Má smutná minulost

Má smutná minulost

Anotace: Skutečný příběh jedné mladé dívky...

Tak jak začít....................................... Asi takto...
Byly prázdniny, konečně pryč ze školy, konečně pryč od domova. Jedna mladá dívenka slavila své 10.narozeniny. Oslava byla skvělá, tancovalo se, zpívalo, všude kolem spousta dárků... 22.srpna - dívka se jako obvykle jde projít do přírody kterou tak miluje, dneska však zabloudila do temného lesa. Nikde nikdo... Pak se v dálce objeví postava muže(dnes bych asi řekla docela pohledného muže). Přistupuje k dívce a nabízí ji pomoc. Hloupoučká dívenka ho chytne za ruku. Chvíli si povídají, zdá se to být hodný chlap. Pak se však začne chovat podezřele... Skopne dívku na zem, chytá ji za nohy a vleče ji pryč. Dívka se snaží utéct, křičí, ale marně. Odtáhl ji do jeskyně... Tam dívku odhodil na zem uslyšel jen tupou ránu. Dívka omdlí. Probouzí se, všude vidí roztrhané oblečení jediné co zůstalo celé byly boty. S pláčem v očích běží za svým kamarádem a všechno mu řekne. Utěšuje ji a odvádí domů k babičce. Mlčí. Nikomu nic neřekla. Od té doby uběhly 2 roky. Její kamarád, kterému důvěřovala a měla ho ráda jako svého bratra, zradí. Všechno, co se stalo před 2 roky, řekne kamarádům. Začne to mezi nima vřít. Dívka se neovládne, začne ho bít a trápit... On se jí omlouvá, ona ho však ignoruje. Po několika měsících se uklidní. Už mu však nedůvěřuje jako dřív, začíná být chladná a bezcitná. Jede s ním do Tábora, na chatu. Na pořádnou kalbu pro kamarády. Všechno je v pohodě, až do té doby kdy se chystají jít spát. Ještě než šli spát rozdělali oheň na zahradě. Byli tam jen oni dva, sami. On začal být drzý a tak jsem se neovládla, začala jsem ho pálit cigárem do zad. Necítil bolest, byl tak opilý, že to snad ani nevnímal. Měl už v sobě asi 25 dvanáctek. Začla hádka. Porvali jsme se. Petr ležel na zemi nechala jsem ho být a utekla. Za týden jsem se dozvěděla, že zemřel na otravu alkoholem. Kdybych tam s ním zůstala a pomohla mu nemusel zemřít... Dnes je mi 16 let, potkala jsem kluka, kterého miluji nadevšechno na světě. Připomíná mi Petra. Začaly se mi zdát příšerné sny. Pokaždé když jsem s ním, na okamžik zavřu oči a vidím Petra před sebou, vidím toho chlapa co mně znásilnil. Nevím jak se jich mám zbavit. Jak se zbavit černé minulosti? Jak se zbavit těch snů a neztratit při tom svou lásku?
Autor Pájík, 15.05.2005
Přečteno 493x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teda..abych pravdu řekla, to je síla..Nejlepší lékář na všechno je čas a láska..

15.09.2005 18:59:00 | makretka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí