SAD LIFE

SAD LIFE

Anotace: Life is sad and evil,but I don´t cry..

Měla jsem strach, ocitla jsem se na cestě, kde krajinu tvořily čerstvě rozkvetlé stromy,mnoho druhů jarních květin,ale živou bytost by tu nikdo nespatřil.Cesta byla příliš kamenitá,proto tu člověk musel dbát na každý svůj krok.Touhle cestou chodím už od svého narození,ale nikdy jsem nedošla až do tohoto úseku,kde moje pozornost musela být o mnoho větší.V okamžiku, kdy jsem se ptala sama sebe,proč mě vlastně na cestě nikdo nedoprovází,jsem uviděla něco,co mě velice překvapilo ..Přes cestu vedl obrovitánský kořen stromu a těsně za ním ležela dívka se slzama v očích.V tu chvíli mě nenapadlo nic jiného, než jí vzít do náruče a odnést ji na místo,kde bude jistě bezpečněji..Dívka mi později sdělila,že přišla o přítele a o nejbližší kamarádku.Já se zamyslela a rázem bylo vše jasné.Nikdy se jí nestalo,aby po té cestě chodila sama,vždycky jí někdo doprovázel.A nyní,neměla s kým jít. Neměla moc sil,všichni jí opustili,ale ona musela jít po cestě dál a ze samého zármutku došla až na tuto cestu samoty. Už uběhlo mnoho času od oného dne a dívka nabrala mnoho sil. Velice jsme si rozuměly a po cestě chodily vždycky spolu. Byly jsme šťastní,já poznala co je to kamarádství a ona začala znovu veřit,že příjde zas to dobré. Jednoho dne se ale rázem všechno změnilo. Matka oné dívky mi přišla oznámit,že jí srazilo auto, a že leží v nemocnici. Chtěla jsem jí navštívit,ale bylo mi řečeno,že by to nebylo rozumné. Že je na tom moc a moc špatně,že nikdo neví jestli přežije. V hlavě mi problesky všechny vzpomínky,všechny zážitky co jsme spolu měly. Druhý den dívka zemřela a já se tou cestou plahočila znovu sama s velkou ránou na duši. Trvalo moc dlouho, než jsem našla cestu,kde si lidé rozumí,mají se velice rádi a nežijou samotou. Mám tedy mnoho přátel, přítele,ale strach o druhé už mi nikdo nevezme.Nesmí se opakovat minulost.
Autor Woski, 15.08.2007
Přečteno 514x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Oproti dílům Sarazina Faestreda jeto dokonalý...=)

17.01.2010 18:50:00 | Corsica

no tak...Sarazin, nebuď škrt - je to docela pěkný, ne? Někteří píšou skoro úvahy do povídek a nikomu to nevadí ;) Holky, nehádejte se! xDDD

27.01.2008 15:42:00 | Norlein

Hm a pointa?
Poviedky bud maju vyraznu zapletku, alebo nezabudnutelnu pointu.
Tato nema (bohuzial) ani to,ani ono. Skoda. Takychto slabsich prispevkov je tu vacsina.
Skoda.

02.01.2008 12:55:00 | Sarazin Faestred

Podle mě spíš trochu úvahe, než povídka, ale napsané je to dobře. Život se ale bez ztrát nejbližších neobejde a každý z nás se s tím musí sám srovnat. Ty ale máš ještě celý život před sebou a tak si ho užívej co nejveseleji to jde. Jinak Ti přeji hodně inspirace do dalších prací. Máš-li ráda povídky ze života, podívej se do mé autorské dílničky. Třeba i nějaká ta moje povídka Tvoje mládí potěší. Díky za každý komentář a hodnocení.

06.10.2007 19:27:00 | Aliwien

Mně se to líbilo :)

15.08.2007 09:30:00 | kookky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí