadá ti to, jako dětinská děkovačka, žene? )..abych je postřehla takové, jaké jsou...a třeba jim neubrala /
__Řekla jsem si, že to zvládnu i bez ní......a tak jsem snad hrdinsky ignorovala její odchod (zrádkyně), na dveře jsem dala ceduli s nápisem: NEVRACEJ SE! ( neboj já ji zase sundám, přece jsem slíbila, že budu psát pořád dál a bez ní to jaksi vázne )...to nakonec vidíš sám!:-D
__Fakt pech....najednou se mi zdá, že hudba hraje moc nahlas....že televize, která je umístěna ob dva pokoje mě nesnesitelně ruší....brácha najednou chce na počítač a já...
-musela jsem odnést koš
-utřít prach
-pomoc s obědem, vyndat z myčky
-musela jsem si po vydateném obědě na hodinku-dvě lehnout, abych ti ve vzkazu mohla popřát (škodolibě) pěkný den v práci!:-)
-musela jsem si pokecat se starými přáteli (na které nemám čas), jít na procházku se psem ( na kterého nemám čas)
-a musela jsem při tom všem myslet na tu nenapsanou povídku....

__Měla být né tak náhodná jako život....měla být svobodná ( moje svobodná volba)....a měla nenávratně zakotvit na modrých stránkách ( úžasných, skvělých)...kde v oddělení povídek a básniček převyšuje kvalita nad kvantitou ( podmínka č.1 )...zase něco porušuji!!
__Jenže jsem zjistila, že nejsem schopná napsat vůbec nic ( a přitom jsem nikdy nepsala za takovým cílem)......cituji tě:Věř, že vše, co v životě uděláš, má nějaký smysl......tak doufám, že jsi to pochopil.....obyčejné díky za to všechno ( i když není za co, viď) mi přišlo strohé....:-)

__Už dávno pro mě tyhle stránečky nebyly jen www.liter.cz .....jsou to stovky lidí, kteří mají svůj svět a kteří se vypisují ze svých radostí či smutků..zklamání...úspěchů....liter= lidi a jejich osudy.....a někteří ti lidé vystupují ze své anonymity a nicků a projevují se jako skvělí, věrní, netoví skoro přátelé.... Kteří se nebojí napsat kritiku ( takovou tu dobře myšlenou) a umějí potěšit v jakékoli formě ( jasně, že budu mít hlavu vztyčenou a plnou snů ).....
__Tak nějak doufám, že jsem tě aspoň maličko potěšila!:-)..tak jako ty mě.... Končím s lehkostí kapky, co se střemhlav řítí k zemi a rozpleskne se o chodník...nečekám potlesk ani mávátka!:-))
--------------------------------------------------------Otázka: Nebylo by "jen" díky lepší? :o)
A dovysvětlení: Jak už jsem psala...dneska jsem prázdná....chyběla mi múza, teplo...koupaliště a rozehřátý mozek........takže teď..../.áááá spadla mi na klávesnici ZMRZLINA!:-)) / zbývá jen morseovkou tvůj nick napsat.....díky!!
...- < .- < .--. < . . < - < . .
Autor Barunka=o), 31.07.2007
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Správně-NEDÍKY!!!:-D
Já jsem ráda, že se ti to líbí...tvoje názory a pochvaly..kritiky...já strašně beru, protože jsem tvůj velký fanda!!:o) A mám velkou radost-že už jsi srdcová...třeba dvojka!:-)

Já myslím, že jsi to "zanedbávání" teď slušně dohnala...takže v pohodě...
PS. Dělat z komára velblouda je moje oblíbená činnost

25.08.2007 11:56:00 | Barunka=o)

tleskám, Baruneczko..moc....mě to dostává..abych se přiznala..a já se nepřiznávám běžně, to víš,..já se přiznám, že udělat něco z ničeho..to je tvoje velký plus....ty to umíš...někdy uděláš sice z komára velblouda, ale někdy bez cíle povídku....hih, víš jak

"Nedíky" za krásný počtení..víš, já tě zanedbávám, co?..jsem děsná:-(..já vim..jenže za to může icq a Viky:-D

23.08.2007 18:28:00 | Lisa Kloboučková

Užásný tmavo- modrý svět! Děkuju za něj!:o)
Zmrzlina byla jahodová a docela dobrá, hele!:-D až ke konci mi mrška spadla!
Z ničeho?...já to napsala díky krásným pocitům z básničky...a to není tak málo...:o)
Klidně se přijď pokochat ještě víckrát!:-D je to tvoje a pro tebe!!

14.08.2007 13:43:00 | Barunka=o)

musel jsem se vrátit a pokochat tou nádherou ... co dokážeš z ničeho je pro mne nepochopitelné ... :-), ne npšřipadá mi to dětinské ... ne nebylo by lepší napsat strohé děkuji ... ne a ne a ne ... to co jsi udělala zase nevýslovně potěšilo a hřeje jednoho bláznivého Jelena ... a s můzou se netrap ... ona moc dobře ví kde jí je nejlépe a opět se vrátí .. :-)
Jó .. a jaká byla ta zmrzka? ... já rád vanilkovou :-)
A podstatu literu, jak ji popisuješ ... jenom souhlasně přikyvuji hlavou ... úžasný tmavo-modrý svět

13.08.2007 23:19:00 | vapiti

:o)

02.08.2007 12:45:00 | Barunka=o)

:-)

01.08.2007 22:49:00 | vapiti

Zdravím tě Bíšo,
to jsi...a ten nejvěrnější!:o) Tobě taky moc moc moc děkuju!:-)

01.08.2007 15:20:00 | Barunka=o)

Ano, jsem Tvůj přítel z Literu...

01.08.2007 13:58:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí