Po dlouhé době

Po dlouhé době

Anotace: Bohužel i tohle se stává..:(

Vždycky jsem ráda chodila na líbím se ti. Sice je to blbost, ale aspoň jsem si tam mohla psát s kamarádama a seznamovat se s novými lidmi. Přes tyhle prázdniny jsem tam moc nebyla a ani mi to nevadilo.
Ale včera jsem se doma hodně nudila, tak jsem pustila prohlížeč lst a přečetla si všechyn vzkazy. Dívala jsem se na profily a s obrovskou radostí jsem tam našla dalšího kamaráda. Znali jsme se už od školky, ale předloni se odtud odstěhoval. Prohlížela jsem si fotky a dívala jsem se, co o sobě píše. Nakonec jsem se podívala do jeho přátel. Měl hodně dlouhé vzkazy, a tak jsem se pustila do čtení. Hned po prvním vzkazu se mi vlily slzy do očí. Bylo v něm napsáno: "Bůh je nesparvedlivý, vždy si bere jenom ty nejlepší." Další vzkazy byly podobné.
Kdysi můj velmi dobrý kamarád umřel a já o tom ani nevěděla. Nikdo, ani jeho sestra mi to nebyla schopná napsat. Prostě vůbec nikdo. Probrečela jsem celou noc a vzpomínala na vše, co se stalo. Pořád jsem si prohlížela jeho fotky, až jsem nakonec došla znovu k té mojí. U ní bylo napsáno: "Nikdy na tebe nezapomenu byla a jsi moje vším, i když se o tom už nikdy nedozvíš. Nikdy nezapomenu na ty naše tajné zprávy a tajné chviličky. Vždy zůstaneš v mém srdíčku a bude ti jednou patřit celé...." Když jsem si přečetla tohle, tak mi konečně došlo, co měla znamenat věta, kterou mi řekl než odjel: "Uvidíš, že jednou se zase na dlouhou dobu potkáme..."
Autor dolfik131313, 20.08.2007
Přečteno 345x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí