Můj život

Můj život

Anotace: Po dlouhé době jsem se rozhodla opět sem začít chodit a snad i občas napsat pár řádků...

Zdrceně strhávám fotky ze stěny. Zůstávají po nich jen otrhané rohy pod průhlednou páskou.
-A to si říkáte přátelé?- křičím.
-Vždyť vidíte jen sebe. Neptáte se proč se mám špatně, proč sem smutná. Nikdy jsem si nemyslela, že jste tak hrozně sobečtí... ale jste. A teď už to vím.-
Zbyl už jen jediný obrázek. Obrázek člověka, který pro mě znamenal víc než můj život. Člověk, kterého sem milovala a nenáviděla zároveň. Člověk, jenž mě zklamal mezi prvními. Nikdo mi v životě neublížil tak moc, jako on.
-Ty di už taky do háje. Nesnáším tě!- strhávám i tu poslední fotku. Poslední vzpomínku.

Zavírám uslzené oči.

A ty přicházíš. Hladíš mě po tváři. Držíš pevně moji ruku. Říkáš krásná slovíčka... taková, jaká jsi říkal kdysi před léty. Slova, kterým věřím. Vím, že už neodejdeš. Dnes už ne. Budeš tu se mnou... i když jen do doby, než opět otevřu oči a uvidím svět se zbytky mých přátel a mé lásky.

Žiji ve snu. Opravdový život jen přežívám, abych mohla opět zavřít oči a být šťastná.
Autor kookky, 02.08.2007
Přečteno 332x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

díky za povídku...

...ztratila jsem ,,nejlepsi" kamaradku...zradila,pomlouvala,ublizovala...a jsem rada viš??...fotka,co byla v penezence,tam uz neni...v zachvatu vzteku jsem ji roztrhala,tipla do ni cigaretu..(jako bych si naivne myslela,že to pomuže)...

...svet je zlej...a lidi v nem taky...obklopuj se tema spravnyma....(ale co je vlastne spravny?)

*100%

09.08.2007 00:09:00 | lonely.princess

Sni, sni, sni!!
Nebudeš mít nikdy čas trpět zoufalstvím reálného světa....tohle je citát od jednoho jistě chytrého človíčka,souhlasím s ním. Ale jsou chvíle-chvilky, kdy je dobře mít otevřené oči!!:-)
Přeju už jen ty šťastné chvilky...

04.08.2007 20:35:00 | Barunka=o)

tak to sme na tom podobně...

02.08.2007 18:19:00 | L.L.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí