Láska je krutá

Láska je krutá

Anotace: napsáno podle pravdy.. omluvte prosím chyby... snad jich tam moc nebude

Já vím, že tě jenom jako přítele vídat smím, já vím, že mě jenom jako kamarádku rád máš, ale i přesto všechno vím, že tě budu navždy milovat.

Miluju tě, ale vždy jsem se snažila to nedávat najevo, ale stejně se to k tobě po čase doneslo. Všichni mi dávali naději, prý jsi na tom stejně jako já a já se jim snažila věřit. Prý jsi říkal, že až nebudu bydlet tak daleko budeš se mnou chodit. Sliby = chyby. Kvůli tobě jsem odmítala tolik kluků… vždy když se mě zeptali jestli s někým chodím, říkala jsem: Nechodím, ale jednoho miluju tak, že nikoho jiného nechci.
Kamarádi mi pořád dávali naději. Říkala jsem, že se mnou nebudeš chtít chodit, ale hned mi říkali kde jsem na to přišla, že se ti líbím a že se mnou chodit jednou určitě budeš. Ani si nedokážeš představit, jak jsem se těšila na každé setkání s tebou. Vždy když jsem tě spatřila rozbušilo se mi srdce. Pohled do tvých krásných očí, které snad neměly konce. Čas s tebou strávený utíkal tak krutě rychle. Každá hodina se mi zdála jako minuta s tebou strávená, každá minuta, když sem čekala až nastane ten čas se mi zdála jako hodina.
Vzpomínáš jak jsme spolu tancovali na lyžáku? Po chvíli jsem si všimla, že píseň skončila a my jsme jediní kdo tam ještě jsou? Byla to písnička s krásnými slovy: Hey baby, when we are together doing things, that we love… Půl rok, který zbýval do mého návratu utekl poměrně rychle.
Když jsem se vrátila stačilo se přihlásit na icq a najednou se mě strašně moc lidí ptalo tak co??? Už s ním chodíš? A já jenom smutně odpovídala. Nechodím a myslím si, že s nim nikdy chodit nebudu, ale zase ta zatracená naděje, nemám se vzdávat říkali všichni.
Byla už půlka prázdnin, když můj kámoš ztratil nervy a zeptal se tě jestli se mnou chceš chodit. Přesně vím co jsi napsal: Nevím, teď asi ne. V tu chvíli když jsem si to přečetla mi začali kapat slzy. Věděla jsem, že takhle odpovíš, ale stejně. Napsala jsem to v slzách mojí nejlepší kamarádce, říkala, že si s tebou promluví, protože si jí říkal něco jiného. Já nechtěla aby tě někdo přemlouval. Pak když jsi šel ven s mojí nejlepší kamarádkou řekl jsi, že se mnou chodit nechceš a že mi to sám řekneš, ale řekla bych, že na to nemáš odvahu na to tě myslím znám moc dobře.
Tolikrát jsem si říkala, že jsou lepší kluci než ty, ale tebe mám úplně nejradši. Tolikrát jsem si představovala jaký by to bylo s tebou chodit a říkala jsem že bych za to dala cokoliv. Každá láska jednou vyprší a já vím, že než vyprší ta moje k tobě bude to ještě hodně dlouho trvat. Nejbolestnější je vedle někoho sedět, někoho se jen tak letmo dotýkat, plakat pro něj po nocích a vědět, že ho nemůžete mít. Ano, je to opravdu bolestné sedět vedle někoho a vědět, že můžete být jenom kamarádi.
Plakala jsem pro tebe tolikrát že se to na prstech spočítat nedá. Vždy, když vedle tebe sedím nebo se tě jen tak letmo dotýkám cítím ten zvláštní, bolestný pocit. Jsem mladá a mám dost času najít si někoho jiného, ale co když nechci, co když chci jenom tebe?
Třeba jednou najdu někoho kdo bude lepší než ty, někoho s kým budu šťastná. Bolí mě, když všichni říkají jak by jsme se k sobě hodili, jaký by jsme byli skvělí pár a mám pocit, že to vůbec nevnímáš. Bolí mě, když vidím jak se s někým objímáš i když je to pro tebe jenom kamarádka. Třeba na tebe na chvíli zapomenu, třeba budu šťastná, avšak v mém srdci zůstaneš na vždy!
Autor blablabla, 09.08.2007
Přečteno 346x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle jsem už četl tolikrát.Už mi přijde psát něco podobného jako špatný vtip.Nebo spíše spam.Napište jednou něco smutného a ne další povídku z edice ,,Dobře napsaných hlouposti,

10.08.2007 16:54:00 | Gorgy

Hm nevim - působí to na mě tak ňák všelijak - asi nemám moc ráda povídky tohohle typu - že prostě jenom popíšeš co a jak se událo - a taky že ten údajnej vztah jde přes spoustu lidí kamarádů - ale to je asi můj problém

10.08.2007 15:24:00 | melwille

Tak u tohoto dílka mi bylo velmi ale velmi smutno. Právě prožívám něco podobného - skoro stejného..Akorát za ním neposílám kamarády... Líbilo se mi to, dost ze života...Nebo alespon taky z toho mýho :)

10.08.2007 11:07:00 | Miss_Andie

To bylo opravdu smutný. Ale trošku mi to připomnělo situaci, do který mě jednou dostal můj výborný přítel a jeho nový objev. Nějakou dobu po tom, co jsme se rozešli a on začal chodit s jinou, dostala jsem se omylem na její webovky a ona si tam nestydatě popisovala, jak se vlastně dali dohromady. Jinými slovy, jak mi ho přebrala. A jedna z těch věcí, co mě zarazily, bylo to, jak jí všichni podporovali v tom, aby "to nevzdávala"... Ale asi jim nedošlo, CO by neměla vzdávat: totálně zničit někomu vztah jen kvůli sobě.
Trošičku jsem si u tvého článku melancholicky zavzpomínala...
Dobrý dílko!

09.08.2007 23:08:00 | Liss Durman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí