Zas jeden prázdný večer

Zas jeden prázdný večer

Anotace: Nalezeno v 1.ranním vlaku

Tak zas pádím do hospody. Ne snad, že bych byl alkoholik....alespoň zatím ne, ale co bych dělal doma? Tak sám.... televize mě nebaví a u muziky vzpomínám na léta, kdy jsem byl ještě čistý, svěží a divoký a takový vzpomínání, to bolí. Musel bych i přemýšlet o sobě, o životě, o tom, co chci dál. A to já nechci! Chci žít ze dne na den, od piva k pivu, od vejplaty k vejplatě. Chci být o samotě mezi lidmi. Nechci si povídat, nechci se smát, nechci se zpovídat, chci jen pozorovat. Ty ksichty plný prázdnoty, ty ksichty, co mě serou, ty ksichty plný bolesti, ty ksichty plný prázdnoty, ty ksichty, které nenávidím a zároveň i miluji.
Tak zas jdu z hospody. Plný alkoholu, ale v duši prázdný. Má to ještě cenu? Život mě baví, ale né ten můj. Zase sám, tak krutě sám a přitom mezi lidmi, které potkávám. Ale bojí se mě, jak nočního přízraku. Bojí se, že je budu obtěžovat, že je zabiju, že je pobliju. Ale já? Chci jen pochopení, chci jen přítomnost. Tak zas další prázdná záplata jednoho večera. Už ani opít se neumím. Vše kolem mě je tak reálný a všechno tak intenzivně vnímám. Tak proč zrovna já? Opít se snad dovede každý hovado!
Tak zas půjdu do hospody a uvidím.....třeba jednou zapomenu i na sebe.
Autor rohypnol, 14.08.2007
Přečteno 277x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Poslednich 5 mesicu jsi neopustil sve tema mandaly (cirkulace,kolobehu) a temneho sebeuvedomeni. Skoro to vypada,ze stojis na miste. Takhle dlouho..to neni dobrej stav veci.

22.08.2007 00:48:00 | dead-head

V tomhle ti fandim, kamarade, tohle znam. Ruby

17.08.2007 14:33:00 | Ruby

třeba jednou zapomeneš i sám sebe

15.08.2007 14:09:00 | její alter ego

Hodně rozervaný...nahoru dolů, víc dolů než nahoru...už pár let...

14.08.2007 14:05:00 | deuxEm

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí