Všude dobře doma nejlíp, aneb nejdražší brambory ve stř. Evropě

Všude dobře doma nejlíp, aneb nejdražší brambory ve stř. Evropě

Anotace: ----

Všechno to začalo na jaře.
Babička nutně potřebovala zrotavátorovat zahrádku, aby si mohla zasadit brambory.
Aby jste rozumněli moje babička není žádná vášnivá zahrádkářka, ale zahrádky jsou takové místo, kde se scházejí důchodci, aby si povyprávěli o svých problémech, kde mají jaké slevy, o doktorech a zkrátka takových věcech, které se vážou k tomuto věku.
Tudíž moje babička považovala za nezbytné zasadit si brambory.
Aby se bramborám dařilo, museli jsme babičce zrotavátorovat zahrádku.
Z práce na 20 minut se nakonec vyklubala zábava na celé dopoledne, nebojť jak nám babička zapomněla zdělit, slíbila zrotavátorovat políčko ještě asi čtyřem dalším sousedům.
Během naší práce a to i přes rámus, který vydával rotavátor, se nedalo přeslechnout naříkání naší babičky na ty její záda a bolavý nohy.
Svou práci jsem odvedl rychle a to i v celkem slušné kvalitě....
Jestli jsem si ale myslel, že už je po všem byl jsem na omylu.
Babičina bolest v nohou a zádech dospěla do takového stádia, že ohnout se k záhonu byla zcela nemožné.
Jedna věc ale byla naprosto jasná, brambory musí být zasazeny dnes.
Tatínek tudíž hodil gantlemanské gesto a řekl babičce, tak si sedni, my ty brambory zasadíme.
Tím my myslel samozřejmě mě.
Na kvalitě jsem tentokrát šetřit nemohl, protože babička si přitáhla lavičku tak, že doslova viděla věci ještě dřív než jsem je udělal.
Nesnáším puntíčkáře !
Když bylo o brambory postaráno, (řekl bych královsky postaráno)
Můj zdravotní stav byl podobný, jako ten babičky.
Mé usilí bylo odměněno asi deseti čokoládami.....
když jsem odcházeli babička řekla:,, teď už můžu v klidu spát mám brambory v zemi."
Kdyby mi někdo v tu dobu řekl, že je budu i vykopávat, asi bych se mu vysmál. Ale vlastně by tak daleko od pravdy nebyl.

Babička musela během roku na operaci kyčlí a chodí o holích.
Onehdá když od ní táta přijel, nesl mi radostnou novinu. V pátek jdem vykopávat brambory.
Veškeré moje protesty byly zbytečné !
Domluv si to s babinou, zněla odpověď !
Jeli jsme k babičce, byl jsem přesvědčen o tom, že jí vysvětlím, že na ní brambory v zemi počkaj do příštího roku, až si je bude moct vykopat sama.
Dokonce i moje nabídky, že jí brambory přivezu s kauflandu byly marné.
A tak v pátek 5.8.2007 ráno jsem si to štrádoval s motyčkou na zádech vykopávat brambory.
V jednom mám ale jasno ! Nechci být zemědělec.
A kdybyste třeba někdo potřeboval vědět něco ohledně pěstování brambor, tak pro mě je to brnkačka ...
Autor anti-HERO, 09.08.2007
Přečteno 411x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bože, takové babičky asi nikdy nevyhynou. A já mám rovnou tři.... x(

27.10.2007 15:36:00 | Keira Fey

giacomo, prego, povídej mi o bramborách...

31.08.2007 23:31:00 | Já Esther Ruth

nepochopil jsem co je na zemědělství špatného. Možná kvůli tomu to jde vše do kelu. Haw

29.08.2007 11:35:00 | ABC

:D:Dhehe...no jo no...:D
ber to jako pomoc bliznemu svemu:D
ale jako kdyby si ke em dala tu lavicku a ja bych to musela delat pred ni + posclouchat este to jak to amm delat a tak...tak bych se asi po*****...:D jako fakt:D...tohle nesnasim

12.08.2007 17:53:00 | Adrianne Nesser

copak brambory....celer je větší bžunda:-D..

p.s.: ty pravopisný chyby..aj:-D

10.08.2007 00:29:00 | Lisa Kloboučková

Znám takové babičky - generály...

09.08.2007 20:36:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí