Všude dobře doma nejlíp

Všude dobře doma nejlíp

Anotace: --------

Občas si říkám, jestli to co prožívám já v mé rodině je zcela normální......

Byli jsme zrovna s maminkou ve městě, už ani nevím proč.
a v tom zazvonil mobil. Máma ho zvedla, volal můj otec !Kde seš ?
Kde bych byla ? Jsme ve městě.
Vždyť dneska máme to grilování !
Jaký grilování ?
Vždyť jsem pozval (můj otec vyjmenoval asi 25 lidí.) grilujeme na chalupě to jehně.
O tom si mi nic neříkal !
ale říkal !
Ale na chalupě nic není.Tak já se alspon stavím v kauflandu pro chleba.
HMMMMMMMMM ! Tak dělejte jo !
KONEC HOVORU
Leckoho by taková událost rozhodila, ale nás ne.
Byli jsme upocení z auta a unavení z odpoledního ostrého Sluníčka.
Ale rozkazy zněly jasně.
Po cestě do Kauflandu jsem poslouchal maminčiny stížnosti na otce, takový ty normální co příjdou vždycky, když jsou spolu lidí už delší čas.....
Vlítli jsme do kauflandu a začali házet do košíku všechno co souvisí s grilováním, a protože to bylo pro 25 lidí...... Občas mi zkrátka nákupní košíky příjdou hrozně malý.
Dorazili jsme na chalupu.
Zatím tam byl jenom můj otec s jedním naším známým.
Víš co se nám stalo. nadhodil otec
No..... když dali jehně na gril a začili ho opékat z motůrku se začal valit černý kouř, který signalizoval cosi neradosténo ......
No a co teď ? Tázavě pokrčila rameny matka.
No dej mi auto já sjedu pro elektrikáře. A než jsme stačili jakkoliv zareagovat táta už mizel v bráně.

Po chvíli přijel s elektrikářem, který vynesl neradostný verdikt. Motůrku nebylo pomoci.
,,Chlapi" dali hlavy do hromady.
Najednou jsme se vrátili do středověku a naše pečeně se opékala ručně.
Čas pobytu jehněte na grilu 5 hodin.
Nikdy nezapomenu na těch dlouhejch 45 minut, když jsem tam musel stát a ručně otáček to jehně. -- Bylo to nejzaslouženější jehně co jsem kdy jedl, ještě s vykloubenou rukou.
Pamatuju si zcela přesně na co jsem v té době myslel.
Říkal jsem si, jestli je tohle zcela normální a že jsem pravděpodobně členem né zcela normální rodiny.

a jestli je to pravda.
a někdo z vás je členem té normální rodiny,
nezávidím mu, ale lituji ho.
Autor anti-HERO, 09.08.2007
Přečteno 388x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pěkné, naše rodina na gril kašle, ani nemusíme nic točit, smažíme na šutru... huh. tohle je povedený, opravdu opravdu!! Vraiement=)

30.08.2007 10:36:00 | Já Esther Ruth

uplne te tam vidim:D...tech 45 minut:D...hehehe
hele mylsim, ze kazdej mame takovou 'normalni' rodinku...ale tzy ses na tom este dobre!!:-)

12.08.2007 17:43:00 | Adrianne Nesser

Teda... velice úsměvné a podle mne i dobře napsané.. teda to musel být zážitek..

11.08.2007 11:35:00 | TerA

mno..to u vás musí být pěkně veselo:-D
a chutnalo ti to aspoň?

11.08.2007 02:50:00 | Lisa Kloboučková

Zcela normální... Dík za komentář k povídce Čínské blus,
byl to zcela ojedinělý zážitek kolegy doktora. Ano,
mnohé naše pajzly jsou horší...

09.08.2007 20:31:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí