Temný zímní den

Temný zímní den

Anotace: Realita jednoho dne března 2006 - je to hodně o emocích a pocitech v danou chvíly

Bolest..
**
Chomáčky vlasů..
**
Horké slzy..
**
Krutá zima..
**
Krev a rozdrásané tváře..

***

"Zemřel"
**
Běžím a ani nevím kam, chci jen utéct od skutečnosti. Od té zlé přítomnosti.
**
Hysterie začíná převládat nad jakýmkoliv rozumným myšlením .. tělem se mi rozlézá smutek..
**
S větrem o závod běžím zasněženými poli. Padám a znova vstávám a běžím .. musím. Musím pryč.
**
A najednou už nemůžu vstát. Klečím ve sněhu, tvář v dlaních. Pláču nad jedním ztraceným životem. Pláču nad dalším černým andělem.
**
Bolí to, bolí...
**
"Rolliene" křičím "proč jsi to dopustil, PROČ?"
**
Ondro .. proč jsi se zabil .. to není možné, nemůže to být pravda.
**
Moje pěstované nehty drásají mou bledou tvář, můj bezeslovný křik se nese planinou a odráží se o daleké skály.
**
Vítr skučí a do sněhu dopadají horké slzy. Kap, kap, kap..
**
Chomáčky vyrvaných vlasů uchopil vítr do své náruče.
**
První kapička krve barví sníh.
**
Padá soumrak a křik neustává, hysterie se zdá být nezvladatelnou, dech zrychlený mám.
**
Kaluž krve, kaluž slz ..
**
Začíná sněžit a mě první sněhová vločka dopadá do vlasů.
**
Klečím tam, padá sníh, vítr skučí svou smutnou melodii, začíná svítat, blíží se den..
**
Prázdný pohled, bolest v srdci .. nemůžu dýchat
**
Tvář ukrytá ve zmrzlých dlaních..
**
Přestalo sněžit, ustal křik, přešel pláč i hysterie .. krev přestává téct..
**
Jen srdce mě bolí..
**
Vstávám a odcházím, vracím se zpět, vracím se do reality. Mezi ty litující pohledy, mezi ta nepravdivá slova .. "Je mi to líto" slyším od nepřítele. Nechápu nic.
**
A nakonec, má zmatená duše usíná.

***

Rolliene, jak jsi tohle mohl dopustit?
Autor Ange Gardien, 30.08.2007
Přečteno 328x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

moc krasne popsana bolest :)

30.08.2007 21:42:00 | něžnost-sama

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí