Show

Show

Anotace: Tanečnice jsou pozvaný vystupovat na jedné show pro jednu skupinu, ale pak se dozví, že pro skupinu, kterou zrovna nemusí. No ale přece jenom pro ně zatancují. No a pak je z toho velká láska!!!

Ahojky, dovolte, abych se představila, jmenuji se Káťa a jsem, jako mé kamarádky, tak trochu praštěná holka.

Účastníci ff: Káťa – hlavní mluvčí party :-D
Lenka – sestřenka Káti, její pravá ruka
Kristyn – holka do nepohody
Nela – září na každý párty

Sobota:
No zase jsme vyrazili do klubu, sešli jsme se tam fakt dobrá parta. Hned jak jsme si něco objednali, šla jsme s holkama ovládnout parket. Hned jsme začali tancovat naše sestavy a když jsme si šli sednout, abychom se vydejchali, přišel k nám nějakej chlap.
,, Holky … můžu na chvilku s vámi mluvit, mám pro vás návrh ´´ řekl ten chlap a posadil se.
,, No posloucháme ´´ řekla jsem a napjatě poslouchali.
,, No chci se zeptat, jestli by jste nechtěli zatancovat na jednom rozhovoru se skupinou a tancovali by jste pro ni ´´ dopověděl co chtěl.
,, No klidně … rádi … to bude pecka ´´ odpověděla jsem a holky jen přikývli.
,, No a kdy a kde? ´´ ptají se hned.
,, No ve středu … kdyby jste byli ve tři naproti na parkovišti … šlo by to? ´´ zeptá se ten chlap.
,, Jo budeme tam … a prosim vás, můžeme si vzít svoje oblečení, v kterym tancujeme? ´´ poprosim, protože se nám v nich dobře tancuje nejlíp.
,, Samozřejmě a bylo by dobrý, kdyby jste je pak na chvíli vytáhli na pódium a motali se okolo nich ´´ navrhnul ten chlap.
,, No tak dobře … už se těšíme … zatím nashledanou ´´ rozloučili jsme se a už jsme se zase věnovali parketu a tanci.

Středa:
Celý ty dva dny jsme vymejšleli tanec a učili se ho, samozřejmě, že jsme nezapomněli na skupinu. Když jsem pak ve tři hodiny přicházeli na domluvené místo, už tam čekalo auto. Nasedli jsme a už se jelo. Když jsme dojeli,přišel nás přivítat ten chlap a ukázal nám šatnu. Hned jsme se začali převlíkat a pak jsme zamířili do maskérny. Musím uznat, že jsme vypadali nádherně a svůdně.
,, Tak jste připraveni? ´´ zeptá se ten chlap, aby zjistil jak to probíhá.
,, Jj … a pro koho,že to budem tancovat? ´´vyzvídala jsem, abychom věděli, jak se na to psychicky připravit.
,, No … Tokio Hotel ´´ odpoví jim.
,, Cože … to si děláte srandu ´´ koukala jsem na něj pohledem, že ty zrovna nemusim a holky měli samozřejmě taky ten pohled.
,, No už máte smůlu, za 5 minut začínáte ´´ oznámil.
,, Hmmm … tak koho si vezmete? ´´ zeptám se holek, abychom se dohodli.
,, No já asi Billa ´´ vybrala si Lenka.
,, Já chci Gustava ´´ vybrala si i Nela.
,, No tak to já teda Georga ´´ vybrala si Kristyn.
,, No tak teda já Toma, no tak to se v něm vyžiju ´´ smála jsem se a už se těšila. Uběhlo 5 minut a holky už byli plně připraveni a čekali v zákulisí než je vyzvou.
,, Kluci, vy jste říkali, že by se vám líbilo, kdyby pro vás někdo zatancoval v nějaký show nebo tak ´´ řekl moderátor.
,, No … to je pravda ´´ přivědčil Bill.
,, No a my vám to umožníme … prosim o potlesk pro skupinu tanečnic Crazy Tigers ´´ uvedl je moderátor a přiběhli jsme hned na pódium. Píseň začala hrát a my jsme se hned začali nádherně kroutit do rytmu a pak nastala chvíle, kdy jsem měli jít pro kluky. Když jsme k nim došli a za trička si je dotáhli na pódium, tak kluci čuměli jak péra z gauče, ale zamlouvalo se jim to, tak spolupracovali. Začali jsme se okolo nich úplně svíjet a kluci z nás byli úplně paf. Dokud píseň neskončila. Odebrali jsme se do šatny a začali se převlíkat, když jsme pak odcházeli, že už půjdem domů, potkali jsme je ještě na chodbě.
,, Byli jste úchvatný ´´ pochválil nás Tom.
,, To jo ´´ přidal se Bill.
,, Děkujem ´´ odpověděli jsme sborově.
,, Tak co holky vyrazíme na ty nákupy? ´´ zeptala jsem se, protože jsem měla náladu utrácet penízky a jak jsem koukala tak holky taky, takže bylo rozhodnuto.
,, Můžeme jít s vámi, rádi bychom vás poznali ´´ zeptal se Bill a přitom na mě hodil nádherném kukuč.
,, No klidně, taky vás rady poznáme, že jo holky ´´ zeptala jsem se holek.
,, Jasně ´´ odpověděli. Když jsme vyrazili, tak jsem si všimla, že Tom flirtuje s Lenkou a ona zase s ním. No Kristyn a Nela ty se začali motat okolo těch, co tancovali. No a mě zbyl Bill, ale ňák mi to nevadilo. Cestou jsme narazili na pouť, no tu jsme museli hned projít. Viděla jsem centrifugu.
,, Jé lidi dem na ní ´´ zařvala jsem a všichni mě následovali. Zaplatili jsme si jízdu. Samozřejmě, že jsem si chtěla sednout k Lence jako vždycky, ale najednou mě někdo zatáhl za ruku.
,, Ty si půjdeš sednout ke mně ´´ ozval se Tom a už mě táhl k sobě. Tak jsem si sedla k němu no. Pak jsem viděla, jak si Bill s radostí sedá k Lence, hodně mě to zamrzelo, ale než se centrifuga rozjela a já mezi tim kecala s Tomem, jsem přišla na to, že Tom je lepší jak Bill, teda aspoň pro mě. Rozjeli jsme se a já ucítila Tomovu ruku na své noze, koukla jsem se na něj pohledem, jako co si to vůbec dovoluješ, ale zároveň i pohledem, že se mi to zamlouvá. Jízda skončila a já s Lenkou jsme se na sebe koukli, že by nám to takhle vyhovovalo líp, že já s Tomem a Lenka s Billem, Kristyn a Nela ty si zůstali u svého. Celý den jsem se ani chvilku nenudili a večer jsme se před hotelovými pokoji loučili polibky. Usínali jsme s krásnými obrazy před očima jich a jejich nádherných očí. Ráno op krásném spánku jsme se vydali na snídani, kluci už tam seděli a čekali jenom na nás. Byli to poslední chvíle, které jsme mohli strávit s nimi, protože už po snídani jsme měli jet zpátky domů. Rozloučili jsme se a nikdo z nás nevěděl, jestli se někdy v budoucnu setkáme, doufáme, že ano. Tyto dva dny byli pro nás nejkrásnějšími dny v celém životě tedy zatím.
THE END
Autor rezina_kacenka, 18.08.2007
Přečteno 282x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty jsi tele viď :)) Krásná FF, ale já říkala že už nebudu shovívavá...ne, neboj, nebudu tě nijak za to hubovat, však jsou prázdniny... :)) Nebeoj, však o Rozhovoru víme své... (sice tady ještě neni, ale bude xD)

20.08.2007 02:09:00 | Lauri

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí