Dojmová

Dojmová

Anotace: Kdosi :-) mi vytkl, že jsem příliš realistická. Nejsem. :-))

V dálce zahoukal vlak. Pod mostem se líně valila voda. Nespěchala, jenom se převalovala od břehu k břehu a tiše si broukala. Od úst šla pára. Chodníky se matně leskly a nebe? Růžová smíchaná s jemným šedým tónem. Stála jsem na mostě. Kov studil do dlaní a já jej lehce hladila. Čekala jsem, zakláněla hlavu, těšila se. Nedočkavá a vzrušená. Jako dítě, které se nemůže dočkat dárku. Sama, jenom já, řeka, nebe a most. Když už to přijde, kdy už to bude? A bude to ještě dneska? Dočkám se?
„ Dočkáš,“ zašeptá nebe
„ Dočkáš,“ zazpívá řeka.
" Ale kdy? Kdy proboha? Stojím tady už hodiny a nic!"
A pak…. Na tvář mi dopadne první sněhová vločka. Sklouzne na bundu a rozplyne se na chodníku. A za ní hned další a další. Stovky, tisíce. Miliardy. První letošní sníh mě líbá na rty a laská ve vlasech. „ Tak vás tady vítám,“ usměju se. A ony se smějí na mě. Dočkala jsem se.
Autor derrry, 15.08.2007
Přečteno 305x
Tipy 1
Poslední tipující: Irene Forsyte
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...moc dobrá a pocitová , myslím si , že takových lidiček co píší svou duší a nebojí se jí předhodit druhým , je opravdu na literu moc málo...Moc jsem se tou povídkou rozradostnil , že nepíši jen já takové podobné pocitové povídky ...Jirka

09.06.2008 19:03:00 | kavec

:-)

15.09.2007 15:25:00 | vandule

Ano, ano! To je lepší ;-)

15.08.2007 09:38:00 | Irene Forsyte

Citová a pocitová závislost na prvním sněhu mi připomíná jednoho mého kamaráda. Když se blíží zima, není to s ním k vydržení:o).
Ale jinak samozřejmě první sníh v sobě má něco magického a tobě se poměrně slušně podařilo zachytit podstatu... Tyhle náladová minipovídky mám moc ráda, takže je fajn, že je píše víc autorů.

15.08.2007 08:10:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí