A proč ne??? - Nevěra

A proč ne??? - Nevěra

Anotace: je to krátká povídka....snažím se zde popsat jak někteří lidé vidí nevěru...vím že většinou není špatný konec, ale někdy se objevit může. Byla bych moc ráda za komentáře, chtěla bych vědet jak se to líbí....díky...

„A proč ne? Proč bych nemohla? Vždyť se pro jednou nic nestane“. To mi běželo v hlavě. V té době jsem na tom neviděla nic špatného. Tehdy ještě ne. Ale teď už vím svoje. Za každou věc se platí. A já jsem zaplatila. Je to vysoká cena. Až moc vysoká. Zpátky to ale vzít nejde.

Chodila jsem s někým. Měla jsem ho ráda. Nebyla to žádná nesmrtelná láska, ani jsme spolu neplánovali děti. On byl můj první. Bylo mi s ním dobře a neviděla jsem jediný důvod proč to s ním ukončit. Časem mi ale přišlo že chci něco víc. Nevím jestli se to dá vyjádřit přímo slovy. Asi ne. Já jsem potřebovala nějaké napětí. Trochu adrenalinu. Naše mazlení mi zevšednělo a stalo se mi, pokud ne přímo nudným, tak rozhodně nezajímavým. Ani jsem nevěděla co hledám. Možná mi vadilo, že přítel ze mě není nadšený tak jako dřív. Náš společný život byl až moc navyklý. Vše šlo podle pravidel. Nevybočili jsme s vyjetých kolejí.

Začalo léto. Prvních 14 dnů jsem měla jet na tábor jako vedoucí. Jela jsem tam sama. Když jsme se loučili ani jsem netruchlila. Ani mi nevadilo, že ho takovou dobu neuvidím. Těšila jsem se tam. Pryč z té nudy ve městě. Pryč ze stereotypu všedního dne. Nemá cenu tady rozepisovat program tábora a mé úlohy v něm. To je zbytečné. Co stojí za zmínku je On. Další vedoucí. Daniel. Takové andělské jméno. On mě učaroval. Jeho pohled mě dokázal ochromit. Tak krásného borce jsem snad ještě neviděla ( no dobře Orgando Bloom je hezčí, ale toho jsem na živo neviděla ). Byl vysoký, urostlý, no prostě úžasný. Hnědé vlasy se mu vlnily kolem obličeje. Měl pronikavě modré oči. Takové ty hypnotizující. Pokud bych chtěla napsat co všechno na něm bylo úžasné, trvalo by to hodně dlouho. Ve zkratce, byl prostě Pan Dokonalý. Byl hrozně přátelský. Se všemi se smál a pořád bavil svoje okolí, ve kterém jsem se co nejčastěji objevovala já. Ani nevím co jsem chtěla. Rozhodně jsem ho nechtěla sbalit. Jen jsem měla potřebu být stále v jeho blízkosti. Stali se z nás kamarádi. Dobří kamarádi. On někoho měl, já taky. Věděli jsme kde je hranice.

Jeden den měla hlavní vedoucí Markéta narozeniny. Nakoupili jsme nějaký alkohol. Byli vylosováni lidi, kteří nesmějí pít, kdyby náhodou některé dítě potřebovalo asistenci. Shodou náhod los padl na Daniela. Chvilku nadával, ale pak z něj stejně vypadlo, že nepije. My ostatní jsme vytvořili kroužek a nechali kolovat jednu láhev za druhou. Když už bylo všechno pryč, cítila jsem v sobě účinky alkoholu. Nebylo to nijak moc, ale přece jen jsem se chovala jinak. Rozhodla jsem se, že Daniela nenechám chudáka samotného a vyšla jsem za ním. Našla jsem ho na hlídce s otráveným obličejem. Když viděl že za ním mířím, radostně se usmál. Byl rád že si má s kým povídat. Opřela jsem se o něj, aby se mi sedělo pohodlněji. To co jsem v sobě dokázala dusit za střízliva, mi v tomto stavu moc nešlo. Nepatrně jsem ho pohladila po ruce. Nevím co jsem čekala, ale rozhodně ne to že mě taky pohladil. Už ani nevím jak se to stalo, ale za chvíli jsme se líbali. Byl úžasně něžný. Nemohla jsme z jeho dotyků. Všude kolem se už spalo a my se nechali unést. Bylo mi s ním úžasně a ani na okamžik jsem si nevzpomněla na svého přítele. Milovali jsme se spolu. V tom okamžiku, jsem se cítila opravdu spokojená. Dlouho jsme spolu setrvali v obětí a když měl přijít čas další hlídky rozloučili jsme se. Ani jeden neřekl že to bude tajné. Vyplynulo to ze situace. Přes den budeme zase jenom kamarádi. A tak jsme přes den vtipkovali jako každý jiný den. Pokaždé, když nás nikdo nemohl vidět jsme se nenápadně hladili. Ten adrenalin mě hrozně bavil. Věděla jsem že nás nikdo nesmí vidět. Přes den jsme tedy byli kamarádi a v noci milenci. Vyhovovalo nám to oběma. Pomalu se blížil den odjezdu. Samotnou mě překvapilo, že mi to nevadí. Brala jsem to jako příjemný zážitek. Rozhodně jsem nečekala žádný vztah. To bych si po pravdě ani nedokázala představit. Při loučení jsme si vyměnili čísla. Domluvili jsme se, že se někdy zase sejdeme. A proč ne?

„ Tiše Danielko! Pšt, už neplač.“ Utěšuji svoji dcerku. Myslela jsem že věc jako prasknutí kondomu se už nestává. Chyba. Mě se stala. S přítelem sem se rozešla. Nechtěla jsem aby si myslel že je to jeho. Danielovi jsem nic neřekla. A proč taky ? Bylo to jen zpestření. Oba dva jsme to tak brali. Nechtěli jsme vztah. Teď mám dceru. Vzpomínku na pár krásných zážitků. Moje sny a plány do budoucna se hroutí. Už si nemůžu užívat jako mojí vrstevníci. Já teď musím dřepět doma a starat se o Danielku. Udělala jsem chybu a chybami se člověk učí. Už nic nejde vrátit zpět, ale kdyby to šlo, teď už bych věděla, že chvilka radosti a potěšení za to nestojí. Jenže před tím jsem to nevěděla. Řekla jsem si: A proč ne???
Autor Petrushka, 04.09.2007
Přečteno 475x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

hezke, uprimne, ze zivota... :o)

07.09.2007 21:09:00 | něžnost-sama

wau...tahle povídka mě dostala..víš, když jsem četla ze začátku tu tvou povídku, byla mi strašně podobná, jakobych ji psala já... taky sem odjela na pár dní pryč a seznámila sem se s jedním klukem...uplně stejný...byl úžasnej...už to nebylo to...prostě ten stereotyp s tím mojím klukem...ani chvíli sem an něj nemysela, když sem byla s ním...přesně jak si popsala byl to adrenalin...ale zjistila sem, že i když ted sem zpátky a sem pořád s tím mým, tak už se k němu nechovám stejně...jakobych nedokázala říct pravdu...bojím se, že mě opustí...:( ale jen jak příjde chvíle, tak mu to povím...ted se v poslední době hádáme a já si říkám, že kdybych neudělala tu prkotinu o prázkách mohla sem pořád žít ve stereotypu ale zato být možná štastná..kdo ví...já toho nelituju a ty taky ne...a podle mě...říct by jsi danielovi měla, že s ním máš určitě překrásnou dcerku... přeji ti hodně štěstí...vím, že to ze začátku asi bolelo...ale kdyby to možná věděl, tak by byl s tebou..

07.09.2007 17:33:00 | Mispul

možná to tak mělo bejt ... kdyby si neřekla "proč ne", sice by ted nemela Danielku, ale dál by se kousala nudou v postelovym stereotypu s tim svym ... a stejne by jednou nevydrzela a rekla by si "proc ne". mozna nekde jinde a s nekym jinym, ale nezabranila by tomu. scenar by byl uplne stejnej, jen dite by se nejspis jmenovalo jinak ... jako pribeh ze zivota zajimavy na vypraveni, jako povidka nudne napsany ...

05.09.2007 14:00:00 | bittersweet

Ale kdybych k tomu poznamenal, že lidi mají spolu spát až po svatbě... asi bych zvedl vlnu odporu že?

05.09.2007 07:02:00 | Daniel S.

to ne...jen inspirován životema lidma kolem mě...

04.09.2007 20:44:00 | Petrushka

Skutečný příběh ze života?

04.09.2007 20:15:00 | kukaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí